Αλέξανδρος Β.


Review on Plaisio

  1. Αλέξανδρος Β.

    Βαθμολογία -10 (μειον 10)
    Πολλές φορές αγόρασα από το πλαίσιο και κάθε φορά το μετανιώνω. Αλλά πλέον έως εδώ. Τ Έ Ρ ΜΑ. Ποτέ πια πλαίσιο. Ούτε για βόλτα.
    Το τελευταίο επίτευγμά τους; Αγόρασα στις 14/8/23 ένα κινητό για να το προσφέρω δώρο στην μητέρα μου,. Την ίδια σκέψη όμως είχε και ο αδερφός μου, οπότε αγόρασε και αυτός κάποιο κινητό. Οπότε θεώρησα λογικό να επιστρέψω το κινητό. Να επισημάνω ότι ότι το κινητό δεν ανοίχτηκε καθόλου. Είναι με τις ταινίες ασφαλείας. Όταν πήγα στο κατάστημα από όπου το πήρα και ζήτησα επιστροφή χρημάτων, ο διευθυντής;; του καταστήματος με ύφος πολλών καρδιναλίων χωρίς να το συζητήσει, μου έδειξε τον νόμο περί επιστροφών. Φυσικά μου έκανε φοβερή εντύπωση ότι ο νόμος ήταν ήδη ανοικτός στον υπολογιστή. Αυτό σημαίνει ότι είναι ανένδοτοι όσον αφορά τις επιστροφές και επειδή μάλλον έχει δημιουργηθεί θέμα και με πολλούς άλλους πελάτες τον έχουν έτοιμο για να μην παιδεύονται και προσπαθούν να εξηγήσουν.
    Φυσικά για να μην τους αδικώ κιόλας, τηρούν (σχεδόν) κατά γράμμα το νόμο. Και εξηγούμαι: στον νόμο ορίζεται ότι υποχρέωση επιστροφής χρημάτων έχει η εταιρεία μόνο αν η αγορά γίνει από το διαδίκτυο. Αν η αγορά γίνει από το κατάστημα τότε είναι στην ευχέρεια του καταστήματος να επιστρέψει τα χρήματα. Και όπως καταλαβαίνετε το “πλαίσιο” επειδή “σέβεται” (χα χα) τους πελάτες του μέχρι να προβούν στην αγορά, αρνήθηκε με απίστευτο στόμφο να προβεί στο δικαίωμά τους να επιστρέψουν τα χρήματα. Σε πολλές προσπάθειες που έκανα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών στα κεντρικά, όταν επιτέλους απάντησαν, αφού εξιστορούσα το τι ζητούσα, με παρέπεμπαν σε άλλο υπάλληλο. Αποτέλεσμα; Να έχω μιλήσει με πάνω από 6 άτομα στην εξυπηρέτηση. Στο τέλος αποφάνθηκαν ότι θα έπρεπε να μιλήσω με το λογιστήριο. Αφού με σύνδεσαν με λογιστήριο, άλλη αναμονή να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο. Στο τέλος επειδή είχαν πολλή δουλειά υποσχέθηκαν ότι θα με πάρουν τηλέφωνο για να μην περιμένω στην αναμονή. Φυσικά ακόμη περιμένω……..
    Καθόλα νόμιμη σαν εταιρεία (δεν μπορώ να τους προσάψω κάτι επάνω σε αυτό), αλλά χωρίς καθόλου ενσυναίσθηση και διάθεση εξυπηρέτησης.
    Τέλος για να μην μακρηγορήσω και άλλο και επειδή υπάρχουν και άλλες εταιρείες -μαγαζιά – αλυσίδες που πουλούν τα ίδια είδη προιόντων (και πολλές φορές καλύτερα ποιοτικά) αλλά και σέβονται τους πελάτες τους ακόμα και μετά την αγορά και προσπαθούν να εξυπηρετήσουν (πραγματικά), το πλαίσιο για εμένα delete. Καλή υπομονή σε όσους και όσες προσπαθούν να βγάλουν άκρη με την συγκεκριμένη εταιρεία.

Επικοινωνία