Protergia Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.3 από 87 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Protergia:

Η Protergia είναι ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, ο οποίος το 2021 με ενεργειακό χαρτοφυλάκιο δυναμικότητας 1.200 MW θερμικών μονάδων και 205 MW Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, κάλυψε περί το 11% της εγχώριας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

87 κριτικές για “Protergia

  1. ΑΝ Σ.

    Μακριά, σε καμία περίπτωση μη κάνετε συμβόλαιο. Είχα την ατυχία να γίνω πελάτης τους. Η υπάλληλος μου είπε ότι το συμβόλαιο πρέπει να πληρώνετε μέσω πάγιας κάθε μήνα και έβαλα πάγια εντολή. Τον Αύγουστο δεν πρόσεξα και για 15 ευρώ που λείπανε από τον τραπεζικό λογαριασμό, δεν πληρώθηκε ο λογαριασμός. όταν το είδα και τηλεφώνησα μου είπαν ότι έχασα την έκπτωση συνέπειας και βγάλανε εκκαθαριστικό λογαριασμό 746€ επειδή άλλαξαν την τιμή του ρεύματος σε πολλαπλάσια τιμή την KWH.

  2. Απίστευτα ενοχλητικοί και αγενείς. Τηλεφωνούν συνεχώς, και κάθε μέρα καί δυο φορές τη μέρα, δε δέχονται τήν άρνηση, προσβάλλουν τον συνομιλητή τους, άθλιοι σε όλα τους. Αποκλείω τον αριθμό κάποια στιγμή αγανακτισμένη και με παίρνουν από άλλον, διαφορες ωρες, καί κοινής ησυχίας βέβαια. Απίστευτα τσιμπούρια, καμία ευγένεια κανένας σεβασμός.

  3. Η χειρότερη εταιρεία…μας κοροϊδεύουν από την Δευτέρα και ακόμα ρεύμα δεν έχουμε…δεν την συστήνω σε καμία περίπτωση…είναι απαράδεκτοι

  4. Νικόλας Π.

    Πολύ κακή εξυπηρέτηση πελατών στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας σε αντίθεση με το φυσικό κατάστημα της Λαμπράκη Θεσσαλονίκη . Νομίζω τα παιδιά που λειτουργούν το κατάστημα θα πρέπει να κάνουν ένα σεμινάριο στο τηλεφωνικό κέντρο μήπως μάθουν από επαγγελματισμό … Για 100 ευρώ έκπτωση που μου είχαν υποσχεθεί με την ανανέωση του συμβολαίου με παρέπεμπαν από το ένα τμήμα στο άλλο χωρίς να πάρω ποτέ απάντηση κ όταν ανανέωσα το συμβόλαιο με κάλεσαν ετεροχρονισμένα ρωτώντας για ποιον λόγο τους είχα καλέσει … Καληνύχτα σας

  5. Κ. Τ.

    Μου υποσχέθηκε τιμολόγιο 30€ και ήταν 70€!! Πρώτο λογαριασμό μηδενικό και ήρθε 82€!!!! Τα λόγια είναι περιττά…

  6. Εvgenia G.

    Ο,τι χειρότερο σε παροχο ενέργειας!
    Εδω και 25 ημερες εχω πληρώσει εμπροθεσμα τον λογαριασμό μου απο την εφαρμογη της Protergia ,μέσω της χρεωστικής μου καρτας.
    Ωστοσο με καλουσαν ξανα και ξανα αμφισβητωντας την πληρωμη. Εστειλα 2 φορές
    μηνυμα και παλι στην εφαρμογή τους με την απόδειξη πληρωμής την οποια εξακολουθούν να αμφισβητούν λογω του ότι δεν φαίνεται ο RF
    ο οποίος μπαίνει ούτως ή άλλως αυτόματα ,με αποτέλεσμα να μην φαίνεται στην τραπεζική απόδειξη.
    Το αυτονοητο δηλαδη !
    Αφού δεν μπορούσαν να αποδείξουν το αντίθετο με καλεσε υπάλληλος και μου είπε ΨΕΥΔΩΣ ότι εχει χρεωθεί σε λογαριασμό συγγενικόυ μου προσώπου και μάλιστα σε παροχή που δεν υπάρχει πια!
    Ο οποιος προφανώς και είχε διαφορετικό RF απο τον δικό μου ,οπότε δεν θα ήταν εφικτό
    και να ηθελα. Ακομα περιμένω! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  7. Kos S.

    Μας άλλαξαν χωρίς συγκατάθεση το συμβόλαιο για να πληρώνουμε παραπάνω

  8. Ένα αστέρι και πολύ είναι αλλά από ότι βλέπω δεν είμαι η μόνη η χειρότερη εταιρεία ever!!!με χρέωσαν για υπαναχωρηση που εγινε μέσα σε 10 μέρες 120 ευρώ!!!

  9. Ιωάννης Φ.

    Δεν υπάρχει εξυπηρέτηση πελατών

  10. Stefania P.

    Ότι πιο αντιεπαγγελματικό έχω δει σε παροχή εξυπηρέτησης. Καλεί συνεργάτιδα την μητέρα μου καθώς έληγε το συμβόλαιο. Επειδή η μητέρα μου δεν έχει smart τηλέφωνο έστειλα εγώ μέσω βαιμπερ τα στοιχεία. Ενώ της είπε άλλα νούμερα για την κιλοβατώρα μετά μίλησε με άλλον και της έλεγαν άλλα νούμερα πολύ πιο πάνω. Στη συνέχεια για δύο μέρες δεν σταμάτησε να παίρνει τηλέφωνα εμένα που δεν είχα καμία σχέση, από βαιμπερ, στο κινητό, και από σταθερό. Καλούσε ώρες κοινής ησυχίας και αφότου της είχα πει να μην ξανά καλέσει εμένα καθώς δεν θα συνεργαστώ εγώ μαζί της και απλά βοηθούσα την μητέρα μου. Εννοείται πως συνέχισε να καλεί και ώρες τις οποίες εγώ ήμουν στη δουλειά με αποτέλεσμα να δημιουργεί πρόβλημα. Όταν της το είπα η δικαιολογία ήταν ότι δεν με καλεί αυτή. Ντροπή σας

  11. Γιώργος Λ.

    Οτι χειρότερο έχω συναντήσει σε customer service. Είχαν κάνει ενα πολύ σοβαρό λάθος στο νέο συμβόλαιο που έκανα μαζί τους λόγω μετακόμισης, και δεν υπήρχε απο κανέναν η διάθεση να το διορθώσουν. Ταλαιπωρήθηκα πάνω απο μια εβδομάδα, μιλώντας με πάνω απο 7-8 άτομα (αφου με πηγάιναν μπαλάκι απο τμήμα σε τμήμα και κάθε φορά επρεπε να εξηγώ το λάθος τους) και κανένας δεν ήθελε ή δεν ήξερε πως να το διορθώσει.
    Πάλι καλά που ο τελευταίος υπάλληλος είχε την ικανότητα να καταλάβει το πρόβλημα κα να με βοηθήσει και δεν μου έκοψαν το ρεύμα.
    Τραγική αντιμετώπιση πελάτη, χαμηλού επιπέδου και ανεύθυνοι υπάλληλοι, χειρότερα και απο δημόσιο!
    Μακριά!!!!!

  12. Είναι κλέφτες.μου κλέψανε 1000 €σε1 1/2 μήνα.και καλά ότι έχει λήξει το συμβόλαιο μου
    Επαγγελματικο.