Γιώτα Βλαχοχριστοπούλου Β.


Review on Κωτσόβολος

  1. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
    Αγοράσαμε από φυσικό κατάστημα ένα MacBook της Apple και με το που ανοίξαμε είχε προβλήμα με την μπαταρία (ολοκαίνουργιο, του κουτιού). Σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας δεν σου το αντικαθιστούν αμέσως αλλά πρέπει να σταλεί στα κεντρικά γραφεία της Apple στην Αθήνα ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ και όχι αντικατάσταση.
    Ύστερα από πολύωρες απαιτήσεις για αντικατάσταση και αφού ζητήσαμε επιστροφή χρημάτων αν δεν το αντικαταστήσουν μας έγινε αντικατάσταση «χαριστικά».
    Εφόσον έγινε επικοινωνία με τα κεντρικά του Κωτσόβολου στην Αθήνα και μας ενημέρωσαν ότι το καινούργιο MacBook βρίσκεται στο σημείο παραλαβής, φτάνοντας εκει να το παραλάβουμε μας ενημέρωσαν ότι τελικά έγινε κάποια λάθος συννενόηση και δεν βρίσκεται εκεί..
    Mόνο ένας υπάλληλος ήταν εξυπηρετικός στο τμήμα των επισκευών όπου έκανε τα αδύνατα δυνατά για βρει μια λύση στο πρόβλημά μας ο οποίος ήταν και ο μόνος που έβαλε τον εαυτό του στη θέση του πελάτη

Επικοινωνία