Ο μόνος λόγος που βάζω ένα αστέρι, το οποίο τους πέφτει πραγματικά πάρα πολύ, είναι ότι δεν υπάρχει επιλογή για μηδέν ή παρακάτω – δυστυχώς, διότι πρόκειται (και το λέω με κάθε ειλικρίνεια και επίγνωση) για τους αχρηστότερους των άχρηστων και τους χειρότερους των χειροτέρων!
Αγόρασα έναν φορητό υπολογιστή των χιλίων ευρώ, και μαζί επέκταση της διετούς εγγύησης κατά έναν χρόνο. Στο τρίμηνο, ο υπολογιστής παρουσίασε πρόβλημα: δεν μπορούσε να φορτίσει. Θεωρώντας ότι το πρόβλημα είναι ο φορτιστής, μου έδωσαν έναν πολυφορτιστή για προσωρινή αντικατάσταση, μόνο που από τα δώδεκα ή και πλέον βύσματα που περιείχε το κουτί, ούτε ένα δεν ταίριαζε με τον υπολογιστή μου. Αναγκάστηκα λοιπόν να ξαναπάω στο μαγαζί, όπου και διαπιστώθηκε εν τέλει – αφού βρέθηκε επί τέλους το κατάλληλο βύσμα – ότι τελικά το πρόβλημα δεν το είχε ο φορτιστής αλλά ο υπολογιστής ο ίδιος.
Τους τον άφησα λοιπόν και μου έδωσαν για αντικατάσταση έναν άλλον – ο οποίος επίσης είχε πρόβλημα και δεν μπορούσε να συνδεθεί στο διαδίκτυο! Οπότε έμεινα χωρίς υπολογιστή να περιμένω τι θα γίνει. Τελικά με ενημέρωσαν ότι είχε πρόβλημα η μητρική κάρτα – πράγμα για το οποίο βέβαια δεν θα μπορούσα να ευθύνομαι. Μου είπαν ότι θα το διορθώσουν αλλά εγώ φυσικά είχα αγοράσει καινούργιο υπολογιστή, όχι χαλασμένο και επισκευασμένο. Εφόσον λοιπόν το προϊόν αποδείχθηκε ελαττωματικό καθώς δεν θα μπορούσα να έχω δημιουργήσει εγώ το πρόβλημα – πόσω μάλλον σε τρεις μήνες – πήγα να απαιτήσω τα χρήματά μου πίσω, ή έστω αντικατάσταση με νέο υπολογιστή. Αρνήθηκαν κάθετα, και ο υπεύθυνος είχε το θράσος να μου πει ότι απλά μου έτυχε το λαχείο – ο ένας χαλασμένος υπολογιστής στους χίλιους – και πως έπρεπε να το αποδεχθώ!
Εννοείται ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να δεχθώ μια τέτοια ήττα αμαχητί. Επικοινώνησα με τον συνήγορο του πολίτη (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, ακόμη μου απαντάει…) και στην συνέχεια με τα γραφεία στην Ελλάδα της ίδιας της κατασκευάστριας, η οποία δέχθηκε χωρίς να προβάλλει καμία αντίρρηση να μου αντικαταστήσει το παλιό μηχάνημα με καινούργιο. Πόσο ηλίθιοι ή τεμπέληδες ή αδαείς λοιπόν, αν μη τι άλλο, είναι οι υπεύθυνοι του Πλαισίου, όταν αντί να με πρήζουν και να με εκνευρίζουν θα μπορούσαν προφανώς να κάνουν ευκολότερα αυτό που έκανα τελικά κι εγώ!
Εν είδει επιλόγου στην όλη ιστορία, χτες είχα μια τελευταία (ελπίζω) εμπειρία της υπέροχης εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους πελάτες τους αυτοί οι τύποι όταν πήγα να πάρω τον επιδιορθωμένο υπολογιστή (πράγμα που είχα φυσικά αρνηθεί να κάνω ως τώρα) για να προχωρήσει η αντικατάσταση από την εταιρία. Δεν θα μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες. Απλά θα πω ότι με άφησαν να φύγω από εκεί με ένα πρόβλημα ανάκτησης των κλειδωμένων μου windows το οποίο – όπως με ενημέρωσαν όταν τους κάλεσα αργότερα από το σπίτι για βοήθεια – δεν μπορούσε να λυθεί από το τηλέφωνο!
Να ’μαι λοιπόν, κοντά ένα εξάμηνο από τότε που πλήρωσα ένα χιλιάρικο για καινούργιο υπολογιστή, να παραλαμβάνω μόλις χθες έναν επιδιορθωμένο και να μην έχω καν ακόμη ξεμπερδέψει παρά απλά να ευελπιστώ ότι αυτό θα γίνει – χάρη μόνο και μόνο σε δικές μου αποκλειστικά ενέργειες και με αντίτιμο νεύρα και μια μεγάλη και άσκοπη σπατάλη χρόνου.
Εάν δεν έπεσα στην περίπτωση (και αν κρίνω από τα υπόλοιπα σχόλια δεν έπεσα) προβλέπω αργά ή γρήγορα μαύρα μαντάτα για το συγκεκριμένο μαγαζί, διότι όσα εκατομμύρια και να ξοδεύει κανείς σε προπαγάνδα και διαφήμιση, στο τέλος θα κριθεί με βάση την πραγματικότητα. Όπως και να ’χει, θέλω να προτείνω σε όποιον θεωρεί ότι η επωνυμία και το μέγεθος της συγκεκριμένης επιχείρησης σημαίνουν αξιοπιστία και, αν μη τι άλλο, ορθή συμπεριφορά και μεταχείριση, να το ξανασκεφτεί καλά και να μείνει, όπως λέει και κάποιος παραπάνω, μακριά, μακριά – και ξανά μακριά! – από αυτούς τους ελεεινούς, εκτός αν θέλει να αντιμετωπίσει την ανικανότητα, την αυθάδεια και την ανοησία τους.
Ο μόνος λόγος που βάζω ένα αστέρι, το οποίο τους πέφτει πραγματικά πάρα πολύ, είναι ότι δεν υπάρχει επιλογή για μηδέν ή παρακάτω – δυστυχώς, διότι πρόκειται (και το λέω με κάθε ειλικρίνεια και επίγνωση) για τους αχρηστότερους των άχρηστων και τους χειρότερους των χειροτέρων!
Αγόρασα έναν φορητό υπολογιστή των χιλίων ευρώ, και μαζί επέκταση της διετούς εγγύησης κατά έναν χρόνο. Στο τρίμηνο, ο υπολογιστής παρουσίασε πρόβλημα: δεν μπορούσε να φορτίσει. Θεωρώντας ότι το πρόβλημα είναι ο φορτιστής, μου έδωσαν έναν πολυφορτιστή για προσωρινή αντικατάσταση, μόνο που από τα δώδεκα ή και πλέον βύσματα που περιείχε το κουτί, ούτε ένα δεν ταίριαζε με τον υπολογιστή μου. Αναγκάστηκα λοιπόν να ξαναπάω στο μαγαζί, όπου και διαπιστώθηκε εν τέλει – αφού βρέθηκε επί τέλους το κατάλληλο βύσμα – ότι τελικά το πρόβλημα δεν το είχε ο φορτιστής αλλά ο υπολογιστής ο ίδιος.
Τους τον άφησα λοιπόν και μου έδωσαν για αντικατάσταση έναν άλλον – ο οποίος επίσης είχε πρόβλημα και δεν μπορούσε να συνδεθεί στο διαδίκτυο! Οπότε έμεινα χωρίς υπολογιστή να περιμένω τι θα γίνει. Τελικά με ενημέρωσαν ότι είχε πρόβλημα η μητρική κάρτα – πράγμα για το οποίο βέβαια δεν θα μπορούσα να ευθύνομαι. Μου είπαν ότι θα το διορθώσουν αλλά εγώ φυσικά είχα αγοράσει καινούργιο υπολογιστή, όχι χαλασμένο και επισκευασμένο. Εφόσον λοιπόν το προϊόν αποδείχθηκε ελαττωματικό καθώς δεν θα μπορούσα να έχω δημιουργήσει εγώ το πρόβλημα – πόσω μάλλον σε τρεις μήνες – πήγα να απαιτήσω τα χρήματά μου πίσω, ή έστω αντικατάσταση με νέο υπολογιστή. Αρνήθηκαν κάθετα, και ο υπεύθυνος είχε το θράσος να μου πει ότι απλά μου έτυχε το λαχείο – ο ένας χαλασμένος υπολογιστής στους χίλιους – και πως έπρεπε να το αποδεχθώ!
Εννοείται ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να δεχθώ μια τέτοια ήττα αμαχητί. Επικοινώνησα με τον συνήγορο του πολίτη (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, ακόμη μου απαντάει…) και στην συνέχεια με τα γραφεία στην Ελλάδα της ίδιας της κατασκευάστριας, η οποία δέχθηκε χωρίς να προβάλλει καμία αντίρρηση να μου αντικαταστήσει το παλιό μηχάνημα με καινούργιο. Πόσο ηλίθιοι ή τεμπέληδες ή αδαείς λοιπόν, αν μη τι άλλο, είναι οι υπεύθυνοι του Πλαισίου, όταν αντί να με πρήζουν και να με εκνευρίζουν θα μπορούσαν προφανώς να κάνουν ευκολότερα αυτό που έκανα τελικά κι εγώ!
Εν είδει επιλόγου στην όλη ιστορία, χτες είχα μια τελευταία (ελπίζω) εμπειρία της υπέροχης εξυπηρέτησης που προσφέρουν στους πελάτες τους αυτοί οι τύποι όταν πήγα να πάρω τον επιδιορθωμένο υπολογιστή (πράγμα που είχα φυσικά αρνηθεί να κάνω ως τώρα) για να προχωρήσει η αντικατάσταση από την εταιρία. Δεν θα μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες. Απλά θα πω ότι με άφησαν να φύγω από εκεί με ένα πρόβλημα ανάκτησης των κλειδωμένων μου windows το οποίο – όπως με ενημέρωσαν όταν τους κάλεσα αργότερα από το σπίτι για βοήθεια – δεν μπορούσε να λυθεί από το τηλέφωνο!
Να ’μαι λοιπόν, κοντά ένα εξάμηνο από τότε που πλήρωσα ένα χιλιάρικο για καινούργιο υπολογιστή, να παραλαμβάνω μόλις χθες έναν επιδιορθωμένο και να μην έχω καν ακόμη ξεμπερδέψει παρά απλά να ευελπιστώ ότι αυτό θα γίνει – χάρη μόνο και μόνο σε δικές μου αποκλειστικά ενέργειες και με αντίτιμο νεύρα και μια μεγάλη και άσκοπη σπατάλη χρόνου.
Εάν δεν έπεσα στην περίπτωση (και αν κρίνω από τα υπόλοιπα σχόλια δεν έπεσα) προβλέπω αργά ή γρήγορα μαύρα μαντάτα για το συγκεκριμένο μαγαζί, διότι όσα εκατομμύρια και να ξοδεύει κανείς σε προπαγάνδα και διαφήμιση, στο τέλος θα κριθεί με βάση την πραγματικότητα. Όπως και να ’χει, θέλω να προτείνω σε όποιον θεωρεί ότι η επωνυμία και το μέγεθος της συγκεκριμένης επιχείρησης σημαίνουν αξιοπιστία και, αν μη τι άλλο, ορθή συμπεριφορά και μεταχείριση, να το ξανασκεφτεί καλά και να μείνει, όπως λέει και κάποιος παραπάνω, μακριά, μακριά – και ξανά μακριά! – από αυτούς τους ελεεινούς, εκτός αν θέλει να αντιμετωπίσει την ανικανότητα, την αυθάδεια και την ανοησία τους.
”