Είμαι συνδρομητής vodafone 10 χρόνια τώρα και σε ένα ταξίδι που έκανα εκτός Ευρώπης με χρέωσε 4 φορές για χρήση ενώ στην πραγματικότητα είχα βάλει τοπική κάρτα από την πρώτη στιγμή. Και όλα αυτά χωρίς να μου έρθει καμία ειδοποίηση ή μήνυμα στο ενδιάμεσο. Έχω πάρει 10 τηλέφωνα και όλο λένε ότι θα με καλέσουν αλλά δεν με καλούν ποτέ. Μία από τις πολλές φορές που πήρα και μετά από πολύ συζήτηση, μου είπαν ότι όντως φαίνεται ότι οι δύο από αυτές τις χρεώσεις είναι λάθος καθώς πρόκειται για αυτόματες ενημερώσεις του συστήματος (η κατανάλωση ίντερνετ ήταν τόσο χαμηλή που δεν θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε χρήση). Ζήτησα να το δουν και για τις άλλες δύο χρεώσεις και να με ενημερώσουν και όχι απλά δεν με πήραν αλλά δεν πέρασαν και τις δύο πρώτες που είχαν δει ότι είναι λάθος.
Είμαι συνδρομητής vodafone 10 χρόνια τώρα και σε ένα ταξίδι που έκανα εκτός Ευρώπης με χρέωσε 4 φορές για χρήση ενώ στην πραγματικότητα είχα βάλει τοπική κάρτα από την πρώτη στιγμή. Και όλα αυτά χωρίς να μου έρθει καμία ειδοποίηση ή μήνυμα στο ενδιάμεσο. Έχω πάρει 10 τηλέφωνα και όλο λένε ότι θα με καλέσουν αλλά δεν με καλούν ποτέ. Μία από τις πολλές φορές που πήρα και μετά από πολύ συζήτηση, μου είπαν ότι όντως φαίνεται ότι οι δύο από αυτές τις χρεώσεις είναι λάθος καθώς πρόκειται για αυτόματες ενημερώσεις του συστήματος (η κατανάλωση ίντερνετ ήταν τόσο χαμηλή που δεν θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε χρήση). Ζήτησα να το δουν και για τις άλλες δύο χρεώσεις και να με ενημερώσουν και όχι απλά δεν με πήραν αλλά δεν πέρασαν και τις δύο πρώτες που είχαν δει ότι είναι λάθος.
”