Christina P.


Review on Plaisio

  1. Christina P.

    Μηδέν η βαθμολογία τους. Αγόρασα στις 1-7-2023 ψυγειοκαταψύκτη από το κατάστημά τους στο Σύνταγμα -ουσιαστικά ο πωλητής τους καταχώρησε την παραγγελία στο σύστημα και πήρα και την έξτρα εγγύηση -χωρίς καμία άλλη ενημέρωση για το πως θα έπρεπε να παραλάβω το προϊόν κτλ. και με ημερομηνία παράδοσης 6-7-2023. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! Ο οδηγός και διανομέας δεν αποσφράγισαν το κουτί -αν και μου είπαν εκ των υστέρων ότι εάν το επιθυμούσα θα μπορούσε να το ανοίξει- και υπέγραψα ότι το παρέλαβα όπως μου είπαν μετά και όλα ήταν εντάξει. Δυστυχώς στο πίσω μέρος του ψυγειοκαταψύκτη υπήρχαν τρύπες πάνω στο ασημένιο φύλλο που ονομάζεται pentan, και εκεί ξεκινάει η τραγωδία. Πρώτον ήθελαν να με πείσουν ότι όλα είναι εντάξει με τις τρύπες δεύτερον δεν απαντούσαν στις κλήσεις μου, ήταν όλοι τους απασχολημένοι, άφηνες μήνυμα και σε καλούσαν την επόμενη μέρα εφόσον τους είχα καλέσει ξανά και ξανά.
    Αγενείς, εριστικοί, χειριστικοί στην επικοινωνία τους με καμία διάθεση εξεύρεσης λύσης , για όλα φταίει ο πελάτης. Να θυμίσω ότι όλα γίνονται εν μέσω καύσωνα και εγώ είμαι χωρίς ψυγείο!!! Καμία ενσυναίσθηση κανείς τους!!!
    Εν τέλει τους είπα ότι σκέφτομαι να ακυρώσω την παραγγελία και να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου αυτό γίνεται την Παρασκευή πρωί στις 7-7-2023 όπου μου λέει η κυρία από την εξυπηρέτηση πελατών ότι θα έχω μείωση κατά 12% των χρημάτων μου γιατί ανοίχτηκε η συσκευασία!!!! και δεν θα μπορούσε να το πουλήσει ως καινούργιο. Της είπα ότι δεν υπήρξε κάποια αρχική ενημέρωση για αυτό και της ζήτησα να μου το στείλε γραπτώς κάτι που δεν έγινε ποτέ. Να σημειώσω ότι ο ψυγειοκαταψύκτης δεν ετέθη σε λειτουργία ποτέ και έμεινε εξ ολοκλήρου η συσκευασία του όπως παρεδόθη πλην του χαρτόκουτου το οποίο απλώς ανοίχτηκε στο πλάι δεν καταστράφηκε. Τους καλώ το απόγευμα εκ νέου για να με ενημερώσουν για την διαδικασία υπαναχώρησης και μέχρι το Σάββατο 8-7-2023 και ώρα 10:00 το πρωί δεν έχουν καλέσει πίσω ακόμα.
    Κατεβαίνω στο κατάστημα του Συντάγματος προκειμένου να καταθέσω εκεί το αίτημα υπαναχώρησης αγοράς. Όπως με ενημέρωσε ο διευθυντής του καταστήματος πρώτον ήταν πολύ νωρίς για να με καλέσουν πίσω!!! και να μου πουν την διαδικασία, δεύτερον δεν διαθέτουν τέτοιο έντυπο και τρίτον δεν μπορούσε να παραλάβει αίτηση απλή δική μου ο ίδιος , το μόνο που μπορούσε να κάνει και έκανε ήταν να στείλει email στα κεντρικά του το οποίο δεν μπορούσε να μου το κοινοποιήσει γιατί είναι εσωτερική τους αλληλογραφία. Το μόνο που μου είπε ότι θα πρέπει να περιμένω να με καλέσουν γιατί γίνεται μόνο τηλεφωνικά η διαδικασία από το τμήμα Εξυπηρέτησης & Παραδόσεων και με έδιωξε. Επίσης για να μην τον αδικήσω του είπα ότι δεν μπορεί να μην υπάρχει έντυπο και μου έδειξε στο site του Πλαίσιο που βρίσκεται η φόρμα ακύρωσης παραγγελίας, την οποία και συμπλήρωσα όταν γύρισα σπίτι και την προώθησα και στο email του τμήματος το τμήμα Εξυπηρέτησης & Παραδόσεων.
    Κανείς τους δεν με κάλεσε πίσω τους επικοινώνησα εκ νέου μαζί τους την Δευτέρα 10-7-2023 ξανά περίμενε κτλ. και την Τετάρτη 12-7-2023 έγινε η επιστροφή και εν τέλει πήγα ξανά στο κατάστημα του Συντάγματος την επομένη και έγινε η επιστροφή των χρημάτων με μείωση 12% της αρχικής αξίας της αγοράς!!!!!! Τα συμπέρασμα για την εταιρεία δικά σας!!

Επικοινωνία