Η κα Σ Γεωργία( προϊσταμένη της ΔΕΗ στη Στουρνάρη ) μας εξυπηρέτησε με ευγένεια, κατανόηση και αποτελεσματικότητα, συντάσσοντας την υποβολή αιτήματος για την διόρθωση χρεώσεων/πιστώσεων . Εν αντιθέσει με την απαράδεκτη εξυπηρέτηση της ΔΕΔΔΗΕ , η οποία από λάθος υπαλλήλου της για ένα χρόνο μας χρέωνε λάθος μετρητή. Εάν δεν απευθυνόμαστε στην ΡΑΕ ,ακόμα θα περιμέναμε τη διόρθωση. Βέβαια η ταλαιπωρία μας υφίσταται ακόμα , διότι πληρώσαμε για την λανθασμένη ένδειξη 973,93ευρώ από 31/7/2024 μέχρι 3/7/2025 και πληρώσαμε για το ίδιο διάστημα 749,41ευρώ. στις 8/8/2025 το σωστό μετρητή. Ευελπιστούμε να γίνει σύντομα η επιστροφή των αναιτίως εισπραγμένων χρημάτων.
Η κα Σ Γεωργία( προϊσταμένη της ΔΕΗ στη Στουρνάρη ) μας εξυπηρέτησε με ευγένεια, κατανόηση και αποτελεσματικότητα, συντάσσοντας την υποβολή αιτήματος για την διόρθωση χρεώσεων/πιστώσεων . Εν αντιθέσει με την απαράδεκτη εξυπηρέτηση της ΔΕΔΔΗΕ , η οποία από λάθος υπαλλήλου της για ένα χρόνο μας χρέωνε λάθος μετρητή. Εάν δεν απευθυνόμαστε στην ΡΑΕ ,ακόμα θα περιμέναμε τη διόρθωση. Βέβαια η ταλαιπωρία μας υφίσταται ακόμα , διότι πληρώσαμε για την λανθασμένη ένδειξη 973,93ευρώ από 31/7/2024 μέχρι 3/7/2025 και πληρώσαμε για το ίδιο διάστημα 749,41ευρώ. στις 8/8/2025 το σωστό μετρητή. Ευελπιστούμε να γίνει σύντομα η επιστροφή των αναιτίως εισπραγμένων χρημάτων.
”