Public Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.29 από 455 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Public:

Το Public.gr είναι ο #1 προορισμός για προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με χιλιάδες προϊόντα για κάθε μέλος της οικογένειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

455 κριτικές για “Public

  1. Thomas T.

    Η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτε από αγορά έγινε πριν 1 χρόνο από το κατάστημα Public στο Κερατσινι!! Πραγματικά αποφύγετε τη συγκεκριμένη αλυσίδα καταστημάτων Public δεν έχουν κανένα σεβασμό προς τον πελάτη ! Αγνοούν πλήρως το γεγονός ότι τους εμπιστευόμαστε για να αγοράζουμε συσκευές!! Αγοράσαμε κλιματιστικό από το μαγαζί αυτό (ο θεός να το κάνει δηλαδή δε ξέρουν τι τους γίνεται ) πριν 1 χρόνο και μας το έφεραν χαλασμένο .. 1 χρόνο μετά το στείλανε σε λάθος διεύθυνση .. ΜΑΚΡΙΑ από αυτούς τους ΚΛΕΦΤΕΣ ! Ντροπή σας και πάλι δεν αξίζετε ούτε τον κόπο να γράψουμε σχόλια αλλά πρέπει να μάθει ο κόσμος τι καφενείο είστε εκεί μέσα ! Αγενέστατο προσωπικό ειδικά εκεί στην εξυπηρέτηση.. κλείστε το καφενείο που θεωρείται εταιρεία δεν κάνετε καθολου

  2. Thomas T.

    το πιο αναξιοπιστο καταστημα για αγορεσ στην ελλαδα! κανενασ σεβασμοσ στον πελατη….. ειστε ο ορισμοσ τησ δυσοδειασ αυτησ τησ χωρασ! ντρεπεται και η ντροπη με εσασ ! μη διαγραφετε τα σχολια αφηστε τον κοσμο να μαθει με τι εχει να κανει….

  3. ΘΩΜΑΣ Τ.

    η χειροτερη εταιρεια για να αγορασεισ οτιδηποτε!!! μακριαααα απο αυτο το μ******* που εχουν ονομασει εταιρεια ! ντρεπεται και η ντροπη μαζι σασ ! ξεφτυλεσ

  4. Dimitris S.

    Απαράδεκτοι, στέλνουν χτυπημένες συσκευές με μεταφορικές ότι ναναι και μετά δεν αντικαθιστούν το προϊόν.
    Η χειρότεροι όλων

  5. Χρηστος Γ.

    Απαράδεκτη συμπεριφορά!παρήγγειλα ένα κλιματιστικό 9αρι tesla 26/7 το παρέλαβα 5/8 και η εσωτερική μονάδα είναι 9αρι ενώ η εξωτερική 12αρι!από τότε ξεκίνησε η ταλαιπωρία μας!6/8παρελαβαν το λάθος κομμάτι κι από τότε έχουν εξαφανιστεί!κανένας υπεύθυνος κι όλοι μου λένε υπομονή!εντωμεταξύ στο σπίτι υπάρχει άνθρωπος που έχει βγει από την εντατική κ ο κίνδυνος για λοίμωξη του αναπνευστικου είναι πολύ σοβαρός!!μακράν η χειρότερη εταιρεία που έχω κάνει αγορά!αν υπήρχε στις αξιολογήσεις,θα έβαζα ΜΗΔΕΝ!ΔΕΝ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΠΕΞΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ!!!

  6. ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.

    Έστειλα μια συσκευή άθικτη και αγρατσούνιστη. Την ειχα έξι μήνες και με εγγύηση δύο χρόνων. Ξαφνικά η οθόνη άρχισε να γίνεται μπλε στη μία άκρη της . Την πήγα στο κατάστημα Σερρών . Την έστειλαν στα κεντρικά την κρατήσανε ένα μήνα και μ αφήσαν χωρίς τηλέφωνο για να μου πούν μετά από επίμονα τηλέφωνα και επισκέψεις στο κατάστημα, μιας και ο αρμόδιος υπάλληλο συνέχεια απουσίαζε, πως η οθόνη ήταν σπασμένη από μέσα και η εγγύηση καλύπτει μόνο το λογισμικό. Τελικά μου παράδωσαν μια συσκευή που δεν ανοίγει τώρα πια καθόλου και μου ζητούν και 90 € επιπλέον για την οθόνη. Για μένα είναι αντιεπαγγελματίες και θεωρώ πως έχω εξαπατηθεί από την εταιρεία . ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΉ!!

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ Σ.

    Αγορασα ηλεκτρικη ψησταρια και μου ηρθε με ”ξεβαμμενες” αντιστασεις και ”παραβιασμενο” το κουτι , δειγμα οτι ειχε ανοιχτει πιο πριν και ειχε χρησιμοποιηθει το προιον, μαλλον σε βιτρινα. Η εταιρεια PUBLIC ΔΕΝ επικοινωνησε μαζι μου στο αιτημα μου για αντικατασταση, 2 εβδομαδες τωρα.Μαλιστα μου ΕΣΒΗΣΕ το ”ηλεκτρονικο αιτημα” μου για αντικατασταση της συσκευης ,στα ”κρυφα” !! Υ.Γ. Τελικα μετα απο αρκετη καθυστερηση (2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ) μου αλλαξαν την ψησταρια, που την ειχαν ”ετοιμοπαραδοτη” αλλα κωλυσιεργουσαν (!) , για αυτο και αλλαζω την αξιολογηση μου στα 3 αστερακια.

  8. Τσαμπικα Π.

    Η χειρότερη! Έκανα παραγγελία 26 Ιουλίου και ακόμα φαίνεται πως είναι σε επεξεργασία τους πήρα τηλ και μου είπαν πως την ημέρα που έκανα την παραγγελία υπήρχε μάλλον κάποιο πρόβλημα με το σύστημα τους και πρέπει να ξανά κάνω εκ νέου την παραγγελία γιατι δεν θα μου ερθουν ποτε.. αλλά η τιμή έχει αλλάξει… Είμαι επαγγελματίας και πελάτης χρονια αλλά ποτέ ξανά…

  9. Spiros A.

    Δεν αξίζει ούτε ένα αστέρι, αλλά δεν έχει μηδέν. Ό,τι χειρότερο μου έχει συμβεί. Με 5ετή εγγύηση ταλαιπωρίας, κοροϊδίας, ειρωνείας, συνεννόησης με άσχετες τηλεφωνήτριες που δεν ξέρουν να σου πουν τίποτα και ζητάνε μονάχα την υπομονή μας !!! Έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω. Έκανα και εγώ το λάθος να αγοράσω δύο κλιματιστικά από αυτούς. Τι να λέμε τώρα; Απελπισία.

  10. Δεν πρόκειται να ξαναπεράσω ούτε απ’ έξω .έκανα μια παραγγελία στις 26-2024 από το κατάστημα της Ρόδου ένα ψυγείο το προπληρωσα με την προϋπόθεση να το έχω έως τις 5-8 και ακόμα τίποτα. Τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να πάρω εγώ στο πρακτορείο και τους λέω εγώ το κατάστημα σας ξέρω και όχι το πρακτορείο μου λένε θα πάρουμε εμείς και θα σας πάρουμε πισω. Ούτε πίσω πήραν και από εκείνη τη στιγμή δεν μου ξανά σήκωσαν τηλέφωνο .

  11. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Γ.

    Επισκέφτηκα το κατάστημα στις 18/7 και άφησα τον εκτυπωτή μου για επισκευή αγορά από media mark και μου είπαν ότι στις 22/7 γυρίζει ο τεχνικός και θα το δει.Παω στο τέλος της εβδομάδας και μου λέει η κοπέλα ότι το εχουμε στείλει στην Αθήνα στον προμηθευτή για να το δει.Μεχρι τότε καμία ενημέρωση για τον εκτυπωτή.Παω σήμερα και μου λέει ο τεχνικός ότι ο εκτυπωτής δεν πήγε ποτε στην Αθήνα γιατί δεν είναι δουλειά τους και μου έδωσε ένα τηλέφωνο να επικοινωνήσω εγω με το servis και του λέω πλάκα μου κανεις είναι μέσα στην εγγύηση και μου λέει εμείς δεν μπορούμε να το κρατήσουμε.Το πήρα και έφυγα.Λυπαμαι αλλά είστε για τα μπάζα και με χάσατε από πελάτη γιατί και το ένα αστέρι που έβαλα δεν σας αξίζει.
    Το προσωπικό είναι για βιτρίνα μονο.

  12. Βασιλειος Γ.

    6/7/2024 παράγγελλα ένα ερκοντίσιον tesla πληρώθηκε με πιστωτική κάρτα παραδόθηκε σε 3-4 μέρες ,σε μια εβδομάδα ο τεχνικός που πήγε να κάνη την εγκατάσταση βρίσκει την εσωτερική μονάδα σπασμένη από τότε ξεκίνησε η ταλαιπωρία κάθε μέρα τηλ για να το αλλάξουν ,προσπαθώντας τα Public
    πλην σαφώς να τα ρίξουν επάνω μας ότι δεν ελέγξαμε το ερκοντίσιον λες και αν μας το παράδιναν με καμένο μοτέρ θα μπορούσαμε να το ελέγξουμε η τεχνική τους παραδέχτηκαν ότι ήταν σπασμένο από την εταιρία, περνούμε τηλέφωνο κάθε μέρα κοντεύει 1 μήνα και όποτε παίρνουμε συνέχεα ζητιάνε χαρτιά που τους έχουμε στήλη περάσαμε όλο τον καύσωνα και το αρχοντισσών ακόμα το περιμένουμε. Σήμερα το πρωί μας είπαν ότι μέχρι την παρασκευή θα το αλλάξουν, στης 17:00 30/7έλαβα μήνυμα ότι ατιμάζουν να στείλουν μόνο την εξωτερική μονάδα ενώ επιστραφήκαν και τα Δίο κομμάτια το συγκριμένο κλιματιστικό
    έχουν εισπράξει 380 ευρώ λόγο του ότι πληρώθηκε με πιστωτική .
    Είναι ανοργάνωτη τελείως μετανιώσαμε που ψωνίσαμε από τα Public
    συνιστώ στον κόσμο να αποφύγουν να ψωνίζουν άπω την συγκεκριμένη αλυσίδα σήμερα 6/8/2024 δεν έχει επιλυθεί ακόμα το πρόβλημα

  13. ΜΑΚΗΣ Κ.

    Η χειρότερη εξυπηρέτηση στο service κ στην ανάληψη ευθυνών…

  14. ΚΩΝ Γ.

    Απαράδεκτη Εξυπηρέτηση και Χτυπημένο Προϊόν

    Είμαι πολύ απογοητευμένος από την εμπειρία μου με τα καταστήματα Public και συγκεκριμένα αυτό του Πειραία.
    Παρήγγειλα δύο κλιματιστικά και το ένα μου ήρθε χτυπημένο. Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές μου, δια ζώσης στο κατάστημα που έγινε η αγορά και στη τηλεφωνική “εξυπηρέτηση πελατών” για να το αντικαταστήσω ή να γίνει επιστροφή των χρηματών για το προιον, η “εξυπηρέτηση πελατών” ήταν αδιάφορη και μη συνεργάσιμη. Μετά απο δύο εβδομάδες ταλαιπωρίας δεν έχει γίνει τίποτα.
    Έχουν πάρει τα χρήματά μου και αρνούνται να διορθώσουν το πρόβλημα.
    Αυτή η εμπειρία δείχνει την έλλειψη επαγγελματισμού και σεβασμού προς τον πελάτη.
    Δεν θα προτιμήσω ξανά τα καταστήματα Public και σίγουρα δεν θα συνιστούσα σε κανέναν να ψωνίσει απο εκεί.

  15. Βησσαρια Ι.

    Είναι η πρώτη φορά που έκανα αγορά από την συγκεκριμένη εταιρεία και σίγουρα θα είναι και η τελευταία. Έχω ΠΡΟΠΛΗΡΏΣΕΙ πλυντήριο και επειδή καθυστέρησε να μου παραδωθεί… άρχισε ο ΓΟΛΓΟΘΆΣ των τηλεφώνων. Η απάντηση αρχικά ήταν ότι ΈΡΧΕΤΑΙ..Με τα πολλά μου αποκάλυψαν ότι υπέστει φθορά από την μεταφορική…και να κάνω υπομονή και να δείξω κατανόηση… ενημέρωση με δική τους πρωτοβουλία καμμία. Στην συνέχεια μου αποκάλυψαν ότι η μεταφορική δεν τους έχει επιστρέψει ακόμη το κατεστραμμένο προϊόν…γιατί σίγουρα πηγαίνει δρομολόγιο μέσω Λονδίνου🤣στην συνέχεια μου αποκάλυψαν ότι μου είχαν στείλεις ενημερωτικό mail αλλά εγώ δεν το έλαβα γιατί ζω στο υπερπέραν 🤔και να κάνω λίγο υπομονή ακόμη. Το επόμενο που περιμένω είναι να μου πουν ότι έχει εξαντληθεί το προϊόν. Αλλά τότε θα ΑΡΧΊΣΟΥΝ ΤΑ ΌΡΓΑΝΑ

  16. Τσοπανος Χ.

    Eνσωμάτωσαν τα Media markt,μην πάτε ουτε απο εξω,τετοια κοροιδία,τετοια αδιαφορία,τετοιο ζαμαν φου,τετοιο μπαχαλο δεν εχω ξαναζήσει στην ζωη μου,θα σας κοροιδεψουν,θα σας ταλαιπωρησουν,θα σας σπάσουν τα νεύρα,θα σας κανουν την ζωη δύσκολη.αν τα ελετε ολα αυτά να πατε,αν θελετε ηρεμια και σεβασμο τοτε να πάτε κάπου αλλού.
    Δεν θα ξεχασω οσα μου εκαναν μεχρι να πεθανω.

  17. Οτι χειειτερο εχω συναντηση στα 32 χρονια που ειμαι ενεργος επαγγελματιας
    να μου το χαρισουν δεν τη θελω τη συνεργασια τους

  18. Χριστινα Κ.

    Αν υπήρχε επιλογή κανένα αστέρι θα σας άξιζε δικαιωματικά. Ηλεκτρονική αγορά κλιματιστικού αξιας 1522€ τα οποια πληρώθηκαν αμέσως μέσω κάρτας. Και εκεί αρχίζει ο Γολγοθάς. Ενώ παραλαμβάνουμε το κλιματιστικό και περιμένουμε να επικοινωνήσει μαζί μας ο τεχνικός που εσείς μας είπατε περνάνε οι μέρες χωρίς καμία ειδοποίηση. Επικοινωνούμε να δούμε τι γίνεται και τσουπ μας πετάνε την βρωμοδικαιολογια ότι αχ ξέρετε δεν είχατε ενεργοποιήσει το πεδίο για δωρεάν εγκατάσταση(που δεν ίσχυε αυτό)και μας λέτε ότι θα επιληφθείτε του θέματος. Με λίγα λόγια 2βδομαδες αφήσατε δύο ηλικιωμένους ανθρώπους να περιμένουν έναν τεχνικό εν μέσω καύσωνα και κάθε τόσο που επικοινωνούσαμε και σας λέγαμε ότι πρόκειται για ηλικιωμένους ανθρωπους μας δουλεύατε και μάλιστα είστε τόσο ξεδιάντροποι που για να μας ξεφορτωθείτε μας δώσατε τηλ.τεχνικου ο οποίος είχε σταματήσει να συνεργάζετε μαζί σας εδώ και 6 μήνες. Και μόλις σας απειλησαμε πως θα σας καταγγέλλουμε στον συνήγορο του Πολίτη τσουπ ως δια μαγείας όλα έγιναν. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ PUBLIK

  19. ΜΑΡΙΑ Π.

    Από τις χειρότερες εταιρείες σε εξυπηρέτηση, καμία οργάνωση προσωπικού, δεν ενημερώνουν ποτέ για την οποιασδήποτε αλλαγή ή καθυστέρηση της παραγγελίας, με αποτέλεσμα να μην ξέρεις που είναι η παραγγελία που είναι ήδη προπληρωμένη μετρητής! Κοροϊδία, ψέματα για να παίρνουν μόνο τα χρήματα και τίποτα άλλο!
    Η μεταφορική εταιρία που συνεργάζονται είναι ανύπαρκτη και ανθρώπους που ξέρουν να μιλούν μόνο με ειρωνεία, επαγγελματισμος ανύπαρκτος και την πληρώνεις για να μεταφέρουν τα πράγματα σου!
    Εννοείται δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά επισκεφθώ κανένα κατάστημα τους!
    Ντροπή να υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές από την στιγμή που ο πελάτης είναι συνεπείς στην διαδικασίες της εταιρείας ενώ η ίδια η εταιρία είναι ανίκανη να είναι συνεπείς στις δικές τις διαδικασίες!
    Ντροπή!

  20. Δημητριος Χ.

    Απαράδεκτοι μέλη τη σημασια της λέξης.
    Από 6.7 εξοφλημενο κλιματιστικό το παρέλαβα 13.7 και έκτοτε με δουλεύουν στο τηλέφωνο ότι τάχα ενημερώθηκε ο τεχνικός για τοποθέτηση και ακόμα έρχεται. Καμμια απάντηση στα δύο mail μου και πάρα το γεγονός που τόνισα ότι έχω σπίτι άτομο με ειδικές ανάγκες και υποφέρει με τη ζέστη
    Τι να πω εφόσον δεν μπορούν να υποστηρίξουν μια υπηρεσία να κάνουν αυτό που χρονια ήξεραν να πουλάνε. Πως την πάτησα έτσι με το παραμύθι τους για την δωρεαν τοποθετηση. Η προθεσμία για την τοποθέτηση λιγει αυριο και μου είπαν να κάνω υπαναχωρηση δηλαδή να ζητήσω τα λεφτά μου πίσω και να πάρουν το προϊόν. Ωραία λύση σαν τα μούτρα τους. Βρε ουστ…

  21. Γιώργος Γ.

    Απαράδεκτοι ένα μήνα περιμένουμε να μας πάρει ο συνεργάτης για να έρθει να βάλει το κλιματιστικό καί κάθε φορά πού τους παίρνω τηλέφωνο μας δουλεύουν ότι σήμερα προωθήθηκε στον συνεργάτη ήθελα νά πάρω τηλεόραση καί πλυντήριο αλλά δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να ξαναπάω εκεί

  22. Παναγιώτης Δ.

    Παραγγελία cd στις 3/6. Έχουμε 21/7 κ στέλνουν ότι θα καθυστερήσει κι άλλο. Μήπως έπρεπε discography ή eBay; Κ από εκτός Ευρώπης με τελωνεία δε θα αργούσε τόσο. Κλείσιμο χθες. Κ άνοιγμα πολλών μουσικών καταστημάτων που έκλεισαν για κάτι αχρείους σαν κι αυτούς. Φτύσιμο στη μούρη το λιγότερο.

  23. Ηλία Τ.

    Από πού να αρχίσω και βού να τελειώσω μου στείλανε χαλασμένο κλιματιστικό και από κει ξεκινάει η περιπέτειά μου εδώ και ένα μήνα περιμένω αντικατάσταση παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο και μου λένε θα σας ειδοποιήσουμε το αποτέλεσμα μετά από ένα μήνα να μουπούνε ότι απορρίφθηκε η αντικατάσταση και θα γίνει επισκευή το αποτέλεσμα είναι ότι αγόρασα επισκευασμένο προϊόν το οποίο δεν έχει επεσκευαστεί ακόμη στο περίμενε είμαι μακριά από πολυκαταστήματα

  24. Εμμανουηλ Π.

    Σημερινη αγορα 16-7-2024 στο καταστημα στην πυλαια ποσειδωνος η καρτα sd στο ραφι 14,99 ευρω στο ταμειο 15,99 ευρω Ελεξτε τις ταμειακες .

  25. Γεώργιος Κ.

    Το ένα αστέρι το έβαλα γιατί δεν υπάρχει επιλογή για κανένα. Πήγα στο κατάστημα Αργυρούπολης για να αγοράσω ένα κλιματιστικό. Ρώτησα την υπάλληλο αν επιλέξω 24αρι αν θα έχω θέμα με το ρεύμα και αν θα μου ρίχνει την ασφάλεια του σπιτιού και μου είπε δεν θα έχετε κανένα θέμα. Το παρήγγειλα με πλάνο δόσεων. Ήρθε στο σπίτι το κλιματιστικό και μόλις ήρθαν οι τεχνικοί μετά από 10 μέρες μου είπαν πως δεν μπαίνει γιατί δεν θα το σηκώσει ο πίνακας. Πήγα ξανά στο κατάστημα για να επιστρέψω το προϊόν και να πάρω ένα 18αρι. Μου είπαν πως θα πρέπει να πληρωθεί το δάνειο για το αρχικό ποσό και να πάρω τα υπόλοιπα χρήματα σε δώρο επιταγή. Εγώ επέστρεψα το κλιματιστικό γιατί θα έχανα το περιθώριο επιστροφής. Ζήτησα να ακυρώσω εντελώς την παραγγελία και ότι δεν θέλω να ξανά αγοράσω τίποτα από το κατάστημα Public. Έχω πάρει δύο φορές την γραμμή παραπόνων για να καταγραφή η κλήση. Μου απάντησαν πως δεν τους έχει ξανά συμβεί να τους ζητήσει πελάτης κάτι τέτοιο. Το μόνο που θέλω και ελπίζω είναι να μην πληρώσω ένα εμπόρευμα που έχω επιστρέψει για την ανευθυνότητα της υπαλλήλου. Έλεος πια με τον εκβιασμό του καταναλωτή.