Protergia Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.28 από 75 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Protergia:

Η Protergia είναι ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, ο οποίος το 2021 με ενεργειακό χαρτοφυλάκιο δυναμικότητας 1.200 MW θερμικών μονάδων και 205 MW Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, κάλυψε περί το 11% της εγχώριας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

75 κριτικές για “Protergia

  1. Η χειρότερη εταιρία παιδιά πάντε ΔΕΗ να βρείτε το κεφάλι σας ήσυχο ούτως ή άλλως όλες η εταιρίες από εκεί παίρνουν το ρεύμα αλλά συγκεκριμένα η πρωτεργεια και η ηρων ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΛΟΥΚΕΤΟ μου κλέψανε 100€ από πίστωση που μ είχαν υποσχεθεί -200€ και τον επόμενο μήνα μου προσέθεσαν χωρίς καμία ενημέρωση +100 και πήγαν να με βγάλουν και τρελη ενώ έχω αποδείξεις ότι χειρότερο παιδιά αλλάξτε πάροχο και όσους σας φάγανε κάντε μήνυση στον ΡΑΑΕΥ

  2. Γιάννης Μ.

    Με είχαν στην αναμονή 10 λεπτά και 5 λεπτά εξυπηρέτησης και με χρέωσαν για την κλήση 11.96€!

  3. Ειρήνη Λ.

    Είναι η πιο άχρηστη εταιρία.χρεωνει εγγύηση ενώ έχεις συννενόηση άλλη…είναι άσχετοι στο τηλεφωνικό κέντρο.ειναι ακριβή.κανουν άλλα πράγματα από ότι έχεις υπογράψει.οταν είναι να πάρουν χρήματα τα περνούν άμεσα όταν είναι να επιστρέψουν το ξεχνούν.για πεεεεταμα…διακόψτε όλοι τις παροχές σας.

  4. Μαρινέττα Κ.

    Απογοητευτική εμπειρία .
    Πριν τη μετακόμιση, υπάλληλος με διαβεβαίωσε ότι η σύμβαση θα μεταφερθεί απλά με το νέο συμφωνητικό. Αντί γι’ αυτό, συνέχισαν να εκδίδονται λογαριασμοί στο παλιό σπίτι, ενώ ήδη είχε αναλάβει νέος ένοικος. Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις, έπαιρνα κάθε φορά διαφορετική απάντηση. Ζήτησα τις ηχογραφήσεις, όπου φαίνεται ξεκάθαρα πότε αποχώρησα από την παροχή, ότι νέος ένοικος την είχε ήδη πάρει στο όνομά του, ότι ρωτάω επανειλημμένα αν χρειάζεται να κάνω κάτι επιπλέον και πως η υπάλληλος αντιφάσκει μέσα στην ίδια κλήση. Παρ’ όλα αυτά, μου έστειλαν το αρχείο αλλά αγνόησαν πλήρως το περιεχόμενό του. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πρότειναν να μη μου χρεώσουν «πρόωρη αποχώρηση»(!?). Απαράδεκτη αντιμετώπιση.

  5. Βάζω ένα αστεράκι επειδή είναι υποχρεωτικό. Δεν μπορώ να περιγράψω την ταλαιπωρία που έχω υποστεί από τη στιγμή που έκανα το λάθος να συνεργαστώ με την Protergia. Σχεδόν 6 μήνες μετά και ακόμα προσπαθώ να κλείσει ο κύκλος ταλαιπωρίας που ξεκίνησε από δικό τους λάθος. Με έχουν βασανίσει αφόρητα και συνεχίζουν να με βασανίζουν. Ξεκινώντας από το γεγονός ότι άλλαξαν όνομα στον ΗΚΑΣΠ μου και στη συνέχεια δεν μου έδιναν και πληροφορίες για τους λογαριασμούς που δεν λαμβανα, αφού η παροχή δεν ήταν πλέον στο όνομά μου, μέχρι το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα δεν έχω βγάλει άκρη με τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και ότι συνεχίζουν να μου χρεώνουν εγγύηση επειδή δεν ενεργοποίησα πάγια εντολή εξόφλησης λογαριασμών, παρόλο που αυτό συνέβη διότι ουδέποτε έστειλαν σε εμένα τους λογαριασμούς αυτούς.

  6. Μηδέν όταν είναι πιστωτικό στο πιστωνουν μετά από 20 μέρες όταν χρωστάς τα θέλουν ατάκα κι επί τόπου

  7. Diamantis M.

    Γιατί απλά δεν υπάρχει το 0 στην αξιολόγηση! Κλέφτες και Ψεύτες

  8. Απαράδεκτοι κλείστε το καλύτερά να μην καθυστερούσαν τους λογαριασμούς δύο μήνες μαζεμένοι και να ενοχλούν ντροπή σας και να μπαίνουν χρήματα και να ενοχλούν

  9. Stamatia M.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση,
    2 εφαρμογές που υπολειτουργούν, καταργούν και την τηλεφωνική πληρωμη, αμεση ενημερωση οτι θα μας απευθυνουν σε εισπρακτικο γραφείο με το που ληξει καποιος λογαριασμός, παροτι ειμαστε τυπικοτατοι πελατες. ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΆ ΚΑΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ. ΝΤΡΟΠΉ

  10. Ελισσάβετ Α.

    Έπειτα από επικοινωνία με την κυρία Μ, επιτέλους μπόρεσα να διευθετήσω ένα θέμα που είχα με τον λογαριασμό και να ενημερωθώ για αυτόν.Με υπομονή άκουσε τους προβληματισμούς μου και με ενημέρωσε κατάλληλα.

  11. Nikos T.

    Εγώ πάντως φεύγω από αυτή την εταιρία. Πραγματικά ότι χειρότερο. Χρεώσεις ότι να ναι. Βέβαια σε χώρα που οποιοσδήποτε κάνει ότι θέλει χωρίς έλεγχο τι να περιμένεις. Μακριά όλοι . Όπου Μυτιληναίος μακριά…

  12. Αστα Λ.

    Άθλιοι κλέφτες
    Μακριά από τους νομιμοποιημένους απατεώνες

  13. Konstantinos T.

    Οι λογαριασμοί έναντι που στέλνουν θέλεις ΛΟΓΙΣΤΗ για να καταλάβεις τι συμβαίνει. Η Εξυπηρέτηση πελατών έχει μόνο ένα πενταψηφιο με χρέωση ΑΝΑ ΛΕΠΤΟ, με μέσο όρο αναμονής κανα οικοσαλεπτο, πλήρωσα περίπου 40 ευρώ σε τηλέφωνα και άκρη δεν έβγαλα. Δεν σε αφήνουν να καταχωρήσεις Ένδειξη μετρητή ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΤ έκπτωση…. τραγικοί απλά…

  14. Ismini K.

    Η χειρότερη εταιρεία με διαφορά…να τους παρακαλαώ εγώ να τους πληρώσω..κάθε μηνα και να τσακωνομαι μαζί τους στα τηλεφωνα επειδη δεν μου στελνουν τους λογαριασμούς και μετά εχουν το θράσος να μου στελνουν 5 μηνες μαζεμένους και να μου το κουβουν κιολας επειδή δεν ξοφληθηκε εγκαιρως. Η εξυπηρετηση χαλια ο μέσος όρος iQ των πωλητών είναι σιγουρα διψήφιο. Οτι γινει το πετάνε στη ΔΕΔΔΗΕ που και αυτοί αχαμπαροι ειναι γιατί δεν εχουν τις απαραίτητες πληροφορίες. Μας εχουν σαν μπαλακια και μας πετανε απο δω και απο εκεί. Μείνετε μακριά

  15. Teo K.

    Αριστη εξυπηρετηση στο γραφειο της Ξανθης.

  16. Έλενα Χ.

    Είστε ότι να ναι δεν βγάζεις συνενόηση θέλω να φύγω απ’ την εταιρίας τους . Ντενεκεδες δεν ξέρουν τι τους γίνεται . Και δεν βγάζεις συννενόηση μαζί τους . Βλάκες

  17. St P.

    0,001 να βάλουν την χρέωση ρεύματος δεν θα γυρνούσα ξανά!Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών στο τηλεφωνικό τους κέντρο,ιδιαίτερα πονηροί στις χρεώσεις.

  18. Απατεώνες απαράδεκτη εκκαθαριστικό 480 και 500€ στους εκκαθαριστικούς πήρα τηλέφωνο με αναμονή 15 λεπτά απαράδεκτη εταιρεία η τόσα χρόνια πελάτης!

  19. Xar T.

    Με καινουριο μετρητη που στελνει αυτοματα τις μετρησεις κ βγαινει εκκαθαριστικος καθε μηνα εστειλαν εναντι ενω στο κοινοχρηστο που ηρθε καταμετρηση εβγαλαν εκκαθαριστικο κανονικακ το μπαλακι το πετανε στο ΔΕΔΔΗΕ.
    Απαραδεκτη εταιρεια

  20. Stergios S.

    ενοχλητικοι και ζητιανοι οσο δεν παει. γιατι δεν πληρωνετε τα καναλια να σας βγαλουν διαφημισεις και ενοχλειτε τον κοσμο καθημερινα;

  21. Νικόλαος Π.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση, δεν πραγματοποιούν τις χρεώσεις που συμφωνούνται ,δηλώνουν συνεχώς φόρτο του συστήματος και γενικά ότι χειρότερο στην αγορά ενέργειας!

  22. Dinos M.

    Πήρα τηλ 3 φορές απανωτές με αναμονή 9′ την κάθε φορά(11/4/25-11.17) ξανά πήρα, ξανάματαπήρα κανένας δεν σηκώνει τηλέφωνο. Κ μετά πήραν με το αυτοματοποιημένο σύστημα να τους βαθμολογίσω κιόλας για την εξυπηρέτηση χαχαχαχαχαχαχα που με παρείχαν. Ποια εξυπηρέτηση ρε που είστε χειρότεροι κ από το ελληνικό δημόσιο;; 0(μηδέν) αστέρι δεν υπάρχει να βάλω;;;

  23. Alex M.

    το 1 αστέρι είναι γιατί δεν είχε κανένα…..
    με χρεώσανε 100 ευρώ για πρόωρη αποχώρηση ενώ τηλεφωνικά μου είπαν να μην ανυσηχω και ότι δεν θα χρεωθώ.
    μακρια μην κανει κανεισ με αυτουσ τους αχρηστουσ συμβαση!!!!!

  24. Danni Pap P.

    Απαράδεκτη εταιρεία.προσπαθω εδώ κ ένα ενάμιση μήνα να μιλήσω με εκπρόσωπο κ να ολοκληρωσω ένα αίτημα διακοπής κ με έχουν γραμμένη.καλω επανηλημενα κ καθε υπάλληλος που βγαίνει στην γραμμή υποτίθεται ότι αφήνει αίτημα να με καλέσουν κ κάθε φορά μου λένε ψέματα.η εξυπηρέτηση τους είναι για μηδέν .αν χρειαστείς εξυπηρέτηση κάνε τάμα μπας κ γίνει η δουλειά σου.

  25. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ Π.

    πίστευα ότι διορθώθηκαν, αλλά δυστυχώς. μετά από 4 χρόνια επέστρεψα αλλά μετά από 3 μήνες άρχισαν να κάνουν τα ίδια. τους στέλνω ενδείξεις αλλά περνάν ότι και ότι. κλειστό διαμέρισμα με χρέωση μεγαλύτερη από αυτό που μένω!