Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 453 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

453 κριτικές για “Public

  1. Evangelos S.

    Απαράδεκτοι παρήγγειλα ενα ψυγείο ηλεκτρονικά το πλήρωσα με κάρτα και την επόμενη ημέρα μου έστειλαν ενα μήνυμα ότι θα το παραλάβω την επόμενη ημέρα μεταξύ 13:30-14:30 περίμενα μέχρι τις 18:00 τίποτα. Ούτε ενημέρωση και αναγκαστικά να πάω στο κατάστημα μου είπαν ότι έγινε λάθος και δεν παραδόθηκε στην εταιρία που κανει παραδόσεις. Εν το μεταξύ είχα εισιτήριο αεροπορικο το οποίο άλλαξα την ημερομηνία και έχασα την πτήση!! Απαράδεκτοι μακριά. Ποτε ξανά

  2. Αργύρης Γ.

    Απαράδεκτοι, μου έστειλαν ένα μαϊμού εγκαταστατη που έκανε 330 ώρες για να μην καταφέρει να εγκαταστήσει το κλιματιστικό το οποίο και χάλασε (έχει τσακίσει τις εσωτερικές σωλήνες). Μετά από άπειρα email και τηλέφωνα δεν έχουν κάνει τίποτα ώστε να λύσουν το πρόβλημα. Μου λένε συνέχεια ότι το αίτημα μας είναι σε επεξεργασία. Μακριά θα χάσετε τα λεφτά σας.

  3. Η χειρότερη εταιρεία στην Ελλάδα. Μακριά¡!!!!!!

  4. Διονύσιος Α.

    Φίλοι, μακράν οι χειρότεροι. Αποφύγετε το, μην σαν δελεάζουν οι τιμές. Πηγαίνετε σε κάποιο τοπικό και ας έχει 50ευρω παραπάνω παράδειγμα, καλό θα κάνετε. Το τηλεφωνικό κέντρο απαράδεκτο, οι συνεργαζόμενες εταιρείες μεταφοράς, για Κέρκυρα τουλάχιστον, πολύ απαράδεκτες. Πλήρωσα ψυγείο με παράδοση μέχρι από 25-6 έως 02-07. 3 μέρες τηλέφωνα, δεν ήξεραν καν που βρισκόταν, σε ποια μεταφορική. 100 τηλέφωνα και το αποκορύφωμα, δεν το ανέβασε στον όροφο γιατί λέει δεν του το είχαν πει. Φίλοι μου μακρυά

  5. Τραγική εξυπηρέτηση….παρέλαβα κλιματιστικό την 1η Ιουλίου και αν δεν καλούσαμε εμείς στις 3/07 ακόμα θα περιμέναμε να μας καλέσουν για προγραμματισμό ραντεβού με τεχνικό …στο μεταξύ το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού για εγκατάσταση και απεγκατασταση είναι 15/07 όπως με ενημέρωσε η εξυπηρετικότατη υπάλληλος …

  6. Αννα Μ.

    Το χειρότερο κατάστημα που έχω κάνει αγορές
    Την μια πήρα ανέμιστηρα που τελικά είχε εξαντληθεί χωρίς καμία ειδοποίηση
    Ακυρώθηκε
    Μετά άλλος ανεμηστιρας χαλασμένος.
    Την άλλη κλιματιστικό 800ευρω με πληρωμένη εγκατάσταση και απεγκατάσταση παλαιού.
    Το οποίο οι ευθύνες πέφτουν στο συνεργείο ότι δεν δέχονται να κάνουν εγκατάσταση και απεγκατάσταση.
    Έχετε καταντήσει αηδία αν δεν μπορείτε κλείστε το.

  7. Είστε σαν εταιρεία για τον π***** κλεγαμε 12μερες για δωρεάν εγκατάσταση ναι οκ αφού τους πληρώνεται τους ψυκτικούς 50ευρω την εγκατάσταση που θα στην χρεώσει ένας άλλος 100 φυσικό είναι και οι ψυκτικοι να βάζουν πρώτα τα 100ρικα και μετά βάζουν από εσάς με τα 50 αρε λαμογια

  8. Στις 27 Ιουνίου κάλεσα προκειμένου να κάνω μια παραγγελία με μια δωροκαρτα που είχα των 250 ευρώ! Η πωλήτρια δεν γνώριζε ότι πρέπει να χρησιμοποιήσω όλο το ποσό σε μια αγορά με αποτέλεσμα να μην γίνει δεκτή η παραγγελία μου η οποία κόστιζε περίπου 201 ευρώ! Το αποτέλεσμα ήταν να δεσμευτεί ξ δωροκαρτα και ενώ δύο μέρες έως και 30 Ιουνίου κάλεσα πολλές φορές έστειλα email και μίλησα και στο messenger δεν υπήρχε καμία διάθεση για εξυπηρέτηση! Στις 30 Ιουνίου το βρα6 έλαβα μύνημα ότι αποδεσμεύτηκε η κάρτα και μπήκα στο λινκ που μου έστειλαν να κάνω την πληρωμή ! Όμως αντί να ολοκληρωθεί η διαδικασία δεσμεύτηκε πάλι η δωροκαρτα και η εξήγηση τους είναι ότι είναι συστημικό το πρόβλημα! Μέχρι και σήμερα μιλάω μαζί τους το πρόβλημα δεν έχει λυθεί και επιπλέον ο ανεμιστήρας που είχα επιλέξει πλέον δεν είναι σε προσφορά και κοστίζει 20 ευρώ παραπάνω!

  9. John M.

    Αγόρασα κλιματιστικό στις 10/06/2025 και στις 21/6 τους κάλεσαν να έρθουν να παραλάβουν το παλιό για ανακύκλωση όπως είχαμε συνεννοηθεί. Μου είπαν σε 3 ημέρες το αργότερο θα το έχουν παραλάβει,φτάσαμε 30/6 και μετά από συνεχόμενα τηλέφωνα δεν το έχουν παραλάβει ακόμα. Δεν το προτείνω πλέον σαν κατάστημα για αγορές. Υπάρχουν αλλά με καλύτερη εξυπηρέτηση.

  10. Olimpia Gerovasilis G.

    Αγόρασα κλιματιστικο,και αφού το πληρωσα πρώτα,μετά είπαν ότι θέλουν 10 μέρες για παράδοση ξαι εγκατάσταση,και μετά γίνανε άλλες δέκα μέρες για τον τεχνικό να το τοποθετήσει!!@

  11. Ελενα Μ.

    Μη Προμηθευτείτε κλιματιστικό από τα puplic Βόλου με δωρεάν εγκατάσταση. 3 εβδομάδες δεν μπορούμε να βρούμε άκρη, έγινε λάθος εγκατάσταση και πρέπει εμείς να συνεννοούμαστε με την εταιρεία που τους υποστηρίζει στην Αθήνα και παράλληλα με την εταιρεία που συνεργάζεται με τον ψυκτικό του Βόλου. Μετά από πολλές πιέσεις μας είπαν ότι κάηκε η πλακέτα και πρέπει να φωνάξουμε ηλεκτρολόγο. Εννοείται ότι στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης δεν απαντάνε ποτέ και πρέπει να βρω εγώ ηλεκτρολόγο ενώ έκαναν αυτοί λάθος εγκατάσταση και μόνο δωρεάν δεν μου βγήκε η εγκατάσταση.

  12. Ακούστε προσεχτικά η εν λόγο εταιρεία είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΌΤΕΡΟ μου έφεραν χτυπημένο ψυγειο τους έστειλα 3. Email με φωτογραφίες, πήγα στο κατάστημα τους έστειλαν και από εκεί αλλά από ότι έμαθα κάνουν το έξεις παίρνουν φθηνα και με χτυπήματα η με βλάβες που δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά πιο φθηνά και μας τα χρεώνουν υπερτιμημένα Με τεράστια κέρδη για αυτούς και χασούρα για εμας. Τους υπόλοιπους οπότε ΜΑΚΡΙΑΑ υπάρχουν αξιόπιστες εταιρίες και με διαφάνεια. ΞΕΦΤΙΛΕΣ μας πετάνε στάχτη στα μάτια με και δήθεν κουπόνια αγοράς,.

  13. Stephanie E.

    Τραγική εξυπηρετηση . Αρχικά εξεπλάγην με αυτά που αντιμετώπισα και νομίζα ότι ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό η τραγική εξυπηρετηση τους . Διαβάζοντας όμως τα σχόλια βλέπω ξεκάθαρα τον επαγγελματισμο τους. Μακριά από αυτή την εταιρία .

  14. Χαρά Α.

    Τραγική εξυπηρετηση . Ποτε ξανά public . Από 6/6 φτασαμε 27/6 και ακόμα περιμένω την παραγγελία μου . Μετά από 4 τηλέφωνα στην εξυπηρετηση και συνεχόμενες λάθος κατευθύνσεις καθως με καθησύχαζαν ότι είναι καθοδον η παραγγελία μου . Κάλεσα εκ νέου για να δω που βρίσκεται και με μια απάθεια με ενημέρωσαν ότι πρέπει να κάνω νεα παραγγελία γιατί το προϊόν δεν έχει φύγει από τις αποθήκες . Καμία συνεννόηση . Το απόλυτο μπάχαλο στην εξυπηρετηση . Αλλά λέει ο ενας αλλά ο άλλος . Ευτυχώς υπάρχουν πολύ καλύτερες εταιρίες από άποψη εξυπηρέτησης . Δεν άκουσα καν μοα συγνώμη για την ταλαιπωρια . ΠΠΟΤΕΕΕΕ ΞΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ . 0 αστέρια μακάρι να μπορούσα να βάλω . Απόλυτη απογοήτευση

  15. Δημητρης Μ.

    Απαράδεκτοι χάνετε τον χρόνο σας. Αγοράσα καινούριο εκτύπωτη και ήταν σπασμένος τηλ παραγγελία. …ούτε υπάρχει περιπτωση για αντικατασταση συμπεριφορά μικρών παιδιών αντί επαγγελματίες μαγαζάκι της γειτονιάς.

  16. Tessy T.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, καθυστέρηση στην παραγγελία χωρίς καμία ενημέρωση, διαρκής εμπαιγμός ως προς την ημερομηνία παράδοσης!!!! Αντιεπαγγελματική συμπεριφορά !!!!

  17. Στέλλα Κ.

    Αγόρασα ένα ψυγείο από τα Public στις 21/06/2025. Στις 23/06 έλαβα μήνυμα ότι η παράδοση θα γίνει στις 24/06 έως τις 16:40. Παρέμεινα όλη την ημέρα στο σπίτι, έχοντας πάρει άδεια από την εργασία μου, περιμένοντας την παραγγελία — η οποία δεν ήρθε ποτέ.
    Η μεταφορική που ανέλαβε (Βεϊνόγλου) δεν εμφανίστηκε, και κανείς από την Public δεν με ενημέρωσε. Κάλεσα τόσο το κατάστημα όσο και τα κεντρικά, χωρίς καμία ουσιαστική απάντηση. Μόνο ένα «θα στείλουμε email» και μετά… σιωπή.
    Από την ημέρα της αγοράς μέχρι και σήμερα δεν υπήρξε καμία απολύτως επικοινωνία από την πλευρά της εταιρείας, καμία απολογία, καμία υπεύθυνη ενημέρωση. Επέλεξα να ψωνίσω από την Public γιατί θεωρούσα ότι είναι ένας σοβαρός και οργανωμένος όμιλος. Δυστυχώς, η εμπειρία μου αποδείχθηκε απογοητευτική και αντιεπαγγελματική

  18. ΓΕΏΡΓΙΟΣ Λ.

    Τηλεφωνούμε Παρασκευή για κλιματιστικό 24 Άρι…δεν είναι διαθέσιμο αλλά μας προτείνουν ένα 150€ ακριβότερο που όμως μας δίνει την αξία του ΦΠΑ σαν προσφορά σε προϊόντα public…τέλεια λέμε εμείς και την Τρίτη πάμε να το αγοράσουμε….και ενώ είμαστε έτοιμοι να πληρώσουμε μαντεψτε…..ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΝ ΓΙΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΆ…το μόνο διαθέσιμο με αυτή την προσφορά ένα μηχάνημα 200€ ακόμα ακριβότερο….. ΠΡΩΤΌΓΝΩΡΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ…και να βρούμε την ηχογράφηση της κλήσης, και δεν γνωρίζουμε και άλλες τέτοιες φθηνές δικαιολογίες…δεν περίμενα μια τόσο μεγάλη εταιρεία να σβήνει μεμονωμένα προσφορές για να μην της πάρει κάποιος….Δεν πειράζει να ναι καλά γιατί πήγαμε στο πλαίσιο και βρίσκαμε με επιστροφή, δωρεάν εγκατάσταση και δωροεπιταγη 100€ ίδια BTU….. φιλάκια αντιεπαγγελματιες

  19. ΜΑΡΙΑ Χ.

    🚨 Καταγγελία προς @PublicGreece

    Παρέλαβα πλυντήριο πιάτων με εμφανές χτύπημα, το οποίο δεν χρησιμοποίησα ποτέ. Παρότι δήλωσα αμέσως το πρόβλημα, αρνούνται την αντικατάσταση, επικαλούμενοι ότι «επέλεξα να μην αποσυσκευαστεί» από τον διανομέα — άρα η ζημιά θεωρείται δική μου ευθύνη.

    Το προϊόν παραδόθηκε κατεστραμμένο. Έχω καταθέσει επίσημη καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά η εταιρεία αρνείται να αναλάβει την ευθύνη, αφήνοντάς με με ένα πλυντήριο που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω.

    Είναι απαράδεκτο μια τόσο μεγάλη εταιρεία να προσπαθεί να μετακυλίσει την ευθύνη στον πελάτη για πρόβλημα που προφανώς προέκυψε στη μεταφορά ή στην αποθήκευση.

    Περιμένω άμεση επίλυση του θέματος, διαφορετικά επιφυλάσσομαι για νομικές ενέργειες και περαιτέρω δημοσιοποίηση.

  20. ΕΛΈΝΗ Μ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά. Από τις 28/5 έχω καταθέσει 431 ευρώ για έναν διάδρομο που μου έδινε παράδοση 7/6 και μου έστειλαν ένα μήνυμα πως το προϊόν πιθανόν θα το παραλάβουν αργότερα και συνέχεια με πάνε και πιο μετά. Όταν τους έστειλα μήνυμα μου απάντησαν μετά από 3 μέρες και ακόμα και σήμερα μου το καθυστερούν.
    Αυτό δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών αλλά ούτε και συμπεριφορά μεγάλης εταιρείας.
    Κρίμα

  21. Μενέλαος Γ.

    Πρόσχαρο και ευγενικό προσωπικό αλλά φτωχά εκπαιδευμένο. Το in house service απελπιστικά ανεπαρκές.
    Δεν συστήνεται.

  22. Πηνελόπη Β.

    Ότι χειρότερο υπάρχει.παραγγείλαμε ένα air cooler κ με το που το βάλαμε μπροστά έτρεχαν νερά. Σε επικοινωνία είπαν ότι θα στείλουν τεχνικό οπότε θυμηθεί για να κρίνει αν επισκευάζεται. Ζήτησα άμεση αντικατάσταση κ μου είπαν μόνο σε κατάστημα που είναι 60 χιλιόμετρα μακριά μας. Ο άνθρωπος που προοριζόταν το προϊόν είναι ΑμεΑ.

  23. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Σ.

    ΝΤΡΟΠΗ!
    Νόμιζα ότι έκανα παραγγελία στα PUBLIC και όχι στο καφενείο της γειτονιάς μου αλλα στο τέλος κατάλαβα ότι στο καφενείο έχω καλύτερη εξυπηρέτηση.

  24. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή, στο Ηράκλειο Κρήτης, στην οδό Δαίδαλου, ένας υπάλληλος ονοματι Αντρεας, αν κ λίγο καιρό στην δουλειά έδειξε τρομερό ζήλο να με εξυπηρετήσει.Κ τα υπόλοιπα παιδιά παρά πολύ ευγενικα.

  25. Κατινα Π.

    Παρήγγειλα κουζίνα ήρθε χτυπημένη την έστειλα πίσω την ίδια μέρα και από τότε πέρασαν 2 μήνες και δεν υπάρχει καμμία ενημέρωση κουζίνα WHIRLPOOL 811€.αν εντός 3ημερων δεν έχω ενημερώσει θα κινηθώ δικαστικά