Τράπεζα Πειραιώς Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.8 από 45 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Τράπεζα Πειραιώς:

Η Τράπεζα Πειραιώς είναι εμπορική τράπεζα στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε στις 6 Ιουλίου 1916. Σύμφωνα με τις ενοποιημένες χρηματοοικονομικές καταστάσεις στις 31 Μαρτίου 2022 ο Όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς απασχολεί συνολικά 10.355 εργαζομένους πλήρους απασχόλησης, εκ των οποίων 942 εργαζόμενοι αντιστοιχούν σε μη συνεχιζόμενες δραστηριότητες και 161 εργαζόμενοι σε διακρατούμενες προς πώληση δραστηριότητες.[3] Τo σύνολο των καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο 2023 ανέρχονταν σε 378, ενώ απασχολεί συνολικά περίπου 7.700 άτομα. Επίσης, η Τράπεζα Πειραιώς διαθέτει 2.042 ΑΤΜ

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

45 κριτικές για “Τράπεζα Πειραιώς

  1. Αliki D.

    Το ύφακι της εξυπηρέτησης από πού κι ως που;
    Λανθασμένη πληροφορηση, transfer από το ένα τμήμα στο άλλο, αναμονες.
    Ανύπαρκτοι γενικώς.
    Εύχομαι κλείσιμο στην Πειραιώς και καλό ταμείο ανεργίας στο προσωπικό της.

  2. Δημήτρης Κ.

    Απαράδεκτη η συμπεριφορά κακή η εξυπηρέτηση καθόλου άνθρωποκεντρική συνεχίζει η τράπεζα πειραιώς να είναι τράπεζα που πρέπει να αποφύγεις

  3. ΚΡ Α.

    Λυπάμαι που δεν υπάρχει πιο κάτω. Να κάνει κάτι για τις χρεώσεις που έγιναν στα ΑΤΜ. Τέτοια λάθη δεν καλύπτονται.

  4. Έχει καταντήσει η χειρότερη τράπεζα…
    Δεν ξέρω ποιος προώθησε αυτό το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών αλλά δεν του κόβει και πολύ… Και επειδή έχω συναλλαγές και με άλλες τράπεζες αυτό δεν συμβαίνει άλλου.
    Σε βάζουν σε ένα δωμάτιο έρχεται υπάλληλος με υπολογιστή φεύγει για να διεκπεραιώσει την δουλειά σε άλλο γραφείο μόνος του και κάθεσαι και περιμένεις…μέχρι να σου φέρει ένα χαρτί να υπογράψεις…
    Απρόσωπη και απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Είμαστε πελάτες πάνω από 20 χρόνια μας πηγαίνουν από το ενα κατάστημα στο άλλο για να διεκπεραιώθει μια δουλειά που δεν έχει προμήθεια και δεν θέλανε να την κάνουνε και μας προωθούσαν στο ebanking.
    Θέλουν να κλείσουν καταστήματα να διώξουν κόσμο και όλα να γίνονται από το ebanking και αφαιρούν και τα ΑΤΜ για να μην υπάρχουν μετρητά…..

  5. Γιώργος Φ.

    Τραγικό να μην μπορούμε να βρούμε ΑΤΜ ενώ μέχρι πρόσφατα υπήρχαν σε πάρα πολλά σημεία. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνουμε προμήθειες σε αλλους

  6. Φανης C.

    Απαράδεκτοι….καταργούν μηχανήματα αυτόματης ανάληψης…πως θα πάει ένας ηλικιωμένος να πάρει την σύνταξη του, σε απόσταση 1 χλμ, ενώ πριν δεν χρειαζόταν να πάει ούτε 300 μέτρα? Η χειρότερη τράπεζα με άτομα προφανώς άσχετα όσον αφορά το σχεδιασμό. Να τα τσεπώνουν όμως ξέρουν!!!!

  7. ΚΩΣΤΑΣ Γ.

    Mακρυα….τώρα πλέον δεν έχουν και ΑΤΜ τα αντικατεστησαν στα νησιά με ΑΤΜ που χρεώνουν υπέρογκες προμήθειες και είναι από τράπεζες του εξωτερικού

    Να κλεισουμε όλοι τους λογαριασμούς μας σ αυτή την κολοτραπεζα!!!

    Τις κάρτες γιατί μας τις δίνετε αν δεν μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε μου λετε???

  8. Mix N.

    Ό,τι χειρότερο υπάρχει σε τράπεζα, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παγκοσμίως. Κλασσικό παράδειγμα: δεν με άφηνε να ολοκληρώσω συναλλαγή που έπρεπε να γίνει επειγόντως ώστε να επωφεληθώ από προσφορά που έληγε και που έπρεπε να γίνει με Visa, που εγώ έχω μόνο με Πειραιώς. Ενώ έβαλα σωστό κωδικό δεν έμπαινε με τίποτα, ούτε μου έδινε άλλο τρόπο επιβεβαίωσης (την εφαρμογή τους την αφαίρεσα προ ετών, όταν με υποχρέωνε -!!!- να περάσω βιομετρικά στοιχεία). Μετά που κλείδωσε τον λογαριασμό. Η σελίδα ανάκτησης του λογαριασμού δεν λειτουργούσε, ώρα 23:30 περίπου, εργάσιμη μέρα. Όταν τηλεφώνησα την εξυπηρέτηση πελατών τους και εφόσον άκουσα κάνα 10λεπτο προηχογραφημένα μηνύματα που ήταν αδύνατον να τα προσπεράσω, μου είπαν πως γινόταν εκείνη την ώρα αναβάθμιση του συστήματός τους! Έτσι έχασα την προσφορά.

  9. Christos Pirpiniadis P.

    Δεν ειναι τραπεζα ειναι καφενειο
    Η χειροτερη
    ντροπη

  10. Ιασονας Δ.

    Η χειροτερη τραπεζα που εχει υπαρξει. Περα απο ΟΛΑ τα αλλα, πλεον δεν δουλευουν ουτε τα ΑΤΜ τους ΠΟΥΘΕΝΑ και στα τηλεφωνα λενε να υποβαλλω φορμα παραπονων και οτι δεν υπαρχει κανενας αρμοδιος για το θεμα. Το app επισης ο,τι χειροτερο κυκλοφορει. Μην γινετε ποτε πελατες της πειραιως

  11. Βασιλεια Β.

    Στο Υποκαταστημα Παπαγου χθες το μεσημερι ειχαμε την τυχη να μας εξυπηρετησει μια καταπληκτικη νεαρη υπαλληλος και μαλιστα χωρις καν να της το ζητησουμε και χωρις να εχει την υποχρεωση να το κανει. Με ευγενεια, υπομονη και ενσυναισθηση που σπανια συναντα κανεις τοσο στις δημοσιες οσο και στις ιδιωτικες υπηρεσιες στις μερες μας, μας βοηθησε να διεκπεραιωσουμε την υποθεση μας με τον καλυτερο δυνατο τροπο. Της εκφραζουμε την ευγνωμοσυνη μας και της ευχομαστε καθε καλο στη ζωη της!

  12. Τραπςζα Πςιραιως στην οδο Παπαναστασιου, Θεσσαλονίκη.
    Και το ένα αστέρι πολύ τους είναι.
    Απαράδεκτη υπάλληλος στην υποδοχή, που έπρεπε να ακούμε όλοι οι πελάτες και οι συνάδελφοι της, την διαπεραστικη φωνή της, που μαλωνε με πελάτες.
    Απαράδεκτη και αγενής και η ταμίας της τράπεζας
    Η συγκεκριμένη τράπεζα, στηρίζεται σε 2 ακούραστους υπαλλήλους.

  13. Lela N.

    Απαράδεκτη πολιτική στο Αργοστόλι Κεφαλονιας.
    Όλο το προσωπικό ρομπότ!!!

  14. Lakis S.

    Η χειρότερη εξυπηρετή και ούτε σεβασμός στον πελάτη. Έλεος δεν είμαστε και φιλαράκια

  15. Δημήτρης Σ.

    Από τις χειρότερες εξυπηρέτησεις τόσο τηλ. όσο και κατιδιαν.

  16. Δέσποινα Η.

    Μπήκα στο υποκατάστημα της Ηγουμενίτσας μετά την ανακαίνιση και απογοητεύτηκα.παντου mdf και χωρίσματα και πουθενά υπάλληλοι.ηθελα να κάνω μια ερώτηση αλλά σε ποιον; τελείως απρόσωπη . έφυγα αμέσως.και γιατί για να κλείσω ραντεβού πρέπει να κάνω εγγραφή αν δεν είμαι πελάτης;μου φαίνεται θα ψάξω κάποια άλλη τράπεζα !!

  17. Μαρία Μ.

    Η χειρότερη τράπεζα!! Μείωσαν προσωπικό, ταμιες ανύπαρκτοι, κάνουν όλες τις εργασίες κ όταν πρέπει να εξυπηρετήσουν καθαρά ταμειακή εργασία όπως πχ εξόφληση εργοσημων με το δίκιο τους δυσανασχετουν κ μεις οι πελάτες περιμένουμε κ δύο ώρες!!
    Απαράδεκτη πολιτική!!

  18. ΜΑΡΙΑ Π.

    Έχω κάνει 3 προσπάθειες για online αγορά και ενώ δίνω την έγκρισή μου και λαμβάνω την ενημέρωση ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε, τελικά η όλη διαδικασία δεν προχωράει. Και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πραγματικά δεν υπάρχει, μόνο συγκεκριμένες ώρες και ημέρες. Αν χρειαστείς κάτι εκτός αυτού του ωραρίου, χάθηκες. Τηλεφωνική μη εξυπηρέτηση θα έπρεπε να λέγεται

  19. Δημήτρης Β.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Χωρίς να υπάρχουν πελάτες στο κατάστημα περίμενα στην αναμονή από τις 8:30 έως και τις 12:00 προφανώς δεν είμαι κολλητός με κάποιο υπάλληλο.

  20. Μάρκελιανα Ζ.

    Η καλύτερη τράπεζα!!!!!!!