Μιχάλης Α.


Review on Κωτσόβολος

  1. Μιχάλης Α.

    Έχουν περάσει την κακή εξυπηρέτηση σε άλλο επίπεδο.
    Αγορά κλιματιστικού 18000 btu 1000 ευρώ με την εγκατάσταση στην προνομιακή τιμή των 110 ευρώ. Στέλνουν εξωτερικό συνεργάτη για την εγκατάσταση ο οποίος με το που έρχεται αρχίζει και μουρμουράει για το γιατί να το πάρω από τον κωτσόβολο κτλ. Αφού μου κόβει τους σωλήνες και τα καλώδια του προηγούμενου κλιματιστικού μου λέει: “ξέρεις δεν θα έχεις κλιματιστικό τώρα γιατί ο Κωτσόβολος μας έχει πει να μην τα συνδέουμε στην πρίζα.” Το σπίτι τηρεί όλες τις προυποθέσεις για κλιματιστικό μέχρι και 24000 btu ακόμα και non inverter με 20αρα ασφάλεια και 4αρι καλώδιο. Το καλώδιο από την πρίζα στην εξωτερική μονάδα ήταν 2.5αρι όπως γράφει και στις προυποθέσεις εγκατάστασης προς τους τεχνικούς ο Κωτσόβολος (δεν αναγράφεται πουθενά αλλού) αλλά το είχα ούτως ή άλλως.
    Εκεί αρχίζει ένα πέρα δώθε με τηλεφωνήματα να προσπαθούν να καταλάβουν τι στο καλό λέει ο τεχνικός τους και ποιο είναι το πρόβλημα. Βάζουν το κλιματιστικό, το βιδώνουν και σοκάρουν την τρύπα που προϋπήρχε για την επικοινωνία των 2 μονάδων έχοντας περάσει μόνο τις σωληνώσεις και το καλώδιο σημάτων χωρίς να περάσουν το υπάρχον (κομμένο πλέον) ή καινούριο καλώδιο τροφοδοσίας. Και μου λένε φέρε ηλεκτρολόγο να στο περάσει. Σαββατοκύριακο χωρίς θέρμανση λοιπόν, φέρνω ηλεκτρολόγο αναγκαστικά για να μου περάσει το καλώδιο που είχα και έκοψαν από άλλη τρύπα που έπρεπε να ανοίξει (σε εξωτερική τοιχοποιία χαλώντας την θερμομόνωση και την αισθητική του κτιρίου) γιατί την υπάρχουσα την είχαν σοκάρει και είχε και το κλιματικό στερεωμένο πλέον μπροστά της.
    10 μέρες αργότερα με παίρνουν σχετικά με το παράπονο που είχα ανοίξει να μου πουν ότι σωστά έγιναν όλα.
    Δεν αναγράφεται τίποτα σχετικό με το ότι η ηλεκτρολογική σύνδεση της μονάδας δεν περιλαμβάνεται στην εγκατάσταση (το ισχυρίζονται προφορικά), είχα καλώδιο και το έκοψαν, δεν υπάρχει τρόπος να γίνει σωστή εγκατάσταση χωρίς μερεμέτια με τον τρόπο που το κάνουν αφού δεν υπάρχει τρόπος να περάσει καλώδιο σε 2ο χρόνο, έμεινα 2+ μέρες χωρίς θέρμανση ψάχνοντας ηλεκτρολόγο, οι τεχνικοί που συνεργάζονται είναι προφανώς δυσαρεστημένοι με την συνεργασία και το βγάζουν στους πελάτες (να δείτε να τσαλακώνει τα πλαστικά του 1000+ ευρώ κλιματιστικού ο “μαστορας” προσπαθώντας να το σηκώσει να το βάλει στη θέση του με τα πεντακάθαρα χέρια του να ζηλέψεις Ιάπωνα εγκαταστάτη) και να σου λένε συνέχεια πόσο λάθος έκανες σε αυτή την αγορά σου και αν έπαιρνες αυτούς απευθείας όλα θα γίνονταν σωστά.
    Συνοψίζοντας διαφημίζουν τιμή εγκατάστασης πάνω από το μέσο όρος της αγοράς που δεν είναι ολοκληρωμένη, δεν ενημερώνουν πριν την αγορά για τον ιδιόρρυθμο τρόπο λειτουργίας τους που δεν συνάδει με την υπόλοιπη αγορά (πουθενά στο site ή οπουδήποτε αλλού), οδηγούν τον πελάτη σε έξτρα έκτακτα έξοδα, αναγκαστικές κακοτεχνίες και βλάβες στο κτίριο και συνολικά έχουν κάνει ότι επιλογή μπορούν για να κάνουν την συναλλαγή όσο πιο εφιαλτική γίνεται.
    Του χρόνου μην στέλνεται καν συνεργείο για την εγκατάσταση θα ακουμπάμε τα σφραγισμένα κουτιά στο πάτωμα και θα είναι σαν να ζεσταινόμαστε.

Επικοινωνία