Αλέξανδρος Ν.


Review on Plaisio

  1. Αλέξανδρος Ν.

    Στις 10/08 έκανα παραγγελία αφυγραντήρα με παράδοση σε νησί των Κυκλαδων. Σύμφωνα με την ενημέρωση από το site θα παραλάμβανα στις 18/08. Στις 11/08 μου ήρθε SMS από τη Diakinisis που συνεργάζονται για τη μεταφορά ότι θα παραλάβω στις 17/08.
    Στις 17/08 και ενώ δεν είχα καμία ενημέρωση, κάλεσα την μεταφορική και δεν μπόρεσα να συνδεθώ. Έστειλα mail και στις 18/08 μου απάντησαν ότι θα παραδοθεί στον τοπικό συνεργάτη τις επόμενες 2 εργάσιμες ημέρες. Στις 21/08 ξαναέστειλα μειλ και μου είπαν ότι έχει φορτωθεί να παραδοθεί 21/08 στον τοπικό συνεργάτη. Μετά από επικοινωνία με τον τοπικό συνεργάτη, με ενημέρωσε ότι πρώτα θα παραδοθεί στην Αθήνα και μετά θα έρθει στο νησί από τις 25/08 και μετά.
    Επικοινώνησα 21/08 με την εξυπηρέτηση της Πλαίσιο και μου είπαν θα επικοινωνήσουν με την μεταφορική να δούνε τι συμβαίνει. Στις 22/08 έλαβα το SMS ότι αναμένουμε απάντηση και θα σας ενημερώσουμε. Το ίδιο sms έλαβα στις 23, 24 και 25/08.
    Σήμερα, 25/08 δεν γνωρίζει κανείς που βρίσκεται το προϊόν, ο τοπικός συνεργάτης δεν έχει παραλάβει στην Αθήνα και σημειωτέων εγώ δεν είμαι πλέον εκεί για να παραλάβω και να χρησιμοποιήσω το προϊόν.
    Στο δε τηλέφωνο οι υπάλληλοι είναι απλά αδιάφοροι, δεν τους ενδιαφέρει καν τι τους λες.
    Θεωρώ τη διαδικασία αγοράς και αποστολής απαράδεκτη, καθώς επίσης και το επίπεδο εξυπηρέτησης .
    Η λέξη που χαρακτηρίζει την εταιρία, την εξυπηρέτηση και το όλο customer experience είναι το «απαράδεκτη». Είναι ικανοί για αποστολές μόνο εντός Αθηνών.

Επικοινωνία