Εδώ και 25 μέρες έχω στείλει στο Service το monitor που αγόρασα και είναι σε εγγύηση της εταιρείας. Συνάμα έχω πληρώσει και την επέκταση εγγυησης που έχουν σαν κατάστημα. Ποτέ δεν μας έδωσαν γραπτά τι γίνεται με την εγγυηση. Τότε ήταν 25, σήμερα είναι 28 μερες. Κανένας δεν με ενημέρωσε αν και συνέχεια ειμαι σε επαφή με το κατάστημα και μέσω μηνυμάτων με την εταιρεία τι θα γίνει. Είμαι επαγγελματίας και αδιαφορούν χωρίς να ξέρει κανείς τι θα γίνει έστω σε τρεις μερες που ληγει η προθεσμία που έχουν.
Εδώ και 25 μέρες έχω στείλει στο Service το monitor που αγόρασα και είναι σε εγγύηση της εταιρείας. Συνάμα έχω πληρώσει και την επέκταση εγγυησης που έχουν σαν κατάστημα. Ποτέ δεν μας έδωσαν γραπτά τι γίνεται με την εγγυηση. Τότε ήταν 25, σήμερα είναι 28 μερες. Κανένας δεν με ενημέρωσε αν και συνέχεια ειμαι σε επαφή με το κατάστημα και μέσω μηνυμάτων με την εταιρεία τι θα γίνει. Είμαι επαγγελματίας και αδιαφορούν χωρίς να ξέρει κανείς τι θα γίνει έστω σε τρεις μερες που ληγει η προθεσμία που έχουν.
”