Παρέλαβα πλυντήριο πιάτων με εμφανές χτύπημα, το οποίο δεν χρησιμοποίησα ποτέ. Παρότι δήλωσα αμέσως το πρόβλημα, αρνούνται την αντικατάσταση, επικαλούμενοι ότι «επέλεξα να μην αποσυσκευαστεί» από τον διανομέα — άρα η ζημιά θεωρείται δική μου ευθύνη.
Το προϊόν παραδόθηκε κατεστραμμένο. Έχω καταθέσει επίσημη καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά η εταιρεία αρνείται να αναλάβει την ευθύνη, αφήνοντάς με με ένα πλυντήριο που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω.
Είναι απαράδεκτο μια τόσο μεγάλη εταιρεία να προσπαθεί να μετακυλίσει την ευθύνη στον πελάτη για πρόβλημα που προφανώς προέκυψε στη μεταφορά ή στην αποθήκευση.
Περιμένω άμεση επίλυση του θέματος, διαφορετικά επιφυλάσσομαι για νομικές ενέργειες και περαιτέρω δημοσιοποίηση.
🚨 Καταγγελία προς @PublicGreece
Παρέλαβα πλυντήριο πιάτων με εμφανές χτύπημα, το οποίο δεν χρησιμοποίησα ποτέ. Παρότι δήλωσα αμέσως το πρόβλημα, αρνούνται την αντικατάσταση, επικαλούμενοι ότι «επέλεξα να μην αποσυσκευαστεί» από τον διανομέα — άρα η ζημιά θεωρείται δική μου ευθύνη.
Το προϊόν παραδόθηκε κατεστραμμένο. Έχω καταθέσει επίσημη καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, αλλά η εταιρεία αρνείται να αναλάβει την ευθύνη, αφήνοντάς με με ένα πλυντήριο που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω.
Είναι απαράδεκτο μια τόσο μεγάλη εταιρεία να προσπαθεί να μετακυλίσει την ευθύνη στον πελάτη για πρόβλημα που προφανώς προέκυψε στη μεταφορά ή στην αποθήκευση.
Περιμένω άμεση επίλυση του θέματος, διαφορετικά επιφυλάσσομαι για νομικές ενέργειες και περαιτέρω δημοσιοποίηση.
”