Μετακόμισα, άλλαξα διεύθυνση Ιούλιο και η κάρτα μου έληγε Σεπτέμβριο. Αν και η καινούργια κάρτα στάλθηκε μετά την αλλαγή διεύθυνσης, πήγε στην παλιά. Περίμενα μέχρι τέλος Αυγούστου, μήπως φταίει το ταχυδρομείο και ευτυχώς έβγαλα κάποια μετρητά να κάνω τη δουλειά μου. 2 Σεπτεμβρίου, έζησα την τραυματική εμπειρία της τηλεφωνικής επικοινωνίας με την τράπεζα, όπου βγαίνει μια φωνή που καταλαβαίνει μόνο όταν της λες “έχασα την κάρτα μου”. Κάποια στιγμή, μίλησα με εκπρόσωπο, μου είπε ότι εφόσον δεν έχασα την κάρτα μου, έπρεπε να ξαναπάρω και να πω κάτι άλλο. Κάποια στιγμή συνεννοήθηκα, η κάρτα μου ξαναστάλθηκε. 23 Σεπτεμβρίου, ξαναζώ το τραύμα της επικοινωνίας, για να μου πουν να πάω στο ταχυδρομείο να ρωτήσω μήπως είδαν κάνα φάκελο από εθνική με το όνομά μου. Γελοιότητα, αλλά το εννοούσε.
Μετακόμισα, άλλαξα διεύθυνση Ιούλιο και η κάρτα μου έληγε Σεπτέμβριο. Αν και η καινούργια κάρτα στάλθηκε μετά την αλλαγή διεύθυνσης, πήγε στην παλιά. Περίμενα μέχρι τέλος Αυγούστου, μήπως φταίει το ταχυδρομείο και ευτυχώς έβγαλα κάποια μετρητά να κάνω τη δουλειά μου. 2 Σεπτεμβρίου, έζησα την τραυματική εμπειρία της τηλεφωνικής επικοινωνίας με την τράπεζα, όπου βγαίνει μια φωνή που καταλαβαίνει μόνο όταν της λες “έχασα την κάρτα μου”. Κάποια στιγμή, μίλησα με εκπρόσωπο, μου είπε ότι εφόσον δεν έχασα την κάρτα μου, έπρεπε να ξαναπάρω και να πω κάτι άλλο. Κάποια στιγμή συνεννοήθηκα, η κάρτα μου ξαναστάλθηκε. 23 Σεπτεμβρίου, ξαναζώ το τραύμα της επικοινωνίας, για να μου πουν να πάω στο ταχυδρομείο να ρωτήσω μήπως είδαν κάνα φάκελο από εθνική με το όνομά μου. Γελοιότητα, αλλά το εννοούσε.
”