Αν μπορούσα να μη βάλω και καθόλου αστέρι. Οι τυποι είναι απατεώνες! Εχω παραγγείλει στις 1/8 έχω προπληρώσει και ακόμα…
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
απαραδεκτοι αγενεστατοι στο κατασημα στουρναρα…αγορασα καλωδιο για αιφον 16 το πρωι το πηγα πισω το απογευμα για να παρω ενα καλυτερο και ακριβοτερο και με στελνανε απεναντι στο υπογειο στον τεχνικο ο τεχνικος με ρωτουσε γιατι σας εστειλαν σε μενα ανεβειτε στο ισογειο …μετα ξανα απεναντι και οταν εφτασα επιτελους στο ταμειο η ταμιας ενω πληρωσα την διαφορα δεν μου εδεινε το προιον να φυγω για να τακτοποιησει την εσωτερικη διαδικασια΄φωναξα τον υπευθυνο μπασ και βρω ακρη καμμια βοηθεια φτανοντας επιτελους στην πορτα για να φυγω με ακολουθησε λεγοντας μου γιατι δεν φευγεται κυριε αφου βιαζοσασταν επειδη με περιμενε η κορη μου και της εξηγουσα γιατι αργησα…ουτε μια συγνωμη.αν υπαρχει διευθυντης προσωπικου ας με καλεσει να του πω κι αλλα
”Απαραδεκτοι.Μου εστειλαν χαλασμενη τηλεοραση εκανα οτι μου ζητησε η εξυπητρετηση πελατων για να την αντικαταστησουν κατι που δεν εγινε συν το οτι ημουν αναγκασμενος να κουβαλω την τηλεορασ μαζι μου για να την παραδωσω.Και οταν επικοινωνησα μαζι τους ελαβα τρεις διαφορετικες απαντησεις απο τρια διαφορετικα ατομα.Τελικα για να παρω τα χρηματα μου πισω διενυσα συνολικα 200 χλμ.Εντελως αναξιοπιστοι.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Πλαισιο .
”Κάκιστη συμπεριφορά και ασυνεπείς!έκανα παραγγελία καινούργιο πλυντήριο με ανακύκλωση του παλιού και ενώ ήταν να το πάρουν εκείνη την ημέρα της παράδοσης, μας είπαν ότι θα έρθουν τάχα αύριο και δεν ήρθαν φυσικά ποτέ. Το τηλεφωνικό κέντρο μας ενημέρωσε εκ των υστέρων ότι δεν κάνουν ανακύκλωση παρά μόνο σε συγκεκριμένες ημερομηνίες. Αυτό δεν ειπώθηκε ποτέ δύο φορές που μιλήσαμε με εξυπηρετηση πριν την παράδοση του νέου. ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΜΑΚΡΙΑ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΆ ΨΩΝΊΣΩ ΑΠΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
”Απαράδεκτοι
”Ασυνεπείς
Κακή υπηρεσία παράδοσης
Απαράδεκτη η μεταφορική μου άφησαν το ψυγείο στο σαλόνι αναγκάστηκα να φέρω άλλους μεταφορείς που μου το έβαλαν στη κουζίνα μέσα σε δύο λεπτά!!
”Είδα ένα σετ, πληκτρολόγιο με ποντίκι, και η διαθεσιμότητα του ήταν σε 2-3 καταστήματα εκ των οποίων ήταν και το κατάστημα της Δάφνης. Πήγα να το πάρω και μου είπαν ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο. Υπάρχει στο κατάστημα του Πειραιά (όπου εγώ πήρα τηλέφωνο και δεν υπήρχε και ξεκίνησα από ταύρο, πολύ κοντά στο κατάστημα του Πειραιά). Δηλαδή δεν μπορούν να ενημερώνουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα; Είναι δυνατόν; Έχω κάνει το γύρω της Αθήνας για να πάρω αυτό το πληκτρολόγιο με το ποντίκι και δεν το είχαν. Και δεν είχε κανένα άλλο στην ίδια τιμή.
”Αυτό που με εκνεύρισε δεν είναι μόνο ότι δεν το είχαν, τους έδειχνα φωτογραφία το πληκτρολόγιο και δεν τους θύμιζε κάτι. Το κοιταγαν λες και ήταν κάτι που έβλεπαν πρώτη φορά. Φανταστείτε πόσο καιρό είχε εξαντληθεί. Δηλαδή ντροπή.
Ψαχνοντασ κινητό Στο κατάστημα της Βενιζέλου στο κέντρο της θεσσαλονικης εξυπηρετήθηκα από τον Κο Κ και την Κα Π εξυπηρετικοι,ευχάριστοι ,πρόθυμοι και πολύ λεπτομερείς όσο αφορά τα χαρακτηριστικά!
”Εξαιρετικοί και οι 2
Για τον λόγο αυτό θα προτιμήσω και την επόμενη φορά το κατάστημα αυτό
Έγινε παραγγελία με επιβεβαίωση παράδοσης την επόμενη ( Σάββατο ) σε μη μόνιμη κατοικία. Άλλαζαν συνεχώς από το πρωί την ώρα παράδοσης. Τελικά το βράδυ ακύρωσαν την παράδοση γιατί είπαν ότι χάλασε το φορτηγό. Σε ερώτηση γιατί δεν βάζουν έκτακτα δρομολόγια είτε με περισσότερα φορτηγά ή πληρώνοντας υπερωρίες τους οδηγούς για να είναι συνεπείς, μου απάντησαν δεν γίνεται. Κατά τα άλλα διαφημίζουν την black Friday. Απαράδεκτοι σε όλα
”Η παράδοση της παραγγελίας μου γράψανε σε μνμ δεν ήταν εφικτή λόγω απουσίας μου
”Είμαστε πέντε άτομα στο σπίτι Σάββατο πρωί.
Παίρνω τηλέφωνο και η κοπέλα στο τηλέφωνο μου λέει ότι απουσίαζα γιατί ο οδηγός της δε λέει ψέματα.
Χτύπησε κουδούνι και πήρε 7 φορές τηλέφωνο.
Ούτε μια κλήση δεν μου εγινε ποτέ στο κινητό ούτε κάποιος από τα 5 άτομα άκουσε κουδούνι.
Θα επαναπρογραμματισουμε λέει την παραγγελία μετά από 3 μέρες.
Το μετάνιωσα που παράγγειλα σε αυτούς κλιματιστικό.
Απαράδεκτοι
Η κατάσταση με το πλαίσιο είναι τραγική Μας κοροϊδεύουν κάθε μέρα Περιμένουμε πάνω από ένα μήνα,να μας πουν ποτέ θα πάρουμε τον αφυγραντηρα που τους πήγαμε για σέρβις Κάθε μέρα μας έχουν στο αύριο
”Το μαγαζί βάλτε λουκέτο… 4 μέρες ψάχνουν να βρούνε το χωριό μου λες και είμαστε από χωριό της Βραζιλίας…Απαράδεκτοι
”τραγικη η εξυπηρετηση και η τηλεφωνικη και στο καταστημα.
”Αγόρασα ένα ηλεκτρικό πατίνι αξίας 450 ευρών και είχα μια δώρο κάρτα αξίας 100 ευρων και μου είπαν να την δώσω 2 μέρες μετά που θα πήγαινα να το παραλάβω . Όταν πήγα δεν έπαρναν την δωροκαρτα και ούτε μου έδιναν το πατίνι αλλά ούτε τα 350 ευρώ μου πίσω .
”Απαράδεκτη συμπεριφορά μας βάλανε από την προηγούμενη μέρα το ραντεβού για την ανακύκλωση την επόμενη επιβεβαιώσανε το ραντεβού αφήσαμε τις δουλειές μας να περιμένουμε να έρθουν και στο τέλος μας ενημέρωσαν ότι τελικά ακυρώθηκε το ραντεβού μας από το τηλεφωνικό κέντρο καμία εξυπηρέτηση στα όρια της αδιαφορίας θα έλεγα Υπάρχει παραπλάνηση του καταναλωτή εκ μέρους της εταιρείας πλαίσιο
”Αδιανόητη, κάκιστη εξυπηρέτηση!
”Περίμενα παραλαβή οικιακής συσκευής με ενημέρωση από το Πλαίσιο, ρο προηγούμενο βράδυ και με δύο μηνύματα την ίδια μέρα και μάλιστα μισή ώρα πριν την υποτιθέμενη παράδοση και μετά σιωπή! Καμία ενημέρωση μου ! Και μετά από τρία τηλεφωνήματα εκ μέρους μου μου ανάφεραν ότι η παράδοση θα γίνει μετά από 2 ημέρες με ενημέρωση ώρας το προηγούμενο βράδυ! Ουδεμία αξιοπιστία πλέον! Μακριά!
Καθόλου ικανοποιημένη από τον προγραμματισμό των παραδόσεων! Ενώ στην φόρμα παραγγελίας μέσω ίντερνετ λέει οτι η παράδοση θα γίνει μεταξύ 08.00 έως 17.00 κάθε μέρα, η παράδοση που μου προγραμμάτισαν ήταν μεταξύ 16.00 έως 19.30 !!
”Αρχικά έκανα την παραγγελία μου γιατί λόγω δουλειάς με βόλευε η παράδοση μέχρι τις 17.00!! Αλλιώς δεν θα αγόραζα από το συγκεκριμένο κατάστημα.
Θα ήθελα να σας συγχαρώ θερμά για την άψογη συνεργασία και την ιδιαίτερη φροντίδα που δείξατε σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Α Χρήστο,για τον επαγγελματισμό, την ευγένεια και τη συνέπειά του. Η συμβολή του ήταν καθοριστική και πραγματικά ξεχώρισε.
Σας ευχαριστώ για όλα και εύχομαι να συνεχίσουμε με τον ίδιο θετικό τρόπο και στο μέλλον.
”Απαράδεκτοι. Με βάλανε να πάρω άδεια όλη την ημέρα γιατί δεν έχει στάνταρ ώρα που θα έρθουν και όταν ήταν να έρθουν είχαν βάλει λάθος διεύθυνση με το ίδιο όνομα μεν αλλά 2 στενά παρακάτω και δεν μπορούσαν να την φέρουν δύο στενά ποιο πάνω (ενώ ήταν δικό τους λαθος) έπρεπε να επαναπρογραμματισουν την παραγγελία. Δεν πάτε καθόλου καλά ένα τσούρμο άχρηστο εργατικό δυναμικό και τα κεντρικά επίσης αισχρή εξυπηρέτηση. Ποτέ ξανά θα ακυρώσω και την παραγγελία.
”Ντροπή!!!!!
”Θα ‘πρεπε να έχετε βάλει λουκέτο.
Περίμενα πέντε ολόκληρες ώρες για να μου φέρετε την κουζίνα που είχα παραγγείλει.
Κάθε τρία τέταρτα ελάμβανα SMS για καινούργια ώρα.
Κατά τις πέντε το απογευμα το τελευταίο έλεγε ότι είχατε ελλειπή στοιχεία.
Ψευδεσθε κύριοι.
Ντροπή σας.
Είχα δώσει τηλέφωνο, δνση και email.
Εξυπηρέτηση μηδέν.
Μηδέν και η αξιολόγηση.
Και πάλι ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!!!!
Φυσικά ακύρωσα και την παραγγελία.
Ξεφτίλες
Παλιοψευτες
Μακριά υπάρχουν πολύ καλύτερες εταιρείες για να ψωνίσεις .Πηρα τηλεόραση χάλασε την πρώτη εβδομάδα μου τη έστειλαν πίσω με σπασμένη οθόνη και μου είπαν να βγάλω άκρη με την μεταφορική .Απλα μακριά
”εδω και δεκα ημερες περιπου ειμαι χωρις εστιες και δεν με ενημερωνουν η απαντηση ειναι περιμενουν απο τα κεντρικα (δεν δινουν στοιχει επικοινωνιας με τα κεντρικα) απαραδεκτοι!!!!!!!!!
”Απαράδεκτη συμπεριφορά..
”Το τμήμα διαχείρισης των βλαβών είναι τραγικό … καμμία σχέση με τον Κωτσόβολο …αστοχία μεγάλη να αγοράσω προϊόντα λευκών συσκευών
”Απαράδεκτη εξήηρετηση ελλατωματικα προϊόντα !!!!ότι έχω πάρει έχει βγει άχρηστο
”Πολύ μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση των προϊόντων .Καμία ενημέρωση.
”