Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.26 από 265 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

265 κριτικές για “Vodafone

  1. Νάντια Ξ.

    η χειρότερη ερέτρια στην ελλάδα!!!
    προσοχή, απατεώνεσ!!!

  2. Άγγελος Π.

    Και πολύ είναι το 1 αστέρι . Δεν την συστήνω σε κανέναν

  3. ΔΗΜΗΤΡΑ Σ.

    Μείναμε δυόμιση μήνες χωρίς ίντερνετ, ενώ πληρώναμε κανονικά. Μόλις διορθώθηκε η βλάβη για λίγο, ξανά τα ίδια. Μας είπαν να πάρουμε κάρτες από ένα κατάστημα κ να επικοινωνήσουμε μαζί τους για δωρεάν πακέτα. Προσπαθήσαμε, αλλά βγαίνει ο ψηφιακός βοηθός κ το μόνο που σου λέει, είναι ότι έχουν εντοπίσει πρόβλημα στη γραμμή κ ότι θα το φτιάξουν. Λες, θέλω να μιλήσω με εκπρόσωπο για ενεργοποίηση κ φυσικά δεν καταλαβαίνει τίποτα. Από ταχύτητες, δεν το συζητώ. Και μιλάμε για το κέντρο της Αθήνας. Αφήστε, που έχω ζητήσει να βγάλουν το pas pantou κ δε γίνεται με τίποτα. Με παίρνουν από Ελλάδα κ έτσι κ τολμήσω κ το σηκώσω, πέφτουν τα 10 ευρώ βροχή. Απατεώνες και ανίκανοι.

  4. ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Μ.

    Για την εταιρεία…….απορώ!!Πραγματικά!
    Για τους ανθρώπους όμως που έχει ορίσει να την εκπροσωπούν δεν έχω λόγια.
    Ηρθα από άλλη εταιρεία με φοριτότητα.Η εμπειρία μου όχι εύκολη. Δυστυχώς!10 ημέρες βα λυθεί το ζήτημα μου!
    Την παρτίδα κύριοι να γνωρίζετε έσωσαν οι άνθρωποι των 13830 και 13840 για την αμεσότητα τους όσο τους επιτρέπεται και την ευγένεια τους.Μα ένα παραπάνω από όλους η γλυκιά Ιωάννα του καταστήματος της Βενιζέλου στην Χαλκίδα!!
    Να τα ανταμείβετε αυτά τα παιδιά!
    Είναι η σωτηρία σας!!
    Να το ξέρετε!!!!!!

  5. Kostas K.

    Μακριά παιδιά, ειδικά αν εξαρτάται η εργασία σας απο το δίκτυο τους. Μπερδεύονται τα συστήματα τους και πετάνε +10ευρα στους λογαριασμούς, κάθε βδομάδα (ή δύο) χάνουμε μια εργάσιμη. Δεν δίνουν ούτε e-sim για να κάνουμε τη δουλειά μας. Πρέπει να σηκωθούμε να πάμε σε κατάστημα να πάρουμε sim vodafone (να χασουμε δλδ το κινητο μας) για να έχουμε υπηρεσίες. ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΤΡΑΓΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ

  6. Παναγιώτης Μ.

    δυστυχως και οι τηλεπικοινωνιες στην ελλαδα ειναι καρτελ, κινητο που ειχ απο το 2016-2023 ηταν σχετικα καλο και σε ταχυτητα και σε σημα κυριως για πατρα που μενω σε αλλες περιοχες δεν θυμαμαι .
    το vodafone tv δεν ξερω αλλα πιστευω οχι κατι το ιδιαιτερο αλλα ισως αξιζει σε συνδυαστικο με σταθερο τηλεφωνο.
    βεβαια για να εχεις σταθερο και ιντερνετ στην νοβα πρεπει να εισαι πολυ γενναιος
    αλλα πιστευω κατα γενικη ομολογια η βονταφον πρεπει να ειναι η χειροτερη εταιρια στην ελλαδα και σε εξυπηερτηση και σε υπηρεσιες.ο ΟΤΕ πιο ακριβος αλλα τουλαχιστον στο σταθερο ιντερνετ εχεις ασφαλεια φυσικα να αγορασεις δικο σου εξοπλισο και οχι το ρουτερ που δινουν αν θεςασυρματη συνδεση

  7. Χωρίς καμοια ενημέρωση από την εταιρεία από μόνοι τους στείλανε χρεώσεις σε εταιρικο νούμερο και αφού τους είπα ότι δεν αποδέχομαι να τους πληρώσω για κάτι που δεν έκανα η δεν είχα καμοια ενημέρωση από την εταιρεία συνέχιζουν να λένε ότι πρέπει να τους πληρώσω γιατί σας χρεωσαμε…..και ενώ επικοινωνησα με την εταιρεία και τους είπα για καταγγελία δεν μου απάντησαν ποτέ….

  8. Eugenia S.

    Αισχος. Η χειροτερη εταιρια που εχω συναντησει. Πουλανε ψευτικα πακετα και μετα αντε να βγαλεις ακρη. Προτιμησα να πληρωσω το προστημο, που εγινε απο δικο τους λαθος, παρα να παραμεινω σ αυτη τη ξευτιλισμένη εταιρια. Ειναι ο ορισμος του ΔΕΝ ξερουν την δουλεια τους! MAKRIAAAAAA!!!

  9. Αφροδίτη Μ.

    Δεν τους βρίσκεις ποτέ. Βάζουν μόνο ρομπότ

  10. Παναγιώτα Χ.

    Παραμυθιαστηκα από το φθηνό πακέτο.Ειχα nova και ήταν αισχος τώρα μέρη Vodafone ακόμη πιο αισχος.Να τελειώσει το συμβόλαιο και όπου φύγει φύγει.Μακριααααααα

  11. Μαρία Σ.

    Εάν μπορούσα θα έβαζα μηδέν απαράδεκτοι ψεύτες εκνευριστικά ανεύθυνοι. Εάν κάποιος μπορεί να τους αποφύγει να το κάνει. Έχω φάει το παραμύθι να κάνω συμβόλαιο μαζί τους . Αποτέλεσμα έχω μείνει χωρίς τηλ και ίντερνετ γιατί έχω « πρόβλημα από έξω» τι επιστημονικός όρος!!!! Και δεν ξέρω πότε θα λυθεί. Παρεπιπτόντως πριν έρθουν οι επιστήμονες να κάνουν τη σύνδεση είχα κανονικά τα πάντα με άλλο πάροχο . Είμαι τόσο έξαλλη ! Μακριά

  12. Ροζαλια Φ.

    Οτι χειρότερο υπάρχει μετά την nova!!!!!

  13. Harris N.

    Είμαι συνδρομητής vodafone 10 χρόνια τώρα και σε ένα ταξίδι που έκανα εκτός Ευρώπης με χρέωσε 4 φορές για χρήση ενώ στην πραγματικότητα είχα βάλει τοπική κάρτα από την πρώτη στιγμή. Και όλα αυτά χωρίς να μου έρθει καμία ειδοποίηση ή μήνυμα στο ενδιάμεσο. Έχω πάρει 10 τηλέφωνα και όλο λένε ότι θα με καλέσουν αλλά δεν με καλούν ποτέ. Μία από τις πολλές φορές που πήρα και μετά από πολύ συζήτηση, μου είπαν ότι όντως φαίνεται ότι οι δύο από αυτές τις χρεώσεις είναι λάθος καθώς πρόκειται για αυτόματες ενημερώσεις του συστήματος (η κατανάλωση ίντερνετ ήταν τόσο χαμηλή που δεν θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε χρήση). Ζήτησα να το δουν και για τις άλλες δύο χρεώσεις και να με ενημερώσουν και όχι απλά δεν με πήραν αλλά δεν πέρασαν και τις δύο πρώτες που είχαν δει ότι είναι λάθος.

  14. Νικολέττα Α.

    Προκειμένου να ολοκληρώσουν την φορητότητα και να <> τον πελάτη υπόσχονται ένα σωρό ψέμματα που όταν έρχεται η ώρα να εκπληρώσουν ρίχνουν το μπαλάκι δεξιά και αριστερά και βγάζουν τον πελάτη τρελό!

  15. Pavlos L.

    Μακράν η χειρότερη εταιρία σταθερής εν ετει 2024 στο κέντρο της Αθήνα όπου μένω πιάνω 4-6Mbps και συνεχώς αποσυνδέεται. Εδώ 1,5 μηνα δεν μπορούν να εντοπίσουν τι φταίει και με στέλνουν από το ένα τους τμήμα στο άλλο χωρίς να βγάζω κάποια άκρη και απλά να περιμένω. Όταν ζήτησα να γίνει αποδέσμευση του συμβολαίου εφόσον δεν τηρούν τα συμφωνηθέντα μου είπαν να πληρώσω και 120€ ρήτρα για τι Ίντερνετ που δεν έχω. Δυστυχώς εκεί έχει φτάσει η μεγάλη “κοκκινη” εταιρία. Απλά λυπητερό.
    (Ακόμα δεν έχω βγάλει κάποια άκρη)

  16. Elsa C.

    Απαράδεκτοι συμπεριφορά ,ψεύτες μου έκοψαν το ίντερνετ για να βάλω το καινούργιο τους ρούτερ που δεν είχε έρθει . Το έβαλα σήμερα και πάλι δεν έχω Ίντερνετ και μου λένε δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι

  17. Αναστασιος Κ.

    ανύπαρκτοι. μακριά

  18. Maria S.

    Δεν έχει καλό δίκτυο, σε πολλές περιοχές δεν έχει σήμα και στο κατάστημα Μεραρχιας Σερρών η εξυπηρέτηση είναι υποτυπώδης.
    Για να σου εκτυπώσουν δύο λογαριασμούς δυσανασχετούν γιατί το χαρτί στοιχίζει όπως λένε και 2 παρά πέντε δεν εξυπηρετούν γιατί δήθεν πέφτει το σύστημα. Ιδιαίτερα απογοητευμένη από την εξυπηρέτηση του δικτύου και του συγκεκριμένου καταστήματος

  19. Κωστας Β.

    Καμία φερεγγυότητα και καμιά εμπιστοσύνη. Σου λένε τα πάντα μέχρι να υπογράψεις.Ψευτες ψεύτες ψεύτες.

  20. Μια ακόμα μεγάλη εταιρεία που αδιαφορεί για τους πελάτες της.

  21. ΕΥΑ Π.

    Πραγματικά βλέπω τα σχόλια και νιώθω μια ανακούφιση ότι δεν είμαι η μοναδική που θεωρώ την Vodafone απαράδεκτη !! Αρχικά δεν έχουμε ίντερνετ για μεγάλα χρονικά διαστήματα καθημερινά και στο τηλέφωνο που καλούμε ( εννοείται με χρέωση ενώ τους πληρώνουμε ήδη τόσα λεφτά χωρίς να ανταποκρίνονται σε αυτά που λένε ) λένε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα χωρίς να κάνουν τίποτα για να το ελέγξουν !!

  22. Μαριάννα Κ.

    Τα συμπεράσματα δικά σας. Είμαστε οικογενειακώς στη Vodafone εδώ και χρόνια. Και το τηλέφωνο του σπιτιού, και το ίντερνετ και τα κινητά μας. Εγώ αφότου έληξε το φοιτητικό μου έκανα κανονικό συμβόλαιο με αυτούς και θα είχα ένα σταθερό πάγιο το μήνα. Τις προάλλες δεν είχαμε ίντερνετ (για πολλοστή φορά) στο σπίτι κι εγώ δούλευα τηλεργασία. Τους πήρα τηλέφωνο να μου ενεργοποιήσουν τη ρεζέρβα. Αφότου χρονοτρίβησαν με άσχετες ερωτήσεις, η κλήση κράτησε κάπου 5 λεπτά. Έρχεται ο μηνιαίος λογαριασμός μου στο τέλος του μήνα, και είναι 3€ extra απ’ ό,τι συνήθως. Κοιτάω την ανάλυση λογαριασμού και με είχαν χρεώσει την κλήση εκείνη που είχα κάνει στους ίδιους, λέγοντάς τους ότι δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι μου (ενώ τους ίδιους πληρώνω για να έχω ίντερνετ στο σπίτι μου). Δεν είναι τα 3€, είναι η ατιμία.

  23. Άννα Χ.

    Ό,τι και να ρωτήσεις την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας, η απάντηση είναι μία – “Το πρόβλημα δεν είναι από εμάς”. Από ποιόν δηλαδή; Τους λογαριασμούς σε εσάς δεν τους πληρώνουμε; Εσείς πουλάτε αυτές τις άθλιες σας υπηρεσίες. Ανύπαρκτοι. Καμία φορά δεν βοηθήσατε σε τίποτα που είμαστε τόσο χρόνια οι πελάτες σας. Μηδέν αστέρια, ούτε ένα με την εξυπηρέτηση και τις υπηρεσίες σας.

  24. George M.

    Όχι ένα αστεράκι 0 βάζω. Σε επιστροφή του οικογενειακού πακέτο από την nova χωρίς καμία ενημέρωση κόπηκε η γραμμή 6:00 το απόγευμα δεν υπήρχε γενικά καμία ενημέρωση στο να έχω κρατήσει την κάρτα ή να προμηθευτούμε οι άλλοι και έτσι είμαι 15 ώρες χωρίς τηλέφωνο χωρίς καμία ενημέρωση χωρίς τίποτα. Είμαι στο τσακ στο να χάσω τη δουλειά μου δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την οικογένειά μου. όνειρο

  25. Καλλιοπη Κ.

    Καμία εξυπηρέτηση ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ έκαναν αναβάθμιση στο σήμα η τηλεόραση έχασε τέσσερα κανάλια και τα hd πήρα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρετησης να ζητήσω βοήθεια η απάντηση δε φταίει η vodafone απευθυνθείτε στο κατάστημα που αγοράσατε την τηλεόραση
    Η τηλεόραση έχει 4 χρόνια δεν είχε θέμα ξαφνικά με την αναβάθμιση έχει πρόβλημα η τηλεόραση δώστε μου μια βοήθεια του λεω τι πρέπει να κάνω; Ξαναπρογραμματιστε μου απαντά. Αυτό θέλω βοήθεια πως να το κάνω, δεν υπάρχει τμήμα θα το κάνετε μόνη σας.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ
    Το όνομα του νεαρού το ξέρω αλλά εγω σέβομαι τη δουλειά του
    Να ελέγξετε τα τμήματα σας
    Μην μας καλείτε για προσφορές και μετά δε μας νοιάζει σε συνεπεις πελάτες χρόνων
    ΛΥΠΆΜΑΙ