Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
χάλια εξυπηρέτηση,αλλά λένε οι πωλητές αλλά ισχύουν,τηλεφωνικό κέντρο δεν το σηκώνουν ποτέ
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Απλά απαράδεκτοι, έκανα παραγγελία τηλεφωνικός το τονίζω ένα Apple Watch και το έβαλα σε πλάνο δόσεων μέσω του Κωτσόβολου. Πήγα υπέγραψα τα απαραίτητα έγγραφα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, πήρα και την έγκριση από την τράπεζα και περίμενα να γίνει παράδοση του προϊόντος στο σπίτι μου. Πέρασαν οι μέρες τίποτα το προϊόν. Καλώ πάλι στο Κωτσόβολο και μου λέει πως δεν έχουν να μου στείλουν το ρολόι που τους είχα παραγγείλει και πως αν θέλω να μου προτείνουν κάποιο άλλο.Απαράδεκτοι γιατί πρώτον όταν έκανα την παραγγελία τηλεφωνικός υπήρχε διαθέσιμο προϊόν, δεύτερον δεν με πήρε πότε κανείς να με ενημερώσει για το ότι δεν υπάρχει πλέον το προϊόν και ότι δεν θα έρθει πότε να μην περιμένω σαν Μα….. και τρίτον από την στιγμή που έκανα την παραγγελία και υπήρχε δεν θα έπρεπε να το κρατήσουν;;; Απαράδεκτοι είμαι χρόνια πελάτης και δεν θα με ξανά δουν.
”Πολύ καλή εξυπηρέτηση στο κατάστημα Αγ. Παρασκευής ειδικά από τον υπάλληλο Π.Κ.
”Μου έστειλε 2 φορές δωροεπιταγη 30€ πήγα σε κατάστημα ψώνισα με εξυπηρέτησαν άψογα μια χαρά η Εταιρεια.καποια πράγματα λίγο ακριβά μεν αλλά βγάζει συνέχεια προσφορές.εδω και 25 χρόνια το νούμερο 1 κατάστημα ηλεκτρικών.
”Τελος του 22 αγορασα μια tv δηθεν σε προσφορά. Μετα 10 μερες η ιδια tv πωλειται 40 ευρω φθηνότερη. Απατεώνες αδίστακτοι!!!
”Αγόρασα κουζίνα και ρίχνει το ρεύμα έχω πληρώσει το support και αρνούνται να την αντικαταστήσουν. Απαράδεκτη εταιρεία και επικίνδυνη.
”20 λεπτά αναμονή στο τηλεφωνο και μετά το έκλεισα.
”Ρε μαλ**** περιμένετε να έχετε και πελάτες; Όποιον ρωτάω δεν πατάει ούτε έξω και γω ερώτηση για ένα προϊόν ήθελα να κάνω και μετά να το αγοράσω από αλλού. Επιβεβαιώσατε πόσο για τον πο**** είστε!
Εχω 16 μέρες περιμένω ενα τιμολόγιο, που είχα ζητήσει εξ αρχής με την παραγγελία μου. Παίρνω καθημερινά τηλέφωνο από τις 12 του μήνα (σήμερα έχουμε 28) και όλοι μου λένε διαφορετικά πράγματα. Πήγα από το κατάστημα να το κάνω από κει και δεν το έκαναν γιατί το ποσό που πλήρωσα ξεπερνούσε τα 499ευρώ, τα οποία όμως, δέχτηκαν να πληρώσω με αντικατάβολή όταν μου το φέραν με κούριερ (αργότερα έμαθα οτι κάτι τέτοιο απαγορεύεται). Η χρονιά κοντεύει να φύγει, ο λογιστης μου δε θα περιμένει εμένα και εγώ σταματώ να παίζω το παιχνιδι τους.
Δεν θα ξαναψωνίζω από το Κωτσόβολο.
”Στις 2/12/22 παρήγγειλα ένα κινητό τηλέφωνο και μου είπαν σε 5_10 μέρες θα το παραλάβω. Στις28/12/22 δεν ξέρουν πότε θα το παραλάβω. Εν τω μεταξύ σε λίγο θα πληρώνω τις δόσεις χωρίς να έχω το προϊόν. Απαράδεκτο
”Το Νοέμβριο, παρήγγειλα 3 air-fryer από τον Κωτσόβολο. Το προϊόν φαινόταν διαθέσιμο όταν έκανα την παραγγελία. Αμέσως μετά η ιστοσελίδα του Κωτσόβολου με το συγκεκριμένο προϊόν εξαφανίστηκε και στην ενημέρωση παραγγελίας το ένα εκ των τριών προϊόντων φαινόταν ως μη διαθέσιμο.
Σκέφτηκα ότι ενδεχομένως το προϊόν ήταν διαθέσιμο μεν, αλλά υπήρχαν λιγότερα από 3 τεμάχια διαθέσιμα στην αποθήκη. Θα μπορούσε βέβαια να αναγραφεται αυτό στην ιστοσελίδα, αλλά ας είμαι επιεικής, σκέφθηκα.
Καθώς δεν υπήρχε πουθενά, ούτε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας ούτε αργότερα, ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσής της, έμπαινα καθημερινά στην ιστοσελίδα «ενημέρωση παραγγελίας», για να δω αν υπήρχε κάποια εξέλιξη. Δυο μέρες αφού έκανα την παραγγελία, ξαφνικά εμφανίζεται και το 2ο air-fryer ως μη διαθέσιμο!! Μετά από ακόμη 2 μέρες, τα 2 προϊόντα εμφανίζονται ως διαθέσιμα (το 3ο ήταν σταθερά μη διαθέσιμο) και το σύστημα ανέφερε πως τις ΧΧ του μήνα θα παραδοθούν σε μεταφορική και θα ενημερωθώ για τις λεπτομέρειες. Το ένα προϊόν πράγματι εστάλη, μια βδομάδα περίπου από την ημέρα παραγγελίας. Για το 2ο παρήλθε η υποτιθέμενη ημερομηνία παράδοσης στην μεταφορική και την επόμενη μέρα εμφανίστηκε και πάλι ως μη διαθέσιμο!! Αυτό επαναλήφθηκε άλλες 2-3 φορές τις επόμενες 5-6 μέρες…! Τελικά, περίπου 2 βδομάδες μετά την παραγγελία παρέλαβα το 2ο προϊόν. Η παραγγελία ολοκληρώθηκε με την παράδοση και του 3ου air-fryer 17-18 μέρες μετά την παραγγελία.
Στο μεσοδιάστημα είχα επικοινωνήσει με τον Κωτσόβολο, για να ενημερωθώ και να διαμαρτυρηθώ για την κατάσταση. Η κυρία με την οποία μίλησα, μου ανέφερε μόνο ότι δεν ήξεραν κάτι παραπάνω κι ότι όταν έχουν κάποιο νέο θα το δω στην ιστοσελίδα που αναφέρεται η εξέλιξη της παραγγελίας. Μου είπε κι άλλα ανούσια, από το εγχειρίδιο που τους έχουν δώσει, αλλά ούτε ένα, έστω τυπικό «συγνώμη για την αναστάτωση». Το ενδιαφέρον, ίσως, που μου ανέφερε ήταν ότι «πίσω από κάθε υπηρεσία βρίσκεται ένας άνθρωπος». Υποθέτω, εννοούσε ότι κάποιος υπάλληλος είχε κάνει λάθος με την διαθεσιμότητα ή κάτι τέτοιο. Δεκτό και σωστό. Και το λάθος του υπάλληλου, όμως, ποιος το επωμίζεται? Ο πελάτης ή η εταιρεία? Όταν της ζήτησα να ακυρώσω την παραγγελία καθώς η όλη κατάσταση ήταν γελοία, φυσικά δέχτηκε, αλλά τα χρήματα μου (τα οποια είχαν ήδη τραβηχτεί με το που έκανα την παραγγελία!!) θα επιστρέφονταν σε 15 μέρες!!! Απαράδεκτο!!
Επειδή κάθε χρόνο κάνω δεκάδες online παραγγελίες και επειδή ο Κωτσόβολος δεν είναι κάποιο συνοικιακό μαγαζί (τα οποία ως επί το πλείστων έχουν πολύ καλή έως άριστη εξυπηρέτηση και κακώς δεν τα προτίμησα για τη συγκεκριμένη παραγγελία), θα ήθελα να αναφέρω τις παρακάτω απαράδεκτες πολιτικές και συμπεριφορές του Κωτσόβολου σε σχέση με άλλα μεγάλα καταστήματα, αλλά όχι μόνο:
1. Τα διαθέσιμα τεμάχια πρέπει να αναγράφονται στην ιστοσελίδα, όταν αυτά είναι λιγότερα από ένα συγκεκριμένο αριθμό. Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή (κακώς), τουλάχιστον να αναφέρεται ότι η διαθεσιμότητα είναι περιορισμένη.
2. Να αναφέρεται ο χρόνος παράδοσης. Έστω και κατά προσέγγιση.
3. Τα χρήματα δεν τα «τραβάει» το καταστημα με το που γίνεται η παραγγελία. Τα χρήματα τα «τραβάει» όταν τα προϊόντα παραδοθούν στην μεταφορική (dispatched). Όταν γίνεται η παραγγελία, γίνεται μόνο έλεγχος της εγκυρότητας της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε.
4. Τα χρήματα ξέρετε να τα «τραβάτε» με το που κάνει ο πελάτης την παραγγελία, αλλά να τα επιστρέψετε σε περίπτωση ακύρωσης, χρειάζεστε 15 μέρες;;;;
5. Όταν κάνουμε λάθος ζητάμε συγνώμη. Έστω και τυπικά. Εξομαλύνει την κατάσταση σε πολλές περιπτώσεις.
6. Τα μεγάλα καταστήματα (βλ. Αμαζον) σε περιπτώσεις λάθους προσφέρονται να δώσουν πιο πάνω μοντέλο στην ίδια, φυσικά, τιμή ή προτείνουν έστω ένα εναλλακτικό. Συνήθως, συμβαίνει το πρώτο. Το κόστος είναι ελάχιστο για εταιρείες του βεληνεκούς Κωτσόβολου και η κίνηση αποφέρει μακροπρόθεσμα πολύ σημαντικότερα οικονομικά οφέλη.
7. Όταν παραγγέλνω πάνω από 1 προϊόν, ο αριθμός των παραδόσεων θα πρεπει να μειώνεται στο ελάχιστο. Αυτό εξυπηρετεί κι εσάς. Παρήγγειλα 3 ίδια προϊόντα και έπρεπε να είμαι σπίτι μου να τα παραλάβω 3 διαφορετικές μέρες και ώρες, με χρονικό παράθυρο ενημέρωσης μιας ή το πολύ δύο ημερών!!!
Φυσικά δεν πρόκειται να παραγγείλω ξανά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Προτιμώ τους επαγγελματίες.
”Απαράδεκτη εταιρεία!! Είχα κάνει παραγγελία την black friday 2 air condition με πλάνο δόσεων και μετά από ένα μήνα που περίμενα να γίνει ταυτοποίηση τηλεφώνου όχι μόνο δεν έγινε αλλά δεν με ενημερώσαμε ποτέ για την ακύρωση παραγγελίας!!τελικά από ότι κατάλαβα τελείωσε το προϊόν και έτσι απλά ακυρωσανε την παραγγελία..τελικά ακόμα περιμένω ν με πάρουν τηλέφωνο και όταν με παίρνουν με βάζουν αναμονή και μετά κλείνει το τηλέφωνο και ούτε φωνή ούτε ακρόαση!! Έλεος!! Τους χρειάζεται καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή!!
”Έχουν περάσει την κακή εξυπηρέτηση σε άλλο επίπεδο.
”Αγορά κλιματιστικού 18000 btu 1000 ευρώ με την εγκατάσταση στην προνομιακή τιμή των 110 ευρώ. Στέλνουν εξωτερικό συνεργάτη για την εγκατάσταση ο οποίος με το που έρχεται αρχίζει και μουρμουράει για το γιατί να το πάρω από τον κωτσόβολο κτλ. Αφού μου κόβει τους σωλήνες και τα καλώδια του προηγούμενου κλιματιστικού μου λέει: “ξέρεις δεν θα έχεις κλιματιστικό τώρα γιατί ο Κωτσόβολος μας έχει πει να μην τα συνδέουμε στην πρίζα.” Το σπίτι τηρεί όλες τις προυποθέσεις για κλιματιστικό μέχρι και 24000 btu ακόμα και non inverter με 20αρα ασφάλεια και 4αρι καλώδιο. Το καλώδιο από την πρίζα στην εξωτερική μονάδα ήταν 2.5αρι όπως γράφει και στις προυποθέσεις εγκατάστασης προς τους τεχνικούς ο Κωτσόβολος (δεν αναγράφεται πουθενά αλλού) αλλά το είχα ούτως ή άλλως.
Εκεί αρχίζει ένα πέρα δώθε με τηλεφωνήματα να προσπαθούν να καταλάβουν τι στο καλό λέει ο τεχνικός τους και ποιο είναι το πρόβλημα. Βάζουν το κλιματιστικό, το βιδώνουν και σοκάρουν την τρύπα που προϋπήρχε για την επικοινωνία των 2 μονάδων έχοντας περάσει μόνο τις σωληνώσεις και το καλώδιο σημάτων χωρίς να περάσουν το υπάρχον (κομμένο πλέον) ή καινούριο καλώδιο τροφοδοσίας. Και μου λένε φέρε ηλεκτρολόγο να στο περάσει. Σαββατοκύριακο χωρίς θέρμανση λοιπόν, φέρνω ηλεκτρολόγο αναγκαστικά για να μου περάσει το καλώδιο που είχα και έκοψαν από άλλη τρύπα που έπρεπε να ανοίξει (σε εξωτερική τοιχοποιία χαλώντας την θερμομόνωση και την αισθητική του κτιρίου) γιατί την υπάρχουσα την είχαν σοκάρει και είχε και το κλιματικό στερεωμένο πλέον μπροστά της.
10 μέρες αργότερα με παίρνουν σχετικά με το παράπονο που είχα ανοίξει να μου πουν ότι σωστά έγιναν όλα.
Δεν αναγράφεται τίποτα σχετικό με το ότι η ηλεκτρολογική σύνδεση της μονάδας δεν περιλαμβάνεται στην εγκατάσταση (το ισχυρίζονται προφορικά), είχα καλώδιο και το έκοψαν, δεν υπάρχει τρόπος να γίνει σωστή εγκατάσταση χωρίς μερεμέτια με τον τρόπο που το κάνουν αφού δεν υπάρχει τρόπος να περάσει καλώδιο σε 2ο χρόνο, έμεινα 2+ μέρες χωρίς θέρμανση ψάχνοντας ηλεκτρολόγο, οι τεχνικοί που συνεργάζονται είναι προφανώς δυσαρεστημένοι με την συνεργασία και το βγάζουν στους πελάτες (να δείτε να τσαλακώνει τα πλαστικά του 1000+ ευρώ κλιματιστικού ο “μαστορας” προσπαθώντας να το σηκώσει να το βάλει στη θέση του με τα πεντακάθαρα χέρια του να ζηλέψεις Ιάπωνα εγκαταστάτη) και να σου λένε συνέχεια πόσο λάθος έκανες σε αυτή την αγορά σου και αν έπαιρνες αυτούς απευθείας όλα θα γίνονταν σωστά.
Συνοψίζοντας διαφημίζουν τιμή εγκατάστασης πάνω από το μέσο όρος της αγοράς που δεν είναι ολοκληρωμένη, δεν ενημερώνουν πριν την αγορά για τον ιδιόρρυθμο τρόπο λειτουργίας τους που δεν συνάδει με την υπόλοιπη αγορά (πουθενά στο site ή οπουδήποτε αλλού), οδηγούν τον πελάτη σε έξτρα έκτακτα έξοδα, αναγκαστικές κακοτεχνίες και βλάβες στο κτίριο και συνολικά έχουν κάνει ότι επιλογή μπορούν για να κάνουν την συναλλαγή όσο πιο εφιαλτική γίνεται.
Του χρόνου μην στέλνεται καν συνεργείο για την εγκατάσταση θα ακουμπάμε τα σφραγισμένα κουτιά στο πάτωμα και θα είναι σαν να ζεσταινόμαστε.
Πήρα πλυντήριο μετρητά και με την πρώτη πλύση πήγε να πάρει φωτιά.
”Με κοροϊδεύουν 10 μέρες δεν έρχονται για αλλαγή γέμισε το σπίτι άπλυτα και με έχουν από το ένα τηλ. στο άλλο. Εξυπηρέτηση καμία.. Λάθος που πήγα μου το έλεγαν. Είναι απαράδεκτη. Όλο το σύστημα είναι παράνομο. Πρέπει να επέμβει Εισαγγελέας. Ντροπή τους. Δεν είναι εμπόριο αυτό είναι αλήτες και απατεώνες. Να σταματήσει η διαφήμιση τους και να επέμβει ο νόμος. Ντροπή τους
Παραγγελία πλυντήριο από 19/11 και ακόμα δε μου έχουν πει αν έχει εγκριθεί το δάνειο για τέσσερις δόσεις και είμαι πελάτης τους 20 χρόνια . Έχουμε 10 Δεκεμβρίου κάθε μέρα μου λένε θα με καλέσουν και δεν παίρνει κανείς. Εννοείται πως δεν ξανακάνω αγορές από εσας.Υπάρχουν πλέον κι άλλες αλυσίδες που κάνουν δόσεις .
”Απαράδεκτη επιχείρηση…
απαραδεκτοι!!! προσυμφωνηθησα ημερομηνια παραδοσησ 6 12 22. και ακομα σημερα 9 12 22 περιμενω. πιθανωσ θα μου παραδοθει στισ 13 12 22. και φυσικα μενω σπιτη περιμενοντασ.
”Είναι ότι χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα τροπή και αίσχος
”Παράγγειλα πλυντηριο στις 22/11ου. Ηρθε στα Χανια μετα απο αλλεπαλληλες χρονοβορες υπενθυμισεις στις 26/2/11ου
”Hisense (267767) ελαττωματικο. Χρονοβορα τηλ. Τιποτα…Μετα τη 2η υπενθυμιση στο υποκαταστημα Χανιων ηρθαν οι τεχνικοι . Πορισμα: ελαττωματικο. Παλι χρονοβορες επικοινωνιες με τα κεντρικα για αλλαγή..Σημερα ,7 Δεκεμβρη κι ακομα περιμενω..
Πελατης απο 25ετιας. Θα σκεφτω πολυ για νεα παραγγελία….
30 λεπτα αναμονη στο τηλεφωνο?
”Ρε εισαστε σοβαροι?
Γιατι ταλαιπωρειται τον κοσμο?
Απαραδεκτη εξυπηρετηση εχετε χαλασει γενικα πολυ αυτο το ονομα.. και σε εξυπηρετηση καταστηματων και μεσω τηλεφωνου. Διορθωστετα γτ ο κοσμος θα αποχωρηση. Ευτυχως πλεον στην αγορα υπαρχει παντου το πλανο δωσεων.. καποτε το ειχατε μονο εσεις πλεον θα αρχισετε να χανετε κοσμο γτ εχετε μια απο τις χειροτερες εξυπηρετησεις.
Έχω παραγγείλει ηλεκτρικη κουζινα την έχω πληρώσει έχουν περάσει 15 μέρες κ ακόμη δεν ξέρουν ποτέ θα έρθει. Δεν μου είπαν ότι θα κάνει τόσο πολύ ούτε αναφέρεται κάπου.
”Δεν θα ψωνίσω αλλη φορά απο τα κατάστηματα κωτσόβολος για τους δικούς μου λόγους ή καλύτερα για κανένα λόγο
”Αφού έφυγα από το κατάστημα και περίμενα τηλέφωνο για τον χρόνο παραλαβής του προϊόντος αλλά σιγήν ιχθύος, και ειχα και χρέωση 6.99 για εναν αφυγραντήρα, το οποιο και πλήρωσα γιατί επιθυμούσα παραλαβή στο σπίτι την ίδια μέρα κατόπιν συνεννόησης με τον υπάλληλο στο ταμείο . Πήγα την επομένη μεταξύ 10πμ με 11 πμ στο φυσικό κατάστημα οπου εκανα την αγορά και με διαβεβαίωσαν για την παραλαβή εκ νέου , πάλι σιγήν ιχθύος πήγα πάλι στη μία με 1:30΄ πάλι τα ίδια , Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το κατάστημα μιας και κανεις δεν επικοινώνησε με εμένα ,αμ δε, υπάρχει μόνο τηλεφωνικό κέντρο για ολα τα καταστήματα!!
Αλλά ω του θαύματος το κατάστημα διαθέτει fax, όπως άλλωστε κάθε ελληνικό σπίτι που σέβεται τους ενοίκους του.
Τηλεφωνώ απαντάει ρομπότ ( τρεις φορές με αναμονή οχι όμως υπομονή) την 4η άντε λέω ας περιμένω με βάζει σε αναμονή για 10 λεπτά και να ακούω τις γελοίες διαφημίσεις του κωτσόβολου ότι είμαι μάγκας και κουραφέξαλα και εγώ να έχω αρχίσει να φορτώνω και το κερασάκι η αναμονή χρεωμένη στο κορόιδο μάγκα φυσικά . Πήγα στο φυσικό κατάστημα έκανα κακό χαμό μετά απ όλα αυτά και αφου ανέβασα και πίεση τον έφεραν, δεν εχω ανοίξει το κουτί
Πρώτη φορά ψωνίζω κάτι που το χρειάζομαι πραγματικά πολύ και το εχω μετανιώσει που πήγα και έδωσα στον κωτσόβολο τα χρηματά μου. Να σας πω ότι η απόσταση του σπιτιού μου είναι λίγο παραπάνω απο 1500 μέτρα
Και για να σας λύσω την τυχόν απορία σας ” γιατί μαντάμ μου θες παραλαβή στο σπίτι” : πρόσφατη επέμβαση στο χέρι , απαγορευτικό το σήκωμα βαρών
Πρωτη φορά κάνω αρνητικη κριτική για κατάστημα
Τα συμπεράσματα δικά σας
Καλησπέρα έχω παραγγείλει από κατάστημα μια ηλεκτρική κουζίνα από 24/10/22 ακόμη αναμένουμε και μου λένε απο τα κεντρικά οτι δεν υπάρχει και εσυ μ***** πλήρωνε τις δόσεις.
”Ενα μεγαλο ευχαριστω για την εξυπηρετηση που διαθετει το καταστημα Λαρισας. Οπως και ενα παρα πολυ μεγαλο ευχαριστω στην κα Ολγα που μας βοηθησε και στις αγορες μας και στις επιλογες μας και στην επιλυση ενος προβληματος με γνομωνα την δικη μας ευχαριστηση. Ευχαριστουμε τον Κωτσοβολο για το προσωπικο που διαθετει!!!
”Πληρώνεις και όταν είναι να έρθει η παραγγελία σου λένε είδαμε ότι ήταν χτυπημένο θα σας φέρουμε άλλο Αυτό μπορεί να στο κάνουν και δύο και τρεις φορές γιατί απλά δεν έχουν τίς συσκευές περιμένουν προφανώς κι αυτοί κι εσύ να έρθει το εμπόρευμα κι άμα έρθει πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός γιατί το παρατάνε και φεύγουν γρήγορα κι όταν το ανοίγεις είναι ελαττωματικό.Βαση προσωπικής εμπειρίας -γολγοθα με αυτούς τους καραγκιοζιδες κατάλαβα ότι η εταιρεία παίρνει τρίτης διαλογής και τα πουλά σαν Α . Μακριά λοιπόν και πηγαίνετε σε κάνα μαγαζάκι μικρό γειτονιάς που εκεί τουλάχιστον θα σας απαντάνε στο τηλέφωνο
”απαραδεχτη συμπεριφορα. εχω πληρωσει το επιπλεον κοστοσ για εγγυηση για το φουρνο μου, και τωρα που χρειαστηκε να το χρησιμοποιησω δεν καλυπτει σχεδον τπτ απο τα ανταλλακτικα και αυτο το ενημερωθηκα μετα απο 15 μερεσ απο την επισκεψη του τεχνικου μαζι με το επιπλεον ποσο που θα πληρωσω 58 ευρω. κοινωσ εχω μεινει χωρισ φουρνο 20 μερεσ και παρολη την ταλαιπωρια δε με παιρνει κανενασ υπευθυνοσ τηλεφωνο να μιλησω. υποτιθεται οτι στελνουν mail με τη περιπτωση μου αλλα κανεισ δεν επικοινωνει. μακρια απο αυτη την εταιρεια και μακρια απο επιπλεον κοστοσ εγγυησησ.
”Απαράδεκτοι . Παίρνω τηλέφωνο εδώ και δυο εβδομάδες για μια παραγγελία που δε στάλθηκε ποτέ, είναι πληρωμένη και δε μπορείτε να την βρείτε!!
”