απαράδεκτη εξυπηρέτηση. ούτε αμέα σεν σεβονται
Courier Center Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Courier Center:
Η COURIER CENTER είναι ένας ευέλικτος και ζωντανός οργανισμός με στόχο τη συνεχή εξέλιξή του. Παρακολουθώντας στενά τις τάσεις της παγκόσμιας αγοράς και των τεχνολογιών, είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά. Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση, παρέχουμε καινοτόμες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας. Άλλωστε, η ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας μας. Για αυτό τον λόγο, είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που παρέχει 24ωρη εξυπηρέτηση.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Η χειρότερη εταιρεία. Δεν έρχονται, δεν παίρνουν τηλέφωνο, επιλέγουν αυθαίρετα CLEVER POINT παραλαβής, δεν απαντούν σε τηλέφωνα. Οι συνεργαζόμενες εταιρίες ενημερώνονται σχετικά για την κακή εξυπηρέτηση αλλά δεν μεσολαβούν για να επιλύσουν το ζήτημα.
”Και επειδή ζητάει η εφαρμογή την ημερομηνία εξυπηρέτησης, ας το καταγράφουμε ως ημερομηνία ΜΗ εξυπηρέτησης
Θα παρεδιδαν χθες 10 με 5 . 7 ώρες περιμέναμε. Δεν φάνηκε κανένας, καμία ενημέρωση και τηλεφωνικό κέντρο αυτοματοποιημενο, δεν μπορείς να μιλήσεις με εκπρόσωπο. ΜΑΚΡΙΑ
”Απαράδεκτοι εντελώς.Καθυστερουν τα δέματα, στο track and trace γράφουν επανειλημμένα ότι οι παραλήπτες είναι απόντες ενώ δεν έχουν περάσει ποτέ για παράδοση και φυσικά δεν απαντούν στο τηλεφωνο. Παραγγελία που έχει φτάσει στη Θεσσαλονίκη, στο hub Καλοχωρίου στις 11/9, δεν έχει φτάσει στα χέρια μας ακόμα και σήμερα που ειναι 18/9. Κακώς υπάρχουν ακόμα έμποροι και καταστήματα που συνεργάζονται με τη συγκεκριμένη courier γιατί φαίνονται οι ίδιοι αναξιόπιστοι.
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ Δεν απαντάνε στις κλήσεις, καθηστερούν τα δέματα πολλές ημέρες και στο tracking γράφουν ότι δεν μας βρηκαν
”Απαράδεκτη ,η καρδιά μου χτυπούσε 2 ευδομαδες με αγωνία , για πολύ σημαντικά έγραφα που έστειλα από την Σαντορίνη στον Πειραιά . Στην σελίδα τους δεν εμφανιζόταν τίποτα σχετικά με τον κωδικό που μου έδωσαν και στο τηλ μου απαντούσαν ότι έχει πέσει το σύστημα . Ποτέ ξανά με αυτούς
”Και το ένα αστέρι πολύ είναι
”Απαράδεκτη! Και δεν μιλάω μόνο για την εξυπηρέτηση μεταφοράς του δέματος (πληρωμένο δέμα αποφάσισαν να μην το φέρουν στην έδρα μας αλλά να το παρατήσουν σε ένα clever point!!!! Αν είναι δυνατόν)
Συν τοις άλλοις, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ανύπαρκτη. Μισή ώρα αναμονής με μια μουσική που σπάει @…. μέχρι να σπάσουν και τα νεύρα σου και να το κλείσεις.
Κοινώς μπουρδέλο, και μεταξύ μας ούτε καν μπουρδέλο. Στα μπουρδέλα υπάρχει μια κάποια οργάνωση τουλάχιστον ….
Μακριά…
Ότι χειρότερο σε κούριερ, ο θεός να την κάνει κούριερ δλδ.
”Δεν απαντάνε στις κλήσεις, κρατούν τα δέματα πολλές ημέρες και όλα φτάνουν αργοπορημένα.
Έκανα παραγγελία από τον Γερμανό, το δέμα είναι στη Λυκόβρυση από 10/9 και σήμερα 14/9 δεν έχει παραδοθεί στο κατάστημα για να παραλάβω.
Επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Έχει συμβεί και στις 4 τελευταίες παραγγελίες που έχω κάνει και λυπάμαι που οι έμποροι συνεργάζονται με τη συγκεκριμένη κούριερ.
Πραγματικά ένας λόγος για να μην ξαναπροτιμήσω τις αγορές από μέρη που συνεργάζονται με τη συγκεκριμένη.
Πολύ κακή εμπειρία με τον Courier Center. Η παραγγελία από Αθήνα για ΘΕΣΝΙΚΗ χρειάστηκε 8 ημέρες. Η παραγγελία χάθηκε κάπου στο HUB Καλοχώριου για 5 ημέρες. Ωστόσο το λογισμικό κα το TRACKING History λειτουργούσαν άψογα και σημείωναν πως η “αποστολη έχει ανατεθεί για παράδοση” συνεχώς για 5-6ημερες.
”Απαράδεκτοι.Υποτιθεται ήρθαν δύο φορές και δεν μας βρήκαν.Η παράδοση θα γινόταν σε μαγαζί το οποίο ήταν ανοικτό και βλέπουμε αν σταμάτησε κάποιος απ’ έξω.Σιγουρα δεν ήρθε κανείς.Μας δουλεύουν.Γιατι δεν παίρνουν ένα τηλέφωνο όπως κάνουν άλλες εταιρίες.Θα το άφηναν κάπου που θα του λέγαμε αν λείπαμε.Εχει ξαναγίνει δύο φορές παλαιότερα και όταν ήρθε ο υπάλληλος και του το είπα με ειρωνευτηκε και μου είπε δώστε μου κυρία μου τα λεφτά να φύγω έχω δουλειά.Δεν ξαναπαραγγελνω από κατάστημα που συνεργάζεται μαζί τους.
”Σταματάει το φορτηγό να παραδώσει το δέμα και του λέμε να προχωρήσει 2 μέτρα πιο μπροστά να μην κλείνει την είσοδο και σηκώνεται και φεύγει λέγοντας ‘πάει το δέμα’ και γράφει στο report ότι δεν τον αφήσαμε να παρκάρει. Αυτοί είναι….
”Όχι απλώς παντελώς αναξιόπιστη, όχι απλώς απαράδεκτη, όχι απλώς δυσλειτουργική…το πληρωμένο δέμα μου παραδόθηκε σε άλλο άτομο στην οικοδομή την Δευτέρα…έχουμε Τετάρτη και το δέμα αγνοείται….η εξυπηρέτηση πελατών τους δεν λειτουργεί…για να καταφέρω να μιλήσω σε κάποιον για το λάθος τους ξόδεψα 2 ώρες…στην αναφορά του θέματός μου, μου ανέφεραν ότι πρόκειται για συστημικο λάθος….συστημικο λάθος δεν είναι όταν το όνομα του παραλήπτη είναι υπαρκτό και κατοικεί στην ίδια οικοδομή….μιλαμε για καταπάτηση του απορρήτου αποστολών…δεν θα ξαναψωνισω από οποιοδήποτε κατάστημα συνεργάζεται μαζί τους.
”τραγικη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
”Η εταιρεία είναι για πέταμα. Δεν απαντά επί μία εβδομάδα κανένας στο τηλέφωνο του τοπικού καταστήματος (Θέρμη), ενώ το δέμα είναι σε αυτούς σύμφωνα με το σύστημά τους. Στο τηλ. κέντρο των Κεντρικών τους δεν υπάρχει υποστήριξη πελατών.
”Ενημέρωση σε καταστήματα-προμηθευτές να μην τους χρησιμοποιούν.
Η εταιρεία είναι απαράδεκτη και κρίμα που δεν έχει -1. Παραγγελία μου από 13/8 , θα ερχόταν 19/8 αλλά “Αχ, τι κρίμα δεν είδα το δέμα σας” δεν είδαν το δέμα μου και ήθελαν να πάω να το πάρω από άλλη περιοχή μισή ώρα απόσταση με δικό μου μέσο και να το αφήσουν κάπου άσχετα.
”Δεν είναι η πρώτη φορά και δυστυχώς δεν θα είναι η τελευταία. Δεν αποτελεί έκπληξη για όσους γνωρίζουν πως λειτουργουν. Στις 14/8, ο οδηγός σημείωσε το δέμα μου ως “άγνωστο παραλήπτη” ένω δεν ισχύει κάτι τετοιο. Είχα τηλεφωνική επικοινωνία οπού αποδέχτηκαν το λάθος τους και διαβεβαίωση ότι θα έφτανε στις 16/8. Όμως, το υποκατάστημα ουτε καν επεξεργάστηκε την αποστολή και τώρα μου λένε να περιμένω μέχρι τις 19/8. Πολύ αμφιβάλλω αν θα γίνει. Αυτή είναι συνηθισμένη πρακτική τους: Όταν δεν μπορούν να τηρήσουν τους χρόνους, απλά ψεύδονται με άγνωστο παραλήπτη ή ότι δεν ήταν κανείς σπίτι για την παράδοση… Έχω ήδη μιλήσει με Temu και έγινε καταγγελία. Συμβουλεύω και άλλους να πράξουν το ίδιο αν θέλουμε πραγματικά να αλλάξει κατι. Η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη.
”Ιδανικά θα έβαζα -1 αν υπήρχε. Οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Από τις 3/8 έχουν παραλάβει το δέμα μου, έχουμε 14/8 και ακόμα ψάχνω ένα δέμα που υποτίθεται πως ήρθαν και δεν με βρήκαν για να μου το παραδώσουν και το πηγαινοφέρνουν σε “clever point”. Είναι έως αδύνατο να τους βρεις στο τηλέφωνο και όσες φορές τους βρήκα με διαβεβαίωναν πως την επόμενη ημέρα θα παραλάβω. Θα πρέπει να σταματήσουν οι εταιρείες να συνεργάζονται μαζί τους, γιατί εκτίθενται κι αυτές.
”ΓΕΝΙΚΩΣ, ΜΑΚΡΙΑ.
Οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι!!! Μου έστειλαν μήνυμα πως θα παραδώσουν το δέμα μου από τις 10:00 έως τις 17:00. Αφού τους περίμενα όλη την ημέρα, στις 16:22, μου έστειλαν νέο μήνυμα ότι: “Μετά από προσπάθεια παράδοσης, η αποστολή αφίχθηκε σε cleverpoint”, το οποίο είναι πολύ μακριά από το σπίτι μου. Φυσικά δεν ήρθαν ποτέ να παραδώσουν το δέμα, διότι τους περίμενα όλη την ημέρα και από σύμπτωση στις 16:25 ήρθε άλλος courier στο σπίτι, ο οποίος ως δια μαγείας με βρήκε να τον περιμένω!!! Τσάμπα τους πλήρωσα για παραλαβή στο σπίτι. Δεν πρόκειται ποτέ να τους επιλέξω ξανά, όχι μόνο γιατί λυπάμαι τα λεφτά μου, αλλά κυρίως γιατί είναι ψεύτες κι υποτιμούν την νοημοσύνη μας!!!
”Η χειρότερη εταιρεία. Στέλνουν μήνυμα ότι θα παραλάβετε το δέμα από τις 10 μέχρι τις 17:00 και μετά έρχεται μήνυμα ότι δεν βρέθηκε παραλήπτης ενώ δεν έχουν πάρει τηλέφωνο. Όταν παίρνεις στην εταιρεία δεν απαντάνε ποτέ και όταν πας από εκεί υπάρχει το απόλυτο χάος μέχρι να βρεθεί το δέμα
”Είναι ότι χειρότερο σε courier. Σε αναγκάζουν να πας να πάρεις το δεμα
”Η χειρότερη εταιρεία που έχω συναντήσει!!Μου στέλνουν μήνυμα ότι θα έρθουν για την παράδοση 2/8 και ώρα 10:00-17:00.Οχι απλά δεν ήρθαν και τους περιμέναμε όλη μέρα,ούτε καν ενημέρωσαν.Τους είχα καλέσει και το πρωί στο τηλέφωνο για επιβεβαίωση και μου είπαν ότι ο άνθρωπος που κάνει τη διανομή το έχει μαζί του&θα το φέρει σίγουρα.Τους εξηγώ ότι πρέπει μέχρι τις 3/8 το μεσημέρι να το έχουμε οπωσδήποτε επειδή το χρειαζόμαστε και μου λένε ότι σίγουρα θα είναι στη διάθεση μας. Το δέμα πουθενά!!!Τους καλώ το Σάββατο το πρωί να ρωτήσω τι γίνεται και με ενημερώνουν ότι θα το δρομολογήσουν για Δευτέρα 5/8 γιατί δεν έχουν δρομολόγιο.Τους πρότεινα μέχρι και να συναντηθούμε στο μέσο της διαδρομής για να το παραλάβω και ούτε αυτό γινόταν με αποτέλεσμα να διανύσω 1 ώρα δρόμο με τα παιδιά για να το παρω!!
”Δεν υπάρχει αυτή η εταιρεία πραγματικά!
”‘Εστειλαν μήνυμα ότι θα παραλάβω 31/07 μεταξύ 10 – 17:00 και δεν ήρθε ποτέ κανείς. Μια μέρα μετά, στο αυτοματοποιημένο μήνημα λέει ότι είναι στον σταθμό παράδοσης….. ασχολίαστο… και εννεοείται δεν απαντάει κανείς στα τηλέφωνα όλη μέρα!
Μείνετε μακρυά!!!
Δεν απαντάνε ποτέ σε τηλέφωνο. Μια άλλη επιχείρηση που πρέπει να αλλάξει δραστηριότητα, για παράδειγμα να γίνει τυροπιτάδικο.
”Απαράδεκτοι..Μου έστειλαν μήνυμα ότι η παραγγελία θα παραδοθεί μεταξύ 10:00 έως 17:00. Πήρα τηλέφωνο και τους ζήτησα να την παραλάβω έως 16:00. Ο διανομέας με κάλεσε κατά τις 16:40. Όταν το είπα για το αίτημα μου απάντησε ότι δεν ενημερώθηκε. Την επόμενη μέρα που ξανακαλεσα η κυρία με την οποία μίλησα, αγενεστατη,ου είπε ότι η ενημέρωση έγινε. Όταν τη ρώτησα ποιος ευθύνεται απάντησε κανένας. Έπειτα άρχισε να μου λέει ότι η παραδόσεις είναι έως τις 17:00 και ότι δεν έβγαινε το δρομολόγιο για να το παραλάβω νωρίτερα. Σε ερώτηση μου γιατί δεν ενημερώθηκα αφού δεν υπήρχε δυνατότητα να το πάρω νωρίτερα έλαβα την απάντηση τι θέλω να γίνει…. Η μπάλα στην εξέδρα και όλα καλά, τελικά καμία ανάληψη ευθύνης.
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία μεταφορικής. Έλαβα μήνυμα ότι η παραγγελία μου θα παραδωθεί σήμερα στις 10-5 και δεν ήρθε κανείς ποτέ και ούτε τηλέφωνο δεν σηκώνουν στο κατάστημα του Αγίου Δημητρίου.
”Πραγματικά κλείστε την..
Με την εταιρία δεν είχα πρόβλημα μου έστειλε μην για τη εξέλιξη τις παραγγελίας και με ενημέρωνε διαρκως…το πρόβλημα είναι με τον αγενέστατο διανομέα που με πήρε τηλ 2.40 το μεσημέρι και δεν το σήκωσα και πήρα πισω Την κληση στις 3.30 με ειρωνευοταν και μου έβαλε χέρι γιατί δεν σήκωσα το τηλέφωνο. Λες και είμαι υποχρεωμένος να του δώσω εξηγήσεις σε ποιον απαντάω η όχι μεσημεριατικα.
”Κρίμα που σοβαρές εταιρίες προσπαθούν για την αξιοπιστία τους και καταληγουν σε υπαλλήλους που τους εκθετουν