Παρουσίασα έγγραφο του Δήμου όπου καταγράφονται τα στοιχεία του ακινήτου ( διαμέρισμα ) καθώς και τα συνδεόμενα ακίνητα (αποθήκη , ημιυπαίρθιος ) και ο αριθμός παροχής και ζήτησα την αλλαγή των στοιχείων του πελάτη και αντί αυτού η απάντηση της υπαλλήλου ήταν ότι πρέπει να αλλάξει τιμολόγιο και από οικιακό να γίνει επαγγελματικό γιατι το έγγραφο του Δήμου αναφέρει αποθήκη. Στην προσπάθεια μου να της εξηγήσω- η στιχομύθια κράτησε περίπου 30 λεπτά-
μου σύστησε να περιμένω τον προιστάμενο -με τον οποίο μιλήσε τηλεφωνικά- στην ερώτηση ποτε θα έρθει η απάντηση ήταν είναι καθοδόν .Ηταν 10 π.μ.
Στο τέλος κατάλαβε το λάθος της και μου ζήτησε συγνώμη αλλά ήταν αργά
ΥΓ της είπα ότι θα αλλάξω πάροχο και η απάντηση ήταν ” να πάτε ‘οπου θέλετε ”
Παρουσίασα έγγραφο του Δήμου όπου καταγράφονται τα στοιχεία του ακινήτου ( διαμέρισμα ) καθώς και τα συνδεόμενα ακίνητα (αποθήκη , ημιυπαίρθιος ) και ο αριθμός παροχής και ζήτησα την αλλαγή των στοιχείων του πελάτη και αντί αυτού η απάντηση της υπαλλήλου ήταν ότι πρέπει να αλλάξει τιμολόγιο και από οικιακό να γίνει επαγγελματικό γιατι το έγγραφο του Δήμου αναφέρει αποθήκη. Στην προσπάθεια μου να της εξηγήσω- η στιχομύθια κράτησε περίπου 30 λεπτά-
”μου σύστησε να περιμένω τον προιστάμενο -με τον οποίο μιλήσε τηλεφωνικά- στην ερώτηση ποτε θα έρθει η απάντηση ήταν είναι καθοδόν .Ηταν 10 π.μ.
Στο τέλος κατάλαβε το λάθος της και μου ζήτησε συγνώμη αλλά ήταν αργά
ΥΓ της είπα ότι θα αλλάξω πάροχο και η απάντηση ήταν ” να πάτε ‘οπου θέλετε ”