Kate G.


Review on ACS Courier

  1. Kate G.

    Θα αναφέρω την τελευταία περίπτωση, όμως το ίδιο έχει επαναληφθεί άλλες 4 φορές τον τελευταίο μήνα, και είμαι βέβαιη πως θα ακολουθήσουν κι άλλες, διότι περιμένω κι άλλα δέματα από το εξωτερικό (πληρωμένα, γι αυτό και γίνονται όλα αυτά.)

    Συστηματικά λοιπόν η ACS αρνείται να παραδώσει τα δέματα στη διεύθυνση παράδοσης. Αντί γι αυτού, τα αφήνει σε Lockers.

    Αυτό από μόνο του δεν θα ήταν κακό, αν: είχα ενημερωθεί/ερωτηθεί εκ των προτέρων, και είχαμε συνεννοηθεί για το Locker.

    Όμως απροειδοποίητα τα αφήνουν σε Lockers που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με τη διεύθυνση παράδοσης (ενδεικτικά, την προηγούμενη φορά ήταν και σε άλλο δήμο!)

    Κάθε φορά λοιπόν, έρχεται ένα SMS στο οποίο λένε ότι η αποστολή τάδε βρίσκεται στο τάδε (άσχετο Locker). Κάθε φορά, πρέπει να επικοινωνήσω μέσω της φόρμας επικοινωνίας και να απαιτήσω να μου το φέρουν στην αναγραφόμενη διεύθυνση, καθώς δεν ζήτησα ούτε συμφώνησα ποτέ να παραλάβω από locker 3+ χιλιόμετρα μακριά.

    Κάθε φορά, λένε ότι θα δρομολογηθεί η αποστολή προς παράδοση στο χώρο μου Χ ημέρα και ώρα – και φυσικά, αυτό δε γίνεται ποτέ.

    Μετά το πέρας της μέρας και ώρας που υποτίθεται έπρεπε να παραδώσουν, γράφουν ένα ΑΠΩΝ/Αδυναμία Παράδοσης στο tracking και ξαναστέλνουν SMS ότι: “Κατόπιν αιτήματός ΣΑΣ, η αποστολή τάδε βρίσκεται σε Locker με Pin XXXX”

    Τους έχω ζητήσει έστω να το αφήσουν σε συγκεκριμένο Locker κοντά μου που με εξυπηρετεί, όμως ακόμα κι αυτό ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ!

    Δημιουργούν ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα στη δουλειά μου, απλά και μόνο από καθαρό σαδισμό, τίποτα περισσότερο.

    Και άντε να εξηγήσεις αυτή την παράνοια στον αποστολέα από το εξωτερικό, ο οποίος ποτέ δε θα καταλάβει. Και φυσικά, κάθε πισωγύρισμα πακέτων και επαναποστολή ΚΟΣΤΙΖΕΙ! Σε χρήματα αλλά και χρόνο.

Επικοινωνία