Η φράση Εξυπηρέτηση Πελατών τους είναι άγνωστη! Δεν σηκώνουν ΠΟΤΕ τα τηλέφωνα, ούτε στα κεντρικά, ούτε στα κατά τόπους γραφεία…
Protergia Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Protergia:
Η Protergia είναι ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, ο οποίος το 2021 με ενεργειακό χαρτοφυλάκιο δυναμικότητας 1.200 MW θερμικών μονάδων και 205 MW Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, κάλυψε περί το 11% της εγχώριας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Έχουν χάσει τόν έλεγχο των λογαριασμών και δεν ξέρουν τι τούς γίνεται είτε κλέβουν συνειδητά. Ότι να ναι λογαριασμούς στέλνουν .
”Πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι θα το καταλάβουν αυτό.
Δεν είναι κάτι λίγο να πεις οκ δεν είναι κάτι τραγικό αλλά ξεφεύγουν πολύ.
και όμως, είναι τραγικοί
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!! ζηταω να φυγω απο την Protergia ΠΡΙΝ καν ενεργοποιηθει η αιτηση και δεν μου ακυρωνουν την αιτηση ενω βρισκομαι εντος των 14ρων ημερων .Το κεντρο εξυπηρετησης πελατων αγενεστατο και ενω μου ειπαν πως θα ακυρωσουν την αιτηση δεν την ακυρωσαν ΠΟΤΕ
”Δεν μου στέλνουν στο μέιλ όλο το έντυπο του λογαριασμού ασχέτως οτι το έχω ζητήσει πολλές φορές, ούτε pdf έχει, μια φωτογραφία με το ποσόν και τον κωδικό πληρωμής μόνο. Πρέπει πάντα να παίρνω τηλέφωνο, δεν καταλαβαίνω αν μιλάω σε ανθρώπους ή ντουβαρια.
”Σήμερα ήρθε λογαριασμός και πρέπει να πάρω ξανά τηλέφωνο για να μου στείλουν το έντυπο αναλυτικά.
Με 100€ υπόλοιπο έρχονται κι σου κάνουν διακοπή
”Σημείωση είμαι κατάστημα. Δεν υπολογίζουν τίποτα..
Προσοχή.. μακριά! Ότι χειρότερο κυκλοφορεί..
Επιλεγω παντα σταθερο προγραμμα,ποτε κιμαινομενο.Ξαφνικα μου ερχεται τριπλασιος λογαριασμος γιατι ειχε ληξει το συμβολαιο μου και με μετεφεραν στο κυμαινομενο χωρις να ερωτηθω.Οταν κανεις συμβολαιο (λεει)το υπογραφεις αυτο…..οποτε δε μπορεις να κανεις κατι αλλο.Πληρωνεις οτι χρεωσεις (φεσια)σου εχουν βαλει και απλα αλλαζεις εταιρεια γδαρμενος και ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΤΑΣ ΠΟΤΕ ΣΤΗ PROTERGIA. Πολιτικη της εταιρειας,μαλλον ειναι να την “φερει ” στο πελατη και να βγει και απο πανω.Γιατι δεν ενημερωνεται ο πελατης???????? Ειναι δυσκολο? Γιατι επιλεγεται αυτοματα το κυμαινομενο και οχι το σταθερο???????? Πως φροντιζει τον πελατης του για να παραμενει ?????? Μου θυμιζει παλιοτερες εποχες που ειχε το μονοπωλειο η ΔΕΗ.
”Από τις χειρότερες εταιρείες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος όσο αφορά την εξυπηρέτηση και την επίλυση προβλημάτων . 3 μήνες για να διορθωθεί λάθος καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ της ένδειξης κατανάλωσης , όπου υπερχρεώθηκα με 1000 κιλοβατόρες έξτρα επειδή ο κύριος του ΔΕΔΔΗΕ δεν είδε καλά τη ένδειξη του πίλαρ. καμία άμεση βοήθεια από πλευράς Προτέργειας να διορθώσει άμεσα ο ΔΕΔΔΗΕ τη λάθος ένδειξη για να τιμολογηθεί με τις σωστές τίμες. πάνω από 6 τηλέφωνα και reminders στους εκπροσώπους της Προτέργειας . δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο για να με ενημερώσει αν προχώρησε πότε το αίτημα μου.. ένα μπάχαλοο…ζητώ να μιλήσω με κάποιο προιστάμενο και δν έχουν escalation point , δν έχουν process για escalations εν έτη 2025!!!! έχουν μια φόρμα παραπόνων που πότε δεν λαμβάνουν υπόψη . απλά σ λένε , το κοιτάμε.
”Από τις 27/02 λόγω διπλής πληρωμής εκ παραδρομής μου παρακρατούν το ποσό 84 ,94 ευρώ ενώ έχω ζητήσει να γίνει αντιλογισμος.Εχω ζητήσει να μιλήσω με κάποιο προϊστάμενο και με αγνοούν επιδεικτικά
”Από τις χειρότερες εταιρίες απατεώνες. Έφυγα πριν 3 χρόνια από το σπίτι έκανα διακοπή μ ήρθε ο τελευταίος λογαριασμός 0.00€ και μου στέλνουν εξώδικο μετά από 3 χρόνια για ποσο 450€ ρεύμα σε ημερομηνίες π έχουν φύγει από το σπίτι…έχω όλα τα αποδεικτικά και μπορω ανετα να παω δικαστικώς.3 χρόνια είμαι καρκινοπαθεις άτομο και με ενοχλούν για κάτι το οποίο δεν χρωστάω. Ντροπή τους!
”Απατεώνες!!
”Μακρια!!
Ζήτησα από 5 Φεβρουαρίου 2025,τα 20,04€ που είχα προκαταβάλει στην εφαρμογή για την φόρτιση του ηλεκρτικου μου αυτοκινήτου,και μου είπαν λόγω τεχνικού προβλήματος θέλουν 10 με 15 μέρες.
Τους πήρα σήμερα 20/02 και μου είπαν ότι θα χρειαστούν άλλες 20 με 25 μέρες λόγο ενός άλλου τεχνικού προβλήματος!!
Αύριο τηλέφωνο στον συνήγορο του καταναλωτή,και ενημερώνω.
Απάτη κλέφτες τίποτα άλλο προσοχή στον κόσμο μην κάνει το λάθος,400 ευρώ για ένα μήνα που σχεδόν λείπουμε τς μισές μέρες, προσοχή
”κλεφτες απο παντου να βγαλουν απο παντου απο πελατης της wat wolt που ημουν πηραν την εταιρεια wat wolt δεν με καλεσαν ποτε για ενημερωσει με κοτ ρευμα χρεωσαν 2 ευρω την klv μου ηρθε ο λογαριασμοσ 700 ευρω το 6μηνο και ειναι πολυ αγενεισ και η κυρια πολιτη που εχει αναλάβει λεει την υπόθεση μου ειπε ψέματα οτι ειμαι στην εταιρεία τους με απειλές στο τηλέφωνο και κακη συμπεριφορά εννοείται οτι αλλαξα παροχο σε αλλη ηλεκτικη ενέργεια πηγα. και θυμηθηκαν να με καλεσουν για προσφορά οταν ειδαν την αλλαγη οι κλέφτες Αυτός ο Μυτιληναίος που εχει την εταιρεία τυφλός και κουφος ειναι τι κανει δεν βλεπει το προσωπικο εκβιασμός μονο να τα παρουν θελουν οι κλέφτες 700 ευρω. να την κλεισουν μπορουν; απο το να κλέβουν κόσμο.
”Εκβιαστές και κλέφτες. Ενώ εδω και 2 χρόνια σχεδον εχω εξοφλήσει τον λογαριασμό του ανάπηρου υπερήλικα πατέρα μου, ενώ είχα αλλάξει πάροχο, μου έστειλαν υποτιθέμενους ανεξόφλητους λογαριασμούς με διαφορετική χρέωση κάθε φορά… ότι τους βόλευε. Έχω στείλει με μειλ όλες τις αποδείξεις πληρωμης και φωτογραφίες με την καταναλωση, με αποτέλεσμα σήμερα με εκβιασμό ότι θα στείλουν δικαστικο κλητηρα στον άρρωστο πατέρα μου και μου απέσπασαν 116 ευρώ. ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΜΑΚΡΙΆ
”Απαράδεκτη συμπεριφορά με έχουν πρήξει στα τηλέφωνα κάθε μέρα για να αλλάξω πάροχο πολλά νεύρα έχουν ειρωνικά μιλάν και πολύ αγένεια λες και με ξέρουν. Μετά από αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω πάροχο . Δεν σεβάστηκαν τίποτα τους έλεγα όχι και συνέχιζαν.
”Απαράδεκτη ξεφτίλες
”00000 Εξυπηρέτηση
Ας βάλει η πολιτεία επιτέλους ελεγκτές για τα λαμόγια Επιτέλους
Απαράδεκτη εταιρεία!
”Έκαναν να μου εκδώσουν 5 μήνες λογαριασμό και ενώ τους ενημέρωνα και γραπτώς και τηλεφωνικώς και αφού μου επιβεβαίωναν ότι είναι δικό τους τεχνικό πρόβλημα.
Μου εκδωσαν ένα συμψηφιστικό λογαριασμό 5μ. με αποτέλεσμα το ποσό να είναι μεγάλο και αντιστρόφως ανάλογο διότι οι kw συμψηφίστηκαν και αυτές και υπήρξαν υπερτιμολογήσεις.
Η χειρότερη εταιρία ηλεκτρικού ρεύματος! Καθόλου καλή εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους, είναι αγενείς και απότομοι! Για 50€ ανεξόφλητο χρέος (είχα πληρώσει λάθος ποσό, και δεν το κατάλαβα) μου έστειλαν δικαστικό κλητήρα! Λες και δεν έχουν να φάνε έκαναν, δεν μπορείτε να φανταστείτε! Μακριά από αυτός τους Εβραίους!
”ο,τι χειροτερο σε εξυπηρετηση και υπηρεσιεσ απο τισ εταιρειεσ ενεργειασ.εχω κανει πολλα αιτηματα για επικοινωνια με προισταμενο η υπευθυνο για πολλα θεματα και η απαντηση ειναι οτι προσπαθησαν να γινει επικοινωνια αλλα εγω δεν ανταποκριθηκα!!!!αυτο που εχει συμβει πραγματικα ειναι να παιρνουν τηλ καποια ασχετη ωρα,να το σηκωνω παντα και να μην ακουγεται τπτ για ενα λεπτο απο την αλλη ακρη και μετα να κλεινει η γραμμη!!!αντιθετα αν θελεισ να φερεισ την παροχη σου στην πρωτεργεια σε παιρνουν καθε μερα!!!εχω κανει αναφορεσ στον συνηγορο του καταναλωτη και στην ρααευ.
”Απαράδεκτοι χωρίς εξυπηρέτηση πελατών.
”Μόνο φρου φρου διαφημίσεις.
Ντροπή
Απαράδεκτη απλά.Καθυστέρησε να ενημερωσει ότι πλήρωσα τον λογαριασμό ο οποίος πήγε σε δικηγορικό γραφείο κάποιου Χ.Με έπαιρναν τηλέφωνο από εκεί μπορεί και δέκα φορές κάτι κυριούλες που θα έπρεπε να ντρέπονται για την απειλητική συμπεριφορά τους, μηδέν συννενόηση μεταξύ τους όταν τους έλεγα ότι πλήρωσα και μάλιστα με την απόδειξη στο email τους… εντάξει ντροπή για τον χώρο εργασίας αυτές οι θέσεις!! Ντροπή και στην protergia όντας πελάτης και εγώ και ο άντρας μου αρκετά χρόνια! Μακριά!
”Είμαι πελάτης τους πάνω από 3 χρόνια.
”Η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ κακή και κουραστική και λειτουργούν σαν να μας κάνουν χάρη, με πολύ μεγάλο χρόνο αναμονής. Επιπλέων οι λογαριασμοί είναι έτσι δομημένοι, ώστε οι περισσότεροι καταναλωτές να μην μπορούν να έχουν σαφή και ξεκάθαρη εικόνα για τις χρώσεις. Πρόσφατα προσπάθησα επανειλημμένα να επικοινωνήσω για να αλλάξω πρόγραμμα, αλλά αποδείχθηκε αδύνατο να μιλήσω με το αρμόδιο τμήμα και αναγκάστηκα να επιλέξω να με καλέσουν αυτοί, αλλά πάντα καλούν σε άσχετες ώρες, κατά τις οποίες οι περισσότεροι άνθρωποι, είτε εργάζονται είτε αναπαύονται.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από την Protergia! Έχω επιλέξει την εταιρεία ως πάροχο ενέργειας για την επιχείρησή μου, το ξενοδοχείο Arimar στην Αντίκυρα, εδώ και 4 μήνες, και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε έναν λογαριασμό. Παρόλο που προσπάθησα να επικοινωνήσω επανειλημμένα για διευκρινίσεις, η ανταπόκριση ήταν ελάχιστη έως ανύπαρκτη. Η καθυστέρηση αυτή δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην οργάνωση και τη διαχείριση των οικονομικών της επιχείρησής μου. Ένα τέτοιο επίπεδο εξυπηρέτησης είναι εντελώς απαράδεκτο για μια εταιρεία αυτού του μεγέθους. Σίγουρα δεν θα τη συνιστούσα σε κανέναν επαγγελματία.”
”Προσπαθώ το απλό να κάνω νεα συμβόλαιο να βάλω ρεύμα σε ενα διαμέρισμα……………… ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΩ. με συνδέουν μονίμως μετκαύ πωλήσεων και εξυπηρέτησης και εδώ και μια βδομάδα εγώ έχω πει το αφμ μυο απλώς 20 φορές. Πραγματικά η χειρότερη εξυπηρέτηση που είχα ποτέ. Ακόμη δεν έχω λύση το πρόβλημα μου. Που δνε είναι πρόβλημα, είναι το απλό να κάνω νέο συμβόλαιο. Και το τραγούδι αναμονής σου παίρνει τα αυτιά…………………..
”Ότι χειρότερο όλες αυτές αυτές…DEH ,και πάλι ΔΕΗ
”Ότι χειρότερο έχω συναντήσει στη ζωή μου μέχρι σήμερα, από οργανωμένη εταιρική απάτη. Σε τηλεμετρούμενη παροχή από ΔΕΔΔΗΕ εμφανίζουν δικιές τους υπέρογκες καταναλώσεις με την ένδειξη “προέλευση ΔΕΔΔΗΕ” και έχουν το θράσος να επιμένουν ότι προέρχονται από ΔΕΔΔΗΕ. Μείνετε όσο πιο μακριά μπορείτε!
”Είναι απατεώνες,έχω κλείσει το ρεύμα από τον Ιούλιο και ήρθαν εκαθαρισστικοι από το 2023 ενώ εγώ πλήρωνα πάντα κανονικά…ΑΠΑΤΗ κανονικη
”