Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γερμανός:
Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Είναι απαράδεκτοι, πολύ φθηνοί για την αξία του προϊόντος που προσπαθούν να οικειοποιηθούν-κλέψουν.
”Στις 16-05-2024 από σημείο πώλησης της εταιρείας “ΓΕΡΜΑΝΟΣ”, παρέλαβα για λογαριασμό της κόρης μου προϊόν του Germanos-eshop, αξίας 29,92 ευρώ. Mετά από συνεννόηση με την Germanos-eshop,στις 27-06-2024 παρελήφθη ως ελαττωματικό προς επιστροφή από κούριερ που έστειλε το eshop. Στις 30-07-2024 κατάφερα και μίλησα στο τηλέφωνο με συνεργάτη του e-shop και συμφωνήσαμε να μου στείλουν άλλο προϊόν ίσης αξίας. Επειδή δεν είχα ενημέρωση με πολύ ταλαιπωρία κατάφερα να επικοινωνήσω στο τηλέφωνο με το eshop και μου απαντούσαν ότι «θα ενημερώσουμε το αρμόδιο τμήμα», ότι «χάθηκε η συσκευή στη διαδικασία συσκευασίας», «αφήστε το τηλέφωνο σας και θα σας πάρω σε πίσω», κ.α. και ποτέ δεν με ξανά κάλεσαν πίσω
Πολύ αργοί στην εξυπηρέτηση τους
”Δεν μου δίνουν πληροφορίες για το πότε θα παραλάβω την παραγγελία που ήδη έχω πληρώσει, ενώ μου είχαν πει ότι σε 2 μέρες θα παραλάβω. δεν ξέρουν καν που βρίσκεται η παραγγελία και το πότε θα παραλαβω.
”Είχα παραγγείλει ένα ps 5 με παράδοση έως τις 23/12.
”Η ενημέρωση από την εταιρεία speedex ήταν ανύπαρκτη.
Μετά από συνεχείς οχλήσεις μου, μου είπαν ότι θα το παραδώσουν όποτε μπορέσουν!!!!!
Πήρα το Γερμανό και ακύρωσα την παραγγελία Παρ όλο που ήταν πληρωμένη. Με ενημέρωσαν ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα όταν το δέμα επιστραφεί στην αποθήκη τους.
Οπότε, με αυτή τη μεταφορική που επέλεξαν για συνεργασία, καλό Πάσχα !!!!!
Όσα γράφω τα γράφω μετά από εμπειρία 7+ χρόνων στο δυναμικό της εταιρείας. Η εταιρεία Γερμανός/Cosmote έχει μια έμπρακτη οικονομική “συνεργασία” χειραγώγησης τιμών της αγοράς προς τα πάνω με τις άλλες 2 μεγάλες αντίστοιχες εταιρείες. Επίσης έχει συνάψει κρυφή συμφωνία με την κυβέρνηση για υποστελεχωση της Αρχής Ανταγωνισμού έτσι ώστε να μπορεί ελεύθερα να κάνει ότι πρέπει για να μεγιστοποιησει τα κέρδη της χωρίς κανένα εμπόδιο, εννοείται εις βάρος του καταναλωτή και πλέον και εις βάρος του εργαζόμενου. Προσωπικά έχασα πολλες αποζημιώσεις και επιβράβευσεις επειδή έφυγα από την εταιρεία χωρίς να έχω τρόπο να τις ανακτήσω η να κυνηγήσω την εταιρεία. Το κακό είναι πως ότι και να κάνετε χωρίς κρατική παρέμβαση δεν θα καταπολεμηθει τίποτα. Είμαστε η Κολομβία της Ευρώπης.
”Παρηγγηλα onlline κινητό, ήρθε άμεσα η επιβεβαίωση παραγγελίας και δύο μέρες μετά η παραγγελία ακυρώθηκε, με ενημέρωσαν με email λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας, απαράδεκτο γιατί το προόριζα για δώρο Χριστουγέννων
”Ήταν απαράδεκτοι, αγόρασα ένα προϊόν το οποίο δεν ήρθε ποτέ την ημέρα της παράδοσης που μου έστειλαν σε email, μετά με ενημέρωσαν (αφού τους πηρα εγώ τηλεφωνο) ότι στείλανε αίτημα στην αποθήκη για το προιον αυτο το οποίο μετά από 13 μέρες δεν φαίνεται να το είδε. Για οποιαδήποτε ενημέρωση έπρεπε εγώ να πάρω τηλέφωνο και αν δεν είχα ζητήσει επιστροφή χρημάτων πολύ πιθανόν να μην με ενημέρωναν και ποτε για το πότε και αν θα έρθει το προϊόν μου. Αν και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ήταν συνεργασιμο η όλη διαδικασία ήταν απαράδεκτη, πότε ξανά από εκει
”Το χειρότερο κατάστημα με διαφορά κρίμα σ όποιον την επιλέξει!!!δεν αξίζει σε καμία περίπτωση μακριά !!!
”Εννοείται απαράδεκτη και συστηματικοί σε αυτό που κάνουνε οι περισσότεροι για την τηλεφωνική υποστήριξη. Αναμονή 21 λεπτών Στο τηλέφωνο για την εξυπηρέτηση από τις 20:41 Μέχρι που πήγε ακριβώς εννιά και εκεί καταλαβαίνετε ποιο ήταν το επόμενο φωνητικό μήνυμα! Η Υπηρεσία εξυπηρετεί από 09:00 έως 21:00. Γεια σας!!
”Παράγγειλα ένα σεσουάρ μαλλιών το πληρωσα με αντικαταβολη, ήρθε σπασμένο το επέστρεψα και μετά από 44 μέρες αφού ακόμα δεν το είχα πάρει και αφού αναγκάστηκα να μαλώσω στο τηλέφωνο, μου είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα λεφτά σε 10 εργάσιμες ημέρες. Τέτοια αγανάκτηση δεν μου έχει συμβεί ποτέ, ούτε στα πιο άσχετα σαιτ..
”Απαράδεκτοι!!!!!!!!!!!!!
”!!!!!!!!!!
Αγορασα απτο ιντερνετ απτο γερμανο κινητο και μου εστειλαν ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ για καινουργιο. ειχε το ονομα της προηγουμενης.οαγορασα για καινουργιο και το βαλαν σε κουτι ολα δεν ηταν ανοιχτο. ΑΠΑΤΗ αλλα στη συσκευη ηταν αποθηκευμενα τα στοιχεια της αλλης ο λογαριασμος. Πηγα να το αλλαξω στο γερμανο της πολης μου. με ειπαν δεν το αγορασατε απο εδω καλεστε σε ενα τηλεφωνο στα κεντρικα και απο εκει θα σας εξυπηρετησουν. και τους ειπα γιατι δεν με εξυπηρετειτε να καλεσετε εσεις να δωσουν την εντολη αφου ειμαι εδω με τη συσκευη μη φυγω καλω περνανε μερες και ξανα ερθω για αλλαγη αν γινει δλδ. η απαντηση ”και εγω τι να κανω”δεν το πηρες απο εδω. επειδη το εστειλαν απο γερμανο αλλο καταστημα δεν με εξυπηρετησαν και ειχαν και υφος σε τετοια απατη. απαραδεκτοι. θα παω στη νοβα.
”Σε παραγγελία τηλεόρασης 15/11 με παραλαβή από 16-18/11 η τελική παράδοση θα γίνει; στις 21/11. Ξεκάθαρη πλάνη για να αρπάξουν τους καταναλωτές. Θα απευθυνθώ στη ΓΓ Καταναλωτή.
”Παρελαβα σπασμενο σιδερο εδω και ενα μηνα.Το εστειλα πισω και δεν μου πιστωνουν τα χρηματα!!Αισχροι!!! ΔΥΟΜΙΣΗ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ!!!
”Αγόρασα μια τηλεόραση 65 hisence και μετά από 10 μήνες χάλασε, επικοινώνησα και η εταιρεία hisence μου είπε ότι είναι ελαττωματική και χρειάζεται αντικατάσταση προϊόντος,περιμένω 2 μήνες τώρα να γίνει η αντικατάσταση χωρίς να έχω λάβει ακόμη ημερομηνία αντικατάστασης διότι όπως λένε δεν έχω το κουτί της ,εφόσον αγοράζουμε ένα προϊόν το οποίο ΔΕΝ περιμένουμε να ναι βγει ελαττωματικό θα,πρέπει να ασχοληθούν άμεσα ως προς την αντικατάσταση του ……λυπάμαι πολύ για την εταιρεία……απαράδεκτοι.
”Πιο τραγικοί πραγματικά δεν γίνεται .μου έκαναν τη ζωή μαρτύριο με τα πέρα δώθε και στο τέλος μου είπαν ότι και καλά ήταν άλλο προϊόν που έδωσα για επισκευή .απαραδεκτοι
”Απαράδεκτη καθυστέρηση στην αλλαγή ελαττωματικού προΪόντος!
”Έκανα αγορά στις 23-7-2024.Αρχές Αυγούστου το έδωσα στο service, όπου πιστοποίησαν το ελάττωμα, και από τότε αναμένω! Δεν επιστρέφουν ούτε τα χρήματα!
Αρχές καλοκαιριού αγόρασα ένα λάπτοπ μάρκας HP και μετά από λίγο καιρό άρχισε να κολλάει. Το έστειλα στο service στην Αθήνα και έχει περάσει πάνω από ένας μήνας και ακόμη περιμένω.Απαραδεκτη κατάσταση ένα service για όλη την Ελλάδα!!!
”Σου παρουσιάζουν οι υπάλληλοι ένα πρόσωπο όλο ευγένεια μέχρι να κάνεις το συμβόλαιο η να αγοράσεις το προϊόν. Μετά διαπιστώνεις ότι στο συμβόλαιο δεν ισχύουν αυτά που υπόγραψες και σου είπανε.Μπαίνεις σε μια διαδικασία ψυχοφθόρα με αλλεπάλληλα τηλέφωνα στην cosmote ώστε να διορθώσεις τα αδικαιολόγητα. Μιλάω εκ πείρας, από 5 Αυγ έως 27 Σεπ έκανα 2 συμβόλαια κινητής και ένα σταθερό ίντερνετ και τίποτε από αυτά που μου είπαν δεν ίσχυσε. Έπρεπε να επικοινωνήσω με cosmote να τα διορθώσω. Επίσης για μια διαγραφή συμβολαιου λόγω θανάτου συγγενούς μου ζήτησαν τα δικαιολογητικά και τα έδωσα. Μετά από τρεις ημέρες έλεγαν θα διακοπεί. Πέρασαν οι ημέρες και όταν πήγα στο κατάστημα ήταν όλο ψεματα. Πήρα τηλέφωνο στην cosmote και διαπίστωσα ότι ουτε τα δικαιολογητικά δεν έστειλαν😱�. Κατάστημα Κιλκις
”Όχι μόνο μου ζητάτε 330 ευρώ για ένα HDMI port που θα έπρεπε να το καλύψει η εγγύηση αλλά μου καταστρέφετε και το λογισμικό της κονσόλας μου και δεν μπορεί να κάνει την ενημέρωση του λογισμικού και όλα αυτά γιατί; Γιατί σας ζήτησα πίσω την κονσόλα μου το ps5 μου και μου το καταστρέψατε είσαστε πραγματικά απαράδεκτοι διότι όχι μόνο δεν μου καλύψετε την εγγύηση που θα έπρεπε αλλά μου το χαλάτε και από επάνω. Συγχαρητήρια ωραία εταιρία είσαστε
”Μην πάρετε και η εγγύηση δεν ισχύει. Η εξυπηρέτηση πελατών επίσης.
”α) το πρωί της τελευταίας μέρας μού έστειλαν μήνυμα ότι θα έρθει (η παραγγελία;;) μέχρι τις 17.00, δηλ ότι έπρεπε όλη μέρα να μείνω σπίτι να περιμένω. οι άλλες φορτωτικές γράφουν ένα δίωρο!
”β) τελικά ήρθε μόνο το ένα από τα δύο πρ勤ιόντα που παρήγγηλα μαζί…
γ) τηλεφώνησα και μού είπαν ότι συχνά τα στέλνουν χωριστά αλλά δεν ειδοποιούν (!!!)
δ) το δεύτερο προϊόν δεν ήρθε τελικά σήμερα ούτε με άλλη αποστολή επομένως, και θα είναι εκπρόθεσμο, και θα μείνω άλλο ένα… μεροκάματο σπίτι να περιμένω…
Ότι χειρότερο σε eshop…
”Παρήγγειλα smartwatch amazfit το οποίο μόλις το φόρτισα έκλεισε τελείως. Επικοινώνησα μαζί τους το έστειλα πίσω και έκαναν δύο εβδομάδες να το ελέγξουν σε ποιοτικά για να δουν πραγματικά το πρόβλημά του.
Με κάλεσαν και συνεννοηθήκαμε να μου στείλουν ένα πιο νέο μοντέλο και να πληρώσω τη διαφορά.
Παρότι και αυτό στο site έγραφε ότι είναι διαθέσιμο μου δήλωσαν ότι δεν υπάρχει και έχει καταργηθεί.
Ζήτησα να μου πιστώσουν τα χρήματά μου από τη στιγμή που δεν είχαν το προϊόν που ζήτησα και η απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να στείλουν χρήματα πίσω θα πρέπει οπωσδήποτε να πάρω κάποιο αντικείμενο από το e-shop ανεξάρτητα αν εγώ ήθελα ρολόι!!!!!
Απαράδεκτοι!!! Ποτέ ξανά !!!!
Η ηλεκτρονική αγορά θα έχει 3 αστέρια αλλά δεν θα ξανά παραγγείλω τίποτα από το ΓΕΡΜΑΝΟ και είναι αιτία η courier center
”Τόσα κακά σχόλια τόσες κακές κριτικές και συνεχίζουν να μας στέλνουν υποτίθεται αμεσα τις αγορές μας με την βρωμερό απαράδεκτη και σιχαμένη αυτή κούριερ η οποία ποτε δεν απαντά, ψεύδεται ότι ενημερώνει τους πελάτες για Παραδοση δεμάτων και επιστρέφει πίσω τα πακέτα μας
Αίσχος έλεος
ΑΛΛΑΞΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΟΥΡΙΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Θα έβαζα μηδέν αλλα δεν έχει. Η αισχροκερδεια στον ύψιστο βαθμό
”Μπαταρία Α27 τιμή στο σαιτ 1,19€ Τηλεφωνο αν μπορώ να παραλάβω από οποιοδηποτε καταστημα και αν η τιμή είναι η ίδια Μου απάντησαν καταφατικα. Πήγα στο καταστημα του Ελληνικού και μου χρέωσαν 2€ Στην ερωτηση μου γιατί έχουν διαφορετική τιμή αυξημένη κατα75% η απαντηση ήταν ότι η τιμή είναι ενδεικτική και αναφέρεται στο σαιτ κατι εντελώς αναληθες που δεν υφίσταται
Απατεώνες ολκής μακρυά όσο μπορειτε