Μιχάλης Β.


Review on Plaisio

  1. Μιχάλης Β.

    Στης 7/10/2023 έκανα αγορά ενός ψυγείου Samsung 60*2.03 εφόσον το ανέβασα με δικό μου γεράνο γιατί αλλιώς δεν χωράει από τής σκάλες και μετά από δύο μέρες το βάλαμε σε λειτουργία δεν δούλευε καθόλου και έβγαζε κώδ σφάλματος c83 μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους μου έδωσαν το τηλέφωνο του service της Samsung και με δικιά μου πίεση μετά από 4 μέρες ήρθε ο τεχνικός και μου είπε ότι όντως δεν λειτουργεί και έδωσε εντολή αντικατάστασής μετά από 4 μέρες με πήραν τηλέφωνο πάλι από την sumsung καί μου είπαν ότι εγκρίθηκε η αντικατάσταση και να απευθυνθώ πάλι στο πλαίσιο πήγενοντας από κατάστημα της Πέτρου Ράλλη από εκεί που το αγόρασα και τους είπα για την αντικατάσταση και πως αφού το ψυγείο δεν δούλευε από καινούριο θα πρέπει να μου ανεβάσουν το ψυγείο πάνω στο διαμέρισμα και να πάρουν το χαλασμένο και πως έχω ταλαιπωρειθη αφάνταστα από το πόσο μου έχουν καθυστερήσει την αλλαγή και πως έχουν καταστραφεί τα τρόφιμα όσα είχαμε+των παιδιών Γαλατά και φάρμακα κτλ. Μου απάντησε ο διευθυντής του καταστήματος…. Ότι πρέπει με δικό μου κόστος να κατεβάσω και να ανεβάσω το ψυγείο μετά από μια έντονη συζήτηση πού κάναμε….. Θα τα πληρώσω αλλά θα κάνω αγωγή που θα ξεκινήσει από βδομάδα καί θα σας ενημερώσω για το κόστος που εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καί για την έκβαση όλης της υπόθεσης όταν τελείωση για να γνωρίζετε πλέον το κόστος και τής διαδικασίες που χρειάζονται..

Επικοινωνία