Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Αα Α.

    Σήμερα 4 Ιουνιου παρέλαβα μια καινούρια συσκευή. Η συσκευή είχε 5 χρόνια εγγύηση. Πλήρωσα επιπλέον ποσό για επιπλέον εγγύηση, ώστε σε περίπτωση που χαλάσει οτιδήποτε να παραλάβω εντελώς νέα συσκευή στα επόμενα τρία έτη.
    Πήγα σπίτι για εγκατάσταση. Είχε ένα κομμάτι ελαττωματικό και εικόνα εξαιρετικά μεταχειρισμένου.
    Επέστρεψα το ίδιο απόγευμα τη συσκευή.
    Αντί να μου δώσουν εντελώς καινούρια συσκευή, διέλυσαν επιτόπου τη συσκευή που ήταν στημένη για επίδειξη, αφαίρεσαν το κομμάτι που στη δική μου συσκευή ήταν ελαττωματικό και μου το έβαλαν στο κουτί.
    Μου είπαν ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μου δώσουν νέα συσκευή στη συσκευασία.
    Μετά από ενστάσεις μου και υπόδειξης ότι έχω πληρώσει επιπλέον εγγύηση για παραλαβή ολοκαίνουργιας συσκευής ανα πάσα στιγμή στα επόμενα τρία έτη, τελικά μου έδωσαν εντελώς νέα συσκευασία που περιείχε εντελώς καινούρια συσκευή.
    ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ!!!!!
    Σήμερα 4 Ιουνίου παρέλαβα τη νέα συσκευή το πρωί στις 10:00 και επέστρεψα την ελαττωματική συσκευή στις 19:40. Σε λιγότερο από 10 ώρες δεν αναγνωριζαν το ελάττωμα.
    Πληροφοριακά ο πρωινός υπάλληλος ήταν εξαιρετικός.

  2. Ισαάκ Ι.

    Μακριά! Καινούργιο πλυντήριο ρούχων δεν δούλεψε ποτέ με 2 χρόνια εγγύηση και δεν το παίρνουν πίσω. Μας κοροϊδεύουν ότι θα μας πάρουν τηλέφωνο. Καλύτερα να αγοράζεται από μικρά καταστήματα η από κάποια άλλη εταιρία. Απατεώνες

  3. Ειρήνη Β.

    Φορτίζω συχνά τον επαγγελματικό λογαριασμό που διατηρώ στην Viva wallet στο public της Τσιμισκή καθώς είναι Viva Spot το συγκεκριμένο κατάστημα. Σήμερα 29/05 στις 17.55 περίμενα στην ουρά να εξυπηρετηθώ. Οριακά φτάσαμε στα γκισέ μ έναν κύριο ο οποίος προηγήθηκε. Μόλις ελευθερώθηκε το ταμείο αριστερά προχώρησα ζητώντας την φόρτιση του λογαριασμού μου. Ωστόσο η κοπέλα στο αριστερό ταμείο μου είπε να περιμένω στο δεξί γκισέ γιατί εκεί εξυπηρετούν πελάτες λογαριασμών Viva wallet. Μετακινήθηκα λοιπόν προς τα δεξιά πίσω απ’τον κύριο που για δευτερόλεπτα είχε προηγηθεί προηγουμένως περιμένοντας. Κάποια στιγμή ακούω την κοπέλα στο δεξί γκισέ να του λέει “κι εμείς ενοχλούμαστε” κι αυτός αφού έκανε πόση ώρα να πάρει την παραγγελία του να γυρίζει με ύφος και να μουρμουρίζει ένα μ********* και ν απομακρύνεται. Ρώτησα μόλις ήρθε η σειρά μου τι συνέβη και η υπάλληλος μου απάντησε πως ο κύριος ενοχλήθηκε γιατί ήμουν λέει κοντά του. Κι αυτή που βρισκόταν πίσω από το πλειξιγκλας και σε απόσταση τον ενθάρρυνε κιόλας πως κι αυτοί οι εργαζόμενοι δλδ ενοχλούνται. Απαράδεκτη. Κι αντί να του πει πως μιλάτε έτσι που με έβρισε τον άφησε να φύγει χαμογελώντας του. Αλήθεια οι υπάλληλοί σας εκπαιδεύονται στη διαχείριση αγενών πελατών ή έστω τους έχετε συμβουλέψει να μην ενθαρρύνουν αγενείς συμπεριφορές; Και πραγματικά δεν ήμουν τόσο κοντά στον κύριο. Είχα μετακινηθεί απλά προς τα δεξιά.

  4. ΦΙΛΑΝΘΗ Χ.

    Αγορά καινούργιας συσκευής κινητού από το κατάστημα του Κορυδαλλού. Μου πούλησαν το παραμύθι για αγορά εγγύησης μόνο και μόνο για να δεχτώ την αγορά αυτή και η συσκευή έχει κατασκευαστεί στο Μπανγκλαντές. Η μπαταρία μέσα σε μισή ώρα έχει πέσει στο 10% από πλήρης φόρτιση και η απάντηση τους στο κατάστημα του Κορυδαλλού ήταν ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε συσκευή καθώς δεν έχει αγοραστεί η εγγύηση. Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μου . Η παραγγελία έγινε στο ονομα Φιλάνθη Χοταμπάση

  5. Απαράδεκτη εταιρεία σε όλα τους! Έχω παραλάβει ψυγειοκαταψύκτη με “στραπατσαρισμένη πόρτα” που δεν κλείνει. Ένα ελαττωματικό προϊόν μη λειτουργικό από την αρχή.Όρος της εταιρείας ότι η μεταφορική εταιρεία που το φέρνει και στο παραδίδει στην κατοικία σου έχοντας πληρωμένα τα μεταφορικά έπρεπε να το αποσυσκευάσει κάτι που δεν έγινε! Ξεκινάει το δράμα της αποκατάστασης …..4 μέρες συνεχίζω να τηλεφωνώ και να προσπαθώ να βγάλω άκρη… Κάθε φορά και άλλα ο κάθε υπάλληλος .Κοινοί γραμμή όμως να καθησυχάζουν τον πελάτη με την φράση :λίγο υπομονή να κάνετε,το θέμα σας έχει προωθηθεί σε προτεραιότητα και θα σας ενημερώσουμε! Στην ουσία έχω πιάσει τους υπαλλήλους να είναι αντιφατικοί σε αυτά που μου λένε για το το διαδικαστικό ,κοινώς λένε συνέχεια ψέματα!Τονίζω συνέχεια την αλήθεια ότι δεν έχω ψυγείο αλλά δεν βλέπω να τους νοιάζει….Λύση μηδέν.Να δω πως θα ξεμπερδέψω με δαυτους! Ποτέ ξανά αγορά ούτε καρφίτσα από τα public!!!

  6. Ζητήσαμε από το κατάστημα ενώ ψυγεία που μας άρεσε 1500 € το οποίο όμως δεν υπήρχε στο κατάστημα έπρεπε να το παραγγείλουν θα ερχόταν σε ένα μήνα. Είπαμε να μεταβούμε σε κάποιο άλλο κατάστημα για την αγορά αυτή όμως η πωλήτρια δια μαγείας βρήκε ένα τελευταίο κομμάτι στην αποθήκη ήταν το εκθεσιακό προσπάθησε να το αποκρύψει στη συνέχεια μου ζήτησε να πληρώσω 90 € επιπλέον εγγύηση για το ψυγείο γιατί αυτά τα ψυγεία είναι ηλεκτρονικά Και βγάζουν ζημιές μου πέρασε από το μυαλό ότι όχι απλά μου πουλάει το εκθεσιακό αλλά έχει και βλάβη. Το ψυγείο πληρώθηκε μετρητά και δύο μέρες μετά παραδόθηκε στο σπίτι μας περνώντας πίσω το παλιό μας ψυγείο εν κατακλείδι δεν το είχα μόνο υποψία ότι η πωλήτρια με εξαπατά λίγες μέρες μετά στο σπίτι μας προσπαθούμε να παγώσουμε το ψυγείο. Θα περάσω από το κατάστημα με την αστυνομία για την νιώθω εξαπάτηση.

  7. Χισελάρη Ν.

    Μακριά από αυτό το κατάστημα . Το χειρότερο που μπορεί να υπάρχει ….
    Μιλάω για τα προϊόντα τους και όχι για τους υπαλλήλους .
    Στο κατάστημα Συντάγματος ευγενέστατος και εξυπηρετικός ο υπεύθυνος στο τμήμα πωλήσεων -1 (σεσουάρ μαλλιών)
    Βέβαια το προϊόν που αγόρασα δεν το πήραν πίσω ποτέ επειδή ανοίχτηκε η συσκευασία είπαν . Ότι δεν έκανε την δουλειά του και εγώ πέταξα 50 ευρώ στα σκουπίδια , αυτό δεν αφορά αυτούς κατά τη γνώμη τους αλλά εμένα που έκανα λάθος επιλογή .Τότε γιατί το πουλάνε …??

  8. Kostas I.

    Αγόρασα 3 κουτια λεγκο αξίας 600 ευρο! Τα κουτια ήταν μέσα στην μούχλα σκισμένα κολλημένα γδαρμένα η κατάσταση ήταν τραγική! Δέχτηκαν να τα επιστρέψουν μετά από μια αγενεστατη τηλεφωνική επικοινωνία, εντελή μου επέστεψαν τα λευτα , χωρίς τα 3 ευρο που πλήρωσα για μεταφορικά ( 600 € παραγγελια χωρις να έχει δωρεάν μεταφορικά) και μου κράτησαν ακόμα 3 τα οποία ήταν για την συναλλαγή από την τράπεζα τους! 6 ευρο χαρισμένα! Ότι χειρότερο σαν εμπειρία!

  9. ΙΩΑΝΝΑ Τ.

    Δεν ξανά ψωνίζω τίποτα ήθελα να αφήσω και άλλα λεφτά άλλα δυστυχώς απογοήτευση… Έναν φορτιστή με 30 ευρώ πήρα το άνοιξα στο μαγαζί έδειχνε πως φορτίζει (εγώ όμως έδωσα τόσα λεφτά για να γράφει Γρηγόρη φόρτιση)Άλλα δυστυχώς τπτ πάω στο σπίτι το βάζω τπτ 1 με2%φόρτιση πάω στο κατάστημα από εδώ από εκεί είχα φυσικά απόδειξη τα πάντα δεν μπορούμε μου λένε.. Ντροπή ο χρόνος που με κράτησαν δεν αξοιζε..φεύγω και στο δίπλα κατάστημα της κοζανης ένα phone nome σε 5 λεπτά βρήκα φορτιστή και φορτίζει στο λεπτό .Λυπάμαι που το λέω αλλά δεν ξαναπατάω με τίποτα..

  10. ΑΛΕΞΙΑ Σ.

    Ήρθε κ η ώρα να αξιολογήσω και εγώ. Έχω να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένη μαζί τους καθόλου. Μας έδωσαν πιθανές ημερομηνίες παράδοσης κ δεν ήταν ούτε καν κοντά σε αυτές. Πήρα τηλέφωνο για ενημέρωση, πήγα από εκεί κ έκανα υπομονή όπως μου έλεγαν για να έρθει η παραγγελία. Τελικά απελπιστικα μετά από 3 εβδομάδες και είπα να πάω για τελευταία φορά από το κατάστημα. Έτσι κ έκανα. Για καλή μου τύχη στο ταμείο ήταν μια κοπέλα που ξεκίνησε να ψάχνει που είναι η παραγγελία κ να τηλεφωνεί για να δει τι γίνεται. Τελικά μας είπε ότι το προϊόν είναι ακόμα!!! ( Μετά από τρεις εβδομάδες) στον προμηθευτή αλλά έχει να μας προτείνει (επιτέλους κάποιος με πρόταση) τρεις λύσεις. Ότι βρήκε σε άλλα καταστημα κ θα τηλεφωνήσει μήπως είναι κλειστό το προϊόν κ διατίθεται να το φέρει σε εμάς , να μας δώσει άλλη λύση σχετικά με την αγορά διαφορετικής μάρκας κ στοιχείων του προϊόντος που θέλαμε και τέλος επιστροφή χρημάτων. Μας ζήτησε δύο ημέρες υπομονής και έτσι έγινε. Τελικά η κοπέλα έφερε το προϊόν από την Καβάλα! Μέσα σε δύο ημέρες. Ε αυτή η υπάλληλος δεν θέλει συγχαρητήρια;;;; Δεν πρέπει να της το αναγνωρίσουμε;;; Δεν πρέπει να ακουστεί;;;; Μπορεί η εταιρεία που δουλεύει να κάνει πολλά λάθη και αναξιοπηστιες αλλά εκεί μέσα δουλεύουν άτομα με κύρος μόρφωση όρεξη για δουλειά κ να εξυπηρετούν με κάθε τρόπο και όχι μα άγνοια και κάντε υπομονή και άλλα πολλά που μου λέγαν . Έτσι λοιπόν έχω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στην υπάλληλο κυρία Αγγελική στο μαγαζί του Γέρακα για την αμεσότητα και την ειλικρίνεια που την διακατέχει. Καλή συνέχεια σε ότι κάνει κ να πάει πιο ψηλά γιατί της αξίζει. Αυτά έχω να πω.

  11. ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Μ.

    Υπάρχει καθυστέρηση αρκετών ημερών στην παράδοση παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα, ακόμη δεν την έχω παραλάβει, αλλά έσπευσαν να χρεώσουν την κάρτα πριν εξασφαλίσουν το προϊόν. Απολύτως αναξιόπιστοι.

  12. Λουκάς Κ.

    Παραγγελία με προσφορά 2+1 δώρο (εξόφληση ποσού την ημέρα της παραγγελίας)μου είπαν ότι θα μου τα φέρουν σε μια εβδομάδα.. Η μία εβδομάδα έγινε 20 μέρες όπου και αυτήν την ημερομηνία μου είχαν δώσει σαν τελευταία ημερομηνία! τελικά μετά από 20 μέρες εφόσον είχε περάσει η τελική προθεσμία που μου είχαν δώσει μου φέρανε τα 2 προϊόντα και το άλλο το περιμένουμε μέχρι ο προμηθευτής να το κάνει διαθέσιμο και να παραλάβουν …. Γενικά συνέχεια ψέματα στα τηλέφωνα αλλά μου λέγανε αλλά έκαναν! Μου είχαν πει ότι τα είχαν όλα τα πράγματα διαθέσιμα και τελικά δεν είχαν τίποτα απότι διαπιστώθηκε παρά μόνο το πλυντήριο!! Εγώ προσωπικά δεν θα ξανά ψωνίσω ούτε στυλό ότι χειρότερο σε εταιρία πραγματικά! Και να ενημερώσω ότι έχασα 1 μήνα ενοίκιο (500€) λόγω ότι περίμενα τα πράγματα να μετακομίσω που ακόμα δεν τα έχω όλα ! Καλύτερα από κάποιο κατάστημα το οποίο θα πας θα πληρώσεις και θα πάρεις το προϊόν εκείνη την ώρα να τελειώνεις παρά να σου λένε ψέματα κάθε μέρα ! Εγώ δεν τα πλήρωσα στην συσκευή και τα πλήρωσα σε ενοίκιο ! Ακόμα περιμένω το ψυγείο με μικρά παιδιά !

  13. And V.

    Για έναν παλαιό και καλο πελάτη της επιχείρησης η σημερινή εμπειρία αποτέλεσε μια απογοητευτική έκπληξη.. επέλεξα μια κουρεύτηκε μηχανή αξίας 59€ και στο ταμείο πήγαν να με χρεωσουν 65€! Ευτυχώς που ρώτησα πριν και έτσι διέκοψα τη συναλλαγή με τη κάρτα!! Όταν ζήτησα εξηγήσεις η υπάλληλος δήλωσε απαθέστατα ότι οι τιμές ρυθμίζονται αυτόματα και δεν θα απολογηθεί κιόλας για το γεγονός της λάθος τιμής στο ταμπελάκι (απαραδεκτο και παράνομο)! Ήρθε και η υπεύθυνη η οποία απολογήθηκε μεν αμέσως αδυνατούσε όμως να δώσει ηθική ικανοποίηση στο παράπονο μου και στο ερώτημα αν γνωρίζει τελικά αν και ποιες τιμές ισχύουν τελικά…οι αναγραφόμενες η ότι τύχει στο ταμείο; Δυστυχώς οργανωτικά η επιχείρηση πάσχει!!! Προσοχή τι σας χρεώνουν στο ταμείο!!!!!

  14. Κωσταντινα Α.

    .Δεν ξερω αν η επιχείρηση αξίζει 5 αστερια ομως η Αννα ηταν πολυ ευγενικη και πολυ πολυ εξυπηρετική. με βοηθησε πολυ στο να αγορασω πλυντήριο ρούχων ειχε γνωσεις και διάθεση να σου εξηγήσει…

  15. Κώστας Μ.

    Είστε το λιγότερο γελοίοι ως προς την αντιμετώπιση των πελατών. Μακρυά από αυτά τα καταστήματα αν θέλετε να έχετε εξυπηρέτηση. Παραγγελία βιβλίου 27/3 με παράδοση 29/3. Σήμερα 5/4 ακόμα περιμένω ενημέρωση, λογικά θα το γράφει τώρα το βιβλίο ο συγγραφέας….απλά τραγικοί, μακριά!!!!

  16. Δημοσθένης Α.

    Καταστήματα που δεν έχουν όλα service καμία εξυπηρέτηση να τρέχουμε από κατάστημα σε κατάστημα να βρούμε service και ενώ στο προϊόν υπάρχει οφθαλμοφανές πρόβλημα να πρέπει να στείλουν e-mail στην εταιρεία για να τους δώσει το okay να αντικαταστήσουν το προϊόν που είναι μες στην εγγύηση και αγοράστηκε πριν ένα μήνα

  17. ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ζ.

    Είστε και διαδεδομένης φήμης…. Ενώ κάνουμε παραγγελία, σας λεμε για δώρο, μας λέτε σε μιά εβδομάδα και έρχεται μετά από 3! Για να καταφέρω να πάρω στα χέρια μου το δώρο καλεσα 5 φορές. Η άλλη μου είπε για να έρθει πιο γρήγορα πρέπει να πληρώσετε μέσω κάρτας, θα έρθει μήνυμα στο viber σήμερα κιόλας, ενώ έπρεπε να έρθει στο μέιλ που δεν ζήτησε ποτέ, και μέρες μετά μου είπαν ότι έχει πάει σε ενα μέιλ που δεν υπάρχει, είστε για κλάματα. Αναξιόπιστοι εντελώς

  18. Γιαννης Μ.

    Απαραδεκτοι !!! Αγορά μεταχειρισμένου iphone δεν δουλευε το face id και η υγεια μπαταριας επεσε απο 85% σε 75% σε 10 μέρες. Το πήγα πίσω και ενω εχουν περάσει 25 μέρες ακόμα περιμένω ειδοποίηση….Μακριά!

  19. Αννα G.

    Άψογη η εξυπηρέτηση στο κατάστημα του cosmos. Ευγενέστατος ο υπάλληλος στον τομέα των αξεσουάρ κινητών.

  20. Στέλιος Α.

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Στις 29/02 πραγματοποιήθηκε αγορά 2+1 συσκευών. 15ημέρεςμετά και χωρίς να έχουμε παραλάβει ακόμη τις συσκευές, κάθε ημέρα και άλλη δικαιολογία…προχωρήσαμε σε ακύρωση και αιτηθήκαμε επιστροφή χρημάτων από τις 13/03 και μεχρι και σήμερα δεν έχουμε λάβει τίποτα. Θα προχωρήσουμε σε καταγγελία μέσω του Νομικού Τμήματος.

  21. Βασιλικη Κ.

    Πήγα στο κατάστημα σας στην Λ.Αθηνων στις 15 Μαρτίου

  22. ΚΑΤΕΡΙΝΑ Α.

    απατεωνες αγορασα laptop 1700euro μολις το ανοιξα εδειχνε οτι υπαρχει βλαβη
    το πηγα πισω στο καταστημα . Δεν εδωσαν καμια σημασια δεν ηθελαν να να το αντικαταστησουν και ειπαν να το αφησω εκει για να το στειλουν στην εταιρια
    Πηγα μετα απο δυο μερες και το laptop ηταν ακομα εκει Μετα απο καυγα το πηρα
    επισκευασμενο και δεν ηθελαν να μου πουν τι ειχε η αν το ανοιξαν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ
    συμπεριφορα και αδιαφορια απο τον προισταμενο βαθμολογια 0

  23. Πολύ κακό service αγόρασα ηλεκτρικό πατίνι και χάλασε σε 8 μήνες το πήγα μου είπαν ότι θα επισκευαστεί κανονικά γιατί ήταν μέσα στην εγγύηση και το πήρα όπως ακριβώς το πήγα,μου είπε ότι λειτουργεί κανονικά αλλά δεν έχει μπαταρία και φυσικά όταν ήρθαμε σπίτι και το βάλαμε να φορτίσει δεν έκανε τίποτα!!!!

  24. Νικος Π.

    Οτι χειροτερο μου εχει συμβει.Αγορασα λαπ τοπ 1500 ευρω .Με το που το ανοιγω μου βγαζει bιos προβλημα λογισμικου..Το παω πισω και το στελνουν στην Asus,κατα την μεταφορα τους επεσε και το εσπασαν.Απο τοτε η μητρικη κανει θορυβο δεν φορτιζει κολανε και γενικα ειναι μη λειτουργικο.Το παω παλι και μου το ξαναδινουν χαλασμενο.Ζηταω αντικατασταση και λεν θα το στειλουμε στην asus να δουμε και στο τελος το παιρνω παλι χαλασμενο…Η χρονικη περιοδο που το περνουν για επισκευη ειναι σχεδον μηνας και γενικα ειναι ντροπη.Η απατεωνια προσωποποιημενη.Εκανα καταγγελεια στο υπουργειο και με ενημερωσαν οτι εχουν αμετρητρες καταγγελειες για τα public.Ετοιμαζω αγωγη με δικηγορο καθως το εχω αγορασει εταιρεικα και η γραμματεια καταναλωτη δεν ασχοληται με εταιρειες..CANCEL PUBLIC AND THE REST.Να αγοραζεται απο τους επισημους κατασκευαστες οσο μπορειτε.Αυτοι πουλανε ελατωματικα και γενικα ακομα και με τις τιμες κανουν οτι θελουν..Κατι πρεπει να γινει λεηλατουν κανονικα τους καταναλωτες!

  25. Μαρια Π.

    Απαράδεκτοι αγοράσαμε κάτι κουζίνες με προσφορά 2+1 και τώρα μας την ακύρωσαν χωρίς κάποια εξήγηση και όχι μόνο αυτό, αλλά είδαμε ότι οι κουζίνες πλέον έχουν ανέβει στην τιμή και τις έχουν και σε άλλη προωθητική ενέργεια μέρας.
    Τραγικοι. Θα γίνει καταγγελία στον συνήγορο για να υπάρχει και λογικά θα τους κραξω και online γιατί δεν γίνεται να κοροϊδεύουν τον κόσμο με ψεύτικες προσφορές.