ΜΑΡΙΑ Π.


Review on Τράπεζα Πειραιώς

  1. ΜΑΡΙΑ Π.

    Έχω κάνει 3 προσπάθειες για online αγορά και ενώ δίνω την έγκρισή μου και λαμβάνω την ενημέρωση ότι η συναλλαγή ολοκληρώθηκε, τελικά η όλη διαδικασία δεν προχωράει. Και η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πραγματικά δεν υπάρχει, μόνο συγκεκριμένες ώρες και ημέρες. Αν χρειαστείς κάτι εκτός αυτού του ωραρίου, χάθηκες. Τηλεφωνική μη εξυπηρέτηση θα έπρεπε να λέγεται

Review on ΕΛΤΑ Courier

  1. ΜΑΡΙΑ Π.

    Σχόλιο στην παραγγελία, να καλέσει ο courier μόλις φτάσει. Μνμ από την εταιρεία ανεπιτυχής παράδοση και σε επικοινωνία μαζί τους, ο συγκεκριμένος courier συνήθως καλεί, εγώ πάντως κλήση δεν είχα. Κανονίστηκε νέο ραντεβού. Άντε να δούμε..

Επικοινωνία