Φορτίζω συχνά τον επαγγελματικό λογαριασμό που διατηρώ στην Viva wallet στο public της Τσιμισκή καθώς είναι Viva Spot το συγκεκριμένο κατάστημα. Σήμερα 29/05 στις 17.55 περίμενα στην ουρά να εξυπηρετηθώ. Οριακά φτάσαμε στα γκισέ μ έναν κύριο ο οποίος προηγήθηκε. Μόλις ελευθερώθηκε το ταμείο αριστερά προχώρησα ζητώντας την φόρτιση του λογαριασμού μου. Ωστόσο η κοπέλα στο αριστερό ταμείο μου είπε να περιμένω στο δεξί γκισέ γιατί εκεί εξυπηρετούν πελάτες λογαριασμών Viva wallet. Μετακινήθηκα λοιπόν προς τα δεξιά πίσω απ’τον κύριο που για δευτερόλεπτα είχε προηγηθεί προηγουμένως περιμένοντας. Κάποια στιγμή ακούω την κοπέλα στο δεξί γκισέ να του λέει “κι εμείς ενοχλούμαστε” κι αυτός αφού έκανε πόση ώρα να πάρει την παραγγελία του να γυρίζει με ύφος και να μουρμουρίζει ένα μ********* και ν απομακρύνεται. Ρώτησα μόλις ήρθε η σειρά μου τι συνέβη και η υπάλληλος μου απάντησε πως ο κύριος ενοχλήθηκε γιατί ήμουν λέει κοντά του. Κι αυτή που βρισκόταν πίσω από το πλειξιγκλας και σε απόσταση τον ενθάρρυνε κιόλας πως κι αυτοί οι εργαζόμενοι δλδ ενοχλούνται. Απαράδεκτη. Κι αντί να του πει πως μιλάτε έτσι που με έβρισε τον άφησε να φύγει χαμογελώντας του. Αλήθεια οι υπάλληλοί σας εκπαιδεύονται στη διαχείριση αγενών πελατών ή έστω τους έχετε συμβουλέψει να μην ενθαρρύνουν αγενείς συμπεριφορές; Και πραγματικά δεν ήμουν τόσο κοντά στον κύριο. Είχα μετακινηθεί απλά προς τα δεξιά.
Φορτίζω συχνά τον επαγγελματικό λογαριασμό που διατηρώ στην Viva wallet στο public της Τσιμισκή καθώς είναι Viva Spot το συγκεκριμένο κατάστημα. Σήμερα 29/05 στις 17.55 περίμενα στην ουρά να εξυπηρετηθώ. Οριακά φτάσαμε στα γκισέ μ έναν κύριο ο οποίος προηγήθηκε. Μόλις ελευθερώθηκε το ταμείο αριστερά προχώρησα ζητώντας την φόρτιση του λογαριασμού μου. Ωστόσο η κοπέλα στο αριστερό ταμείο μου είπε να περιμένω στο δεξί γκισέ γιατί εκεί εξυπηρετούν πελάτες λογαριασμών Viva wallet. Μετακινήθηκα λοιπόν προς τα δεξιά πίσω απ’τον κύριο που για δευτερόλεπτα είχε προηγηθεί προηγουμένως περιμένοντας. Κάποια στιγμή ακούω την κοπέλα στο δεξί γκισέ να του λέει “κι εμείς ενοχλούμαστε” κι αυτός αφού έκανε πόση ώρα να πάρει την παραγγελία του να γυρίζει με ύφος και να μουρμουρίζει ένα μ********* και ν απομακρύνεται. Ρώτησα μόλις ήρθε η σειρά μου τι συνέβη και η υπάλληλος μου απάντησε πως ο κύριος ενοχλήθηκε γιατί ήμουν λέει κοντά του. Κι αυτή που βρισκόταν πίσω από το πλειξιγκλας και σε απόσταση τον ενθάρρυνε κιόλας πως κι αυτοί οι εργαζόμενοι δλδ ενοχλούνται. Απαράδεκτη. Κι αντί να του πει πως μιλάτε έτσι που με έβρισε τον άφησε να φύγει χαμογελώντας του. Αλήθεια οι υπάλληλοί σας εκπαιδεύονται στη διαχείριση αγενών πελατών ή έστω τους έχετε συμβουλέψει να μην ενθαρρύνουν αγενείς συμπεριφορές; Και πραγματικά δεν ήμουν τόσο κοντά στον κύριο. Είχα μετακινηθεί απλά προς τα δεξιά.
”