Ανεστης Σαλπιγγιδης Σ.


Review on Τράπεζα Πειραιώς

  1. Απαράδεκτη εμπειρία. Είναι πραγματικά απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν υπάρχει κανένας τρόπος να ακυρώσεις μια πιστωτική κάρτα, εκτός από το να περιμένεις να σε καλέσει κάποιος από το αρμόδιο τμήμα – και αυτό αφού προηγουμένως δημιουργηθεί σχετικό αίτημα μέσω τηλεφωνικού κέντρου. Στην περίπτωσή μου, το αίτημα καταχωρήθηκε και η τράπεζα δεσμεύτηκε να επικοινωνήσει μαζί μου την επόμενη μέρα, ώστε να προχωρήσει η ακύρωση της κάρτας. Φυσικά, δεν με κάλεσε ποτέ κανείς. Κάθε προσπάθεια να επικοινωνήσω ξανά απέβη άκαρπη, αφού η γραμμή διαρκώς “έπεφτε”.Το πιο εξοργιστικό όμως είναι ότι δεν υπάρχει καμία άλλη οδός ακύρωσης: ούτε μέσω της εφαρμογής, ούτε μέσω email, ούτε καν μέσω καταστήματος. Η μόνη “εγγυημένη” λύση που είναι να δηλώσω απώλεια ή κλοπή της κάρτας,να καταφύγω εσκεμμένα σε ψευδή δήλωση.

Επικοινωνία