Επικοινώνησα με τον TOBI για βοήθεια και ακόμα, μετά από κάποιες ώρες, δεν έχω βρει απάντηση στα ερωτήματά μου. Ήθελα, μεταξύ άλλων, να μάθω την ταχύτητα του ίντερνέτ μου, την οποία δεν έμαθα ποτέ από την ιστοσελίδα της εταιρείας καθώς επίσης και λεπτομέρειες για το συμβόλαιό μου(χρόνο ομιλίας, ταχύτητα ίντερνετ κλπ).Αναγκάστηκα να γραφτώ στο VODAFONE APP αλλά ούτε από εκεί πήρα απαντήσεις. Θέλησα να επικοινωνήσω με εκπρόσωπο, και ο TOBI μου έδωσε το νούμερο 13830, το οποίο όμως είναι με χρέωση. Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα ότι υπάρχει και το νούμερο 13840, που είναι χωρίς χρέωση, το οποίο όμως αποδείχτηκε ότι προορίζεται μόνο για βλάβες. Μόλις λήξει το συμβόλαιό μου θα ψάξω για άλλη εταιρία, δεν αντέχω να πληρώνω 23,25 ευρώ το μήνα και να σέρνεται το ίντερνετ μου!
Επικοινώνησα με τον TOBI για βοήθεια και ακόμα, μετά από κάποιες ώρες, δεν έχω βρει απάντηση στα ερωτήματά μου. Ήθελα, μεταξύ άλλων, να μάθω την ταχύτητα του ίντερνέτ μου, την οποία δεν έμαθα ποτέ από την ιστοσελίδα της εταιρείας καθώς επίσης και λεπτομέρειες για το συμβόλαιό μου(χρόνο ομιλίας, ταχύτητα ίντερνετ κλπ).Αναγκάστηκα να γραφτώ στο VODAFONE APP αλλά ούτε από εκεί πήρα απαντήσεις. Θέλησα να επικοινωνήσω με εκπρόσωπο, και ο TOBI μου έδωσε το νούμερο 13830, το οποίο όμως είναι με χρέωση. Ψάχνοντας στο ίντερνετ βρήκα ότι υπάρχει και το νούμερο 13840, που είναι χωρίς χρέωση, το οποίο όμως αποδείχτηκε ότι προορίζεται μόνο για βλάβες. Μόλις λήξει το συμβόλαιό μου θα ψάξω για άλλη εταιρία, δεν αντέχω να πληρώνω 23,25 ευρώ το μήνα και να σέρνεται το ίντερνετ μου!
”