Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Τρομερή παρέα, περιμένει. το πλυντήριο μου για αντικατάσταση, αναφέρθηκε στις 16 Αυγούστου στο πρώτο πλύσιμο, ήρθε τεχνικός στις 4 Σεπτεμβρίου!!!!! και επιβεβαίωσε ότι ήταν χαλασμένο και τώρα μου λένε ότι στέλνουν άλλον τεχνικό, τώρα είναι 12 Σεπτεμβρίου, είμαι χωρίς πλυντήριο από τις 16 Αυγούστου. τα έχω αναφέρει στην Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτών. Αποφύγει!
”Έχω παραγγείλει στις 14 Αυγούστου ένα στεγνοτηριο με 3 άτοκες δόσεις, έχω πληρώσει τις 2 δόσεις από τις 3 κ το στεγνοτηριο άφαντο, παίζουν κρυφτό για να αποφύγουν 🤣🤣🤣🤣 γελάει ο κόσμος
”Απαράδεκτοι σε όλα, δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ ξανά το παραμικρό από αυτούς!! Μου παρέδωσαν άλλο πλυντήριο, και οχι αυτό που διάλεξα στο Κατάστημα της περιοχής μου!! Σύνδεση δεν μου έκαναν κατά την παραλαβή, ενώ είχα πληρώσει την υπηρεσία για σύνδεση από τεχνικό τους, και με ταλαιπωρησαν 1 βδομάδα μέχρι να μου το συνδεσουν! Το παλιό πλυντήριο δεν το πήραν τελικά και έπρεπε μόνοι μας να το κατεβάσουμε από τον όροφο, ενώ υποτίθεται ότι θα είχα δώρο επιταγή σε επόμενη αγορά με την ανακύκλωση του παλιού!!! Και παραπληροφορηση από την πωλήτρια στο τοπικό κατάστημα για το ποσο που δώσαμε επιπλέον για επέκταση της εγγύησης!!! Μας είπε 50 ευρώ, και τελικά ήρθε στο τιμολόγιο 90 ευρώ!!! Αίσχος, απαράδεκτοι σε όλα τους!!!!!
”Κοροιδευουν με διαφημισεις κ λογια κ υποσχεσεις που δεν εχουν καμια σχεση με την πραγματικοτητα.Εχω το μηνυμα τους για ταυτοχρονη παραδοση κ εγκατασταση κ ρυθμιση τηλεορασης απι 7 Σεπτέμβριου κ ακομα ουτε ενημερωση γθα την ημερομηνια παραδοσης οσον αφορα την ρυθμιση πρεπει να κλεισω ραντεβου διοτι η παραδοση γινεται με κουριερ.
”Παράγγειλα στις 29 Ιουλιου 2023 πέντε διαφορετικά είδη. Εως κ σήμερα 09 Σεπτεμβρίου η παραγγελία μου δεν εχει αποσταλει .Τα προϊόντα ειναι διαθέσιμα με βάση το site τους αλλα μεχρι στιγμής δεν έχουν αποσταλει.Η εξυπηρέτηση πελατών κάθε ήμερα μου δινει κ μια διαφορετικη δικαιολογια.Ο αριθμός παραγγελίας μου ειναι: 1002175786
”Χρόνια πελάτες μας στελνουν μήνυμα για προεγκριση 1500€ για αγορές με δόσεις, παραγγελνουμε με προσφορα λίγων ημερων με ατοκες δόσεις. Ενω η παραγγελια φαίνεται καταχωρημενη στο προφιλ στον Κωτσόβολο, δεν γινεται κατι για 1 εβδομαδα και επικοινωνούμε να δουμε γιατι υπαρχει καθυστέρηση. Μας ειπαν οτι δεν βρισκουν την παραγγελια στο συστημα, οτι ισως να μην εγκρίθηκε και οτι αν θελουμε να ξαναπαραγγειλουμε αλλα με τοκους αφου η προσφορα δε ίσχυε πλεον. Απαραδεκτοι, στα ορια της κοροϊδίας και εχουμε κανει απειρες αγορές.
”Ανυπαρκτη εξυπηρετηση πελατων. Εχω αγορασει μια τηλεοραση, δεν ερχεται ποτε στις μερες που μου λενε και ακομα αγνοειται. Δεν υπαρχει κανεις να μιλησεις και να βρεις το δικιο σου. Αισχος. Για πολλες καταγγελιες.
”Απαράδεκτος. Παρήγγειλα ψυγείο και το πλήρωσα μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Μου ήρθε μήνυμα ότι το ψυγείο θα παραδοθεί στο διάστημα 9:15 με 1:15. Το ψυγείο δεν έφτασε ποτέ.
”Παρήγγειλα ένα κλιματιστικό μέσω ανακύκλωσης και μου είπαν ότι η διαδικασία έχει ως εξής: πρώτα φέρνουν την καινούργια συσκευή, άλλη μέρα έρχονται για την τοποθέτηση και άλλη μέρα για την παραλαβή της παλιάς συσκευής. Εγώ λοιπόν έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε ότι θα έρθουν αύριο να παραλάβουν την παλιά συσκευή, χωρίς να έχουν προηγηθεί τα προαναφερομενα βήματα…. πήρα τηλέφωνο για να μου διευκρινήσουν τι ακριβώς γίνεται και αφού ήμουν 28′ στην αναμονή και τους είπα ότι αν δεν φέρουν την καινούργια συσκευή δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν τίποτα, απλά μου είπαν ότι τους ακούγεται λογικό και ότι θα κάνουν παύση! Τα συμπεράσματα δικά σας
”η κυρια σοφια στο υποκαταστημα ιωαννινων ειναι η καλυτερη στην εξυπηρετηση και πωληση
”την ευχαρηστω παρα πολυ
οποιοσ θελει εξυπηρετηση να ζυτησει την κυρια σοφια
οι καλύτεροι με διαφορά!!!!
”Απαράδεκτο μαγαζί . Αγοράσαμε λαπτοπ κ επιπλέον εγγύηση total support για αντικατάσταση αν δεν επιδιορθωθώ οι βλάβες σε 14 μέρες . Δυο μήνες μετά την αγορά μου έβγαλε πρόβλημα το έχουν 22 μέρες στο κατάστημα για επισκευή κ ενώ έχω το total support δεν μου το αντικαταστούν . Απαράδεκτοι… χρειάζομαι για τη δουλειά μου λαπτοπ κ λαπτοπ δεν έχω ….
”Δεν σηκώνουν το τηλέφωνο ,όσες φόρες και αν πάρω.Καθόλου εξυπηρετικοί.Για να παραγγείλω πήρα, αλλά δεν πειράζει υπάρχουν και άλλα καταστήματα.
”Άριστη η εξυπηρέτηση της πωλήτριας, διαβασμένη, ευγενική και ψυχρεμη (διότι υπήρχαν στον χώρο πελάτες απαιτητικοί και αγενέστατοι).
”Η μεταφορείς σβέλτοι, ευγενικοί, ενημέρωσαν έγκαιρα για την παράδοση με αποτέλεσμα να συγχρονιζόμαστε άψογα.
Απατεώνες.Στο site έγραφε παράδοση σε 1 εργάσιμη και αφού πήραν τα χρήματα και χωρίς καμία ενημέρωση πήγα στο κατάστημα της Πάτρας και μου είπαν θα το παραγγείλουμε και οποτε έρθει.τους λέω ακυρώστε την παραγγελία και κάνετε επιστροφή χρημάτων μου λένε πάρτε τηλέφωνο.Φυσικα κ δεν το σηκώνουν.Ευχομαι καλό λουκέτο γτ είστε απατεώνες και άχρηστοι.
”Απαράδεκτη συμπεριφορά οδηγών που ήρθαν να παραλάβουν μονάδα εξωτερικού κλιματιστικού.αρνήθηκαν να την κατεβάσουν με αποτέλεσμα να το κάνει μόνος του άνθρωπος 75ετών.
”Του έλεγαν βρες τρόπο να την κατεβάσεις, εμείς θα φύγουμε. Το χειρότερο όλων δεν ήταν ότι αρνήθηκαν να κάνουν την δουλειά τους, ήταν η άσχημη, απαράδεκτη, αγενέστατη και προκλητική συμπεριφορά τους.
Παραγγελία υπολογιστή με συγκεκριμένα εξαρτήματα αξίας 1.200 ευρώ αναμονή επεξεργαστή ryzen 7 πάνω από ενάμιση μήνα δεν ήρθε ποτέ δέχτηκα αντικατάσταση με υποδεέστερο τον
”ryzen 5 που τον είχαν δεν είχαν ψύκτρα μου είπαν θα την παραγγείλουν!!τώρα περιμένω αυτήν μιάμιση εβδομάδα να δω πότε θα παραλάβω τον υπολογιστή!!
Ρούμπιο Ελμαναδόρ εδώ θέλω να πω ότι είναι μια μ****** βλέπετε και από της κριτικές δεν έχω χρόνο να πω τι μου έχει συμβή στον κοτσοβολο συγνώμη για τα Ελληνικά μου είμαι απο την Ανδαραμαδη.
”Ανενημέρωτοι οι υπάλληλοι ( κατάστημα Ευκαρπιας Θεσσαλονίκης). Έψαχνε στον υπολογιστή να βρει τι ζητούσα ( γραφίδα). Άλλα γράφει στο site, άλλα ισχύουν ( Redmi 12) καθώς και μη διαθεσιμότητα. Μετά από 3-4 τηλεφωνικές κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο και αναμονή τουλάχιστον 30 λεπτά, δεν ήξεραν τι ισχύει. Και φυσικά δεν αναγνωρίζουν το λάθος τους. Το ίδιο και στο κατάστημα Ευόσμου Θεσσαλονίκης. Απαράδεκτοι! Δεν πειράζει, θα πάμε αλλού!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
”Αγορά πλυντηρίου με δώρο σκούπα robot και δωροεπιταγή αξίας 100ευρώ μέσω internet (στην πόλη μου δεν υπάρχει κατάστημα Κωτσόβολος). Δεν κατάφερα να εξαργυρώσω την υποτιθέμενη δωροεπιταγή ποτέ! Σε κατάστημα του Ηρακλείου Κρήτης, αφού είχαμε επιλέξει τα προϊόντα που θέλαμε να πάρουμε, μας ενημερώνουν στο ταμείο ότι έχει ακυρωθεί η επιταγή…..!!!τελική απάντηση να μιλήσετε με τα κεντρικά εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα!
Ακολούθησαν άπειρες προσπάθειες τηλ. επικοινωνίας με το αρμόδιο τμήμα, το οποίο δεν απάντησε ποτέ βέβαια, έστειλα δύο φορές email και φυσικά πότε δεν έλαβα κάποια απάντηση. Τελικά κατάφερα να μιλήσω με κοπέλα σε τμήμα πωλήσεων, η οποία ισχυρίστηκε ότι θα στείλει η ίδια mail στο αρμόδιο τμήμα και ότι σίγουρα θα ξεμπλοκάρουν την επιταγή και μάλιστα θα έπαιρνε η ίδια τηλ. για να προχωρήσουμε στην εξαργύρωση της….μιλάμε για την απόλυτη κοροϊδία….ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!!!Οπότε συμπεραίνω ότι η πολιτική με τέτοιου είδους δωροεπιταγές είναι απλά να ροκανίζουν το χρόνο, μη απαντώντας σε τηλ. mail κλπ. ώστε τελικά να τα παράτας και εν τέλει να περάσει και το χρονικό περιθώριο ισχύς της επιταγής. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!
Αυτη τη στιγμη ειμαι στα 34 λεπτα αναμονη και συνεχιζω. Οσες φορες εχω καλεσει, πριν το 20λεπτο δεν το σηκωνουν για κανεναν λογο! Ο,τι χειροτερο σε εξυπηρετηση! Πλεον ουτε σε τιμες συμφερει
”Απαράδεκτοι 😡 παίρνεις κλιματιστικό σου κρατάνε λεφτά για την εγκατάσταση και μετά σου ζητάνε άλλα τόσα αυτοί που έρχονται για να το βάλουν το κλιματιστικό με ένα κάρο δικαιολογίες .. κρίμα που είμαι πελάτισσα τόσα χρόνια.. 200 ευρώ για να εγκαταστήσουν ένα κλιματιστικό ρε άι σιχτίρ 🤬
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση κατ/μα Βουλιαγμενης Γλυφαδα. Τόσο οι υπάλληλοι όσο και ο προισταμενοσ Απαξιωτικός. Πήγα για αγορά ενσύρματου τηλεφώνου το απόγευμα στις 22.08.2023 και υπήρχε μόνο μια συσκευή προς διάθεση συγκεκριμένης εταιρίας. Ενώ στο ράφι υπήρχαν τουλάχιστον άλλες τέσσερις, διαφορετικών εταιριών που δεν ήταν διαθέσιμες στο κατ/μα, χωρίς να αναγράφεται, ως όφειλαν, τη μη διαθεσιμότητα. Πρόκειται για κατευθυνόμενη αγορα προϊόντος;
”Απαράδεκτοι η εξυπηρέτηση….. δεν υπάρχει σειρά εξυπηρέτησης…… ατελείωτη ώρα για μια ερώτηση
”Δεν υπάρχει after sale service είμαι μισή ώρα στην τηλεφωνική γραμμή και κανένας δεν απαντά για να δηλώσω μια απλή βλάβη. Η βλάβη αφορά σε ηλεκτρική συσκευή της μητέρας μου, η οποία δεν μπορούσε να βρει άκρη με τον αυτόματο τηλεφωνητή. Παρότι επισκέφτηκε το τοπικό κατάστημα στη Ρόδο για να δηλώσει τη βλάβη, τις είπαν να δηλώσει τη βλάβη μέσω τηλεφώνου. Όσο αναμένω εκπρόσωπο να με εξυπηρετήσει ακούω και τη διαφήμιση για άμεση παραλαβή προϊόντων. Τι γίνεται με την εξυπηρέτηση μετά την παραλαβή των προϊόντων? Το ένα αστέρι που έβαλα είναι πολύ απλά για να μπορώ να γράψω τα σχόλια.
”