Vodafone Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.26 από 265 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Vodafone:

Ανακάλυψε ολοκληρωμένες λύσεις τηλεόρασης, Internet, σταθερής και κινητής στο vodafone.gr.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

265 κριτικές για “Vodafone

  1. Σωτήρης Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία σταθερής, internet.
    17 Ιουνίου είχαμε προκαθορισμένο ραντεβού στις 17:00. Στις 16:50 και αφού εμείς έχουμε κανονίσει να αφήσουμε τις υποχρεώσεις μας να είμαστε στο σπίτι , μας καλεί ο τεχνικός κσι μας λέει ότι δεν θα μπορέσει να έρθει.
    Περνάει 18 Ιουνίου τίποτα. 19 Ιουνίου μετά από τουλάχιστον 10 τηλεφωνήματα έρχεται ένας τεχνικός από την Θήβα παρακαλώ (να σημειωθεί πως το σπίτι βρίσκεται στον Άγιο Στέφανο,, βόρεια προάστια). Βρίσκει βλάβη και φεύγει λέγονταν πως υπεύθυνος είναι ο τεχνικός του ΟΤΕ ο οποίος ήρθε κατευθείαν την επόμενη μέρα κοιτάζοντας το πρόβλημα το οποίο σύμφωνα με τα λεγόμενα του δεν υπήρχε.
    Ξανά καμία 20σαρια τηλεφωνήματα στην Vodafone για νέο ραντεβού.
    Τέλος πάντων για να μην γίνω κουραστικός όπως αυτοί, έχουμε 3 Ιουλίου και ακόμη δεν έχουμε τη

  2. Maxh K.

    Οι χειρότερη ολων.Ζητησα εδω και ενα μηνα,να μου δώσουν ανάλυση του λογαριασμού διότι μου ήρθε υψηλός λογαριασμός.Και εκτός ότι στην αρχή μου αρνήθηκαν,μου απαντάνε και ειρωνικά στο κατάστημα στην πόλη που διαμένω.Δεν μπορώ να βγάλω καμια Άκρη, το μόνο που περιμένω είναι να λήξει το συμβόλαιο μου και να αποχωρήσω.Εχω να πω τα χειρότερα,απο χρεώσεις,απο σήμα απο εξυπηρέτηση.Μακριά.

  3. ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ Μ.

    Απαράδεκτοι! Μόλις αποδέχτηκα προσφορά για οπτική ίνα και δέσμευσαν το voucher, μου έκοψαν την τηλεφωνική σύνδεση και το internet. Βρίσκομαι σε επαγγελματικό χώρο, χωρίς καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Σε επανειλημμένες κλήσεις μου, δεν μου παρέχουν τεχνική υποστήριξη. Το μόνο που έκαναν, είναι να μου στείλουν το λογαριασμό … Ιουλίου (που πληρώνεται με πάγια εντολή). Το υποκατάστημα Χρεμωνίδου, που είχα απευθυνθεί για ανανέωση της σύνδεσής μου, με είχε διαβεβαιώσει ότι μέχρι να εγκατασταθεί η οπτική ίνα στο χώρο, θα έχω τηλεφωνική σύνδεση και internet. Προς το παρόν, ούτε ραντεβού τεχνικού για οπτική ίνα, ούτε τεχνική υποστήριξη, ούτε τηλέφωνο, ούτε internet, ούτε wifi. Θα πρέπει επειγόντως να αλλάξω πάροχο, η vodafon δεν εξυπηρετεί σε τίποτα. Ευγενικοί οι υπάλληλοι, χωρίς αποτέλεσμα όμως

  4. Αλέξης Π.

    Πληρώνεις για να μην έχεις ποτέ σταθερό σήμα. Απαράδεκτο εν έτη 2025.

  5. Εφυγα από cosmote και πηγα στην vodafone λόγω ότι μου έκαναν λίγο καλύτερη τιμή. Δυστυχώς ότι πληρώσεις παίρνεις. Δεν με ενημέρωσαν ποτέ ότι η IP μου δεν θα ειναι στατική (ποτέ στο παρελθόν δεν μου είχε παρουσιαστεί) Για στατική IP με χρέωσαν παραπάνω 8 ευρω και μου ήταν αναγκαια λόγω εργασίας οπότε τα έδωσα εκ των υστέρων. Οσο για το σήμα στο σπίτι άθλιο. Πλέον μιλάω μόνο στο μπαλκόνι. Το ίντερνετ πολυ κατώτερο … καμία σταθερότητα. Η εξυπηρέτηση επίσης. Από το κατάστημα απλά σου λένε να μπεις διαδικτυακά να κάνεις ότι αίτημα θέλεις. Δυστυχώς έχω συμβόλαιο για 2 χρόνια και θα πρέπει να περιμένω λίγο για να φύγω.

  6. Χριστίνα Ξ.

    Επικοινώνησα με τον TOBI για βοήθεια και ακόμα, μετά από κάποιες ώρες, δεν έχω βρει απάντηση στα ερωτήματά μου. Ήθελα, μεταξύ άλλων, να μάθω την ταχύτητα του ίντερνέτ μου, την οποία δεν έμαθα ποτέ από την ιστοσελίδα της εταιρείας καθώς επίσης και λεπτομέρειες για το συμβόλαιό μου(χρόνο ομιλίας, ταχύτητα ίντερνετ κλπ).Αναγκάστηκα να γραφτώ στο VODAFONE APP αλλά ούτε από εκεί πήρα απαντήσεις. Θέλησα να επικοινωνήσω με εκπρόσωπο, και ο TOBI μου έδωσε το νούμερο 13830, το οποίο όμως είναι με χρέωση. Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα ότι υπάρχει και το νούμερο 13840, που είναι χωρίς χρέωση, το οποίο όμως αποδείχτηκε ότι προορίζεται μόνο για βλάβες. Μόλις λήξει το συμβόλαιό μου θα ψάξω για άλλη εταιρία, δεν αντέχω να πληρώνω 23,25 ευρώ το μήνα και να σέρνεται το ίντερνετ μου!

  7. Γιώργος Τ.

    1/6/25 Βάζω κάρτα από περίπτερο και στο τέλος της κλήσεις μου λέει έχετε 0,04 υπόλοιπο. Οι απατεώνες είχαν ενεργοποιήσει αυτόματα πακέτο data.

    5/6/25 Μου στέλνουν μήνυμα (για να καταλάβω την κομπίνα τους). Όταν βάζεις κάρτα από περίπτερο ενεργοποιήται αυτόματα πακέτο. Αναλυτικότερα, όταν βάζεις 14Ε κάρτα παίρνεις απεριόριστα data για ενα μήνα (σε προσφορά μέχρι 30/8). Όταν βάζεις 15Ε κάρτα παίρνεις απεριόριστα λεπτά +4,5GB +100 sms για 30 ημέρες. Αν δεν θες να ενεργοποιήται αυτόματα πακέτο όταν βάζεις κάρτα, θα πρέπει να βάλεις κάρτα online ή σε κατάστημα vodafone.

    Για μένα τέλος η vodafone, έτσι κ αλλιώς το σήμα τους στην περιοχή μου είναι ανύπαρκτο (ομιλία κ data). Και αν ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρείες την ίδια τακτική, κόβω και εντελώς τα τηλέφωνα.

    ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

  8. Χρήστος Κ.

    Ότι χειρότερο μπορείτε να βάλετε είναι η vodafone δεν αξίζει με τίποτα

  9. Ε. Κ.

    Δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των τμημάτων με αποτέλεσμα να επαναλαμβάνεις τα ίδια σε κάθε έναν/ μια συνάδελφο που πρέπει να μιλήσεις. Στο τέλος δεν μένω ποτέ ευχαριστημένη και πάντα εγώ πρέπει να το λύσω σε κάποιο κατάστημα. Πολύ δυσάρεστη εμπειρία, κάθε φορά.

  10. Maria P.

    Ενα αστέρι για τον Tobi κ τις κυρίες στο chat,αν βαριέστε πηγαίνετε για ύπνο!!μόνο τηλεφωνικά σας εξυπηρετούν!!

  11. Κώστας Μ.

    Παρουσιάζουν στο site διαθεσιμότητες σε γραμμές vdsl 50 και fiber 100, σε περιοχές που υποστηρίζονται μόνο οι απλές ADSL συνδέσεις. Όταν μίλησα μαζί τους για αναβάθμιση γραμμής, μιας που έτσι διάβασα στο site, που απάντησαν ότι λυπούνται αλλά δεν είναι δυνατή η αναβάθμιση.
    Αυτά εν έτει 2025. Ρωτώ γιατί στην ιστοσελίδα το δίνουν ως εφικτό χωρίς να παίρνω συγκεκριμένη και πειστική απάντηση. Παραπλανητική, αθέμιτη κι ανήθικη τακτική…..Απλά απαράδεκτοι.

  12. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Π.

    4-6-2025 συμβολαιο με την βονταφον για 300αρα ταχυτητα με το voucher,σε 1-2- μερες θα ειναι ετοιμο η απαντηση.στις 5-5-2025 μηνυμα στο κινητο οτι εχει ενεργοποιηθει.στις 6-6-2025 λογω συστημικου λαθους,εκ παραδρομης μηνυμα κτλ θα εχω ενημερωση στις 11-6-2025 για το τι θα συμβει.!!!!!!στις 6-6-2025 εντυπο υπαναχωρησης,καταγγελια στην ιδια την εταιρεια με ονοματα και στοιχεια,καταγγελια στην εεττ και καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη.αυτο χρειαζεται η συγκεκριμενη εταιρεια για την απιστευτα τραγικη,απαραδεκτη και παραπλανητικη τακτικη της.υπαρχει πιθανοτητα περνωντας απο εξω απο καταστημα της η ταχυτητα που εχεις ηδη στο κινητο σου να εξαφανιστει,για τετοια εταιρεια μιλαμε.ποτε ξανα και ας γλιτωσει κανενας τουλαχιστον με αυτες τις εμπειριες που εκθετονται εδω.

  13. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ.

    δραματικα απαραδεκτη μερεσ χωρισ συνδεση ,ταχυτητεσ χαμηλεσ και στην προσπαθεια να επικοινωνησω ο ψηφιακοσ βοηθοσ με ρωτησε την ιδια ερωτηση πολεσ φορεσ . δεν προλαβαινα να γραψω την ερωτηση και εκλειναν την συνομιλια .σημερα αλλη μια μερα χωρισ διαδυκτιο και συνεχωμενα με χαμηλη ταχυτητα .πικρα μετανιωμενοσ.

  14. Παναγιώτα Κ.

    Είμαι 2 χρόνια πελατησα στην Vodafone έχω κάνει σύνδεση στο κινητό μου και έχω βάλει και internet στο σπίτι με το internet δεν έχω πρόβλημα όσον αφορά με το σήμα κτλπ αλλά έχω θέμα με της τιμες και στα δύο και στην σύνδεση και στο internet λοιπόν για να μην τα πολύ λόγω στην αρχή μου έλεγαν ότι στο κινητό θα πληρώνω 20 με 25 ευρώ κάπου εκεί και συμφώνησα και λέω οκ και όταν μπορούσα να πληρώσω όλο τον λογαριασμό τον πλήρωνα αλλά δυστυχώς ειρθε η στιγμή που μου ανέβασαν την τιμή και από 20 25 που πλήρωνα αρχησα να πληρώνω 30αρια και εγώ δεν μπορούσα να πληρώνω όλο το ποσό και πλήρωνα τα μισά και όσο πήγαινε αυτό αρχησε και ανεβαίνε όλο και ποιο πολύ όπως και το ίδιο έγινε και στο internet και μέχρι σήμερα που επειδή δεν πλήρωσα κάποιο από το ποσόν που τους ζητήθηκε μου έκαναν φραγή και όταν

  15. Gergana B.

    Σήμερα πήγα σε ένα κατάστημα της Vodafone για οριστική κατάργηση του ιντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού. Σε λίγες ώρες ίσως απο το εμπορικό τμήμα έλαβα μήνυμα πως από αύριο θα ενεργοποιηθεί ένα άλλο σταθερό με άγνωστο νούμερο που ποτέ μου δεν το ζήτησα. Απαράδεκτοι!

  16. Ελένη Λ.

    Εταιρεία τού κ**** άλλο πακέτο ενεργοποιείς κ άλλο πακέτο βάζουν μεγάλα νούμερα
    ΝΟΎΜΕΡΑ

  17. El K.

    Το τμήμα που καλεί για τις προσφορές κάνει αναπάντητη και τους καλείς πίσω για να μιλήσουν και τους ενημερώνεις ότι δεν ενδιαφέρεσαι και ανεβάζουν ένταση φωνής ενώ προσπαθείς να είσαι ευγενικός δεν σε ακούει καν απαράδεκτη και αγενεστατη

  18. Ioannis C.

    2 μερες συνδρομητης στην Vodafone, να προσθέσω ότι ηρθα εδώ από Nova και πριν Cosmote. Μένω σε μονοκατοικία έξω βρέχει και κόπηκε το ρεύμα στο σπίτι, και λες θα χαζέψω στο κινητο εχω ίντερνετ και μπαταρία… το ίντερνετ 4g δούλευε σαν 1g😂 Και δεν ειχα σήμα στο κινητό όταν χαλάρωσε η βροχή ήρθε το σήμα, ευτηχως έπιασε το wifi κ ειδα ταινια… Η σειρά κατατάξεις για μενα ειναι, 1 Cosmote, 2 Nova, 3 χωρίς κινητό, 4 Vodafone!!

  19. ΕΥ Τ.

    Η εξυπηρέτηση χαλια η υπάλληλος άκρως αγενεστατη αφού μίλησα με 4 διαφορετικούς υπαλλήλους εξηγώντας στον καθένα και μεγάλη αναμονή στην τελική δεν εξυπηρετηθηκα για δικό τους λάθος

  20. Σοφία-Μαρία Κ.

    Περιμένω να λήξει το συμβόλαιό μου κ να μην συνεργαστώ ποτέ ξανά .Τραγικη εμπειρία .

  21. Γ. Κ.

    Πρόσφατα “αναβάθμισα” τη γραμμή σε οπτική ίνα με 300 (υποτίθεται) mbps ταχύτητα. Το πρόβλημα είναι οτι την βλέπω μέχρι τις 12 το μεσημέρι.., μετά ως δια μαγείας γίνεται 24- 90 mbp. Η τεχνική εξυπηρέτηση για τα πανηγύρια. Το chat απαντά τις ίδιες ανοησίες και αν ποτέ συνδεθείς με τεχνικό πρέπει να είσαι τυχερός να μην πέσεις σε 2-3 αγενείς που στο κλείνουν στην μούρη. Ντροπή και αίσχος γελοίοι!

  22. Παναγιώτης Α.

    Εξυπηρέτηση χαλιά αλλά σου λένε αλλά κάνουν, μετέφερα 7 συνδέσεις από άλλη εταιρεία για καλύτερά αλά η Vodafone είναι χηροτερη

  23. Όλγα Κ.

    Update 21/05: Με κάλεσε άλλη υπάλληλος από την εξυπηρέτηση πελατών, με άκουσε και κατανόησε τί μου έχει πει η τράπεζά μου και ότι θα ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων τις επόμενες μέρες. Κάποιες φορές καλό θα είναι να εμπιστεύεστε τον πελάτη σας. // Υποτίθεται ότι έχουν κάνει επιστροφή χρημάτων 14€ από 07/05 και ακόμη να φανούν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Όταν τους λες να μιλήσουν με την τράπεζά τους για να ολοκληρώσει το βήμα της επιστροφής, να κάνουν δηλαδή ακυρώση έγκριση συναλλαγής, αρνούνται να επικοινωνήσουν. Το αποτέλεσμα είναι να μην έχω λάβει ακόμη τα χρήματά μου. Αγενείς!!! Σου τερματίζουν και την συνομιλία στο chat της Cu χωρίς να σου ολοκληρώσουν το αίτημά σου ενώ τους δίνεις την λύση μπροστά στα μάτια τους! Το παίζουν έξυπνες όλες εκεί στο τηλεφωνικό κέντρο! Σε καλεί άλλη υπάλληλος μετά, τα ίδια! Δεν είστε παντογνώστες! Ταλαιπωρειτε τον κόσμο! Ντροπή σας!

  24. Krista

    Για άλλη μια φορά με ενόχλησε τηλεφωνικά η vodafone ενώ έχω πει επανηλλειμμένα ότι δεν ενδιαφέρομαι. Αγένεια και επιμονή μέχρι αηδίας! Πλέον τους το κλείνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

  25. Elitsa H.

    Η επικοινωνία με εκπρόσωπο στην εταιρεία για προβλήματα εκτός τα οριζόμενα από το TOBi είναι αρκετά χρονοβόρα. Είμαι τυχερή που δύο φορές στην ίδια ημέρα πέτυχα την κ. Ελένη Γ – εξαιρετική, υπομονετική και άκρως ευηενεστατη, Ευχαριστώ!!! Τα άτομα που εργάζονται στη ζωντανή επικοινωνία είναι όλοι τους εξυπηρετικοί και ευγενικοί, απλά η επικοινωνία μαζί τους είναι πάρα πολύ δύσκολη. Όποιος πετύχει εκπρόσωπο εξυπηρετείται άμεσα καιε τον καλύτερο τρόπο