Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.5 από 1141 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1.141 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Σοφία Π.

    02/08/25 σε υποκατάστημα της Πάτρας αγοράστηκε κουζίνα όπου πληρώθηκε επιτόπου. Η πωλήτρια με διαβεβαίωσε ότι η κουζίνα είναι του κουτιού και όχι εκθεσιακό προϊόν! Αυτό που έφτασε σε εμένα ήταν μια κουζίνα ούτε καν εκθεσιακή αλλά για πέταμα. Καμιά διάθεση για να αλλάξουν το λάθος που έχουν κάνει μακριά παιδιά!!!!

  2. Maria K.

    Απαράδεκτο! Από δικό τους λάθος μας έφεραν ελαττωματικό προϊόν μια εβδομάδα μας έχουν στα τηλέφωνα και δεν μας απαντάνε! Φυσικά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η κουζίνα που πληρώθηκε επιτόπου καθως αν την χρησιμοποίησουμε δεν θα μας την αλλάξουν. 5 άτομα μια εβδομάδα τρώμε έξω πρωί μεσημέρι βράδυ. Και προφανώς δεν έχουν σκοπό να διορθώσουν το λάθος τους! ΜΑΚΡΙΆ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ!! Η εξυπηρέτηση πελατών τους απαράδεκτοι με ύφος και τουπε χιλίων καρδιναλίων και ειρωνία ενώ τους έχουμε με το σις και με το σας! Μας αντιμετωπίζουν λες και φταίμε εμείς για μια κατεστραμμένη κουζίνα που απλά ήθελαν να σπρώξουν! Καλύτερα να πάτε σε μικρά τοπικά καταστήματα!! Μακριά!!!

  3. Μαγδαλινη Χ.

    Απαράδεκτη μου έδωσαν λάθος πληροφορίες όταν τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών η συμβολή τους ήταν να ακυρώσω την παραγγελία αντιεπαγγελματισμός

  4. Κωνσταντινα Τ.

    Εκανα παραγγελία για ανακύκλωση δηλαδή να περάσουν από το σπίτι μου να παραλάβουν πλυντήριο και καταψύκτη. Εχω δώσει την ημερομηνία παραλαβής και δεν έχει εμφανιστεί ποτέ κανείς ! Ούτε τηλέφωνο ούτε κάποια ενημέρωση για πιο λόγο δεν ήρθε κανείς ! Και στην εξυπηρέτηση κανείς δ ξέρει τπτ να μ απαντήσει να ξανά καλέσω και να ξανά κάνω εκ νέου αίτηση!

  5. Δημητρουλα Π.

    Η κυρία Αναστασία Σ ήταν πολύ εξυπηρετική και με βοήθησε πολύ στις αγορές μου. Συγχαρητήρια θερμά!

  6. Akis S.

    Πολύ πολύ κακή εξυπηρέτηση, αν έχετε ένα προϊόν εντός εγγύησης, χρειάζονται μήνες για να σας τηλεφωνήσει το τμήμα σέρβις τους… Κωτσόβολος ποτέ ξανά.

  7. ΜΑΡΚΟΣ Ζ.

    αγορασε η συζυγος κινητο τηλ.και θηκη με τζαμακι για το συγκεκριμενο μοντελο κινητου με την προυποθεση οτι θα μας κανει την τοποθετηση του τζαμιου καποιοσ τεχνικος του καταστηματος δωρεαν .μας ειπαν ναι γινετε δωρεαν .οταν πηγαμε να παραλαβουμε τα παραπανω προιοντα μας ειπαν οτι υπαρχει χρεωση 5,90 για την τοποθετηση του τζαμιου στο κινητο.πηγα στο διευθηντη του καταστηματος και τον ρωτησα γιατι να χρεωθω απο την στιγμη που εδω στο καταστημα καποια υπαλληλος μας ειπε οτι ειναι δωρεαν.εκανε λαθος ηταν η απαντηση του. τον ρωταω παλι ! κι εγω θα πληρωσω το λαθος του υπαλληλου σας ? δεν απαντησε ! αποτελεσμα επεστρεψα την θηκη μαζι με το τζαμακι γιατι απλα εγω δεν ξερω να το τοποθετησω ! ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ.ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ !

  8. ΝΑΤΑΛΙΑ Ο.

    Πληρώσαμε την υπηρεσία total support. Χάλασε το πλυντήριο μου, έχει περάσει ενάμισης μήνας και είμαι ακόμα χωρίς πλυντήριο!!! Ούτε επισκευή και ακόμα περιμένω αντικατάσταση! Άπειρα τηλεφωνήματα από μέρους μου και καμία εξυπηρέτηση από μέρους της εταιρείας, μόνο θεωρία! Δεν υπάρχει ουσιαστική και πρακτική εξυπηρέτηση.

  9. ΦΡΑΓΚΟΥΛΑ Σ.

    περιμενα κατοπιν ειδοποιησησ την παραδοση παραγελιασ 1400 ε απο τησ 2 μεχρι τησ 4 πληρωμενη μετρητησ καποια στιγμη με παιρνει ο οδηγοσ τησ διανομη σ και μου λεει θα ρθουμε νωριτερα ενταξει λεω σε μιση ωρα με ξαναπαιρνει και μου λεει λαθοσ διευθυνση μου δωσανε και δεν μπορω να ερθω ενα τετραγωνο πιο κατω και αρχιζει ο γολγοθασ με τουσ υπευθυνουσ ανευθυνουσ ολοι στον κοσμο τουσ χοντρα χοντρα περα βρεχει αγενεστατοι ολοι μεχρι αειδειασ και χωρισ ηθοσ η προτεινομενη λυση ……παραδοση δεν γνωριζουμε ακυρωστε την παραγγελια να τουσ χαιρονται ενασ να τουσ προγραματιση δεν υπαρχει

  10. Γιώργος Κ.

    3 φορές λάθος στην περιοχή παράδοσης, εξυπηρέτηση κάτω του μετρίου, 571,64€ , άδεια και τρία ταξίδια χωρίς λόγο στη Χαλκιδική. Ντροπή μεγάλη. Έχει γίνει καταγγελία στον υπουργό, και στο υπουργείο ανάπτυξης. Δεν υπάρχει ημερομηνία εξυπηρέτησης.

  11. Eleni Kontoudaki K.

    Η καλύτερη εξυπηρέτηση από το κατάστημα της Ρόδου στην υπάλληλο τους την Άντζελα στο κλιματιστικό που πήρα τον Ιούλιο και λόγο της άψογης συμπεριφοράς της ευγένεια και χαμόγελο σήμερα πήγα και αγόρασα και φούρνο μπράβο της ..🤗🙏
    Ελένη κοντουδακη Ρόδος

  12. Χρυσουλα Α.

    Μολις επεστρεψ απο Κωτσοβολο Γλυφαδας .πηρα ενα καλο, βαρυ ανεμιστηρα..η κοπελα με η Κατερινα, του 1 οροφου με εξυπηρετησε αμεσως.μου υπεδειξε το πιο αθορυβο, με τηλεχειριστηριο , μαρκα κλιματιστκων, ο Κυριακος , ο πληροφορικαριος ,τον συναρμολογησε και τον πηγε στο αμαξι..ταχυτατα ολα.
    Δεν ειναι η πρωτη φορα που αγορασα ειδη. Απο το καταστημα αυτο..
    Ευχαριστω πολυ..♥️♥️
    Κυριακο, κατερινα..

  13. ΚΑΤΕΡΙΝΑ Π.

    Ψυγειο ντουλαπα.
    Για να το αγοράσουμε μας ειπαν: Παραλαβή όποτε θέλετε . 1o Ψεμα.
    Για να το αγοράσουμε μας είπαν: Θα σας το παραδώσουμε μεσα στο σπίτι . 2ο Ψεμα.
    Για να το αγοράσουμε μας είπαν: Θα σας πάρουμε τηλέφωνο ενα τεταρτο πριν. 3ο Ψεμα.
    Για να το αγοράσουμε μας είπαν: Την ημέρα της παραλαβής θα πάρουμε και την λευκή συσκευή που εχετε ήδη. 4ο Ψεμα
    Μας ενημέρωσαν λοιπόν οτι τιποτα απο τα παραπάνω δεν μπορεί να συμβεί και αν θέλουμε (μιας κ δεν συμβαίνει κ πρώτη φορά απο οτι μας είπαν) Μπορούμε να ακυρώσουμε την παραγγελια. Συμπερασματα δικά σας. Δεν μιλάμε για λάθη μιλάμε για καθαρα ψέματα.

  14. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Ζ.

    Σέρβις εξυπηρέτηση μηδέν κλείστε το

  15. Αννα Φ.

    Δυστυχώς είναι απαράδεκτοι!!!
    Λες και είναι υπό διάλυση η εταιρεία!!
    Αγόρασα ένα ψυγείο ντουλάπα και ήρθε η ώρα να κάνω χρήση της επέκτασης εγγύησης την οποία είχα ακριβοπληρώνει… Είμαι 10 μέρες με πρόβλημα στο ψυγείο και όλο θα με πάρει ο τεχνικός…Τελικά δεν αξίζει να πληρώνουμε επέκταση.
    Η επόμενη κίνηση μου είναι καταγγελία στην προστασία καταναλωτή!!

  16. Αντώνης Μ.

    Η παραγγελία μας καθυστέρησε και πήγε σε άλλη πόλη . Ζητήσαμε ακύρωση παραγγελίας και ο υπεύθυνος του καταστήματος στην περιοχή ΙΚΕΑ Θεσσαλονικης μας συμπεριφέρθηκε απαράδεκτα με αναίδεια και θράσος .

  17. ΜΑΡΙΑ Σ.

    Με ενημερωσαν οτι θα παραλαβω το επαγγελματικο τηλ,στις 21/7 με τη γενικη ταχυδρομικη,
    Κ μετα απο 10 μερες μ επανηλλημενα τηλ,ακομα τιποτα,,,
    Η πληρωμη θελαν μετρητοις κ για να μου επιστρεψουν τα χρηματα,αφου εκανα επανηλλημενες ακυρωςεις θα πρεπει να περιμενω να το παρουν πισω απο τη γενικη ταχυδρομικη!
    Μακρυα
    Εφερεγγυοι
    Σε αντιθεση με το public που παρελαβα μ acs την στιγμη που μ ειπαν
    Μακρυα
    Υπεθυνος δεν βγαινει στο τηλ
    Μονο τηλεφωνητες

  18. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Ν.

    Εδώ και 25 μέρες έχω στείλει στο Service το monitor που αγόρασα και είναι σε εγγύηση της εταιρείας. Συνάμα έχω πληρώσει και την επέκταση εγγυησης που έχουν σαν κατάστημα. Ποτέ δεν μας έδωσαν γραπτά τι γίνεται με την εγγυηση. Τότε ήταν 25, σήμερα είναι 28 μερες. Κανένας δεν με ενημέρωσε αν και συνέχεια ειμαι σε επαφή με το κατάστημα και μέσω μηνυμάτων με την εταιρεία τι θα γίνει. Είμαι επαγγελματίας και αδιαφορούν χωρίς να ξέρει κανείς τι θα γίνει έστω σε τρεις μερες που ληγει η προθεσμία που έχουν.

  19. Maria G.

    Λυπάμαι τους εργαζόμενους γιατί ‘από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι’ που στελεχώνουν την «εξυπηρέτηση» πελατών. Μόλις έκλεισα το τηλέφωνο μετά από 45 λεπτά αναμονή και μισή ώρα ταλαιπωρίας να λέω στην κοπέλα (Μαρία Σ., ) ότι ο τεχνικός τους έκανε λάθος εγκατάσταση στο πλυντήριο πιάτων που μας πούλησαν και η κοπέλα να μου λέει ‘όχι, είναι θέμα εντοιχισμου και δε το αναλαμβάνουμε»… εντωμεταξύ το βήμα που παραλήφθηκε (αλφαδιασμα) είναι ξεκάθαρο, διάγραμμα αριθμός 4, στις οδηγίες εγκατάστασης. Η κοπέλα κάθε τόσο με έβαζε σε αναμονή να μιλήσει και κάποιον/α που κρυμμένοι πίσω από την ανωνυμία τους απλά αρνούνταν την ευθύνη της εταιρίας και τώρα με αναγκάζουν να φέρω και να πληρώσω από την τσέπη μου έξτρα τεχνικό για να διορθώσει την παράληψη τους. Δεν υπάρχουν λόγια για τον αντιεπαγγελματισμο τους.

  20. Σπυριδούλα Λ.

    Αίσχος! Αύριο θα απευθυνθώ στον Συνήγορο του Καταναλωτή! Ούτε απ’έξω από τον Κωτσόβολο δεν θα περνάω.

  21. Ευάγγελος Λ.

    Μακριά από κοτσοβωλο..περιμένουμε τεχνικο για βλαβη στο κλιματιστικό ούτε ένα χρόνο με εγγύηση και support 7 χρόνια και μας κοροϊδεύουν. Μας αφησανε μέσα στο καύσωνα με 3 παιδια

  22. Από δύο ιουλίου σημερα είναι 28 ιουλίου περιμένουμε να φτιάξεις να είναι πλυντήριο είσαι απαράδεκτοι η εταιρεία δεν υπάρχει πιο ξεφτίλες σαν εσάς

  23. Γεωργια Π.

    Μόλις επέστρεψα απο το κατάστημα Κωτσοβολος Γλαύκου Πατρας.
    Η εξυπηρέτηση ειναι τραγική. Αδιάφοροι, άσχετοι και αγενείς οι υπάλληλοι.
    Με στενοχωρεί το γεγονός και θα το σκεφτώ πολυ να επιστρέψω για αγορές. Είμαι πελατισσα με τον σύζυγό μου εδώ και πολλά χρόνια. Δεν το δέχομαι να βλέπω αυτήν την παρακμή … Λυπάμαι…

  24. Νικη Π.

    Τραγική εξυπηρέτηση για την μεταφορά συσκευής που λόγω μεγέθους δεν μπορούσα να την μεταφέρω μόνη μου σπίτι.Την πρώτη ημέρα έστειλαν μήνυμα ότι θα έρθουν…σε 60 λεπτά…σε 40 λεπτά…σε 20 λεπτά….και καλά,έβλεπα live την μεταφορά.ΠΟΤΕ δεν ήρθαν τελικά.Καμια ειδοποίηση…όλη μέρα σπίτι να περιμένω…Τέλικα αποφάσισαν Σάββατο που λείπαμε από το σπίτι….Μετά από αυτό,αντί για Δευτέρα,πήγε Τετάρτη.Ακυρωσα ραντεβού με γιατρό που είχα κλείσει εδώ και 1.5 μήνα.Καμια εξυπηρέτηση και Απαράδεκτοι

  25. Επισκέφθηκα το κατάστημα της Ηλιούπολης προκειμένου να αγοράσω πλυντήριο..Ζήτησα την βοήθεια μιας πιο ηλικιωμένης υπαλλήλου…Δεν έδειξε καθόλου διαθέσιμη και οι απαντήσεις της στις απορίες μου ήταν ορθές κοφτές προκειμένου να με “ξεπετάξει.Δεν έδειξε την παραμικρή πρόθεση να κάνει τα αυτονόητα της εξυπηρέτησης, προκειμένου ο πελάτης να οδηγηθεί στην αγορά αυτού για το οποίο μπήκε στο κατάστημα..Έφυγα απογοητευμένη και προφανώς θα απευθυνθώ αλλού για την συγκεκριμένη αγορά…