Γιώργος Μ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Γιώργος Μ.

    Το Νοέμβριο, παρήγγειλα 3 air-fryer από τον Κωτσόβολο. Το προϊόν φαινόταν διαθέσιμο όταν έκανα την παραγγελία. Αμέσως μετά η ιστοσελίδα του Κωτσόβολου με το συγκεκριμένο προϊόν εξαφανίστηκε και στην ενημέρωση παραγγελίας το ένα εκ των τριών προϊόντων φαινόταν ως μη διαθέσιμο.
    Σκέφτηκα ότι ενδεχομένως το προϊόν ήταν διαθέσιμο μεν, αλλά υπήρχαν λιγότερα από 3 τεμάχια διαθέσιμα στην αποθήκη. Θα μπορούσε βέβαια να αναγραφεται αυτό στην ιστοσελίδα, αλλά ας είμαι επιεικής, σκέφθηκα.
    Καθώς δεν υπήρχε πουθενά, ούτε κατά τη διάρκεια της παραγγελίας ούτε αργότερα, ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσής της, έμπαινα καθημερινά στην ιστοσελίδα «ενημέρωση παραγγελίας», για να δω αν υπήρχε κάποια εξέλιξη. Δυο μέρες αφού έκανα την παραγγελία, ξαφνικά εμφανίζεται και το 2ο air-fryer ως μη διαθέσιμο!! Μετά από ακόμη 2 μέρες, τα 2 προϊόντα εμφανίζονται ως διαθέσιμα (το 3ο ήταν σταθερά μη διαθέσιμο) και το σύστημα ανέφερε πως τις ΧΧ του μήνα θα παραδοθούν σε μεταφορική και θα ενημερωθώ για τις λεπτομέρειες. Το ένα προϊόν πράγματι εστάλη, μια βδομάδα περίπου από την ημέρα παραγγελίας. Για το 2ο παρήλθε η υποτιθέμενη ημερομηνία παράδοσης στην μεταφορική και την επόμενη μέρα εμφανίστηκε και πάλι ως μη διαθέσιμο!! Αυτό επαναλήφθηκε άλλες 2-3 φορές τις επόμενες 5-6 μέρες…! Τελικά, περίπου 2 βδομάδες μετά την παραγγελία παρέλαβα το 2ο προϊόν. Η παραγγελία ολοκληρώθηκε με την παράδοση και του 3ου air-fryer 17-18 μέρες μετά την παραγγελία.
    Στο μεσοδιάστημα είχα επικοινωνήσει με τον Κωτσόβολο, για να ενημερωθώ και να διαμαρτυρηθώ για την κατάσταση. Η κυρία με την οποία μίλησα, μου ανέφερε μόνο ότι δεν ήξεραν κάτι παραπάνω κι ότι όταν έχουν κάποιο νέο θα το δω στην ιστοσελίδα που αναφέρεται η εξέλιξη της παραγγελίας. Μου είπε κι άλλα ανούσια, από το εγχειρίδιο που τους έχουν δώσει, αλλά ούτε ένα, έστω τυπικό «συγνώμη για την αναστάτωση». Το ενδιαφέρον, ίσως, που μου ανέφερε ήταν ότι «πίσω από κάθε υπηρεσία βρίσκεται ένας άνθρωπος». Υποθέτω, εννοούσε ότι κάποιος υπάλληλος είχε κάνει λάθος με την διαθεσιμότητα ή κάτι τέτοιο. Δεκτό και σωστό. Και το λάθος του υπάλληλου, όμως, ποιος το επωμίζεται? Ο πελάτης ή η εταιρεία? Όταν της ζήτησα να ακυρώσω την παραγγελία καθώς η όλη κατάσταση ήταν γελοία, φυσικά δέχτηκε, αλλά τα χρήματα μου (τα οποια είχαν ήδη τραβηχτεί με το που έκανα την παραγγελία!!) θα επιστρέφονταν σε 15 μέρες!!! Απαράδεκτο!!
    Επειδή κάθε χρόνο κάνω δεκάδες online παραγγελίες και επειδή ο Κωτσόβολος δεν είναι κάποιο συνοικιακό μαγαζί (τα οποία ως επί το πλείστων έχουν πολύ καλή έως άριστη εξυπηρέτηση και κακώς δεν τα προτίμησα για τη συγκεκριμένη παραγγελία), θα ήθελα να αναφέρω τις παρακάτω απαράδεκτες πολιτικές και συμπεριφορές του Κωτσόβολου σε σχέση με άλλα μεγάλα καταστήματα, αλλά όχι μόνο:

    1. Τα διαθέσιμα τεμάχια πρέπει να αναγράφονται στην ιστοσελίδα, όταν αυτά είναι λιγότερα από ένα συγκεκριμένο αριθμό. Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή (κακώς), τουλάχιστον να αναφέρεται ότι η διαθεσιμότητα είναι περιορισμένη.
    2. Να αναφέρεται ο χρόνος παράδοσης. Έστω και κατά προσέγγιση.
    3. Τα χρήματα δεν τα «τραβάει» το καταστημα με το που γίνεται η παραγγελία. Τα χρήματα τα «τραβάει» όταν τα προϊόντα παραδοθούν στην μεταφορική (dispatched). Όταν γίνεται η παραγγελία, γίνεται μόνο έλεγχος της εγκυρότητας της κάρτας που χρησιμοποιήθηκε.
    4. Τα χρήματα ξέρετε να τα «τραβάτε» με το που κάνει ο πελάτης την παραγγελία, αλλά να τα επιστρέψετε σε περίπτωση ακύρωσης, χρειάζεστε 15 μέρες;;;;
    5. Όταν κάνουμε λάθος ζητάμε συγνώμη. Έστω και τυπικά. Εξομαλύνει την κατάσταση σε πολλές περιπτώσεις.
    6. Τα μεγάλα καταστήματα (βλ. Αμαζον) σε περιπτώσεις λάθους προσφέρονται να δώσουν πιο πάνω μοντέλο στην ίδια, φυσικά, τιμή ή προτείνουν έστω ένα εναλλακτικό. Συνήθως, συμβαίνει το πρώτο. Το κόστος είναι ελάχιστο για εταιρείες του βεληνεκούς Κωτσόβολου και η κίνηση αποφέρει μακροπρόθεσμα πολύ σημαντικότερα οικονομικά οφέλη.
    7. Όταν παραγγέλνω πάνω από 1 προϊόν, ο αριθμός των παραδόσεων θα πρεπει να μειώνεται στο ελάχιστο. Αυτό εξυπηρετεί κι εσάς. Παρήγγειλα 3 ίδια προϊόντα και έπρεπε να είμαι σπίτι μου να τα παραλάβω 3 διαφορετικές μέρες και ώρες, με χρονικό παράθυρο ενημέρωσης μιας ή το πολύ δύο ημερών!!!

    Φυσικά δεν πρόκειται να παραγγείλω ξανά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Προτιμώ τους επαγγελματίες.

Επικοινωνία