Βάζουν ότι θέλουν, εξαφάνισουν τα λεφτά που υπάρχουν μέσα, χωρίς ενημέρωση, για μένα είναι κλεψιά
ACS Courier Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για ACS Courier:
Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και αγένεια. Το πιθανότερο είναι να μην σου παραδώσουν ποτέ το δέμα σου και να αναγκαστείς να πας στην εταιρεία να το πάρεις . Και αν είσαι τυχερός θα το βρουν για να στο δώσουν. Πολύ πιθανόν είναι να ταλαιπωρείσαι για αρκετές εβδομάδες και να πληρώνεις βενζίνες για να πας 15 φορές στην εταιρεία παρόλο που έχεις πληρώσει μεταφορικά για να στο φέρουν στο σπίτι σου
”Η πιο τραγική εταιρεία μεταφορών. Πλήρης εμπαιγμός και έλλειψη επαγγελματισμού.
Από τις 2 Αυγούστου περιμένουμε ένα δέμα που είναι σε “πορεία διακίνησης” από Θεσσαλονίκη προς Κέρκυρα. Σήμερα συμπληρώνονται 10 μέρες διακίνησης και σε σύνολο 17 μέρες που βρίσκεται στην κατοχή της ACS. Είχα την “ευλογία” να μου απαντήσει ένας λειτουργός στις 9:18 το πρωί και θα με πάρει πίσω!!! Έχουν περάσει κοντά τρείς ώρες! Είμαι στα τηλέφωνα από το πρωί και κλείνει η γραμμή έπειτα από αναμονή 11-12 λεπτά.
Είναι τραγικοί σε θέματα εξυπηρέτησης. Είναι τραγικοί σε θέματα συνέπειας. Εταιρείες, μην τους εμπιστεύεστε! Σας κάνουν να φαίνεστε ασυνεπείς με τους πελάτες σας και θα είστε εσείς εκτεθειμένοι…
”Εγώ προσωπικά δεν θα το αποκαλούσα αυτό εταιρία. Καμιά επαφή καμια Εποικονωνια κ καμια συνεργασία.
”Τα τηλ δεν απαντουν . Οι γραμμές τους πέφτουν συνέχεια. Ακόμα κ η σελίδα τους που βλέπεις τις αποστολές σου οι υπάλληλοι δεν βλέπουν καν τα σχολεία σου. Κ δεν φτάνει που δεν σκανάρουν τα πακετα από τα λεγόμενα του διανομέα για να δει τις πληροφορίες σε περνει τηλ να σου πει γιατί δεν είσαι στο χώρο ενώ έχεις δηλώσει ώρες παράδοσης. Να φωνάζει, στο τηλ να σου λέει εγώ τώρα μπορώ κ να σου κλείνει το τηλ. Κ να το επιστρέφει στην εταιρεία. Για μια παραδοση που δεν είναι ένα μικρό πακετο αλλά έπιπλο. Αυτή είναι η εταιρεία σας. Απαράδεκτη κ εσεις κ οι υπάλληλοι σας.. Αν κάποιος θέλει να έχει την ψυχική του ηρεμια κ υγεία να μην έρχεται σε επαφή καθόλου με αυτο το χάος που λέγεται ACS.
Η χειρότερη εταιρεία μακράν μία βδομάδα περιμένω και δεν σηκώνουν τηλέφωνο απαράδεκτη
”Η πιο ξεφτιλισμενη εταιρεία courier στην Ελλάδα, με έστησε μια ακόμα φορά για ώρες στο σπίτι, περιμένοντας ένα δέμα. Και φυσικά δεν το έφερε ποτέ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ! Ο μόνος τρόπος για να σωθούμε
”Λίαν απαράδεκτοι περιμένουμε να έρθουν στην διεύθυνση που δώσαμε και μας λένε να το παραλάβεις από κάποιο σημείο αν δεν μπορείτε κλείστε το αν δεν βρίσκετε υπαλλήλους μήπως ( θα πρέπει να τους πληρώσετε κιόλας ) αισχος
”Δεμα από Βόλο για Θεσσαλονίκη 0.5 kg
Εφόσον ενημερώνει το προσωπικό της acs πως χρειάζεται μια εργάσιμη ημέρα επιλέγω την εταιρία για την μεταφορά .
6/8 και ακόμα δεν παραδόθηκε το δέκα και έχασα χρήματα λόγω καθυστέρησης παράδοσης πακέτου .
Μιλάω κάθε μέρα με acs Θεσσαλονίκης και Βόλου και από Παρασκευή το πήγαν Σάββατο μετά Δευτέρα και τώρα Τρίτη !
Στέλνω email στηβ εταιρία και δεν παίρνει καμία απάντηση !
Ποιος ευθύνεται τώρα για την προθεσμία που έληξε ;
Δεν υπάρχει περίπτωση να την ξανά επιλέξω ούτε να τηβ προτείνω πουθενά σε κανένα
Έρεπε να υπάρχει μείον στα αστέρια
”Χωρίς καμμια επικοινωνία για την καθυστερημένη αποστολή, χωρίς να απαντάνε στα τηλέφωνα αναρωτιέμαι γιατί σοβαρές εταιρείες όπως το public συνεργάζονται μαζί τους. Γράφω μη ακόμα γνωριζοντας την τύχη του δέματος μου και πότε θα παραλάβω. Απαράδεκτοι. Το ένα αστέρι υποχρεωτικά, γιατί ούτε αυτό δεν δικαιούνται.
”*παρακάτω για να δημοσιευθεί το σχόλιο μου ζητάει ημερομηνία που με εξυπηρέτησε η εταιρεια. Βάζω ενδεικτικά την σημερινή, γιατί η εταιρεια δεν με έχει εξυπηρετήσει ακόμα.
Στις 2/8/2024 διανομέας της ACS προσήλθε στο διαμέρισμα μου για να μου παραδώσει δέμα με αντικαταβολή. Του ζήτησα να πληρώσω ηλεκτρονικά για να λάβω την απάντηση ότι δεν διαθέτει POS. Στο link της εταιρείας που μου δόθηκε για παρακολούθηση της πορείας της αποστολής (traking αποστολής) το συμβάν χαρακτηρίστηκε ως «αδυναμία πληρωμής».
”Αγαπητοί κύριοι και κυρίες της ACS φαίνεται ότι δεν γνωρίζετε καλά την Ελληνική γλώσσα. Όταν ο παραλήπτης ζητάει να πληρώσει με κάρτα (ίσως επειδή ζούμε στον 21ο αιώνα) και ο εκπρόσωπος της εταιρείας του απαντά ότι δεν διαθέτει POS, πρόκειται για ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ από την μεριά της εταιρείας και όχι για αδυναμία πληρωμής από την μεριά του παραλήπτη! Ο ψευδής αυτός χαρακτηρισμός αποτελεί αφενός προσβολή για τον παραλήπτη αφετέρου ταλαιπωρία γιατί θα πρέπει να παραλάβει το δέμα σε επόμενη ημέρα.
Για την ιστορία, παρέλαβα το δέμα στις 5/8/2024 από το κατάστημα της ACS Θεσσαλονίκης στην οδό Βασιλίσσης Όλγας όπου ομολογουμένως η εξυπηρέτηση ήταν καλή και γρήγορη.
Απαράδεκτοι, κουκουρούκου! Είχα κάνει παραγγελία για παράδοση σε αυτόματο μηχάνημα, λένε ότι πέρασαν από το σπίτι και δεν πέρασαν ποτέ και λένε ότι άφησαν αυτοκόλλητο στην πόρτα ενώ δεν υπάρχει ήμουν κάτω ψεύτες! Αν δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ας κλείσουν! Μεγάλο Χ!!!
”Ας ξεκινήσουμε με το γεγονός πως τα πηγαίνουν σε locker ενώ έχουν επιβεβαιώσει πως θα τα φέρουν στην διεύθυνση αποστολής.
Και δεν ενημερώνουν πως άλλαξε πορεία απλά στέλνουν μήνυμα πως βρίσκεται στο locker και πως πρέπει να πας. Ότι να ναι
Πέρα από αυτό κουτιά τα οποία μάλιστα προορίζονταν για δώρο ήρθαν ανοιγμένα και στραπατσαρισμένα.
”Απαράδεκτο.
Επιεικώς απαράδεκτοι. Πλήρωσα για παράδοση την επόμενη μέρα, πέρασαν 48 ώρες και ακόμα περιμένω.
”Αν υπηρχε μειον θα το περνατε απο ολους. Δεν γινεται να ειναι 4 ατομα στο σπιτι , να υπαρχει συστημα με καμερες και να λεει υπαλληλοσ οτι περασε ενω στις καμερες δεν υπαρχει τιποτα και πουθενα. Μας περνατε για ηλιθιους. Δεν εχετε τι να κανετε και παιζετε με τα νευρα μας? Δυνατοτητα επικοινωνιας καμια και ααααααααααααααααααν εισαι υπερτυχερος και απαντησουν ειναι αγενεστατοι και στο κλεινουν.
”Μ’αρεσει που πριν αφησεις το σχολιο ζηταει ημερομηνια που σας εξυπηρετησε η εταιρια. Κανονικα θα επρεπε να εχει πεδιο και να λεει ημερομηνιες που δεν εξυπηρετηθηκατε απο την εταιρια.
Αισχος αισχος αισχος
”Με έχουν 2 μέρες μέσα να τους περιμένω και λένε ότι ήρθαν και δεν με βρήκαν.Και με αναγκάζουν να πάω σε κατάστημα να παραλάβω.. ΑΙΣΧΟΣ
Dpd-acs
”Νέο κόλπο λαθος διεύθυνση αποτυχία παράδοσης ενώ έχει ακόμα και πινέζα στο google maps με το ονομα μου.
Aliexpres eBay skroutz αυτο έπιανε στο temu όμως όχι…
Παραγγελία τεμου 7 μερες εκει την ημέρα αποζημίωσης λογο καθυστέρησης με πήραν τηλ να το φέρουν.
Οχι γατάκι για μια μέρα απλά δεν απάντησα πηρα τα 5€
Έκανα αναφορά στο τεμου πρόβλημα παράδοσης.
Έξτρα δωράκι εκτός τα 5€ και ζήτησα να εχει προτεραιότητα η speedex οχι οτι αυτοί είναι τέλειοι έχω κακες εμπειρίες και από εκεί αλλα αυτοί αν και αργούν βρίσκουν τον δρόμο και τα φέρνουν!!
Αν το κάνετε όλοι θα σταματήσει η κοροϊδία με το λαθος διεύθυνση η θα συμμορφοθουν η θα κλείσουν να το ανοίξει άλλος. Ρόδος.
απαραδεκτοι-ο διανομεασ σφηνωσε τον φακελλο στην εξωπορτα τησ πολυκατοικιασ στην οποια εχει γραφειο ο παραληπτησ με σαφεστατο κινδυνο να χαθει- ο φακελοσ ευτυχωσ μαζευτηκε απο ενοικο που μπηκε αργοτερα-μεχρι να μασ βρει ο ενοικοσ να μασ τον δωσει (την επομενη ημερα)σε επικοινωνια απλα ενημερωνομουνα οτι παραδοθηκε!!!!
”Το ακρον αωτον της ασυδοσιας,σε παιρνουν και σου λένε οτι υπάρχει ενα δεμα,αλλα…θα πρεπει να πας εσυ να το παραλαβεις,αυτοι εν τω μεταξυ χρεωνουν για την παραδοση και ζητουν απο σενα να πας να το παρεις,τελεια ασυδοσία,κανουν οτι θελουν,μιλάνε οπως θελουν,αποφασιζουν αν θα φερουν το δεμα η οχι,στην Μπανανια που ζουμε περιμενατε κατι καλυτερο;
”οτι χειροτερο στις ταχυμεταφορες/Κλεφτες του κοσμου ,δεν δεχονται τα πακετα που φερνουν πισω αν θες να κανεις επιστροφη και με καθυστερησεις η παραδοσεις τους .ΜΑΚΡΥΑ
”Απαράδεκτοι….. Έκοβε το δέμα βόλτες από κατάστημα σε κατάστημα … Ενώ έπρεπε να μου έχει παραδωθεί από την Πέμπτη 18/7 θα μου παραδωθεί Δευτέρα 22/7 και απεστάλη στις 13/7. Σε συνομιλία με το κεντρικό κατάστημα Ρόδου μου είπαν ότι δεν γίνεται τίποτα και να απευθυνθώ οπού νομίζω. Κατόπιν αυτού επικοινώνησα με τα κεντρικά στην Αθήνα και μου είπαν ότι το δέμα δεν κόβει βόλτες είναι σε μεταφορά. Όταν τους είπα ότι το δέμα είναι επείγον να το κρατήσουν στο κεντρικό κατάστημα που θα είναι ανοιχτά το Σάββατο 20/7 , μου απάντησαν ότι θα το τακτοποιήσουν. Εν τέλει μου ήρθε μύνημα αργά το απόγευμα ότι το δέμα έφτασε στο κατάστημα το οποίο το Σάββατο είναι κλειστά και θα το παραλάβω την Δευτέρα….
”Η αποστολή στέλνεται απευθείας σε locker χωρίς να γίνει προσπάθεια παράδοσης ενώ το δέμα έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζονται πάνω (και όροφο και αριθμό γραφείου). Τελικά μπλέκεις στην κίνηση για να πάρεις ένα δέμα που κανονικά έπρεπε να σου παραδοθεί στο χώρο που είχες δηλώσει. Επίσης υπάρχει χαρακτηριστικά αγενής εξυπηρέτηση από τα άτομα στο τηλεφωνικό κέντρο και έχω προσπαθήσει να κάνω επίσημα τα παράπονα αλλά χωρίς να το καταφέρω. Και οποία φόρμα προσπάθησα να συμπληρώσω η ίδια για το πόσο ευχαριστημένη έμεινα που στέλνεται από την ίδια την acs αν η βαθμολογία είναι κακή βγάζει error 404.
”Στο πρώτο δέμα ο υπάλληλος δεν διάβασε σωστά την διεύθυνση παράδοσης με αποτέλεσμα να πάρει το δέμα άλλου..περνά τηλ στο κατάστημα με πολύ λεπτή αναμονή όταν κάποια στιγμή απάντησαν μου είπαν να το φέρουν άλλη μέρα η να πάω εγώ από το κατάστημα όπως και έκανα Στο άλλο μου στέλνουν μήνυμα παράδοσης 10.00 έως 12.00 το αποτέλεσμα ήταν να έρθει 15.10..οταν είπα στον υπάλληλο μου είπε ότι είναι εικονικο το μήνυμα ως προς την παράδοση..και το τρίτο δέμα από 28/6/24 ακομη το περιμένω…. Μπράβο σας…
”Εξυπηρέτηση “0”
”Έρχεται μήνυμα ότι θα πραγματοποιηθεί παράδοση μένει άνθρωπος όλη την μέρα στο σπίτι και ο μεταφορέας απλά δεν έρχεται ποτέ . Με πήρε τηλέφωνο και ενώ το κρατούσα στα χέρια δεν πρόλαβα να απαντήσω. Κάλεσα πίσω μίλησα με μια αρκετά αγενείς υπάλληλο που με ενημέρωσε ότι ο μεταφορέας είναι στην πλατιά αν θέλω το δέμα μου να πάω από εκεί να το πάρω και μου το έκλεισε στα μούτρα . Καμιά εξυπηρέτηση και αρκετή αγένεια
Θα αναφέρω την τελευταία περίπτωση, όμως το ίδιο έχει επαναληφθεί άλλες 4 φορές τον τελευταίο μήνα, και είμαι βέβαιη πως θα ακολουθήσουν κι άλλες, διότι περιμένω κι άλλα δέματα από το εξωτερικό (πληρωμένα, γι αυτό και γίνονται όλα αυτά.)
Συστηματικά λοιπόν η ACS αρνείται να παραδώσει τα δέματα στη διεύθυνση παράδοσης. Αντί γι αυτού, τα αφήνει σε Lockers.
Αυτό από μόνο του δεν θα ήταν κακό, αν: είχα ενημερωθεί/ερωτηθεί εκ των προτέρων, και είχαμε συνεννοηθεί για το Locker.
Όμως απροειδοποίητα τα αφήνουν σε Lockers που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη διεύθυνση παράδοσης (ενδεικτικά, την προηγούμενη φορά ήταν και σε άλλο δήμο!)
Κάθε φορά λοιπόν, έρχεται ένα SMS στο οποίο λένε ότι η αποστολή τάδε βρίσκεται στο τάδε (άσχετο Locker). Κάθε φορά, πρέπει να επικοινωνήσω μέσω της φόρμας επικοινωνίας και να απαιτήσω να μου το φέρουν στην αναγραφόμενη διεύθυνση, καθώς δεν ζήτησα ούτε συμφώνησα ποτέ να παραλάβω από locker 3+ χιλιόμετρα μακριά.
Κάθε φορά, λένε ότι θα δρομολογηθεί η αποστολή προς παράδοση στο χώρο μου Χ ημέρα και ώρα – και φυσικά, αυτό δε γίνεται ποτέ.
Μετά το πέρας της μέρας και ώρας που υποτίθεται έπρεπε να παραδώσουν, γράφουν ένα ΑΠΩΝ/Αδυναμία Παράδοσης στο tracking και ξαναστέλνουν SMS ότι: “Κατόπιν αιτήματός ΣΑΣ, η αποστολή τάδε βρίσκεται σε Locker με Pin XXXX”
Τους έχω ζητήσει έστω να το αφήσουν σε συγκεκριμένο Locker κοντά μου που με εξυπηρετεί, όμως ακόμα κι αυτό ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!
Δημιουργούν ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα στη δουλειά μου, απλά και μόνο από καθαρό σαδισμό, τίποτα περισσότερο.
Και άντε να εξηγήσεις αυτή την παράνοια στον αποστολέα από το εξωτερικό, ο οποίος ποτέ δε θα καταλάβει. Και φυσικά, κάθε πισωγύρισμα πακέτων και επαναποστολή ΚΟΣΤΙΖΕΙ! Σε χρήματα αλλά και χρόνο.
”Απαράδεκτη συμπεριφορά προσωπικού
”καμία εξυπηρέτηση.
κανένα αστεράκι.
Απαράδεκτη συμπεριφορά συνεργάτη – υπαλλήλου (κατά δήλωσή του)
”καμία εξυπηρέτηση.