Δεν είναι η πρώτη φορά και δυστυχώς δεν θα είναι η τελευταία. Δεν αποτελεί έκπληξη για όσους γνωρίζουν πως λειτουργουν. Στις 14/8, ο οδηγός σημείωσε το δέμα μου ως “άγνωστο παραλήπτη” ένω δεν ισχύει κάτι τετοιο. Είχα τηλεφωνική επικοινωνία οπού αποδέχτηκαν το λάθος τους και διαβεβαίωση ότι θα έφτανε στις 16/8. Όμως, το υποκατάστημα ουτε καν επεξεργάστηκε την αποστολή και τώρα μου λένε να περιμένω μέχρι τις 19/8. Πολύ αμφιβάλλω αν θα γίνει. Αυτή είναι συνηθισμένη πρακτική τους: Όταν δεν μπορούν να τηρήσουν τους χρόνους, απλά ψεύδονται με άγνωστο παραλήπτη ή ότι δεν ήταν κανείς σπίτι για την παράδοση… Έχω ήδη μιλήσει με Temu και έγινε καταγγελία. Συμβουλεύω και άλλους να πράξουν το ίδιο αν θέλουμε πραγματικά να αλλάξει κατι. Η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη.
Δεν είναι η πρώτη φορά και δυστυχώς δεν θα είναι η τελευταία. Δεν αποτελεί έκπληξη για όσους γνωρίζουν πως λειτουργουν. Στις 14/8, ο οδηγός σημείωσε το δέμα μου ως “άγνωστο παραλήπτη” ένω δεν ισχύει κάτι τετοιο. Είχα τηλεφωνική επικοινωνία οπού αποδέχτηκαν το λάθος τους και διαβεβαίωση ότι θα έφτανε στις 16/8. Όμως, το υποκατάστημα ουτε καν επεξεργάστηκε την αποστολή και τώρα μου λένε να περιμένω μέχρι τις 19/8. Πολύ αμφιβάλλω αν θα γίνει. Αυτή είναι συνηθισμένη πρακτική τους: Όταν δεν μπορούν να τηρήσουν τους χρόνους, απλά ψεύδονται με άγνωστο παραλήπτη ή ότι δεν ήταν κανείς σπίτι για την παράδοση… Έχω ήδη μιλήσει με Temu και έγινε καταγγελία. Συμβουλεύω και άλλους να πράξουν το ίδιο αν θέλουμε πραγματικά να αλλάξει κατι. Η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη.
”