“Η πολιτική της εταιρείας δεν επιτρέπει τηλεφωνική επικοινωνία με τα επιμέρους καταστήματα”, με πληροφόρησε υπάλληλος όταν ζήτησα το τηλέφωνο του καταστήματος της Αγ. Παρασκευής για απορίες σχετικά με πρόσφατες αγορές μου.
Δηλαδή, υποχρεώνουν τον αγοραστή να καταναλώνει καύσιμο, χρόνο και κόπο για επίλυση απορίας;;;
Στην εποχή της αμεσότητας και προσβασιμότητας τα μαγαζιά γίνονται περίπτερα;
“Η πολιτική της εταιρείας δεν επιτρέπει τηλεφωνική επικοινωνία με τα επιμέρους καταστήματα”, με πληροφόρησε υπάλληλος όταν ζήτησα το τηλέφωνο του καταστήματος της Αγ. Παρασκευής για απορίες σχετικά με πρόσφατες αγορές μου.
”Δηλαδή, υποχρεώνουν τον αγοραστή να καταναλώνει καύσιμο, χρόνο και κόπο για επίλυση απορίας;;;
Στην εποχή της αμεσότητας και προσβασιμότητας τα μαγαζιά γίνονται περίπτερα;