Γεώργιος Κ.


Review on Public

  1. Γεώργιος Κ.

    Το ένα αστέρι το έβαλα γιατί δεν υπάρχει επιλογή για κανένα. Πήγα στο κατάστημα Αργυρούπολης για να αγοράσω ένα κλιματιστικό. Ρώτησα την υπάλληλο αν επιλέξω 24αρι αν θα έχω θέμα με το ρεύμα και αν θα μου ρίχνει την ασφάλεια του σπιτιού και μου είπε δεν θα έχετε κανένα θέμα. Το παρήγγειλα με πλάνο δόσεων. Ήρθε στο σπίτι το κλιματιστικό και μόλις ήρθαν οι τεχνικοί μετά από 10 μέρες μου είπαν πως δεν μπαίνει γιατί δεν θα το σηκώσει ο πίνακας. Πήγα ξανά στο κατάστημα για να επιστρέψω το προϊόν και να πάρω ένα 18αρι. Μου είπαν πως θα πρέπει να πληρωθεί το δάνειο για το αρχικό ποσό και να πάρω τα υπόλοιπα χρήματα σε δώρο επιταγή. Εγώ επέστρεψα το κλιματιστικό γιατί θα έχανα το περιθώριο επιστροφής. Ζήτησα να ακυρώσω εντελώς την παραγγελία και ότι δεν θέλω να ξανά αγοράσω τίποτα από το κατάστημα Public. Έχω πάρει δύο φορές την γραμμή παραπόνων για να καταγραφή η κλήση. Μου απάντησαν πως δεν τους έχει ξανά συμβεί να τους ζητήσει πελάτης κάτι τέτοιο. Το μόνο που θέλω και ελπίζω είναι να μην πληρώσω ένα εμπόρευμα που έχω επιστρέψει για την ανευθυνότητα της υπαλλήλου. Έλεος πια με τον εκβιασμό του καταναλωτή.

Επικοινωνία