Παιδιά κλείστε το μαγαζάκι. Ούτως ή άλλως είστε οι χειρότεροι με διαφορά
Public Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Public:
Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Έχουν χάσει την μπάλα ανεπιστρεπτί, δεν υπάρχει καμία εξυπηρέτηση, τα λάθη επαναλαμβανόμενα, κανένας λόγος ύπαρξης. Από την εξυπηρέτηση πελατών ακούς το ίδιο ποίημα απ’ όλους αλλά αποτέλεσμα κανένα. Υπό διάλυση.
”Πήρα μια ψηστιερα δεν έψηνε όσο θα ήθελα είχε λίγες μέρες που την αγόρασα on line,δεν μου την επέστρεψαν ,μια φορά δοκιμασμένη ,προϊόντα τα οποία δεν είναι ικανοποιημένοι πελάτες έπρεπε να επιστρέφονται,απαραδεκτοι,
”Τα παιδιά στην τεχνολογία κάνουν τρομερή δουλειά έχουν την κατάλληλη γνώση και είναι πολύ φιλικά!!!!
”Προτείνω το κατάστημα Αγίας Παρασκευής ανεπιφύλακτα!!!
Χθες αγοράστηκε από το Public Ηρακλείου ένα Apple Watch SE 3 40mm ως δώρο για εμένα. Δοκιμάζοντάς το, διαπίστωσα ότι δεν μου ταιριάζει και την επόμενη ημέρα πήγα στο Public Ρεθύμνου για αλλαγή, πληρώνοντας τη διαφορά. Παρά το ότι το προϊόν ήταν λιγότερο από 24 ωρών, σε άριστη κατάσταση και πλήρες, μου είπαν ότι επειδή ανοίχτηκε η συσκευασία δεν γίνεται αλλαγή. Θεωρώ απαράδεκτο wearable προϊόντα(και ειδικά όταν πηγαίνονται ως δώρα και το άτομο δεν έχει φυσική παρουσία στο κατάστημα), που πρέπει να δοκιμάζονται, να εξαιρούνται. Επιπλέον, η συμπεριφορά του υπαλλήλου ήταν εριστική και αγενής. Για έναν όμιλο όπως το Public, αυτή η αντιμετώπιση είναι μη αποδεκτη.
”Αν είχε -10 θα το έβαζα . Η χειρότερη εταιρία με την χειρότερη εξυπηρέτηση.
”Καλημέρα έχω ακόμα εγγύηση και όταν πήγα για μια βλάβη στο ρολόι που ήταν ότι είχα χάσει το στεφάνι δεν μου έγινε αντικατάσταση και το πλήρωσα κιόλας και από την τσέπη μου σε άλλη εταιρεία που είναι απαράδεκτο και δεύτερον δεν καλύφθηκε ούτε το λουράκι οπότε έχω πληρώσει τσάμπα την εγγύηση του public και δεν έμεινα ευχαριστημένος και είναι μεγάλη ντροπή αυτό το πράγμα να αγοράζεις κάτι και να μην μπορεί να καλυφθεί μέσω της εγγύησης είναι εποιεικος απαράδεκτο
”⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Εξαιρετική εξυπηρέτηση στο Public
Θέλω να εκφράσω τη μεγάλη μου ευχαρίστηση για την άψογη εξυπηρέτηση στο κατάστημα Public. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου, μου έπεσαν κάποια χρήματα χωρίς να το καταλάβω. Όταν γύρισα πίσω για να τα αναζητήσω, ένας υπάλληλος του καταστήματος με το όνομα Ευριππίδης τα είχε ήδη βρει και τα είχε κρατήσει για να μου τα επιστρέψει.
Η εντιμότητα και ο επαγγελματισμός του ήταν πραγματικά αξιοθαύμαστα και αξίζουν ιδιαίτερη αναγνώριση. Σας ευχαριστώ πολύ για την υπευθυνότητα και την άριστη εξυπηρέτηση!
Το Public αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι δεν προσφέρει μόνο προϊόντα, αλλά και εξαιρετική εμπειρία για τον πελάτη. Προτείνω ανεπιφύλακτα το κατάστημα! 🙏✨
”Αγενείς και άσχετοι υπάλληλοι. (Οχι όλοι). Κατάστημα Δαιδάλου, Ηράκλειο Κρήτης.
”Βρήκα ένα πλυντήριο πιάτων στα 249 ευρώ. Έκανα τηλεφωνική παραγγελία τη Παρασκευή 14/11/25 και μου είπαν ότι είναι ένα τελευταίο και θα το παραλάβω το Σάββατο 15/11/25 από το Ρέντη. Δεν πήρα καμία απάντηση το Σάββατο με ενημέρωσαν τη Τρίτη ότι θέλουν περισσότερο χρόνο για να το βρουν. Και ενώ έχει περάσει σχεδόν μια βδομάδα χάνοντας 3 προσφορές από άλλα καταστήματα στα ίδια χρήματα κάτι αντίστοιχο με ενημέρωσαν ότι μπορούν να μου δώσουν ένα χειρότερης μάρκας πλυντήριο 100 ευρώ πιο πάνω από την τιμή που είχα κάνει παραγγελία. Ούτε ένα αστέρι δεν αξίζουν. Επαγγελματισμός -10. Το κάνουν συχνά σε προσφορές για να δείχνουν στο κόσμο ότι έχουν καλές τιμές.
”Σήμερα επισκέφτηκα το κατάστημα public στην Σταυρουπολη Θεσσαλονίκης. Ηθελα να αγοράσω μια τηλεόραση, ένα ψυγείο, δυο αφυγραντηρες και ένα κλιματιστικό. Είχε τόσους λίγους υπαλλήλους που αναγκαστήκαμε να περιμένουμε για κάθε συσκευή άπειρη ώρα. Οι υπάλληλοι βέβαια ήταν πολύ εξυπηρετικοί αλλα στο σύνολο μείναμε 4 ώρες για τα παραπάνω. Και να φανταστείτε ότι είχαμε κάνει έρευνα άλλη μέρα και ήμασταν κατασταλαγμένοι αρκετά. Στο τέλος φτάσανε στο ταμείο και εκεί αντιμετωπίσαμε μια υπάλληλο που έκανε άπειρα λάθη. Η μουσική ήταν στο τέρμα, πράγμα που σε κάνει να θέλεις να φύγεις. Φύγαμε με πονοκεφαλο αφού κάναμε τα παραπονα μας. Όταν φτάσαμε στο παργκινγ είδαμε ότι η ταμίας είχε κάνει λάθος σε μια διεύθυνση και γυρίσαμε πίσω. Τότε ακούσαμε τους υπαλλήλους να μας σχολιάζουν για τα παραπονα μας.
”δεν μπορείς να κανεισ αλαγες σε τιποτα που ”δεν ειναι προιον” π.χ. οπιαδιποτε δοροκαρτα γιατι? Δεν εχω ιδεα αν δεν πουλανε τιποτα καλο και δεν σε αφινουν να να παρεισ δοροκαρτεσ το μονο καλο πραγμα στο κοντινο μου public τοτε τι σκατα θα παρω? το πλαισιο ειναι καλυτερο.
”Τραγική η εμπειρία και ακόμη τραγικότερη η αντιμετώπιση που είχα από το συγκεκριμένο κατάστημα.
Παρήγγειλα στις 30/10/25 έναν ψυγειοκαταψύκτη (Αρ. παραγγελίας R*****0394) με αναμενόμενη παραλαβή 5-10/11/25. Χωρίς καμία άλλη ενημέρωση, μία εβδομάδα μετά, στις 5/11/25 18.21 έλαβα ένα SMS από το κατάστημα που με ενημέρωνε ότι «… ο κωδικός ***** δεν είναι πλέον διαθέσιμος στο δίκτυο των προμηθευτών μας και θα ακυρωθεί από την παραγγελία σου R*****0394…..»
Δηλαδή την ημέρα που θεωρητικά περίμενα να παραλάβω τον ψυγειοκαταψύκτη με ενημέρωσαν ότι η παραγγελία ακυρώνεται. Και αυτό όχι για κάποιο gadget τεχνολογίας, αλλά για μια βασική συσκευή διαβίωσης στο σπίτι.
”Αν αυτό είναι σοβαρή αντιμετώπιση καταστήματος τότε δεν έχουμε λόγο να μιλάμε για εξυπηρέτηση πελάτη.
Απαράδεκτοι σε όλα τους….!!!
Ερώτηση,γιατί στο φυσικό κατάστημα το πρόγραμμα δόσεων είναι 6 ατοκες στο ποσό 140€ και στο Ίντερνετ 12 ατοκες δοσεις?
”είναι απαράδεκτοι.ενα λογιστήριο το οποίο δεν επιστρέφει τα λεφτά στο κόσμο μετά από αγορές που έχουν ακυρωθει και το παιζουν ότι το ψάχνουν και καλά…
4 μηνεσ και ακομα οεριμενω να παρω τα χρηματα μου πισω
μακρια!!
”Μπράβο στο κατάστημα Σερρών. Ολα τα παιδιά πολύ ευγενικά και εξυπηρετικά. Κυρίως πάνω στα βιβλία τα κορίτσια ηταν φανταστικά.
”Μετα από αγορα κλιματιστικου αξίας 1100 ευρώ έπρεπε να πιστωθεί 10% στην εφαρμογή στο wallet. Πιστωθηκε μόνο το 1%. Μετα απο 20 ημερες και κατόπιν ενεργειών μου πιστωθηκε το ακριβές ποσό. Χθες που πήγα να κάνω εξαργύρωση του ποσού μου είπαν οτι έληξε χωρίς καμία ειδοποίηση. Ενώ για μικρότερα πόσα της τάξεως 0,75 ή 3,99 ευρώ ερχόταν ειδοποίηση για το πόσο των 110 ευρώ σιγή ιχθύος!!!! Λυπάμαι πολύ!!!!
”Πήρα φούρνο που έφερε φθορά.Η μεταφορική BABIS TRANS άνοιξε το πακέτο το είδε είπε ότι δεν αφορά αυτούς,πέταξε 1 χαρτί στην είσοδο μου και έφυγε.Άμεσα επικοινώνησα με Public όπου έστειλα ότι μου ζήτησαν σε email και είπαν μετά από 1εβδομάδα ότι δεν διέκριναν κάτι.Την 2εβδομάδα είπαν ότι το διερευνούν ακόμα.Μετά από 3εβδομάδες είπαν ότι είχα υπογράψει σύμφωνα με την μεταφορική ότι παρέλαβα άρτιο το προϊόν.Η υπογραφή δεν ήταν δική μου.Μετά από 4εβδομάδες είπαν ότι δεν γίνεται αντικατάσταση επειδή υπέγραψα αυτό το χαρτί και δεν επιστρέφονται χρήματα διότι φέρει φθορά.Στον αντίλογο ότι στάλθηκαν από την πρώτη ώρα της παράδοσης φωτογραφίες άκουσα σιγή επιχειρημάτων και πως αποδεικνύεται ότι αυτή είναι η υπογραφή μου υπήρχε η απάντηση ”επειδή το λέτε δεν σημαίνει ότι δεν είναι”.ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟ
”Είχα safety για το iPhone μου και μ έσπασε το cover back μου το κράτησαν δύο μέρες στο κατάστημα και καλά παραλαβή δεν πήγε καν και με πήραν ότι δεν αναγνωρίζει το safety ότι να ναι.
”Αγόρασα πλυντήριο και ζήτησα να το φέρουν στο σπίτι. Λόγω περιορισμένων επιλογών στην ώρα της μεταφορικής τους, αναγκάστηκα να ορίσω για το Σάββατο την παράδοση μετά από μιάμιση εβδομάδα. Με πήραν την παραμονή και μου είπαν ότι δεν γίνεται λόγω φόρτου (εν τω μεταξύ είχα κάνει ολόκληρη μετακόμιση για να το παραλάβω). Μετά προγραμμάτισαν άλλη ώρα παράδοσης χωρίς να με ειδοποιήσουν, με αποτέλεσμα να μην είναι κανένας στο σπίτι. Ακόμα το περιμένω… Τους παρακαλάω να τηρήσουν την αρχική συμφωνία για παράδοση το μεσημέρι! Μάλλον θα πρέπει ο πελάτης να είναι όλη μέρα στη διάθεσή τους, για να τους περιμένει… Όλα αυτά με εξοφλημενο το ποσό! Ο,τι πρέπει για να μην ξαναπατήσει ποτέ κανένας εκεί!!!
”απο τα καλυτερα μαγαζια του χωρου. λιγο να προσεξουν την επικοινωνια
”Πήρα τηλέφωνο Σάββατο απόγευμα 1/11/25 για να με συνδέσουν να μιλήσω με το κατάστημα του Ρέντη, γιατί ήθελα να πάω στο συγκεκριμένο κατάστημα να αγοράσω εκείνη την ημέρα ένα πλυντήριο. Μου είπαν ότι δεν γίνεται, απαγορεύεται … ότι το αίτημά μου θα μελετηθεί και θα επικοινωνήσουν μαζί μου από βδομάδα!!!! Τους είπα πώς είναι δυνατόν να μην μπορούν να με συνδέσουν με ένα κατάστημά τους?? Αλλά του έλεγα του κυρίου άλλα μου απαντούσε εκείνος!!!! Φυσικά δεν με σύνδεσαν!
”Η ΑΠΌΛΥΤΗ ξεφτίλα το ΑΠΌΛΥΤΟ ρεζιλίκι… δεν έχω ξαναδεί τέτοιο έργο ποτέ!!!!
Αγόρασα λάπτοπ από το κατάστημα και εντός 5 μηνών παρουσίασε βλάβη. Το πήγα στο κατάστημα για επισκευή και μετά από περίπου 25 ημέρες μου το παρέδωσαν χωρίς να έχει επισκευαστεί η βλάβη. Ένα συνεχεία παρέδωσα ξανά το λάπτοπ στο κατάστημα για επανέλεγχο. Αφού πέρασε το εκτιμώμενο χρονικό διάστημα για την επισκευή και παράδοση του ,(3 εβδομάδων) δεν με ενημέρωσαν για το τι πρόκειται να γινει παρά μόνο μετά από ηλεκτρονικό μήνυμα παραπόνων που έστειλα στην εταιρία. Φυσικά δεν γνώριζαν πότε το λάπτοπ θα μου παραδοθεί. Δυστυχώς και μετά την δεύτερη παραλαβή του λάπτοπ διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα συνεχίζει να υπαρχει. Εάν αυτή τη συμπεριφορά θεωρεί η εταιρία φυσιολογική απέναντι στους πελάτες της τότε δεν αξίζει να έχει αυτούς.
”Ποτέ ξανά αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα.
”Προβληματικά προϊόντα, καμία εξυπηρέτηση, άσχετοι.
Απατεώνες σ εολο τους το μεγαλείο…. Δυστυχώς αγόρασα μια σχολική τσάντα στις 10. 09.25 με την προσφορά – 10% σε επόμενη αγορά. Θα πιστωθουν μου είπαν στο λογαριασμό μου και θα τα πάρεις μόνο αν δεν επιστρέψεις την τσάντα. Πήγα σήμερα να τα εξαργυρωσω και μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι είχαν λήξει στις 09.10.25. Δηλ δεν είχα ούτε 15 μέρες στη διάθεσή μου. Δεν με ενημέρωσε κάνεις. Η κοπέλα μου είπε ότι είμαι υποχρεωμένη εγώ να μπαίνω κ να βλέπω ποτέ λήγουν και αν υπάρχουν. Είχα κ κάτι άλλα ευρώ προς εξαργύρωση και αγόρασα κάτι ώστε να τα χρησιμοποιήσω για ναμην λήξουν κ αυτά… Αααα μου λένε μόνο σε online αγορές… Βρε δεν πάτε να πνιγειτε;κάθε φορά που έλεγα κάτι είχαν κ την απάντηση. Ήταν η τελευταία φορά που ψώνισα… Δεν το συνιστώ..
”4/10/25 ηλεκτρονική παραγγελλία ηχείων 281 ευρώ άμεση πληρωμή παράδοση με boxnow, όλα καλά μέχρι τις 9/10/25 τιμολόγηση και αποστολή για locker δεν ήταν διαθέσιμο. 23/10/25 χωρίς καμία ενημέρωση επίστρεφουν τα λεφτά πίσω χωρίς λόγο η κάποια επικοινωνία . η κοπέλα στο msn δεν ήξερε τον λόγο και ήθελε χρόνο για να το δει. το ένα αστέρι μόνο για την κοπέλα που απάντησε. πρώτη και τελευταία παραγγελία από αυτούς. τουσ ελλειπαν 20 ευρω γιατι την επομενη αλλαξαν την τιμη, αν ενημερωναν θα το δεχομουν, στην τελικη δεν με ενδιαφερει κιολασ 281 τα εκλεισα ηλεκτρονικα
”