Τόνος RIO MARE σε νερό συσκευασία 2*112 τιμή 8 € και δήθεν επιστροφή για κάθε 4 € αγορά 2€ σε…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!!!!Βασικά δεν υπήρχε εξυπηρέτηση αφού περίμενα 1 ώρα ακριβώς αναμονή τηλεφωνική και δεν απάντησε κανείς!!!! Και μετά από πολλές μέρες τηλεφωνικης προσπάθειας περιμένοντας 20 λεπτά το λιγότερο!!! Κλείστε το αν δεν μπορείτε να στηρίξετε τις παροχές σας!!!!
”Απαράδεκτοι. Έκανα παραγγελία από το κατάστημα στην Εθνικής Αντιστάσεως στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη 9/8 με ονοματεπώνυμο πελάτη και παραλήπτη για Ιερισσό Χαλκιδικής. Με δική τους απόφαση χωρίς να μ ενημερώσουν θέλησαν να στείλουν το προϊόν στην κύρια κατοικία που όπως είπαν την βρήκαν καταχωρημένη στο σύστημα απο αγορά σχεδόν προ 6ετιας. Μετά από τεράστια αναμονή στο τηλέφωνο για 2 συνεχόμενες μέρες ( ως το Σάββατο) και ενώ κατάλαβαν οτι εκαναν οι ίδιοι λάθος με το “σύστημα” τους και υποσχεθηκαν ότι θα το διορθώσουν( καθότι δεν θα έστελναν το προϊόν στην διεύθυνση που καταχωρηθηκε στο δελτιο παραγγελίας) το αποτέλεσμα ήταν εντέλει να στείλουν το προϊόν στη λάθος διεύθυνση. Οι κύριοι με τους οποίους μιλήσαμε ονομαστικά δεν ασχολήθηκαν καν. Κανένας εκ των 3 δεν ασχολήθηκε να διορθώσει το λάθος που οι ίδιοι έκαναν εξαρχής. Μας κοροϊδεύουν.
”αγορασα ψυγειο , επειδη εγραφε οτι γινεται παραδοση σε μια μερα ……το ψυγειο προπληρωθηκε και η παραδοση εγινε μετα απο μια εβδομαδα…στην παραγγελια μου ειχα και το παλιο ψυγειο για αποσυρση……ποτε δεν το πηραν ….μου ειπαν οτι θα ερθει αλλος να το παρει…φυσικα δεν ηρθε κανενας….ευτυχως περασε ο παλιατζης….απαραδεκτοι ….
”Παραγγέλνεις Παρασκευή για να έρθει το προϊόν Τετάρτη κατά τα άλλα παίρνεις το προϊόν που θέλεις αυθημερον.
”Η αγοραστική εμπειρία μεταφράζεται σε ασυνεπεια στα λεγόμενα τους τα συστήματα πέφτουν και δεν.μπορεις ούτε να πληρώσεις
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ….Εκτός από το προσωπικό.
απαραδεκτοι.αγορασα με πιστωτικη a/c και παραδοση με εγκατασταση μαζι 18 ιουλιου.την 1η αυγουστου παρεδωσαν και ακυρωσαν την εγκατασταση μαζι γιατι δεν εξυπηρετει την περιοχη.μεχρι σημερα κοροιδευουν οτι δινουν την εγκατασταση σε τεχνικοκαι να κανω υπομονη.κσθε μερα αναμονη 40 λεπτα και το ιδιο παραμυθι.μακρια εχουν φθασει στα ορια τησ απατησ.!
”20 Ιουλίου αγορά με εφάπαξ το ποσό για air condition 24000 με (υποτίθεται) δωρεάν εγκατάσταση, παραλαβή air condition στις 25 Ιουλίου και εντός 2 ημερών θα με έπαιρνε ο ψυκτικός για την εγκατάσταση, στις 28 Ιουλίου μίλησα μέσω messenger και μου είπαν ότι λανθασμένα το κατάστημα Νέων Μουδανιών Χαλκιδικής δεν πέρασε την δωρεάν εγκατάσταση, πήρα εγώ στα κεντρικά και την πέρασαν, μου είπαν εντός λίγων ημερών θα ειδοποιηθω, ξανά επικοινώνησα μέσω messenger μου ήρθε και μήνυμα στο κινητό ότι λάβανε το αίτημα μου κλπ, μαντέψτε καμία επικοινωνία έως σήμερα 7 Αυγούστου, μακράν η χειρότερη εξυπηρέτηση.
”Μόνο να σε κοροϊδεύουν ξέρουν και να σε παραπέμπουν σε ένα τηλέφωνο με κάτι 999999999.αν έχεις υπομονή και ανάψεις καμία λαμπάδα Θά σού φανερωθεί μετά από δύο ώρες ένας υπάλληλος που δεν θα σε εξυπηρετήσει .οι υπάλληλοι στα καταστήματα πετάνε αετό και σε παραπέμπουν σε αυτό το νούμερο που δεν απαντάει .τρέχετε να πάρετε κλιματιστικά και προσφορές
”Πήγα χθες στο κατάστημα στο αεροδρόμιο..ο υπεύθυνος όλου του καταστήματος εκεί ήτανε απαράδεκτος και αγενής..ζήτασα να κάνω ακύρωση παραγγελίας που είχα κάνει σε άλλο κατάστημα χωρίς να έχω παραλάβει το προιόν, προκειμένου να κάνω εκ νέου παραγγελία του ίδιου προιόντος, ΑΛΛΟΥ χρώματος όμως κ να προσθέσω κ την εγγύηση κ αρνήθηκε να το κάνω, ενώ ο υπάλληλος μου έλεγε ότι γίνεται…Συνήγορος του Καταναλωτή λοιπόν για να βάλουν μυαλό!
”Απαράδεκτοι!Η χειρότερη εξυπηρέτηση με διαφορά!!μου έκλεισαν ραντεβού για τοποθέτηση κλιματιστικου και δεν ήρθαν ποτέ χωρίς καμία ενημέρωση.η επικοινωνία είναι δύσκολη με μεγάλη αναμονή και δεν έχουν καμία πρόθεση να σε εξυπηρετησουν.ΜΑΚΡΙΑ!!!
”Αν αντιμετωπίσεις πρόβλημα δεν πρόκειται να σε εξυπηρετησουν!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!! Σου πουλαν άτοκο δάνειο χωρίς να υπάρχει ακυρώνουν μόνοι τους την παραγγελία ενω Εσυ περιμένεις κ στην ανανεώνουν πάλι με τόκο! Περιμένεις 30 λεπτά + για να συνδεθείς, εκπρόσωποι με απάθεια κ καθόλου εξυπηρετικοτητα! Δεν έχω λόγια! Το δε chat τους δε λειτουργεί ποτέ! Περιμένεις 20λεπτα κ μόλις έρθει η σειρά σου σε πετάει έξω! Ότι κ να πω είναι λίγο για την εμπειρία ! Μακρυά!!
”Η χειρότερη εξυπηρέτηση και το χειρότερο κατάστημα ηλεκτρικών συσκευών. Αγοράσαμε δύο κλιματιστικά συγκεκριμένης μάρκας μετά από παρότρυνση του καταστήματος ότι έχει δωρεάν εγκατάσταση. Στην πορεία προέκυψε ότι θα έπρεπε να πληρώσουμε επιπλέον 100€ χωρίς να έχει αναφερθεί καθόλου. Μην τους εμπιστεύεστε. Για ότι χαρτί είναι να υπογράψετε διαβάστε το πρώτα γιατί αλλά λένε και άλλα σας δίνουν να υπογράψετε…
”Στις 21/7/23 Παρασκευή αποφάνθηκαν στο κατάστημα κοτσοβολο Μεταμόρφωση με σκοπό να προβούμε σε αγορά ενός ψυγείου και ενός κλιματιστικό με βαουτσερ ανακυκλώνω αναγκαστικά θα αναφέρω το όνομα της κυρίας λευκή η οποία μας υποδέχτηκε καλά ευγενικά με όρεξη στη πορεία έκανε τις ενέργειες μέσα από το πρόγραμμα και πάντα σαν καλός καθοδήγησης μας ανάφερε ότι πρέπει να βάλουμε ειδική Μαρίζα για τη τάση οπότε δύο σύνολο 20 κατόπιν μας ρώτησε αν είναι σε οροφο είπαμε στο πρώτο διπλό κατοικία 15 σκαλιά είπε έχουμε πρόβλημα δεν κατεβαίνουν με τα χέρια αλλά μόνο με γερανό 125 συν κατόπιν αντίδρασης μου μας έκανε χάρη και το άφησε 90 βγήκε και μπήκε τρεις φορές δεν επερνε το πρόγραμμα τον γερανοσαν χρέωση απίστευτη ταλαιπωρία για μια ώρα όρθιοι στο γκισέ ρωτάω μα γιατί δεν πάει με τα χέρια σε εμάς όλες τις συσκευές τις ανεβάσαμε με τα χέρια και απαντά το αμίμητο έως 60 φάρδος παει εσείς είστε 70 φορδος το ψυγείο και δεν το ανεβαζουν .
”Εκεί πλέον κατάλαβα ότι κάτι τρέχει μας λέει λοιπόν η ώρα είναι ενια κοιτάξτε κόλλησε το πρόγραμμα δεν μπορώ να εξυπηρετήσω οπότε ελάτε αύριο να το τελειώσουμε.
Την επόμενη σαν βλακες ημέρα Σάββατο πήγαμε ξανά το πρόγραμμα δύο φορές έξω μέσα φωνάζει ένα συνάδελφο αυτός λέει κάτι ακαταλαβιστικα και φεύγει τρία τέταρτα αναμονή και στο τέλος τι λέει η κυρία??
Λυπάμαι δεν μπορώ να εξυπηρετήσω τη κοιτάω και λέω κυρία μου σοβαρά τώρα ήμουν έτοιμος να την χαστουκίσω και θα είχαμε φασαρίες αστυνομίες κλπ.
Προτίμησα να φύγω.
Πάμε με τη σύζυγο στο κατάστημα Αχαρνών που είναι και η κατοικία μας και λάθος που δεν πήγαμε από αρχής
ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ
σε 15 λεπτά ή υπάλληλος το τελείωσε ναι έκανε κατευθείαν την έκδοση βαουτσερ πήγαμε ταμείο και δεν ανέφεραν γερανό ήρθαν τα παιδιά το ανέβασαν το έβγαλαν από την κούτα πήραν και τα σκουπίδια και παραλάβαμε τα πράγματα.
Προϊστάμενε της μεταμόρφωσης ακους;
Μάλλον θα πρέπει να παρετηθεις και εσύ και η κυρία……
Απαράδεκτη καθυστέρηση και εξυπηρέτηση στο κατάστημα Ηλιούπολης….
”Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ καμία εξυπηρέτηση,το τηλεφωνικό κέντρο είναι διακοσμητικό,δεν απαντά κανείς εκτός αν έχεις ένα 2ωρο ελεύθερο που και πάλι δεν θα βγάλεις άκρη.
”Μου έχει χαλάσει το πλυντήριο ρούχων εδώ και 20 μέρες και ακόμα περιμένω, υποτίθεται πως πληρώνεις total support και είναι τσάμπα λεφτά.Ξεφτιλες.Και κάτι που πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ειναι ότι αν πάρεις κάτι με δανειοδότηση δεν μπαίνεις στην μαύρη λίστα μόνο αν αργήσεις κάποια δόση,αλλά και αν πληρώνεις νωρίτερα.ΜΑΚΡΙΑΑΑΑ!!!!!!
Η χειρότερη εταιρία απατεώνες μια Ώρα αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο κλείνουν οι γραμμές ο ένας υπάλληλος σε συνδέει με τον άλλο υπάλληλο και περιμένεις με τις ώρες στη γραμμή Αγοράζεις κλιματιστικό τον Ιούλιο εξοφλείς όλο το πόσο πληρώνεις και τεχνικό κωτσοβολος για εγκατάσταση και ο τεχνικός δεν έρχεται ποτέ ! Λαμβάνεις μηνύματα στο Viber από Κωτσόβολο ο τεχνικός θα έρθει την τάδε ημερομηνία , τεχνικός δεν έρχεται , δεν σε ενημερώνει κανένας γιατί δεν ήρθε, τηλεφωνεις στο τηλεφωνικό τους κέντρο και μετά από ημέρες βρίσκεις κάποιον υπάλληλο που σου απαντά : συνάδελφος μας έχει αναλάβει τη διεκπεραίωση του προβλήματος σας και θα επικοινωνήσει μαζί σας ! Μπορεί να περάσει και ένας μήνας , σε αυτές τις διαδικασίες και να πας στο νοσοκομείο από ζέστη – καύσωνα χωρις κλιματιστικό , να αποκτήσεις πίεση σάκχαρο και άλλες παθήσεις που θα δημιουργηθούν ενώ βρίσκεσαι σε αυτή την ταλαιπωρία ! Μακριά ! Μακριά ! Μακριά !
”Δεν ξέρω τι να πω, έχω αγοράσει εδώ και δέκα μέρες ενα κλιματιστικό με προγραμματισμένη εγκατάσταση την Παρασκευή. Δεν ήρθε κανείς και δεν ειχα καμία ενημέρωση επί του θέματος, έχω επικοινωνήσει 3 φόρες (με αναμονή άνω των 30 λεπτών κάθε φορά) και μου λέτε ότι ο τεχνικός θα με ενημερώσει άμεσα, πράγμα το οποίο ΦΥΣΙΚΑ δεν έχει γίνει. Είναι τόσο δύσκολη μια ενημέρωση οτι ακυρώθηκε το ραντεβού και πρέπει να κανονιστεί κάποια άλλη μέρα? Πέρα του ότι θα επιστρέψω αμέσως το κλιματιστικό, δεν πρόκειτε να ξανακάνω αγορά απο εσάς.
”Παραγγελία και πληρωμή στις 15/7. Σήμερα 27/7 κι ακόμα η κατάσταση αλλάζει από “Σε επεξεργασία” σε “Ολοκληρώθηκε” και τούμπα χωρίς να έχω παραλάβει τίποτα. Η βοήθεια στο Live Chat είναι άχρηστη καθώς περιμένεις 45 λεπτά + για να σου απαντήσουν πως θα επικοινωνήσουν μαζί σου χωρίς να γίνεται αυτό ποτέ.
Ενημέρωση 31/7: Σήμερα, μετά από μισό μήνα εδέησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου. Μ’ ενημέρωσαν πως δεν είναι διαθέσιμο και ακύρωσαν την αγορά μου. Είναι λίαν επιεικώς απαράδεκτοι! Τους πήρε μισό μήνα για να διαπιστώσουν πως δεν υπάρχει διαθεσιμότητα! Θα γίνει και καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή γιατί αυτό τείνει να γίνει πάγια συμπεριφορά πωλητών στις online αγορές. Είμαι πελάτης και μάλιστα καλός του Κωτσόβολου από το ’90 και ποτέ δεν μου φέρθηκαν έτσι!
(Σημειωτέων πως το προϊόν που παρήγγειλα εμφανίζεται ακόμη ως διαθέσιμο στο BestPrice! )
”ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ! Οι υπάλληλοι δεν ενδιαφέρονται, τα τηλέφωνα ΔΕΝ τα απαντάνε, οι παραδόσεις γίνονται σαν να σε τιμωρούν και γενικά η απάθεια τους σε φτάνει στο διάστημα !!!! Είναι ντροπή απλά !!!
”Απαράδεκτοι παιδια αγόρασα πατινι Μ έφτασε 517 κ πριν καν κλείσω χρόνο χαλασε Μ είπαν να δώσω 405 ευρο γιατί οξειδωθηκε η μπαταρια κ δεν το κάλυπτει η εγγύηση
”Απαράδεκτοι!!! Δεν σηκώνει το τηλέφωνο κανείς….. έχουμε παραγγείλει κατι από 7/7/23 και ακόμη τίποτα…… Ντροπη…..
”Και υποτίθεται ήταν και κάτι από δωροεπιταγη από μια αγορά που μας δώσατε γιατί μας είχατε ταλαιπωρήσει….
Εαν υπηρχε αρνητικο πρόσημο θα το εβαζα!!!! Παραδοση a/c 14/7, λαμβανω μηνυμα οτι η εγκατασταση θα γινει 20/7. Κανεις δεν ηρθε. Καλω (αναμονη 24’λες κ ολη η Ελλαδα μιλα μαζι τους) κ μου λενε ηταν αυτοματοποιημενο μηνυμα(!!). Σημερα 26/7 κ ακομα καμια κληση για την εγκατασταση!!! Απαράδεκτοι!
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
”Αγοράσαμε από φυσικό κατάστημα ένα MacBook της Apple και με το που ανοίξαμε είχε προβλήμα με την μπαταρία (ολοκαίνουργιο, του κουτιού). Σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας δεν σου το αντικαθιστούν αμέσως αλλά πρέπει να σταλεί στα κεντρικά γραφεία της Apple στην Αθήνα ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ και όχι αντικατάσταση.
Ύστερα από πολύωρες απαιτήσεις για αντικατάσταση και αφού ζητήσαμε επιστροφή χρημάτων αν δεν το αντικαταστήσουν μας έγινε αντικατάσταση «χαριστικά».
Εφόσον έγινε επικοινωνία με τα κεντρικά του Κωτσόβολου στην Αθήνα και μας ενημέρωσαν ότι το καινούργιο MacBook βρίσκεται στο σημείο παραλαβής, φτάνοντας εκει να το παραλάβουμε μας ενημέρωσαν ότι τελικά έγινε κάποια λάθος συννενόηση και δεν βρίσκεται εκεί..
Mόνο ένας υπάλληλος ήταν εξυπηρετικός στο τμήμα των επισκευών όπου έκανε τα αδύνατα δυνατά για βρει μια λύση στο πρόβλημά μας ο οποίος ήταν και ο μόνος που έβαλε τον εαυτό του στη θέση του πελάτη
Απαράδεκτοι. Η δωρεάν εγκατάσταση κλιματιστικού που διαφημίζουν κατέληξε σε παράδοση χωρίς εγκατάσταση και ας ψάξει ο πελάτης να βρει ψυκτικό. Η παράδοση συσκευών σε μια μέρα κατέληξε σε παράδοση μετά από 11 μέρες και επειδή η παράδοση πρέπει να γίνει σε εξοχική κατοικία προσπαθώ να ακυρώσω την παραγγελία, αλλά το σύστημα δεν δέχεται την ακύρωση. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν απαντά. Έπρεπε να αναλάβει το κατάστημα κάποια σοβαρή διοίκηση. Όπως και να έχει, είναι η τελευταία φορά που πραγματοποιώ αγορά από τον Κωτσόβολο.ντροπη
”Μοναδικά απαράδεκτοι!!! Αγόρασα air condition, έφεραν μόνο την εξωτερική μονάδα. Για νέα παραλαβή της εσωτερικής, απίστευτη ασυνεννοησία, ταλαιπωρία στην τηλεφωνική γραμμή με αναμονή περίπου 50 λεπτά κάθε φορά. Μοναδική εξαίρεση υπάλληλος από το συνεργείο διανομής που με τις συμβουλές του βρήκα άκρη. Κ ο διευθυντής καταστήματος στη λεωφόρο Συγγρού που κατανοήσε το πρόβλημα κ με τα πολλά εξυπηρετηθηκα μετά από ταλαιπωρία 20 ημερών. Μην περνάτε ούτε απ έξω από Κωτσοβολο. Μόνο αν μπορείτε να παραλαμβάνετε οι ίδιοι το προϊόν αγοράς.
”Ξεφτίλες παίρνω τηλ 5 λεπτά αναμονή έχουν περάσει 20 και δεν το αηκωνουν ποτε συνεργασία με τις τηλεφωνικές εταιρίες έχετε
”