ΔΕΗ Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.7 από 93 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για ΔΕΗ:

Η ΔΕΗ ιδρύθηκε το 1950 και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2001. Είναι η κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με δραστηριότητες στην παραγωγή, διανομή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, εξυπηρετώντας περίπου 6 εκατ. πελάτες σε όλη τη χώρα. Διαθέτει 10,4 GW παραγωγικού δυναμικού στην Ελλάδα, με θερμικούς και υδροηλεκτρικούς σταθμούς καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Έχει στην κυριότητά της το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με Ρυθμιζόμενη Περιουσιακή Βάση € 3 δισ. περίπου, διαχειριστής του οποίου είναι η θυγατρική εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

93 κριτικές για “ΔΕΗ

  1. Μαρία Γ.

    Κατοικώ στο εξωτερικο εδω και 8 χρονια. Δεν εχω δικη σου συνδεση ρευματος στην Ελαδα εδω και 14 χρονια. Καποιος πελατης της ΔΕΗ εχει δηλώσει ψευδως το κινητό τηλεφωνο μου και γω λαμβανω απανωτα sms για τους λογαριασμούς και τα χρέη του. Επικοινωνησα πολλες φορες τηλεφωνικα και με emails με τη ΔΕΗ και η μονη προταση τους ειναι να αλλαξω εγω αριθμο κινητού! (Τον οποιο κατεχω απο το 1999!). Ανεπαρκης και αναποτελεσματικη εξυπηρετηση πελατων, με αγενεστατους και ειρωνικους υπαλληλους που δε βρισκουν λυσεις. Αναρωτιέμαι τι δραμα ζουν οι πελάτες τους σε αληθινα σοβαρα προβληματα στη συναλλαγη με τη ΔΕΗ.

  2. Evangelia P.

    δήλωσα υπαναχώρηση σε 2 μέρες και χρεώθηκα ρήτρα αποχώρησης. Γιατί λέει ήταν ανανέωση και όχι καινούρια σύμβαση. Με άλλα λόγια συμπεριφέρονται σε παλιούς πελάτες, χειρότερα απο ότι στους καινούριους.
    Επίσης, πριν κάνω τη δήλωση υπαναχώρησης, είχα ενημερωθεί τηλεφωνικά από τη ΔΕΗ. Δεν φταίνει λέει αυτοί που ο υπάλληλος τους δεν με ενημέρωσε σωστά!

  3. Αγγελικη Γ.

    Είναι ψεύτες. Μην οξγαινετε στη ΔΕΗ. Με πήραν τηλ και συγκεκριμένα ένας κ. Γιώργος Ζ. Μου είπε για το dei my enter ότι είναι -100 ευρώ από τον πρώτο λογαριασμό το οποίο πόσο αφαιρείται λέει και από τον επόμενο εφόσον είναι κάτω από 100 ευρω. Πχ 62 ευρώ άρα και στο 2ο λογαριασμό θα είναι-38. 1500 μίλια λέει για την aegen και κουπόνια rewards και εκπτώσεις σε μεγάλες εταιρίες όπως πχ ο κωτσοβολος έκπτωση λέει 20%. Μαντέψτε. Δεν έκλεισα μηνα και ήρθε ο λογαριασμός για 12 μέρες. Φυσικά δεν υπήρχε στην παροχή μου τίποτα από ρα παραπάνω. Τους παίρνω τηλ στο νουμερο που με πήρανε και μου είπαν ότι θέλω να επικοινωνώ σε αυτούς τους αριθμούς. Φυσικά όλοι οι υπάλληλοι είναι κατειλλημενοι και πρέπει να αφήνω τον αριθμό μου να με καλέσουν. Μαντέψτε πάλι. Δεν καλούν ποτέ. Απατεώνες!!!! Προσέξτε. 1

  4. ΟΛΓΑ ΜΕΣΣΗΝΗ Μ.

    Η κα Σ Γεωργία( προϊσταμένη της ΔΕΗ στη Στουρνάρη ) μας εξυπηρέτησε με ευγένεια, κατανόηση και αποτελεσματικότητα, συντάσσοντας την υποβολή αιτήματος για την διόρθωση χρεώσεων/πιστώσεων . Εν αντιθέσει με την απαράδεκτη εξυπηρέτηση της ΔΕΔΔΗΕ , η οποία από λάθος υπαλλήλου της για ένα χρόνο μας χρέωνε λάθος μετρητή. Εάν δεν απευθυνόμαστε στην ΡΑΕ ,ακόμα θα περιμέναμε τη διόρθωση. Βέβαια η ταλαιπωρία μας υφίσταται ακόμα , διότι πληρώσαμε για την λανθασμένη ένδειξη 973,93ευρώ από 31/7/2024 μέχρι 3/7/2025 και πληρώσαμε για το ίδιο διάστημα 749,41ευρώ. στις 8/8/2025 το σωστό μετρητή. Ευελπιστούμε να γίνει σύντομα η επιστροφή των αναιτίως εισπραγμένων χρημάτων.

  5. Δημήτριος Ζ.

    Δεδδηε, η φωτογραφία της αναβάθμισης
    Δεδδηε, με το βλέμμα στο μέλλον.
    Τους λες οτι υπάρχει διακοπή σε ενα σημείο της Ελλάδας και δεν μπορούν να βρουν ταχυδρομικό κώδικα. Που το βρίσκεις από την google σε δευτερόλεπτα.

  6. Αθηνά Α.

    Καλησπέρα, κάναμε την αίτηση για νέα σύνδεση ρεύματος στις 10/7 μέσω άλλου παρόχου καθώς όμως τα τεχνικά διαδικαστικά παραμένουν στα χέρια της ΔΕΔΔΗΕ έχουμε φτάσει 25/7 χώρις να έχει γίνει η σύνδεση. Φυσικά επικοινωνήσαμε με το τηλεφωνικό κέντρο από όπου μας λένε να αναμείνουμε καθώς πέρα από το να μας κλείσουν ραντεβού με ένδειξη κρισιμότητας/επείγον δεν υπάρχει κάποια άλλη ενέργεια που μπορούν να κάνουν και δεν υπάρχει κάποιο άλλο τμήμα να απευθυνθούμε. Επιεικώς απαράδεκτοι.

  7. ΜΑΡΙΑ ΒΑΡΔΗ Β.

    Απαράδεκτοι…
    Συνέχεια κάνουν διακοπές ρεύματος λογω βλάβης σε Δήμο της Αττικής με αποκορύφωμα την σημερινή ημέρα που έχουμε 45 βαθμούς Κελσίου και μειναμε 1.5 ωρα χωρις ρευμα.Και τον μήνα Ιουνίου πάλι με συνεχόμενες διακοπές μας κάηκε το ψυγειο.
    Κατά τα άλλα μηνιαιοι λογαριασμοι και να τους πληρωνουμε στην ώρα τους….
    Ντροπή τους…

  8. ΕΛΕΝΗ Λ.

    Πλήρης ασυννενοησία μεταξύ ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ, όσον αφορά τους λογαριασμους. Εχω στείλει 5 μηνύματα στη ΔΕΗ, εχω μιλησει τηλεφ. εχω στείλει και στη ΔΕΔΔΗΕ, αλλά όλοι είναι ανεύθυνοι……. Αποστέλλονται λογαριασμοί σε διάστημα 2-4 ημερών διαφορά, εμφανίζοντας ως ανεξόφλητο το ποσό του 1ου λογ., Πληρώνουμε όλο το ποσό του τελευτ.λογ. *18/7/25)και ξαναστέλνουν σήμερα (23/7/25) οτι υπάρχει πάλι ανεξόφλητο ποσό. Η απάντηση που έλαβα είναι οτι δεν γνωρίζουν και έχει λήξει……

  9. Μια εταιρια μπισνα του δημοσιου χρηματος..τα καταστρεφουν ολα για να τα ξεπουλανε κοψοχρονια υστερα..

  10. ΣΤΑΣΙΝΗ Κ.

    Το ξέρω ότι δεν θα καταφέρω κάτι να καταγράψω αρνητικά σχόλια για σας το πρόβλημά μου είναι ότι είχα τρεις μήνες για μία αλλαγή ονόματος και δεν μπορούσα να κάνω συμψηφισμό υπάλληλοι είναι αδιάβαστοι ανημερωτοι είστε για κλάματα λυπάμαι και για την τεχνικοί υπηρεσία τόσα χρήματα δίνομαι χωρίς να μπορούμε να μαςεξυπηρετήσει
    Δεη για κλοτσιές

  11. ΧΑΡΗΣ Χ.

    Είναι τρομερό δεν υπάρχει τηλέφωνο επικοινωνίας , έχω κάνει ρύθμιση πληρωθήκαν όλες οι δόσεις κανονικά και τώρα με ζητανε τόκους για τους οποίους δεν αναγράφονται στην σύμβαση του διακανονισμού ????? Και σήμερα 04/7 με πήραν τηλέφωνο αλλά απάντηση δεν πήρα
    Το ποιο ωραίο είναι ότι η δεη στην Καβάλα δεν έχει τηλέφωνο να επικοινωνήσεις!!!!!
    Τρομερό να σε χρεώνουν τόκους σε διακανονισμό που έχεις πληρώσει εμπρόθεσμα!!!!!

  12. ΝΙΚΟΣ Ν.

    Παρουσίασα έγγραφο του Δήμου όπου καταγράφονται τα στοιχεία του ακινήτου ( διαμέρισμα ) καθώς και τα συνδεόμενα ακίνητα (αποθήκη , ημιυπαίρθιος ) και ο αριθμός παροχής και ζήτησα την αλλαγή των στοιχείων του πελάτη και αντί αυτού η απάντηση της υπαλλήλου ήταν ότι πρέπει να αλλάξει τιμολόγιο και από οικιακό να γίνει επαγγελματικό γιατι το έγγραφο του Δήμου αναφέρει αποθήκη. Στην προσπάθεια μου να της εξηγήσω- η στιχομύθια κράτησε περίπου 30 λεπτά-
    μου σύστησε να περιμένω τον προιστάμενο -με τον οποίο μιλήσε τηλεφωνικά- στην ερώτηση ποτε θα έρθει η απάντηση ήταν είναι καθοδόν .Ηταν 10 π.μ.
    Στο τέλος κατάλαβε το λάθος της και μου ζήτησε συγνώμη αλλά ήταν αργά
    ΥΓ της είπα ότι θα αλλάξω πάροχο και η απάντηση ήταν ” να πάτε ‘οπου θέλετε ”

  13. Aggeliki Bali B.

    Τραγική εταιρία…μόνο αυτό!!! Το μόνο που γνωρίζουν πολύ καλά.. είναι να σε βάζουν σε αναμονή!!!!

  14. Εδώ και πάνω από ένα μήνα αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ηλεκτρονική πληρωμή, γιατί ξαφνικά ο διακανονισμός εξαφανίστηκε από την εφαρμογή my dei app. Και παρά τις οδηγίες που μου δίνουν τις άπειρες φορές που έχω καλέσει δεν γίνεται τίποτα. Μπορεί να έχουμε φτάσει στο φεγγάρι αλλά επί της γης είμαστε στο σκοτάδι.

  15. Αικατερίνη Β.

    Αν είχα τη δυνατότητα να βάλω μηδέν αστεράκια θα το έκανα στο χωριό μας, Καστορειο Λακωνίας έκοψαν το ρεύμα εχθές σε ανθρώπους που κάποια στιγμή χρωστούσαν το 2023 και φυσικά τώρα δεν χρωστούν. Σε άλλους ζητούν κόστος επανασυνδέσεις χωρίς να χρωστούν και χωρίς να τους έχουν κόψει το ρεύμα γιατί κάποια στιγμή είχαν κάποια οφέλη.

  16. οτι χειροτερο υπαρχει σε εξυπηρετηση.
    ντροπη τουσ!!

  17. Μακάρι ανεργία για όλους εκεί μέσα.

  18. Αργύρης Κ.

    Σαντορίνη ίσως το χειρότερο μέρος όσο αφορά την ΔΕΗ.Συχνες διακοπές μα πολύ συχνές με συνέπεια να καίγονται συσκευς