Τα συμπεράσματα δικά σας. Είμαστε οικογενειακώς στη Vodafone εδώ και χρόνια. Και το τηλέφωνο του σπιτιού, και το ίντερνετ και τα κινητά μας. Εγώ αφότου έληξε το φοιτητικό μου έκανα κανονικό συμβόλαιο με αυτούς και θα είχα ένα σταθερό πάγιο το μήνα. Τις προάλλες δεν είχαμε ίντερνετ (για πολλοστή φορά) στο σπίτι κι εγώ δούλευα τηλεργασία. Τους πήρα τηλέφωνο να μου ενεργοποιήσουν τη ρεζέρβα. Αφότου χρονοτρίβησαν με άσχετες ερωτήσεις, η κλήση κράτησε κάπου 5 λεπτά. Έρχεται ο μηνιαίος λογαριασμός μου στο τέλος του μήνα, και είναι 3€ extra απ’ ό,τι συνήθως. Κοιτάω την ανάλυση λογαριασμού και με είχαν χρεώσει την κλήση εκείνη που είχα κάνει στους ίδιους, λέγοντάς τους ότι δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι μου (ενώ τους ίδιους πληρώνω για να έχω ίντερνετ στο σπίτι μου). Δεν είναι τα 3€, είναι η ατιμία.
Τα συμπεράσματα δικά σας. Είμαστε οικογενειακώς στη Vodafone εδώ και χρόνια. Και το τηλέφωνο του σπιτιού, και το ίντερνετ και τα κινητά μας. Εγώ αφότου έληξε το φοιτητικό μου έκανα κανονικό συμβόλαιο με αυτούς και θα είχα ένα σταθερό πάγιο το μήνα. Τις προάλλες δεν είχαμε ίντερνετ (για πολλοστή φορά) στο σπίτι κι εγώ δούλευα τηλεργασία. Τους πήρα τηλέφωνο να μου ενεργοποιήσουν τη ρεζέρβα. Αφότου χρονοτρίβησαν με άσχετες ερωτήσεις, η κλήση κράτησε κάπου 5 λεπτά. Έρχεται ο μηνιαίος λογαριασμός μου στο τέλος του μήνα, και είναι 3€ extra απ’ ό,τι συνήθως. Κοιτάω την ανάλυση λογαριασμού και με είχαν χρεώσει την κλήση εκείνη που είχα κάνει στους ίδιους, λέγοντάς τους ότι δεν έχω ίντερνετ στο σπίτι μου (ενώ τους ίδιους πληρώνω για να έχω ίντερνετ στο σπίτι μου). Δεν είναι τα 3€, είναι η ατιμία.
”