Βάζω ένα αστεράκι επειδή είναι υποχρεωτικό. Δεν μπορώ να περιγράψω την ταλαιπωρία που έχω υποστεί από τη στιγμή που έκανα το λάθος να συνεργαστώ με την Protergia. Σχεδόν 6 μήνες μετά και ακόμα προσπαθώ να κλείσει ο κύκλος ταλαιπωρίας που ξεκίνησε από δικό τους λάθος. Με έχουν βασανίσει αφόρητα και συνεχίζουν να με βασανίζουν. Ξεκινώντας από το γεγονός ότι άλλαξαν όνομα στον ΗΚΑΣΠ μου και στη συνέχεια δεν μου έδιναν και πληροφορίες για τους λογαριασμούς που δεν λαμβανα, αφού η παροχή δεν ήταν πλέον στο όνομά μου, μέχρι το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα δεν έχω βγάλει άκρη με τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και ότι συνεχίζουν να μου χρεώνουν εγγύηση επειδή δεν ενεργοποίησα πάγια εντολή εξόφλησης λογαριασμών, παρόλο που αυτό συνέβη διότι ουδέποτε έστειλαν σε εμένα τους λογαριασμούς αυτούς.
Βάζω ένα αστεράκι επειδή είναι υποχρεωτικό. Δεν μπορώ να περιγράψω την ταλαιπωρία που έχω υποστεί από τη στιγμή που έκανα το λάθος να συνεργαστώ με την Protergia. Σχεδόν 6 μήνες μετά και ακόμα προσπαθώ να κλείσει ο κύκλος ταλαιπωρίας που ξεκίνησε από δικό τους λάθος. Με έχουν βασανίσει αφόρητα και συνεχίζουν να με βασανίζουν. Ξεκινώντας από το γεγονός ότι άλλαξαν όνομα στον ΗΚΑΣΠ μου και στη συνέχεια δεν μου έδιναν και πληροφορίες για τους λογαριασμούς που δεν λαμβανα, αφού η παροχή δεν ήταν πλέον στο όνομά μου, μέχρι το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα δεν έχω βγάλει άκρη με τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και ότι συνεχίζουν να μου χρεώνουν εγγύηση επειδή δεν ενεργοποίησα πάγια εντολή εξόφλησης λογαριασμών, παρόλο που αυτό συνέβη διότι ουδέποτε έστειλαν σε εμένα τους λογαριασμούς αυτούς.
”