Το ύφακι της εξυπηρέτησης από πού κι ως που; Λανθασμένη πληροφορηση, transfer από το ένα τμήμα στο άλλο, αναμονες. Ανύπαρκτοι…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτοι χρειαζόμουν επειγόντως έναν φούρνο γιατί είχαμε τα γενέθλια του παιδιού μας , είπαν παράδοση σε δύο μερες έχουν περάσει 7 μερες κ ακόμη περιμένω , δυο φορές μου έστειλαν μήνυμα με παράδοση σε άλλη διεύθυνση πήρα τηλ με είχαν μισή ώρα σε αναμονή για να μου πει η υπάλληλος ότι έγινε λάθος αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί έτσι είναι η διαδικασία … λες κ μιλούσα σε κασέτα ήταν κ ενώ υποτίθεται ότι έρχεται αύριο πάλι μου έστειλαν για ΤΡΙΤΗ φορά μήνυμα με λάθος διεύθυνση. Δεν ξαναπατάω ποτέ !
”Πολλά συγχαρητήρια σε όλο το προσωπικό των καταστημάτων.Μπραβο σε όλους.
”ΠΡΟΣΩΧΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ !!! Αγόρασα από το Σείριο ψυγείο στις 29/4 820€ χτυπημένο χωρίς συσκευασία με τιμή καινούριου 1369 και σε δύό μέρες η τιμή του καινούριου ήταν 1109 δηλαδή αντί για έκπτωση 40% πήρα 26% ενημέρωσα την εταιρία και σφυρίζει αδιάφορα άσε που την εγγύηση πού λένε ότι έχουν την πληρώνεις!!!!
”Απαράδεκτοι! Παραγγελία απο 14 Απριλίου και η παράδοση έγινε 9 Μαΐου. Είχαμε ενημέρωση ότι 30 Απριλίου μπήκε στην αποθήκη τους το προϊόν μου και όταν έγινε επιτέλους η παράδοση, σε εντελώς διαφορετική ώρα απ την προσυννενοημένη το παράτησαν με την κουτα. (Πλυντήριο ρούχων).
”Πήρα καινούριο πλυντήριο ρούχων, ήρθαν, μου το τοποθέτησαν, δεν περίμεναν να δουν ούτε ένα τέταρτο εάν δουλεύει καλά, μου έκαναν ζημιά και δεν ενδιαφέρθηκαν μετά. Παρόλο που είμαι χρόνια πελάτης τους, είναι&η τελευταία αγορά που κάνω από αυτούς. Χάλια εξυπηρέτηση και καθόλου συννενόηση μεταξύ των συναδέλφων. Μου έστειλαν ως απάντηση ότι το αίτημα ολοκληρώθηκε χωρίς την έγκριση μου.
”Καμία επιχείρηση να μη συνεργαστεί με το Β2Β της εταιρείας. Για ένα προϊόν ήρθαν 3 φορές για παράδοση. Και δεν ειχαν λέει τηλέφωνο για να μας ειδοποιήσουν να βγούμε. Μιλάμε για τιμολόγιο με ολα τα στοιχεία
”επανω. Μια βδομάδα να παραλαβουμε ενα προϊόν. Είναι άσχετοι. Μακριά
Αγόρασα ένα πλυντήριο ρούχων πλήρωσα 35€ για την τοποθέτηση του, αλλά μου τα επέστρεψαν λέγοντας μου ότι είναι δύσκολη η εγκατάσταση του, χωρίς καν να το ελέγξουν και με ταλαιπώρησαν 10 ημέρες. Τελικά όταν είδα ότι απλά έπρεπε να ξεβιδώσω και να βιδώσω δύο μόνο σωλήνες το τοποθέτησα μόνη μου σε πέντε λεπτά …
”Αγόρασα δύο κλιματιστικά, η τοποθέτηση έγινε στις 5/5/2025 από συνεργείο της εταιρείας το οποίο αποτελούνταν ούτε λίγο ούτε πολύ από πέντε άτομα!!!!!! Το συνεργείο δούλεψε με προχειρότητα, βιασύνη, ασυνενοησία, ακαταστασία, και το σημαντικότερο ο επικεφαλής να κάνει απρεπές χιούμορ ώστε να μου αποσπάσει φιλοδώρημα. Φεύγοντας μου άφησαν το σπίτι μου σκέτο εργοτάξιο, τα μπάζα αμάζευτα!!! Η εταιρεία δυστηχώς συνεργάζεται με συνεργεία αμφιβόλου ποιότητας. Πρέπει να αξιολογεί τα συνεργαζόμενα συνεργεία. Ήταν η τελευταία φορά που επέτρεψα να μπει στο σπίτι μου συνεργαζόμενο συνεργείο και όχι δικής μου επιλογής. Λυπάμαι πολύ!!!
”Ένα σταυρό γιατί έχουν ελλειπή ενημέρωση διαθεσιμότητας στο eshop. Εκανα παραγγελία σε κινητό όπου φαινόταν διαθέσιμο και μετά από μια βδομάδα αφού, τους ενόχλησα εγώ, μου είπαν ότι ήταν δεσμευμένο για άλλον πελάτη .
”Δηλαδή αν εγώ δεν τους ενοχλούσα δεν θα έκαναν καμία ενέργεια να με ειδοποιήσουν και να επιστρεψουν τα χρηματα στην κάρτα.
Έδωσα το κινητό μου πριν 5μηνες για επισκευή και έκτοτε αγνοείται η τύχη του. Κανείς δεν ξέρει που βρίσκεται και τι έχει γίνει. Δεν με παίρνει κανένας υπεύθυνα να με ενημερώσει. Απλά τραγικοί και απαράδεκτοι.
”Εξαιρετική εξυπηρέτηση στο κατάστημα Χαλκίδας από την Αθηνά! Πολύ κατατοπιστική κ βοηθητική με χαμόγελο! Αγοράσαμε ένα MacBook Air. Μακάρι όλοι οι πωλητές να έχουν την θετική της ενέργεια!
”Ήρθε τεχνικός στο σπίτι για να κάνει διάγνωση βλάβης σε πλυντήριο άνω φόρτωσης και το μόνο που έκανε ήταν να μας ρωτήσει τί παρουσιάζει το πλυντήριο χωρίς να το βάλει σε λειτουργία να το δει ό ίδιος. Η διάγνωση του, ο Θεός να την κάνει, ήταν ότι θέλουν αντικατάσταση τα αμορτισέρ του κάδου. Μας είπε ότι θα τα παράγγελναν και θα μας καλούσαν εκ νέου για να κλειστεί ραντεβού. Μία εβδομάδα αργότερα και κατόπιν 3 τηλεφωνημάτων στο κέντρο βλαβών ο αξιότιμος τεχνικός δεν είχε ανεβάσει την έκθεση του στο σύστημα τους για να μας ενημερώσουν για την πορεία της εξέλιξης της επισκευής. Σε δημόσια υπηρεσία ίσως να έκαναν πιο γρήγορα. Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι είχαμε πληρώσει επέκταση εγγύησης, πραγματικά πεταμένα λεφτά. Επιεικώς, απαράδεκτη εξυπηρέτηση!
”“Η πολιτική της εταιρείας δεν επιτρέπει τηλεφωνική επικοινωνία με τα επιμέρους καταστήματα”, με πληροφόρησε υπάλληλος όταν ζήτησα το τηλέφωνο του καταστήματος της Αγ. Παρασκευής για απορίες σχετικά με πρόσφατες αγορές μου.
”Δηλαδή, υποχρεώνουν τον αγοραστή να καταναλώνει καύσιμο, χρόνο και κόπο για επίλυση απορίας;;;
Στην εποχή της αμεσότητας και προσβασιμότητας τα μαγαζιά γίνονται περίπτερα;
Η εταιρία χρεώνει 100€ επάνω κάθε συσκευή από κάθε συνοικιακό μαγαζί και αν το προϊόν που σας φέρουν είναι χτυπημένο ή ελαττωματικό κάνει τα πάντα για να μη σας δώσουν τα λεφτά σας πίσω! Προσοχή!
”Λάθος τιμές! Ενώ στο σάιτ και στις τιμές του μαγαζιού ένα προϊόν κοστίζει 29€ στο ταμείο ο υπάλληλος ζήτησε 49€! Δυο φορές έγινε αυτό το συμβάν σε κατάστημα του Ηρακλείου. Ντροπή!
”Ο Νίκος στα ” λευκά είδη ” μας εξυπηρέτησε και μας έδωσε την πιο καλή λύση σχετικά με τις ανάγκες μας
”Άψογος, ευγενικός, υπομονετικός!!!
Συγχαρητήρια Νίκο!
Αγόρασα μια κάρτα Netflix την Πεμπτη 24 απριλιου / 2025. Επρεπε να ερθει SMS μεσα σε 5 λεπτά. Δεν ήρθε ποτε.
”Εχουμε Δευτερα 28/4/2025 κια ύστερα απο 3 φορες που πήρα τηλέφωνο και 2 φορές που μίλησα στο Chat η απαντηση ήταν η ιδια.
Θα στείλουμε αίτημα να περιμένετε SMS.
Λοιπόν πριν ένα μήνα πήρα πλυντήριο πιάτων. Όλα καλά. Πάω από το κατάστημα κ το παραλαμβάνω. Τυλιγμένο σε νάιλον… Το ανοίγουμε κ δεν υπάρχει το καλώδιο ρεύματος. Περνώ στον Κωτσόβολο κ μου λένε θα κάνουμε έτοιμα κ θα δούμε τι θα μας πούνε εκεί στο κατάστημα που το πήρατε κ βλέπουμε…. Έχω πάθη εγκεφαλικό… Δλδ σαν να με βγάζουν ψεύτη που προσπαθεί να τους φάει το καλοδιο 700€ πλυντήριο κ εγώ προσπαθώ να κλέψω το καλοδιο…. Με λίγα λόγια εταιρεία εκατομμύριων δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ένα πελάτη με δικό τους λάθος.ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟΔΙΟ. ΛΥΠΆΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΤΊΜΗΣΑ.
”Όλα χάλια, ότι πουλάνε είναι σαβούρα. Πριν ένα μήνα μου άλλαξαν πλυντήριο που είχα πάρει γιατί έκαψε πλακέτα και εγκέφαλο. Μου έφεραν άλλο, υποχρεωτικά ίδιας μάρκας Ντελόνγκι, με μια πλύση έκαψε πλακέτα και μια εβδομάδα μετά την επισκευή δεν τραβάει απορυπαντικό και μαλακτικό, πλένει μόνο με νεράκι…. Κωτσόβολος εγγύηση, καλύτερα να πετάξτε τα λεφτά σας σε σκουπιδοτενεκέ, παρά να τα δώσετε εκεί.
”Τις περισσότερες φορές δεν έχουν ετοιμοπαράδοτες συσκευές. Το κατάστημα λειτουργεί με ελάχιστο προσωπικό με αποτέλεσμα τρελές καθυστερήσεις. Πας για ένα μίξερ και θες δύο ώρες. Το χειρότερο δε είναι αν πάρεις τεχνικό από την εταιρεία..
”Εμάς μαε διέλυσαν την κουζίνα και μετά μας είπαν ο τεχνικός μας το αρνείται οπότε δικό σας πρόβλημα και αν θέλετε σας κάνουμε δώρο δωροεπιταγή 20 ευρώ….. Μακράν η χειρότερη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών.
Πιο ανοργάνωτη εταιρεία σε αυτά τα μεγέθη δεν υπάρχει….
”Γραφειοκράτες άνευ ουσίας. Απο τιμές δε Αστα να πανε
Τραγική η εξυπηρέτησή τους στο πρόγραμμα Εξοικονομώ!!! Από τις 26 Μαρτίου τους έχω ζητήσει ένα δικαιολογητικό που χρειάζεται και ακόμα περιμένω……
”Απαράδεκτοι, δεν θα αγοράσω ποτέ ξανά τίποτα και συμβουλεύω και τους υποψήφιους αγοραστές να μην το κάνουν για κανένα λόγο. Παραλάβαμε χτυπημένο το προϊόν (πλυντήριο), κάναμε τεράστια προσπάθεια για να μας το αντικαταστήσουν και παραλάβαμε και ένα δεύτερο εξίσου χτυπημένο. Επιπροσθέτως, δεν ήθελαν να συνεργαστούν σε σχέση με τα ωράρια που βρισκόμασταν στο σπίτι, με συνέπεια να αναγκαστεί κάποιος να μην πάει στην δουλειά του για να το παραλάβει. Φέρονται και μιλάνε στο τηλέφωνο σαν να σου χαρίζουν το προϊόν και σου κάνουν χάρη που στο φέρνουν και όχι σαν να το έχεις πληρώσει πολύ ακριβά. Η λέξη ¨απαράδεκτοι¨ δεν αντικατοπτρίζει καν την κατάσταση!
”Απαράδεκτοι κλέφτες
”αψογη εξυπερετηση απο το καταστημα τησ καλαμαριασ.
”αγορασα αποροφητηρα και θα θελα να σημειωθει ο επαγγελματισμοσ του προσοπικου απο την αγορα, παραλαβη εωσ και την τοποθετηση.
συνεχιστε ετσι.