ΑΓΓΕΛΟΣ Γ.


Review on ACS Courier

  1. ΑΓΓΕΛΟΣ Γ.

    Στις 2/8/2024 διανομέας της ACS προσήλθε στο διαμέρισμα μου για να μου παραδώσει δέμα με αντικαταβολή. Του ζήτησα να πληρώσω ηλεκτρονικά για να λάβω την απάντηση ότι δεν διαθέτει POS. Στο link της εταιρείας που μου δόθηκε για παρακολούθηση της πορείας της αποστολής (traking αποστολής) το συμβάν χαρακτηρίστηκε ως «αδυναμία πληρωμής».
    Αγαπητοί κύριοι και κυρίες της ACS φαίνεται ότι δεν γνωρίζετε καλά την Ελληνική γλώσσα. Όταν ο παραλήπτης ζητάει να πληρώσει με κάρτα (ίσως επειδή ζούμε στον 21ο αιώνα) και ο εκπρόσωπος της εταιρείας του απαντά ότι δεν διαθέτει POS, πρόκειται για ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ από την μεριά της εταιρείας και όχι για αδυναμία πληρωμής από την μεριά του παραλήπτη! Ο ψευδής αυτός χαρακτηρισμός αποτελεί αφενός προσβολή για τον παραλήπτη αφετέρου ταλαιπωρία γιατί θα πρέπει να παραλάβει το δέμα σε επόμενη ημέρα.
    Για την ιστορία, παρέλαβα το δέμα στις 5/8/2024 από το κατάστημα της ACS Θεσσαλονίκης στην οδό Βασιλίσσης Όλγας όπου ομολογουμένως η εξυπηρέτηση ήταν καλή και γρήγορη.

Review on Plaisio

  1. ΑΓΓΕΛΟΣ Γ.

    Αγόρασα ένα πλυντήριο και επί πλέον την υπηρεσία εγκατάστασης της συσκευής η οποία περιλάμβανε (υποτίθεται) αποσυσκευασία, τοποθέτηση, σύνδεση στο νερό και ρεύμα, ξεκλείδωμα κάδου και ρυθμίσεις για ελαχιστοποίηση κραδασμών και καθαρισμό χώρου από συσκευασίες. Μου συνέδεσαν το πλυντήριο χωρίς να αφαιρέσουν τις 4 βίδες ακινητοποίησης του κάδου (!)και χωρίς να ρυθμίσουν την σταθερότητα της συσκευής (το πλυντήριο πατάει στραβά) και μου είπαν ότι είναι έτοιμο. Τέλος παρά την υπενθύμιση μου ότι η υπηρεσία περιλαμβάνει και καθαρισμό χώρου μου είπαν ότι δεν είναι δουλειά τους και σε κανέναν πελάτη δεν το κάνουν!

Επικοινωνία