Plaisio Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.4 από 376 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Plaisio:

Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

376 κριτικές για “Plaisio

  1. ΧΑΡΗΣ Γ.

    Ενδιαφερόμουν για ενα συγκεκριμένο laptop το οποίο υπήρχε σε εκθεσιακό κομάτι σε ορισμένα καταστήματα και πραγματικά μου άρεσε. Ζήτησα να το στείλουν σε συγκεκριμένο κατάστημα στην περιοχή της αθήνας (π.χ απο καλλιθέα σε σύνταγμα). Η απαντηση ήταν αρνητική. Πρέπει αμάν και ντε να πάω στο κατάστημα που υπάρχει. Δεν μπορούσαν να το στείλουν στο κατάστημα που βολεύει τον πελάτη για να πάει να το αγοράσει σε μια εποχή που τα πάντα κινούνται τόσο γρήγορα. Πραγματικά δεν έχουν ίχνος εξυπηρέτησης. Να σημειωθεί οτι θα ερχόμουν απο Κύπρο να το αγοράσω. Μακριά από τέτοια καταστήματα με μυαλά προ Χριστού και παροχημένες πολιτικές. Μόλις χάσανε 1200ευρώ

  2. Σοφία Χ.

    Το ένα αστεράκι για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στην παράδοση παραγγελιών ..Συνολο.40 λεπτά αναμονή στο τ 4τηλ που έγιναν και μετά από 4 ανθρώπους π με πήγαιναν σαν μπαλάκι από τον έναν στον άλλο συνάδερφο…ειδικά η πρώτη κοπελίτσα που απάντησε την κλήση μου είπε ότι είμαστε απασχολημένοι να τους δώσω το τηλ μου …κ ενώ της εξήγησα τι θέλω να κανω -ήθελα να προγραμματίσουμε νέα ημερομηνία παράδοσης μ πέρασε την κληση να ξανακάνω παραγγελία ενώ την είχα ήδη πληρώσει .. Απαράδεκτοι!

  3. Plaisio C.

    Σταματήστε να λέτε για τη εταιρεία ψέματα παρακαλώ.

  4. Tzeini T.

    Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι ενήμερη σωστά για τα παραλαβές προϊόντων και ταλαιπωρούν τον κόσμο χωρίς καμία συννενόηση μεταξύ τους . Ο χρόνος επιστροφής χρημάτων είναι ψεύδος οι τρεις εργάσιμες και σε κάνουν μπαλάκι από λογιστήριο και εξυπηρέτηση πελατών όπως και ότι ρίχνουν την ευθύνη στην τράπεζα ενώ ουσιαστικά όπως μου είπαν σε επικοινωνία με τον έμπορο πλαίσιο ξεχάστηκαν να κάνουν αποδέσμευση χρημάτων . Ακόμα αναμένουμε μετά από μια εβδομάδα να φανούν τα χρήματα και έγινε δεύτερη χρέωση σε προϊόν . Για μένα κρίμα αλλά προσωπικά εκεί δεν θα ξανά ψωνίσω ποτέ και εάν χρειαστεί ο συνήγορος του καταναλωτή θα ενημερωθεί διότι εδώ υπάρχει μεγάλη κοροϊδία .

  5. George Karasmanis K.

    απαραδεκτη κατασταση περιμενω την ανακυκλωση του κλιματιστικου με βαση την δικια τους ενημερωση για παρασκευη 8/9/2023 στις ωρες 2.25 με 4.25 δεν εμφανιζεται κανεις περνω τηλ και με ενημερωνουν οτι δεν μπορουν και η επομενη ημερομηνια ειναι τριτη 12/9
    ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 0

  6. Κατερίνα Β.

    Απαράδεκτη τεχνικη υποστήριξη..από 10 Αυγούστου έχω αφήσει κινητό στο κατάστημα Γλυφάδας.. μέχρι σήμερα πρώτη Σεπτεμβρίου καμμία ενημέρωση..τους καλώ σχεδόν καθημερινά,από εβδομάδας “είναι στο δρόμο γιατο κατάστημα Γλυφάδας για παραλαβή”… φυσικά ακόμα και σήμερα δεν έχει φτάσει!εχθές βέβαια με διαβεβαίωσαν στην τεχνική υποστήριξη ότι σήμερα μέχρι τις 11 θα έχω λάβει μήνυμα για παραλαβή από το κατάστημα… σήμερα που πάλι τηλεφώνησα στην τεχνική υποστήριξη,με ενημέρωσαν ότι είναι στα κεντρικά η συσκευή,σήμερα ή αύριο θα έρθει Γλυφαδα..ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ.

  7. Αλέξανδρος Β.

    Βαθμολογία -10 (μειον 10)
    Πολλές φορές αγόρασα από το πλαίσιο και κάθε φορά το μετανιώνω. Αλλά πλέον έως εδώ. Τ Έ Ρ ΜΑ. Ποτέ πια πλαίσιο. Ούτε για βόλτα.
    Το τελευταίο επίτευγμά τους; Αγόρασα στις 14/8/23 ένα κινητό για να το προσφέρω δώρο στην μητέρα μου,. Την ίδια σκέψη όμως είχε και ο αδερφός μου, οπότε αγόρασε και αυτός κάποιο κινητό. Οπότε θεώρησα λογικό να επιστρέψω το κινητό. Να επισημάνω ότι ότι το κινητό δεν ανοίχτηκε καθόλου. Είναι με τις ταινίες ασφαλείας. Όταν πήγα στο κατάστημα από όπου το πήρα και ζήτησα επιστροφή χρημάτων, ο διευθυντής;; του καταστήματος με ύφος πολλών καρδιναλίων χωρίς να το συζητήσει, μου έδειξε τον νόμο περί επιστροφών. Φυσικά μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι ο νόμος ήταν ήδη ανοικτός στον υπολογιστή. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανένδοτοι όσον αφορά τις επιστροφές και επειδή μάλλον έχει δημιουργηθεί θέμα και με πολλούς άλλους πελάτες τον έχουν έτοιμο για να μην παιδεύονται και προσπαθούν να εξηγήσουν.
    Φυσικά για να μην τους αδικώ κιόλας, τηρούν (σχεδόν) κατά γράμμα το νόμο. Και εξηγούμαι: στον νόμο ορίζεται ότι υποχρέωση επιστροφής χρημάτων έχει η εταιρεία μόνο αν η αγορά γίνει από το διαδίκτυο. Αν η αγορά γίνει από το κατάστημα τότε είναι στην ευχέρεια του καταστήματος να επιστρέψει τα χρήματα. Και όπως καταλαβαίνετε το “πλαίσιο” επειδή “σέβεται” (χα χα) τους πελάτες του μέχρι να προβούν στην αγορά, αρνήθηκε με απίστευτο στόμφο να προβεί στο δικαίωμά τους να επιστρέψουν τα χρήματα. Σε πολλές προσπάθειες που έκανα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών στα κεντρικά, όταν επιτέλους απάντησαν, αφού εξιστορούσα το τι ζητούσα, με παρέπεμπαν σε άλλο υπάλληλο. Αποτέλεσμα; Να έχω μιλήσει με πάνω από 6 άτομα στην εξυπηρέτηση. Στο τέλος αποφάνθηκαν ότι θα έπρεπε να μιλήσω με το λογιστήριο. Αφού με σύνδεσαν με λογιστήριο, άλλη αναμονή να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο. Στο τέλος επειδή είχαν πολλή δουλειά υποσχέθηκαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο για να μην περιμένω στην αναμονή. Φυσικά ακόμη περιμένω……..
    Καθόλα νόμιμη σαν εταιρεία (δεν μπορώ να τους προσάψω κάτι επάνω σε αυτό), αλλά χωρίς καθόλου ενσυναίσθηση και διάθεση εξυπηρέτησης.
    Τέλος για να μην μακρηγορήσω και άλλο και επειδή υπάρχουν και άλλες εταιρείες -μαγαζιά – αλυσίδες που πουλούν τα ίδια είδη προιόντων (και πολλές φορές καλύτερα ποιοτικά) αλλά και σέβονται τους πελάτες τους ακόμα και μετά την αγορά και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν (πραγματικά), το πλαίσιο για εμένα delete. Καλή υπομονή σε όσους και όσες προσπαθούν να βγάλουν άκρη με την συγκεκριμένη εταιρεία.

  8. ΓΕΩΡΓΙΑ Κ.

    Αν μπορούσα δεν θα είχα βάλει ούτε μισό αστέρι.
    Αγόρασα ένα smartwatch 09/06/2023 αν θυμάμαι καλά την ημερομηνία και σε λιγότερο από ένα μήνα χάλασε. Το πήγα για επισκευή και η απάντηση ήταν ότι έτσι είνσι το ρολόι.. Καμία σχέση αλλιώς ήταν.. δηλαδή η οθόνη έχει μετατοπιστεί ασύμμετρα και βέβαια δεν τους ενδιαφέρει… σε λίγο δεν θα βλέπω τι ώρα είναι..
    θα επανέλθω γιατί θα το πάω πάλι πίσω..

  9. Αλέξανδρος Ν.

    Στις 10/08 έκανα παραγγελία αφυγραντήρα με παράδοση σε νησί των Κυκλαδων. Σύμφωνα με την ενημέρωση από το site θα παραλάμβανα στις 18/08. Στις 11/08 μου ήρθε SMS από τη Diakinisis που συνεργάζονται για τη μεταφορά ότι θα παραλάβω στις 17/08.
    Στις 17/08 και ενώ δεν είχα καμία ενημέρωση, κάλεσα την μεταφορική και δεν μπόρεσα να συνδεθώ. Έστειλα mail και στις 18/08 μου απάντησαν ότι θα παραδοθεί στον τοπικό συνεργάτη τις επόμενες 2 εργάσιμες ημέρες. Στις 21/08 ξαναέστειλα μειλ και μου είπαν ότι έχει φορτωθεί να παραδοθεί 21/08 στον τοπικό συνεργάτη. Μετά από επικοινωνία με τον τοπικό συνεργάτη, με ενημέρωσε ότι πρώτα θα παραδοθεί στην Αθήνα και μετά θα έρθει στο νησί από τις 25/08 και μετά.
    Επικοινώνησα 21/08 με την εξυπηρέτηση της Πλαίσιο και μου είπαν θα επικοινωνήσουν με την μεταφορική να δούνε τι συμβαίνει. Στις 22/08 έλαβα το SMS ότι αναμένουμε απάντηση και θα σας ενημερώσουμε. Το ίδιο sms έλαβα στις 23, 24 και 25/08.
    Σήμερα, 25/08 δεν γνωρίζει κανείς που βρίσκεται το προϊόν, ο τοπικός συνεργάτης δεν έχει παραλάβει στην Αθήνα και σημειωτέων εγώ δεν είμαι πλέον εκεί για να παραλάβω και να χρησιμοποιήσω το προϊόν.
    Στο δε τηλέφωνο οι υπάλληλοι είναι απλά αδιάφοροι, δεν τους ενδιαφέρει καν τι τους λες.
    Θεωρώ τη διαδικασία αγοράς και αποστολής απαράδεκτη, καθώς επίσης και το επίπεδο εξυπηρέτησης .
    Η λέξη που χαρακτηρίζει την εταιρία, την εξυπηρέτηση και το όλο customer experience είναι το «απαράδεκτη». Είναι ικανοί για αποστολές μόνο εντός Αθηνών.

  10. Γιώργος Α.

    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ. ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ.
    – 0 ΑΣΤΕΡΙ – . Από 9/7/23 έχω παραγγείλει έναν ανεμιστήρα δαπέδου, 10/7 μου έστειλαν mail ότι δεν είναι διαθέσιμο και με την πρώτη ευκαιρία θα δρομολογηθεί,τους κάλεσα στις 13/7 στο τηλέφωνο, ένας ευγενικός υπάλληλος μου είπε πως περιμένουμε να έρθει γιατί είναι σε έλλειψη βέβαια βλέπω πως Παρασκευή 14/7 θα είναι στις κεντρικές αποθήκες μας οπότε Σάββατο ή Δευτέρα θα δρομολογηθεί. Περιμένω μέχρι την Πέμπτη,ξανά κάλεσα,πάλι μια ευγενική υπάλληλος μου είπε ότι είναι σε έλλειψη και περιμένουν όπως λέει το σύστημα τους από θα είναι στις κεντρικές αποθήκες μας οπότε Σάββατο ή Δευτέρα θα δρομολογηθεί. Έχει φτάσει σήμερα που το γράφω 23-8-23 ,δεν έχω καμία ενημέρωση και δεν έχω λάβει τίποτα ( τουλάχιστον οι άλλοι δυσαρεστημένοι έλαβαν κάτι ).

  11. Christina P.

    Μηδέν η βαθμολογία τους. Αγόρασα στις 1-7-2023 ψυγειοκαταψύκτη από το κατάστημά τους στο Σύνταγμα -ουσιαστικά ο πωλητής τους καταχώρησε την παραγγελία στο σύστημα και πήρα και την έξτρα εγγύηση -χωρίς καμία άλλη ενημέρωση για το πως θα έπρεπε να παραλάβω το προϊόν κτλ. και με ημερομηνία παράδοσης 6-7-2023. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! Ο οδηγός και διανομέας δεν αποσφράγισαν το κουτί -αν και μου είπαν εκ των υστέρων ότι εάν το επιθυμούσα θα μπορούσε να το ανοίξει- και υπέγραψα ότι το παρέλαβα όπως μου είπαν μετά και όλα ήταν εντάξει. Δυστυχώς στο πίσω μέρος του ψυγειοκαταψύκτη υπήρχαν τρύπες πάνω στο ασημένιο φύλλο που ονομάζεται pentan, και εκεί ξεκινάει η τραγωδία. Πρώτον ήθελαν να με πείσουν ότι όλα είναι εντάξει με τις τρύπες δεύτερον δεν απαντούσαν στις κλήσεις μου, ήταν όλοι τους απασχολημένοι, άφηνες μήνυμα και σε καλούσαν την επόμενη μέρα εφόσον τους είχα καλέσει ξανά και ξανά.
    Αγενείς, εριστικοί, χειριστικοί στην επικοινωνία τους με καμία διάθεση εξεύρεσης λύσης , για όλα φταίει ο πελάτης. Να θυμίσω ότι όλα γίνονται εν μέσω καύσωνα και εγώ είμαι χωρίς ψυγείο!!! Καμία ενσυναίσθηση κανείς τους!!!
    Εν τέλει τους είπα ότι σκέφτομαι να ακυρώσω την παραγγελία και να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου αυτό γίνεται την Παρασκευή πρωί στις 7-7-2023 όπου μου λέει η κυρία από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα έχω μείωση κατά 12% των χρημάτων μου γιατί ανοίχτηκε η συσκευασία!!!! και δεν θα μπορούσε να το πουλήσει ως καινούργιο. Της είπα ότι δεν υπήρξε κάποια αρχική ενημέρωση για αυτό και της ζήτησα να μου το στείλε γραπτώς κάτι που δεν έγινε ποτέ. Να σημειώσω ότι ο ψυγειοκαταψύκτης δεν ετέθη σε λειτουργία ποτέ και έμεινε εξ ολοκλήρου η συσκευασία του όπως παρεδόθη πλην του χαρτόκουτου το οποίο απλώς ανοίχτηκε στο πλάι δεν καταστράφηκε. Τους καλώ το απόγευμα εκ νέου για να με ενημερώσουν για την διαδικασία υπαναχώρησης και μέχρι το Σάββατο 8-7-2023 και ώρα 10:00 το πρωί δεν έχουν καλέσει πίσω ακόμα.
    Κατεβαίνω στο κατάστημα του Συντάγματος προκειμένου να καταθέσω εκεί το αίτημα υπαναχώρησης αγοράς. Όπως με ενημέρωσε ο διευθυντής του καταστήματος πρώτον ήταν πολύ νωρίς για να με καλέσουν πίσω!!! και να μου πουν την διαδικασία, δεύτερον δεν διαθέτουν τέτοιο έντυπο και τρίτον δεν μπορούσε να παραλάβει αίτηση απλή δική μου ο ίδιος , το μόνο που μπορούσε να κάνει και έκανε ήταν να στείλει email στα κεντρικά του το οποίο δεν μπορούσε να μου το κοινοποιήσει γιατί είναι εσωτερική τους αλληλογραφία. Το μόνο που μου είπε ότι θα πρέπει να περιμένω να με καλέσουν γιατί γίνεται μόνο τηλεφωνικά η διαδικασία από το τμήμα Εξυπηρέτησης & Παραδόσεων και με έδιωξε. Επίσης για να μην τον αδικήσω του είπα ότι δεν μπορεί να μην υπάρχει έντυπο και μου έδειξε στο site του Πλαίσιο που βρίσκεται η φόρμα ακύρωσης παραγγελίας, την οποία και συμπλήρωσα όταν γύρισα σπίτι και την προώθησα και στο email του τμήματος το τμήμα Εξυπηρέτησης & Παραδόσεων.
    Κανείς τους δεν με κάλεσε πίσω τους επικοινώνησα εκ νέου μαζί τους την Δευτέρα 10-7-2023 ξανά περίμενε κτλ. και την Τετάρτη 12-7-2023 έγινε η επιστροφή και εν τέλει πήγα ξανά στο κατάστημα του Συντάγματος την επομένη και έγινε η επιστροφή των χρημάτων με μείωση 12% της αρχικής αξίας της αγοράς!!!!!! Τα συμπέρασμα για την εταιρεία δικά σας!!

  12. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Ζ.

    ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
    Επρόκειτο να παραλάβω την παραγγελία μου Δευτέρα πρωί, σύμφωνα με το email που μου έστειλαν την Παρασκευή που καταχώρησα την παραγγελία. Τη Δευτέρα το απόγευμα έλαβα email ότι τελικά η μέρα παράδοσης άλλαξε σε Τρίτη. Την Τρίτη 11 παρά με κάλεσαν ότι σε μισή ώρα θα μου παραδώσουν τα προϊόντα. Όμως, η ώρα πήγε 1μμ και δεν είχα παραλάβει. Είπαν θα μου παραδώσουν την Πέμπτη.
    ΙΣΧΥΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ? ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:

  13. Αγορά καινούργιου κληματιστικο σε ένα μήνα παρουσίασε πρόβλημα , παίρνω τηλ στις 11 Ιούλη μου λένε θα έρθουμε αλλά δεν ξέρουμε πότε, μέσα στο καύσωνα ζητάω ημερομηνία , τους λέω ότι έχω αγοράσω την έξτρα εγγύηση, και το θεϊκό Ε θα σας βάλουμε σε προτεραιότητα.σημερα 21 ακόμα τίποτα.

  14. ΕΛΕΝΗ Μ.

    Αγορασα 3 κλιματιστικα νουβελ για διαμερισμα βραχυχρονιας μισθωσης.
    Η εγκατασταση δική τους, ελλατωματικη εγκατασταση σε 2 απο τα 3 μηχανηματα με αποτελεσμα να εκτεθω στον φιλοξενουμενο και να τον αποζημιωσω απο τη τσεπη μου.
    Δεν ανελαβαν καμια ευθύνη, εστειλαν ξανα τον τεχνικο δυο φορες μεχρι να καταφερει να διορθωσει το λαθος του. Καμια επικοινωνια απο τη μερια του πλαισιου για να ενημερωθουν αν τελικα διορθωθηκε.
    Ουτε μια σχετική συγνώμη απο τη μεριά τους, ουτε καμια κίνηση αποζημίωσης για το κόστος που επιβαρύνθηκα για δικό τους λάθος.
    Ανεύθυνη εταιρία – δεν θα την ξαναπροτιμήσω

  15. Αλκμήνη Κ.

    Έχω παραγγείλει ένα iPhone 13 από τις 10/07. Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης έχει αλλάξει τρεις φορές από τότε, και ενώ είχα ξεκαθαρίσει ότι θα βρίσκομαι στο συγκεκριμένο μέρος μέχρι τις 21 του μηνός, το δέμα δεν έχει έρθει ακόμα. Επιπρόσθετα, αντί να το στείλουν με κούριερ, όπως κάνει πλέον ακόμη και η πιο μικρή επιχείρηση για τόσο μικρά δέματα, το στέλνουν με μεταφορική, η οποία δεν ανανεώνει καθόλου το σύστημα της και πρέπει να τηλεφωνώ εγώ 10 φορές την μέρα μέχρι να πάρω κάποια απάντηση… Δεν ξέρω καν αν θα καταφέρω να παραλάβω το προϊόν, δεδομένου ότι φεύγω αύριο και το έχω προπληρώσει!
    Το δεύτερο αστέρι το βάζω μόνο και μόνο για τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο που είναι ευγενέστατα και προσπαθούν όντως να βρουν μια λύση…

  16. Μαρία Μ.

    Απατεώνες αγόρασα ένα κλιματιστικό από το πλαίσιο με δωρεάν εγκατάσταση κ με είχαν ενημερώσει ότι μόνο αν η μία μονάδα απέχει από την άλλη πάνω από τρία μέτρα τότε θα έχω χρέωση για τον έξτρα σωλήνα εντάξει λέω δεν υπάρχει τέτοιο θέμα γιατί η μία μονάδα με την άλλη χωρίζεται μόνο από το τοίχο, κανένα πρόβλημα τότε λέει η κοπέλα, έρχεται το συνεργείο κ μου λέει είσαστε πάνω από τρία μέτρα έχετε χρέωση τι πάνω από τρία μέτρα λέω μπρος πίσω είναι και μου λέει το θεϊκό ναι αλλά εγώ θα χρησιμοποιήσω ψιλή σκάλα κ για την σκάλα θα σας χρεώσω 30€ φυσικά δεν το δέχτηκα κ τους έδιωξα κ τώρα ψάχνω να βρω το δίκιο μου.

  17. Εντελώς ανεπαρκής εξυπηρέτηση για την αγορά ενός ανεμιστήρα που την ημέρα παραλαβής του και ενώ είχαν προηγηθεί τηλεφωνικές συνεννοήσεις, ενημερώθηκα ότι δεν ήταν ετοιμοπαράδοτος.
    Απαράδεκτη επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο.

  18. ΠΟΛΙΝΑ Γ.

    Είναι απαράδεκτα τα συνεργαζόμενα συνεργεία με αποτέλεσμα να μην έχεις ποτέ σωστό και έγκαιρο service
    Δήλωσα βλάβη σε καινούργιο κλιματιστικό ζητώντας επείγουσα εξυπηρέτηση γιατί είναι τοποθετημένο σε μαγαζί και περιμένω ακόμη αφού πέρασαν οι 48 ώρες!!!!!!!!
    ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟ SERVICE ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
    ΚΑΚΟ service ΓΕΝΙΚΑ

  19. Άννα Β.

    Απλα …Απαράδεκτοι ….
    Ακόμα περιμένω αντικατάσταση της τηλεόρασης που βγήκε προβληματική δεν δέχεται το Netflix.
    Εντός της εγγύησης την επισκεύασαν και σε 3 μήνες πάλι παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα.
    Σε 2 μήνες λήγει η εγγύηση και γιαυτό ζήτησα αντικατάσταση με καινούργια γιατί θα πρέπει να την πηγαίνω κάθε 2 -3 μήνες για επισκευή στο σέρβις του και να πληρώνω επί πλέον για πρόβλημα που παρουσιάστηκε Εντός τής εγγυήσεως.
    Πρότεινα εναλλακτικά να δώσουν παράταση στην εγγύηση.
    Εντελώς απρόσωποι.
    Αγενείς. Απαράδεκτοι.
    Δεν δίνουν σημασία .
    Σημασία έχει ότι έχω μείνει χωρίς τηλεόραση 15 μέρες ενώ μου έλεγαν όταν την αγόρασα ότι θα μου έφερναν τηλεόραση ιδίων ιντσών μέχρι επισκευής μου έστειλαν μία μικρή που δτημ απόσταση που έχω δεν βλέπεις τίποτα .
    Μην βασίζεται κάνεις στην εγγύηση που δίνουν .
    ΧΑΛΙΑ……

  20. Πήρα ένα κλιματιστικό με δωρεαν εγκατάσταση και για να το αγοράσω μου είπαν ότι θα μου το περάσουν σε δύο ημέρες από την παράδοση, πέρασαν οχτώ ημέρες και με ξαναπηρανε να μου πουν ότι θα το καθηστερίσουν άλλες εξι ημέρες .

  21. ΕΜΜΑΝΩΛΙΑ Φ.

    ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣΣ!Η δωρεάν εγκατάσταση aircondition γίνεται από άσχετα συνεργεία που θα σας χαλάσουν το σπιτι.Καλύτερα πάρτε aircondition από αλλες αλυσίδες με δωρεάν εγκατάσταση που τους ενδιαφερουν ομως τα συνεργεια.Οταν παραπονέθηκα για την χάλια εγκατάσταση,με έβγαζαν τρελή και ότι όλα ητσν μια χαρα χωρις να εχουν οι ιδιοι δει κατι.

  22. ΙΟΑΝΝΙΣ L.

    σε ερώτημα μου περί αναγνωρισησ σπασμενου προιοντοσ (απορροφητηρα siemens) με άθικτη την συσκευασια κατα το άνοιγμά, και κατοπιν πολλων τηλεφωνικων κλησεων αναμένω ακομη την απαντησησ τουσ.
    τα συμπερασμα δικο σασ

  23. Παναγιωτης Φ.

    Παραλαβαμε τηλεοραση με σπασμενη οθονη.Την ανοιξαμε δυστυχως μετα το περασμα της εγγυησης διοτι την ειχαμε στο εξοχικο με αποτελεσμα να μην την δεχονται παρολο που οοολες μας τις οικιακες συσκευες του σπιτιου αλλα και του εξοχικου τις εχουμε αγορασει εκει.Προσεχετε μολις παραλαβετε να κοιτατε τα προϊοντα γιατι υπαρχουν σπασμενα και ελλατωματικα κομματια,μου εχει ξανα συμβει

  24. Charitos Mavridakis M.

    Πραγματικά ότι χειρότερο. Πήρα ένα φούρνο kendrix 170€ πέρυσι και πριν λίγες μέρες έσκασε το τζαμί του την ώρα που είχα μέσα το φαγητό. Και οι τύποι αντί να μου το αλλάξουν μου ζήτησαν 120€ για το τζαμί 😂😂😂 . Καλό κλείσιμο στο μαγαζάκι σας αν και από ότι ακούω προς τα εκεί βαδίζετε…

  25. παναγιωτης δ.

    Αισχος ντροπη σας και μειον αν ειχε θα εβαζα μονο τα λεφτα να περνετε και μετα να φωναζετε ξερετε ανεπιτρεπτοι επιεικως