Cosmote Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.48 από 387 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Cosmote:

Ένας κόσμος, καλύτερος για όλους.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

387 κριτικές για “Cosmote

  1. Ita T.

    Σε μία εποχή που όλα γίνονται διαδικτυακά, γιατί πρέπει να περάσεις όλη αυτή την ταλαιπωρία για να κάνεις την sim από 3g σε 4g.

  2. Κυριακή Φ.

    Με την παραμικρή αφορμή χρεώνουν παραπάνω στους λογαριασμούς.

  3. ΧΡΗΣΤΟΣ Δ.

    Πρέπει να προσθέσω ότι η σημερινή μου εμπειρία ήταν τελείως διαφορετική από την χτεσινή. Ένας πολύ εξυπηρετικός συνεργάτης στην βοήθεια της Cosmote μου έδωσε λύση με πολύ ευγένεια και αποτελεσματικότητα. Έτσι πρέπει να αξιολογούνται και οι θετικές εμπειρίες. Ώρα εξυπηρέτησης 12.45 με 13.00. Δυστυχώς δεν συγκράτησα το όνομα του κυρίου. Μπράβο.

  4. Η Cosmote είναι από τις χειρότερες εταιρείες σταθερής/κινητής τηλεφωνίας.Εχω πρόβλημα στο δίκτυο με χαμηλή ταχύτητα internet εδώ και μήνες.Εχω αλλάξει router, έχει έρθει τεχνικός ο οποίος παραδέχθηκε ότι δεν μπορεί να λύσει τι πρόβλημα και ότι οι ταχύτητες που αναγράφονται στα συμβόλαια δεν Ισχύουν!!Μένω στην Ν.Φιλαδελφεια και έχω ποιότητα δικτύου που έχουν τα νησιά στα παράλια της Τουρκίας.Το κέντρο επικοινωνίας ανύπαρκτο όταν είναι να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα.Αν κάνεις αίτηση για νέο συμβόλαιο μόνο τότε υπάρχει ενδιαφέρον της εταιρείας για να επικοινωνήσουν μαζί σου.Αν οι υποψήφιοι πελάτες διάβαζαν τις αξιολογήσεις πελατών της Cosmote προτού μπουν στην διαδικασία να κάνουν καινούργιο συμβόλαιο τότε η εταιρεία θα είχε κλείσει.Το ενδιαφέρον τους πέφτει στην συνδρομητική τηλεόραση και όχι στο δίκτυο.Αναμενω εδώ και μήνες σύνδεση οπτικής ίνας και δεν απαντά κανείς.

  5. Χρήστος Δ.

    Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πια. Μίλησα με κάποια Ροδούλα χωρίς επώνυμο που για ένα όπως μου είπε απλό θέμα η αναμονή ήταν 20 λεπτά και άκουγα τις προσφορές σαν από χαλασμένο γραμόφωνο στις 16.8.2023 στις 20.40. Η συνολική αναμονή ήταν πάνω από 1.30 ώρες. Μετά από αυτό θα κάνω υπαναχώρηση γιατί η μόνη αξιοπιστία που είχε ο οργανισμός ήταν η εξυπηρέτηση. Κάκιστη εξυπηρέτηση μετά από όλα αυτά.

  6. ΚΛΈΜΕΝΤ Κ.

    Μετά από 3 μήνες από 24 γραμμή κατάφεραν να τον κάνουν 100 μετά από 20 τηλέφωνα Ακόμα και με 100 fiber δεν συνδέεται καμία συσκευή παρόλο που θά στέλνατε κενουριο ρούτερ ακόμη τόν περιμένω
    Απαράδεκτοι

  7. Αννα Σ.

    Άθλιοι. Μεγάλη ταλαιπωρία καμμία εξυπηρέτηση 4 ώρες στα τηλέφωνα…με έβαλαν σε αναμονή 56 λεπτών…..

  8. Ζανα I.

    Αίσχος Καθόλου εξυπηρετική οκτώ χρόνια είμαι πελάτισσα τους Έχω ζητήσει εδώ και 10 μέρες μεταφορά πάροχος Χανιά και ακόμα να με συνδέσουν ούτε να με εξυπηρετήσουν τηλεφωνικά μηδέν εξυπηρέτηση δεν το συστήνω σε κανέναν πηγαίνετε στη Vodafone και σε άλλα τηλεφωνικά δίκτυα που εξυπηρετούν άμεσα

  9. Κατερίνα Τ.

    Αισχος απαράδεκτη τραγική εταιρεία!!!έχει χάσει την κάρτα ο σύζυγος μου στη Κύπρο και περιμένουμε μέχρι σήμερα τον κούριερ να την πάει …εχθές μετά από ένα μήνα και αφού κάλεσα εγώ κ ζήτησα να τον πάρουν τηλέφωνο,θυμήθηκαν να πουν ότι το email που είχε στείλει με όλα όσα του ζήτησαν εξ αρχής (ταυτότητα επικυρωμένη αφμ κλπ )δεν είχε την υπογραφή του στο τέλος !!!θα μας τρελλανει η εξυπηρέτηση ποτέ ξανά κοσμοτε.

  10. Παναγιώτης Β.

    απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Άφησαν ηλικιωμένους να πληρώνουν υπέρογκους λογ/μους και όταν προσπάθησα να αλλάξω το πρόγραμμα ώστε να πληρώνουν λιγότερα δεν με άφηναν διότι έπρεπε να το κάνει η 91χρονη συγγενής μου. Τελικά, κατάφερα να αλλάξω το πρόγραμμα πριν 2 μήνες.Ενώ περίμενα να προσαρμοστεί το νέο πρόγραμμα, η εταιρία αποφάσισε να ανανεώσει το υπάρχον με 63 ευρώ πάγιο με 120 προς κινητά και 100 mb internet ώστε να “σερφάρουν” οι γέροι (91 και 98). Αποτέλεσμα να εξαντληθούν οι ελάχιστες αποταμιεύσεις τους. Μόλις άλλαξα εταιρία ζήτησαν και πέναλτι επειδή διακόψαμε το συμβόλαιο πρόωρα. Συμπεριφορά “μικροαπατεώνα” και όχι μεγάλης εταιρίας.

  11. ΚΩΣΤΑΣ Κ.

    ΝΤΡΟΠΗ, ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΟΥΣ!!! Η υποτιθέμενη…. εξυπηρέτηση πελατών, με είχε στην αναμονή για μία ώρα και 5 λεπτά, μέχρι που απελπίστηκα και απλά το έκλεισα!!! Δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε internet, με δική τους, φυσικά, υπαιτιότητα!! Ιδέα δεν έχω πότε και αν θα μου τα ξανασυνδέσουν… Που μας τον κατάντησαν τον (πρώην) ΟΤΕ μας….

  12. Λεγομαι Ρουμπεσης Γιωργος αρχες Μαιου με επεισαν να παω στην Οπτικη ινα. Συνδεθηκα στις 8 Μαιου… απο τις 10 Μαιου μεχρι και σημερα δεν εχω τηλεφωνιο και ιντερνετ και δυστυχως με εμπαιζουν…. στην αρχη μου εστελναν μηνυματα οτι το θεμα ελεγχεται , μετα τιποτα , στο τηλερφωνο μου λενε οτι θα λυθει τις επομενες μερες… αναγκαζομαι και παιρνω ιντερνετ απο αλλου για να κανω τη δουλεια μου… αν ζουσαμε σε μια ευνομουμενη ευρωπαικη χωρα το θεμα δεν θα υπηρχε καν, δυστυχς η ποιοτητα των παρεχομενων υπηρεσιων της cosmote ειναι λιγο χειροτερες απο της Ζιμπάμπουε?? λυπαμαι πολυ πραγματικα!!

  13. Πραγματικά απαράδεκτοι. Έχω δηλώσει βλάβη στη γραμμή μου εδώ και 20 ημέρες και κανείς δεν έχει ασχοληθεί. Όποτε καλώ στην εξυπηρέτηση πελατών η απάντηση που παίρνω είναι ότι το αίτημα σας εξετάζεται κατά προτεραιότητα, θα λάβετε ενημέρωση, συγνώμη για την ταλαιπωρία, ευχαριστούμε για την κατανόηση. Απαράδεκτοι.

  14. Πηνελόπη Ζ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών που έχω βιώσει τα τελευταία χρόνια!
    Είχα στην Cosmote 2 κινητά, το σταθερό και το Internet. Μου ανανέωσαν τα κινητά χωρίς ειδοποίηση και με αύξηση του παγίου. Ζήτησα να μου στείλουν σχετικές επικοινωνίες που να αποδεικνύουν ότι έχω συμφωνήσει στην ανανέωση και ακόμα (4 μήνες μετά) περιμένω…
    Όταν επιχείρησα να μεταφέρω την τηλεφωνική μου γραμμή σε άλλη εταιρεία, με κάλεσαν πίσω και μου έκαναν αντιπροσφορά προκειμένου να διατηρήσουν την γραμμή. Δυστυχώς υπέκυψα μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και συμφώνησα να παραμείνω. Έμεινα μια εβδομάδα χωρίς σταθερό και Internet και στο τέλος με κάλεσαν να μου πουν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή για εμάς στην περιοχή και ούτε ξέρουν πότε θα έχουν, προτρέποντας μας να πάμε σε άλλο πάροχο!!! Ελλάδα-Παλαιολιθική εποχή 2023!!!

  15. Προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί σας και εδώ και 30 λεπτά με έχετε στο ακουστικό και όχι μόνο αυτό απάτη όλο το σύστημα σας

  16. Ιάκωβος Σ.

    Ότι χειρότερο, δύο χρόνια έχω πρόβλημα μια δεν πιάνει ίντερνετ μια κάνει επανεκκίνηση στο ρουτερ μόνο του πάνω από 10 φορές σε 2 ώρες και άμα πάρεις να πεις ότι έχεις βλάβη απλά σου λένε να βγάλεις το ρουτερ από την πρίζα και να το ξανά βάλεις ή άμα έχεις πάρει πολλές φορές σου λένε να αλλάξεις ρουτερ και πάλι δεν δουλεύει

  17. Χαρης Ζ.

    Γενικά η Cosmote είναι απαράδεκτη παρήγγειλα την Πέμπτη κινητό και Μου είχανε δώσει τιμή 950 ευρώ και μου είπανε ότι θα μου το φέρουνε Τετάρτη με πήραν τηλέφωνο σήμερα να πάω να παραλάβω και μου είπαν ότι η τιμή άλλαξε και κάνει 1.350 ευρώ είναι απαράδεκτη καμία εταιρεία δεν μπορεί να το κάνει αυτό όταν παραγγέλνεις ένα προϊόν με μία τιμή δεν γίνεται να αλλάζεις η τιμή όταν πας να παραλάβεις. Κατάστημα πλατιά Μενιδίου.

  18. Αλεξάνδρα Μ.

    Άμεση και άψογη επικοινωνία και εξυπηρέτηση από ευγενεστατους συνεργάτες της cosmote

  19. Βασίλης Κ.

    Μακράν η χειρότερη εταιρεία. Μου ενεργοποίησαν συμβόλαιο με διαφορετικούς όρους από αυτούς που συμφωνήσαμε, και όταν τους λέω να ακούσουν την ηχογραφημένη συνομιλία που μου έκαναν τη προσφορά το παίζουν κινέζοι. Μακριά!!!

  20. Ιωαννης Τ.

    είσαστε για τα μπάζα, από 17/2 /2023 έχει υπογράψει ο αντρας μου πήρε το Ρούτερ έχει μιλήσει τουλάχιστον 20 φορές . μας έχουν πει ότι θα μας ενημερώσουν έχουμε στείλει 3 mail και περιμένουμε ανεύθυνοι όλοι . έχουμε πληρώσει στο 13888 του κόσμου τα χρήματα και αυτοί πέρα βρέχει. δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να μας απάντηση, είσαστε για τα μπαζα

  21. Δημητρα Ξ.

    Η COSMOTE δηλώνει αναρμόδια να λύσει προβλήματα. Μέσα σε 8 μέρες δεν μπόρεσαν να ενεργοποιήσουν μια κάρτα από αντικατάσταση κάποιας άλλης που εκλάπη. Στη συνέχεια και αφού αγόρασα άλλη κάρτα με νέο νούμερο, και φυσικά τη δήλωσε σε τράπεζες και όπου αλλού χρειαζόταν, ανακάλυψα ότι η κάρτα δεν πιάνει 4G. Και πάλι η εταιρεία δεν μπορεί να μου λύσει το πρόβλημα. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Το χειρότερο

  22. Αγγελική Λ.

    Την Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2023 με εξυπηρέτησε η υπάλληλος Σ Κωνσταντίνα…
    Άψογη συνεργασία εξυπηρέτησης, γνώριζε τα πάντα σχετικά με το πρόβλημα μου και λύθηκε άμεσα…
    Σας ευχαριστώ πολύ!!!!!!!

  23. Ι. Μ.

    Παιδιά οι τύποι είναι απίστευτοι. Στις 16/12 ολοκληρωνόταν το συμβόλαιο μου στην τηλεόραση, προσφορά με βελτιωμένη τιμή δεν έκαναν, αλλά είναι τόσο αλαζόνες στον οργανισμό αυτό που οι προσφορές ήταν ακριβότερες κατά 25% σε σχέση με αυτά που πλήρωνα μέχρι να διακόψω. Δίνουν το android box της ott (over the top) με χρέωση (μετά τον πρώτο χρόνο), σου λένε, όμως, ότι θα στο αφήσουμε το box δωρεάν και μετά τον πρώτο χρόνο αν κόψεις το δορυφορικό, αλλά το κορυφαίο είναι ότι η προσφορά που μου έκαναν για να έχω μόνο την ott υπηρεσία είναι ακριβότερη από το να κρατήσεις το δορυφορικό του οποίου έκοψαν χρήσιμες υπηρεσίες σαν την εγγραφή προγράμματος και replay tv. Άρα μιλάμε για τεράστια αλαζονεία: Σου κόβουν υπηρεσίες από το πακέτο που έχεις τώρα και όλες οι εναλλακτικές που σου προσφέρουν είναι ακριβότερες (αν δεν έχεις smart tv). Και το κορυφαίο είναι ότι η κοπέλα που με εξυπηρέτησε όλη την ώρα έλεγε: Εγώ είμαι του δορυφορικού, δεν ξέρω τι γίνεται με την ott υπηρεσία… Της έλεγα ότι η προσφορά σας δεν μου λέει κάτι, γιατί πάλι θα πληρώνω ακριβότερα για την ott και δεν ήξερε να μου πει κάτι. Και το κερασάκι στην τούρτα, αφού τους είπα ότι θέλω να διακόψω, δεν περίμεναν καν να λήξει το συμβόλαιό μου, μου έκοψαν την υπηρεσία 2 ημέρες νωρίτερα !!! Αυτός είναι ο cosmote !!! Το ότι πιστεύουν ότι έχουν καλό αθλητικό πακέτο, τώρα που έχασαν την Premier league το προσπερνάω, λεπτομέρεια μπροστά στα παραπάνω !!!

  24. Γιώργος Χ.

    Είναι γελοίοι δεν εξυπηρετούν καθόλου και οι παππούδες μου που χρειάζονται βοήθεια και είναι μεγάλη άνθρωποι τους βάζουν στην αναμονή για 2 ώρες ΝΤΡΟΠΗ ΑΊΣΧΟΣ….

  25. Valiana B.

    Satisfied with customer service!