Ο7 Απριλίου εκανα αίτηση για οπτική ίνα, Σήμερα είναι 02 Αυγουστου και ακόμη ούτε για αυτοψία ήρθαν. Οπότε μιλάω μαζί…
ΔΕΗ Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ΔΕΗ:
Η ΔΕΗ ιδρύθηκε το 1950 και είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2001. Είναι η κορυφαία εταιρεία παραγωγής και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, με δραστηριότητες στην παραγωγή, διανομή και πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στους καταναλωτές. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, εξυπηρετώντας περίπου 6 εκατ. πελάτες σε όλη τη χώρα. Διαθέτει 10,4 GW παραγωγικού δυναμικού στην Ελλάδα, με θερμικούς και υδροηλεκτρικούς σταθμούς καθώς και εγκαταστάσεις Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Έχει στην κυριότητά της το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας με Ρυθμιζόμενη Περιουσιακή Βάση € 3 δισ. περίπου, διαχειριστής του οποίου είναι η θυγατρική εταιρεία ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Άμεση εξυπηρέτηση από το συνεργείο της δεη-ελυρος στο τμήμα βλαβών με υπεύθυνο τον κ σαββα στα Χανιά Κρήτης.αμεση αποκατάσταση της βλάβης και ευγενέστατοι
”Δεν έχω βιώσει μεγαλύτερο εξευτελισμό και χειρότερη εξυπηρέτηση από εταιρεία. Άλλαξα πάροχο και εταιρεία με πολύ χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας, χωρίς καμία ταλαιπωρία με αδιανόητη γραφειοκρατία για να περάσει στο όνομα μου η παροχή. Με ένα απλό τηλεφώνημα και μέσα σε 15 λεπτά είχα ξεμπερδέψει και αλλάξει πάροχο χωρίς παρανοϊκες χρεωσεις. Με τη ΔΕΗ είχα όλη την ημέρα στο τηλέφωνο με τους εκπροσώπους να μην ξέρουν πού πάνε τα 4 κυριολεκτικά, αλλά να λέει ο ένας, άλλα να λέει ο άλλος και στην ουσία όχι μόνο δε μου έλυναν το πρόβλημα αλλά κοίταζαν πως θα με τυλίξουν σε μια κόλλα χαρτί με έξτρα χρεώσεις.
”Οτι χειρότερο έχει να ανάδειξη αυτή η χώρα. Περιμένουμε 3 μήνες να μας βάλουν μετρητή που ξήλωσαν με το έτσι θέλω πριν. Νοικιάστηκε το σπίτι και χάλασε η μίσθωση επειδή δεν μας βάζουν μετρητή καθώς περιμένουν λέει να έρθουν και όλα καλά. Τα λεφτά σσς και τα μπόνους να παίρνεται εσείς και για τα υπόλοιπα δεν βαριέσαι. Πραγματικά αν υπήρχε κράτος θα σας έκανα μήνυση, αλλά επειδή ούτε κράτος υπάρχει δεν ασχολούμαι με τα χάλια σσς
”Δεδηε ο χειρότερος οργανισμός.15 μέρες ταλαιπωρούν την αδερφή μου για να συνδέσουν το ρεύμα στο κατάστημα της Μυτιλήνης.Η μόνη που μας βοήθησε ήταν η διευθύντρια στη ΔΕΗ Μυτιλήνης.Οι δε υπάλληλοι του δεδηε κάθονται μέσα και δεν ανοίγουν σε κανένα και παραπέμπουν σε τηλέφωνο Αθήνας τι τους πληρώνεται; ΝΤΡΟΠΉ τους
”Η κα Λ πρέπει να μάθει να ακούει το πρόβλημα του πελάτη και να δίνει σωστές πληροφορίες . Δεν πρέπει να βρίσκεται στη θέση αυτή Απαράδεκτη συμπεριφορά .
”Πρόσφατη επικοινωνία με τον Δεδηε προσπαθούσα να τους εξηγήσω το πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Απαράδεκτη κ αγενής η υπάλληλος!!!
”Από τις αρχές Απριλίου παλεύουμε για μια απλή αλλαγή ονόματος στον λογαριασμό του ρεύματος, καθώς νοικιάζουμε. Στείλαμε όλα τα δικαιολογητικά που ζήτησαν και το αστείο ήταν ότι ο κάθε υπάλληλος δεν ήξερε πως να βοηθήσει, έπρεπε λέει να μιλήσεις με τον συγκεκριμένο υπάλληλο που μίλησες και πρίν..κάτι το οποίο δεν βγάζει πουθενά γιατί ταλαιπωρείται ο κόσμος, και δείχνει ότι δεν ξέρουν να βοηθήσουν η μάλλον δεν θέλουν. Και υποτίθεται ζητήσαμε κάτι πολύ απλό, αλλά μάλλον τους φαίνεται πυρηνική φυσική..καθώς στείλαμε όλα τα χαρτιά μας είπαν ότι όλα είναι εντάξει και ότι άλλαξε το όνομα χρέωσης. Ε λοιπόν σήμερα έχουμε 1η Αυγούστου και μάθαμε ότι δεν έχει γίνει απολύτως ΤΊΠΟΤΑ. Γι’αυτό παιδιά μην επιλέγετε καν την ΔΕΗ, κατευθείαν άλλον πάροχο, εγώ προς το παρόν τρέμω για τον πρώτο λογαριασμό. Ζώα
”0 εξυπηρέτηση 0 αποτέλεσμα 0 στο my bill επίσης.
”Από που να αρχίσω κ που να τελειώσω με το χάλι σου ΔΕΗ
”Από 29 Μαρτίου περιμένουμε να αλλάξουν τον μετρητή μας γιατί δεν καταγραφει την νυχτερινή καταναλωση. Από ότι καταλάβαμε δεν πρόκειται σύντομα να γίνει κάτι . Κατά τα άλλα η ΔΕΗ σύμφωνα με τα λεγόμενα τους και τις διαφημίσεις τους είναι πρωτοπορος και τρέχει με χίλια. Η δικαιολογία είναι ότι δεν υπάρχουν ρολόγια. Δεν πειράζει υπάρχουν ωραία άχρηστα λογια και τα ακούμε και κάθε βράδυ μετά τις ειδήσεις στον ΣΚΑΙ!!!!!!
”Δυστυχώς αναγκάζομαι να βάλω 1 αστέρι και όχι 0 η -5
”Από τις χειρότερες εταιρείες στην Ελλάδα
Δεν φτιάχνουν τίποτα,κάθε μέρα βλάβες και κομμένο ρεύμα,αύξηση τιμής στα ύψη και δουλειά 0
Η εταιρεία ντροπή, αίσχος μόνο λεφτά ζητάνε και υπηρεσίες μηδέν.
”Συγχαρητήρια στην Δεη για μία ακομη φορά……ο λογαριασμός εξοφλημένος απο 29 Ιουνίου κ σημερα ο Δεδηε εκοψε το ρευμα εν μεσω καύσωνα διοτι η Δεη δεν τους ενημέρωσε λένε…..απο τις 10:30 παρακαλάμε για επανασύνδεση διότι στο σπίτι υπάρχει ηλικιωμένος κ μικρο παιδί….. Απίστευτη συνενόηση μεταξυ Δεη και Δεδηε…..18 ημέρες περασαν απο την εξόφληση του λογαριασμού κ κανείς δεν ειδοποίησε τον Δεδηε κ την πληρώνουμε εμείς!!!!!! Εαν υπήρχε στοιχειώδης ευθιξία κάποιοι θα έπρεπε να παραιτηθούν!!!!!
”λυπαμαι που ειμαι ελληνασ !!! λυπαμαι που επιτρεπουμε να μασ κυβερνουν σκουπιδια !! δινουν κρατικεσ επιδοτησεισ στουσ δυσκολουσ καιρουσ για σταχτη στα ματια και μετα απο δυο χρονια….””καναμε λαθοσ φερτε τισ πισω “”””. ευχομαι η ζημια που θα σασ ερθει να ειναι καταστροφικη για εσασ ……..!!!
”Σήμερα 10/07/24 πήγα στο κατάστημα της ΔΕΗ στην οδό Τσιμισκή 136 κ οφείλω να πω ότι ήταν εξυπηρετηκοτατοι!!!!!
”Μπαίνοντας στο κατάστημα με κατεύθυνε ένας κύριος για το τι πρέπει να κάνω.Με περίσσεια ευγένεια κ διάθεση.
Πηγα στον αρμόδιο που ήταν διαθέσιμος να με εξυπηρετήσει κ με εξυπηρέτησε άψογα.Ηταν υπομονετικός, επεξηγηματικός κ με βοήθησε ώστε να λύσω κάθε πρόβλημα που είχα.Αξιζει ν αναφέρω τ όνομα του.Π Σωκράτης.
Απαράδεκτη μεταχείριση πελατών, υψηλότατες τιμές του ρεύματος, αυξομειώσεις της τάσης ρεύματος, διακοπή ηλεκτροδοτησης ακινήτου για ευτελές πόσο και επανασύνδεση μετά από 48 ώρες ή οποτε έχει χρονο ο εργολάβος!!!
”Απαραδεκτοι! Ήθελα να μπω στο σταθερο τιμολόγιο κ υπήρχαν δυο , το home enter k home on line. Πήρα τηλ στην ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ πελατών κ μου είπαν ότι η μόνη διαφορα είναι ότι το ένα πληρώνεται με παγια εντολή. ΔΕΝ μου είπανε ότι το ένα δεν έχει νυχτερινό ρεύμα ούτε ότι υπάρχει πρόστιμο να κανεις μετά αλλαγή προγράμματος. Παρά μόνο ότι φευγεις όποτε θέλεις. Το κατάλαβα μετά απ δυο μέρες ότι δεν έχει νυχτερινό . Πήρα τηλ έστειλα μειλ να αλλάξω καθώς είχα λάθος πληροφορίες απ τους ίδιους κ η μόνη απάντηση ήταν ότι υπάρχει ρήτρα 100 ευρώ για να αλλάξω.
”Παλεύω 2 εβδομάδες να κάνω μαζί τους ένα απλό συμβόλαιο. Έχω μιλήσει με δεκάδες διαφορετικούς υπαλλήλους αμέτρητες φορές. Αδυνατω να πιστέψω ότι υφίσταται τέτοια εξυπηρέτηση πελατων.
”ΔΕΔΔΗΕ .Σου κόβουν το ρεύμα στο μπαμ . . Και κάνουν 2-3 μέρες για να το συνδέσουν .κοπροσκυλα του κερατά .
”Απαράδεκτο.!! Έκοψαν το ρεύμα λόγω οφειλής, πλήρωσα ολόκληρο τον λογαριασμό και δυο μέρες είμαι από τηλ σε τηλ και από μειλ σε μειλ για να γίνει επανασύνδεση. Η οποία επανασύνδεση θα γίνει όπως μου είπαν σε τρεις μέρες. Κάτι που δεν το πιστεύω. Για την διακοπή ήρθαν αμέσως. Για την επανασύνδεση ο Θεός να μας λυπηθεί. Είναι απαράδεκτοι.
”Αν μπορούσα θα έβαζα 0.
”Μηδέν στην εξυπηρέτηση.
Από λάθος της ΔΕΗ μας έκοψαν το ρεύμα, κάποιος δεν απέσυρε την άρση στη ΔΕΔΔΗΕ , κάτι το οποιο μας το διαβεβαίωσαν και οι ίδιοι.
Καμία συγνώμη για όλη την ταλαιπωρία που περνάμε χωρίς λόγο και καμία κατανόηση. Η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο , ειδικά μια συγκεκριμένη κοπέλα ήταν άκρως αγεναστατη και ειρωνική, σε γενικές γραμμές απλά για να σου παίρνουν τα χρήματα. Αν αργήσεις και την πληρωμή σου πλέον έχεις εκφοβισμός από δικηγόρους. Σήμερα περνάω μια τεράστια ταλαιπωρία και ψυχική οδύνη κάτι για το οποιο δεν φταίω.
μην εμπιστευεστε τις διαβεβαιώσεις από τις κυρίες στο τηλεφωνικό κέντρο. την πρώτη φορά περίμενα τηλεφωνημα, δεν κάλεσαν ποτέ. την δεύτερη με καθησυχασε οτι το αίτημά μου καταχωρήθηκε, δεν είχε καταχωρήσει τίποτε. Μόνο με ραντεβού δια ζώσης και εγγράφως υπάρχει ελπίδα να ασχοληθούν με το πρόβλημα σου.
”Ελπίζω ο καλός θεός να σας έχει φυλάξει από το κατάστημα της ΔΕΗ Λευκού Πύργου Θεσσαλονίκης και την διευθύντρια που επιβλέπει στα γραφεία . Κάθε επίσκεψη ένα debate , κάθε φορά ένα μικρό τεστ κόπωσης , κάθε απόπειρα εξυπηρέτησης μια διαμάχη .Δεν εκπλήσσομαι που υπάρχει μικρή ουρά , οι πελάτες αλλάζουν πάροχο . Μπορεί να είναι και στρατηγική….Καλημερα.
”Μόνο απ τη διαφήμιση που μπαίνει 24/7 και πρήζει μπαλες έφυγα και πήγα erg . Έλεος πια
”Από τις 15-5-2023 έχω βάλει νυχτερινό ρεύμα με τοποθέτηση νέου ψηφιακού μετρητή με δυνατότητα τηλεμέτρησης από τον ΔΕΔΔΗΕ. Πάροχος μου είναι η ΔΕΗ. Στις 15-6-2023 εκδόθηκε έναντι λογαριασμός ενώ ήταν να εκδοθεί εκκαθαριστικός. Επικοινώνησα με την ΔΕΗ και με είπανε ότι δεν έχουνε ενημέρωση για το νυχτερινό και τις μετρήσεις από τον ΔΕΔΔΗΕ. Επικοινωνώ και με τον ΔΕΔΔΗΕ και αναφέρουν αδυναμία μέτρησης στις 12-6-2023. Τους ενημερώνω ότι οι μετρητές είναι προσβάσιμοι και έξω από την είσοδο της πολυκατοικίας και ο μετρητής μου είναι ψηφιακός με δυνατότητα τηλεμέτρησης. Την επομένη ημέρα μπαίνω στην εφαρμογή και βλέπω ότι στο self-metering της ΔΕΗ έχουν 202 kWh ημερήσιο και 49 kWh νυχτερινό (δεν χρεώθηκαν στο λογαριασμό μου που εκδόθηκε στις 15-6-2023). Στις 7-8-2023 μπαίνω στην εφαρμογή μέσω PC και κινητού και εμφανίζει μόνο την προηγούμενη ένδειξη 202 kWh της ημέρας (σήμερα έχω 750 kWh και τις καταχωρώ αλλά δεν μπορώ να καταχωρήσω της νύχτας που σήμερα είναι 217 kWh). Επικοινωνώ τηλεφωνικά με την ΔΕΗ και οι κοπελίτσες που σηκώνουν τα τηλέφωνα δεν μπορούν να μου δώσουν συγκεκριμένες απαντήσεις για το πότε θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός. Μίλησα χθες και σήμερα περίπου 45 λεπτά και άκρη δεν μπορώ να βγάλω.Εκκαθαριστικό πήρα πριν 6 μήνες και δεν ξέρω πότε θα πάρω διότι η επόμενη καταμέτρηση όπως γράφει ο λογαριασμός της ΔΕΗ είναι στις 10-10-2023 άσχετα αν έχω τηλεμέτρηση. Οταν έρθει ο εκκαθαριστικός λογαριασμός θα ψάχνω να βρω πως θα τον πληρώσω μετά από 8 μήνες Αθάνατο Ελληνικό Δημόσιο. Επέστρεψα στην ΔΕΗ από ιδιώτη πάροχο αλλά το μετάνιωσα.
”