Protergia Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.28 από 75 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Protergia:

Η Protergia είναι ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, ο οποίος το 2021 με ενεργειακό χαρτοφυλάκιο δυναμικότητας 1.200 MW θερμικών μονάδων και 205 MW Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, κάλυψε περί το 11% της εγχώριας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

75 κριτικές για “Protergia

  1. Ηλίας Σ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει έχω μετανιώσει την ώρα και την στιγμή που άλλαξα εταιρεία

  2. Εμμανουηλ κ.

    Καλημερα ..Εγω δεν θα κανω καμμια κριτικη γιατι η εταιρια ενεργειας protergia ειναι η καλυτερη .Ειμαι ικανοποιημενος μαζι της για 5ο χρονο.. Αψωγη εξυπηρετηση Εγω θα κανω περισσοτερο παρεμβαση και μικρο παραπονο για να σηκωνουν τα τηλεφωνα και για θεματα λυσιμου ποβληματων για τα ψηφιακα ρολογια που κυκλοφορουν φημες και πολλα αρθρα στο διαδικτυο οτι η εταιρια ενεργειας protergia δινει στους πελατες της δωρεαν ψηφιακα ρολογια μετρησης για αντικατασταση των παλαιων ρολογιων …Η εξυπηρετηση της εταιριας protergia δεν βοηθανε και τοσο σε αυτο το θεμα…μεσω των διαδικτυακων της σελιδων ..Εντουτις εκανα ερευνα η δεδδηε χρεωνει το ψηφιακο ρολοι 250..ευρω + τα εργατικα…ΕΡΩΤΗΣΗ προς την protergia Γιατι δεν δινει στους πελατες της δωρεαν ψηφιακα ρολογια ?

  3. Βικτωρ Σ.

    Η χειρότερη εταιρία ever, το τηλεφωνικό κέντρο είναι ανύπαρκτο παίρνω τηλέφωνο κλείνει η γραμμή. καταχωρείται μετά το τηλέφωνο μου αλλά δεν παίρνουν ποτέ!!!
    2 μήνες προσπαθώ να μπω στο μπλέ πρόγραμμα , έχω πάει 4 φορές στο κατάστημα τους να κάνω αίτηση και μου λένε πάντα το ίδιο “θα σας πάρουν από Αθήνα, είναι το μόνο πράγμα που δεν μπορούμε να κάνουμε από το κατάστημα”…
    Η εταιρία είναι για τα πανηγύρια, ή καλύτερα για τον που***…..
    Παιδιά μακριά!!! Μη μπλέκετε με τη με αυτή την κ***εταιρία!!!!

  4. Δυστυχώς αυτό δεν ήταν εξυπηρέτηση παλατών, αλλά ταλαιπωρία πελατών. Πού ακόυστηκε για μία διακοπή παροχής να σε βάζουν να ψάχνεις αιτήσεις στην ιστοσελίδα τους, να πρέπει να τις εκτυπώσεις και να τους τα στέλνεις με email????!!! Είμαστε καθόλου καλά;;; Και ποιός σας είπε οτι έχουμε πρόσβαση σε εκτυπωτές ή όλοι γνωρίζουν τις διαδικασίες download κλπ ή ακόμη ποιό απλά έχουν υπολογιστή στο σπίτι τους? Λύπάμαι πολύ πραγματικά αλλά αυτά είναι απαράδεκτα για μια μεγάλη εταιρεία σαν την δική σας….Κρίμα…

  5. Chris G.

    αγενεστατοι και απατεωνεσ. μη μπλέξετε!

  6. Eri P.

    Το ένα αστερι είναι πολυ για την ποιοτητα της εταιρίας , μην κάνετε συμβόλαια μαζί τους μην μπλέξετε .Οταν κάνουν το συμβόλαιο σου κάνουν φραγή στις κλησεις και δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαχι τους για τα προβληματα που προκύπτουν δέκα μερες και ακόμη δεν εγινε συνδεση του ρεύματος …

  7. Ερη Π.

    Απαράδεκτη σαν εταιρία 10 ημέρες και δεν έχω πάρει ακόμη ρευμα στο κεντρο της θεσσαλονικης …το μόνο που τους ενδιαφέρει εινσι να κάνουν το συμβόλαιο … μετά κανένα ενδιαφέρον …stay away…Μηδεν αστέρια θα έβαζα μην μπλεκετε

  8. Manik H.

    Η πιο χειρότερη εταιρεία που υπάρχει….

  9. Γεώργιος Κ.

    Περιμένω 3 μήνες για το πότε θα μου αποδοθούν τα κουπόνια για τον Σκλαβενίτη. Μου λένε συνεχώς εντός του μήνα.

  10. Φώτης Κ.

    Πέρασα σε αυτούς ως πρώην πελάτης της watt+volt, την οποία είχα χρόνια και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Σκιώδης εταιρεία, δεν την προτείνω. Χρεώνουν ό,τι να ‘ναι! Σε κλειστό σπίτι με κατεβασμένο τον γενικό διακόπτη, με χρεώσαν 9 κιλοβατώρες. Για το ίδιο κλειστό σπίτι, στέλνουν κάτι μηνιαίους λογαριασμούς έναντι, της τάξης των 50-60 ευρώ… Ναι, θα μπει βέβαια πιστωτικό στον επόμενο εκκαθαριστικό, αλλά γιατί να τους προπληρώσω 60 ευρώ, τα οποία και δε μου περισσεύουν; Σκέφτηκα να το αφήσω 2 μήνες για να γίνει η καταμέτρηση και να βγεί ο εκκαθαριστικός. Άρχισαν τα μηνύματα στο βρώμο-viber, πως θα ενεργοποιηθεί το τάδε άρθρο, θα έχω συνέπειες και θα μου κόψουν τάχα το ρεύμα. Οι λογαριασμοί τους δε, είναι σκοπίμως ακαταλαβίστικοι, με διάφορες ακατανόητες μικροχρεώσεις που αθροίζονται.

  11. Peter N.

    ειναι η χειροτερη. θα εβαζα μικροτερο αστερι αν μπορουσα. απορω αν θα εχει πελατεια μελλοντικα, γιατι ειστε ακομα ανοιχτα?

  12. Φαίη Π.

    Αγενέστατοη συμπεριφορά υπαλλήλου, με προσβολή στην τηλεφωνική μας επικοινωνίας, μάθετε πρώτα τρόπους ευγένειας και μετά τρόπους πώλησης!

  13. Καλλιόπη Κ.

    Εντελώς αναξιόπιστοι!!! Μακρυά! Όταν είναι να επιστρέψουν χρήματα εξαφανιζονται. Δεν υπάρχει επίσημο email ώστε να αποφεύγονται αποδείξεις συνομιλιών, χρεώσεις υπέρογκες από το πουθενά! Αν θέλετε να δοκιμάσετε την εταιρεία, επιλέξτε ένα τιμολόγιο, χωρίς δέσμευση, αν και πάλι θα κλαίτε τα λεφτά σας.

  14. Μανώλης Κ.

    Εταιρία χωρίς κύρος χρεώσεις ότι να είναι…σε κλειστό σπίτι εδώ και 15 έτη με ένα πάγιο μέσο όρο 30 – ευρώ στην ΔΕΗ…τώρα με την εταιρεία αυτή φουσκωμένοι λογαριασμοί στο ίδιο κλειστό σπίτι έλεος χρεώνουν ότι να είναι

  15. Χρήστος Κ.

    Με διαφορά η χειρότερη εταιρια από όλες . Εξυπηρέτηση της πλάκας . Όταν θέλουν να σε κάνουν πελάτη μέσα στην ευγένεια . Όταν φύγεις κ είναι να σου επιστρέψουν χρήματα δεν σε παίρνουν με τίποτα τηλέφωνο κ σε καθυστερούν . Απατεώνες όσο λίγοι . Οποίος κάθεται σε αυτούς είναι θύμα .

  16. 0,22λεπτα την κιλοβατωρα.μακριααααααααααααααααααααα.

  17. ΝΙΚΟΛΑΟΣ Τ.

    Ειναι απαράδεκτοι,
    Ζητήσαμε νεα συνδεση σε νεα διευθυνση με κομμενο το ηλεκτρικο και μας παιδευουν
    Συμπληρωθηκαν ολα τα απαιτούμενα εγγραφα
    Οταν επικοινωνεις μαζι τους λενε ενα ποιημα η εξυπηρέτηση χωρίς ουσιαστική ενημερωση.
    Μακρια απ αυτούς

  18. Αννα Τ.

    Μακριά , από τότε που άλλαξε από watt and wolt άλλαξαν τα ποσά στο διπλάσιο , κλέφτες από τους λίγους !

  19. νικος π.

    η εταιρια πρεπει να κλεισει
    οτι χειροτερο απ ολες τις αλλεσ που εχω δοκιμασει
    δεν θα καταφερει ποτε κανεισ να πιασει γραμμη
    εκτος αν παρεις για να γινεις πελατης εκει απαντανε σε δευτερολεπτα

  20. Μαρία Μ.

    Οκ πολύ καλη έχει πολύ καλούς πολιτές εξυπηρέτηση είναι άψογη

  21. ΔΗΜΗΤΡΑ Π.

    Στο υποκστάστημα Αγ.Παρασκευής protergia κάθε φορα μα κάθε φορα που πηγαίνω για εξόφληση λογαριασμού ποτέ δεν έχουν να δώσουν ρέστα!
    Δεν είναι το θέμα για το 1-2Ε μείον αλλά αυτό γίνεται συχνά και αναγκάστηκα τις προάλλες να ψάχνω για να μου χαλάσουν στα γύρω μαγαζιά!Ελεος!
    Καλύτερα να πηγαίνω αλλού κι ας κρατούν προμήθεια!

  22. Alexis Χ.

    Το απόλυτο μπάχαλο. Ταλαιπωρία και εξυπηρέτηση μηδέν. Το καινούργιο κόλπο είναι πως στέλνουν απειλές μεταβίβασης οφειλής και παραχώρησης προσωπικών δεδομένων σε εισπρακτική εταιρεία για ληξιπρόθεσμο μιας εβδομάδας της τάξης των 150€. Μακριά και αλάργα.

  23. Μαρίνα Δ.

    Εντελώς απαράδεκτοι! Άλλαξα πάροχο τον Ιανουάριο, πέρασε ένας μήνας και δεν είχε βγει τελικός λογαριασμός οπότε τους πήρα τηλέφωνο και μου επιβεβαίωσαν τον Φεβρουάριο οτι η οφειλή μου στην εταιρεία είναι μηδενικη! Και σήμερα τρεις μήνες μετά την διακοπή μου ήρθε εκκαθαριστικός και όταν τους κάλεσα φυσικά δεν ζήτησαν καν μια συγγνώμη για τη λάθος ενημέρωση του συναδέλφου τους ο οποίος με διαβεβαίωσε οτι δεν όφειλα τίποτα και δε μίλησε ποτέ για μελλοντική έκδοση κανενός λογαριασμού, αλλά μου εμφάνισαν και δεύτερο λογαριασμό τον τελικό και μου κάνανε την απίστευτη διευκόλυνση του διακανονισμού τον οποίο αν τον δεχτώ πρέπει σε τέσσερις μέρες απο σήμερα να πληρώσω το μισό ποσό. Φυσικά και δεν πρόκειται να βρω πουθενά το δίκιο μου γιατί δεν ενδιαφέρεται κανένας σε αυτή τη χώρα

  24. Χριστιανα Δ.

    Απαράδεκτη ,ψεύτες κλέφτες χρεώνουν ότι να ναι τον κόσμο.ντροπή η εταιρεία πρέπει να κλείσει.

  25. Λευτέρη Φ.

    Δεν σηκώνει κανείς το τηλέφωνο