Εθνική Τράπεζα Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.6 από 185 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Εθνική Τράπεζα:

Καταθέσεις, δάνεια, έκδοση καρτών, επενδυτικά προϊόντα. Αποτελούν τις κύριες τραπεζικές υπηρεσίες που προσφέρει η Εθνική Τράπεζα σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

185 κριτικές για “Εθνική Τράπεζα

  1. Γρηγορης Α.

    τραπεζα μπαχαλο ! ! ! ανυπαρκτη εξυπηρετηση

  2. ΚΑΛΛΙΟΠΗ Σ.

    Εγινε αιτηση για προπληρωμενη καρτα αφου δεν παρελαβα ποτε την προηγουμενη που υποτειθεται οτι εστειλαν..Κατοπιν συνομιλιας με εκπροσωπο τους με ενημερωσε οτι η εκδοση της καρτας λογω μη επαρκεις διαθεσιμοτητας πλαστικου υλικου θα καθυστερησει..Δεν υπαρχει κανενας αλλος τροπος να εισπραξω τα χρηματα που ηδη υπαρχουν σε αυτην αφου ενεργοποιηση μπορει να γινει μονο οταν την παραλαβω…
    Εχω προγραμματισμενο χειρουργειο κατα τα αλλα μερες χριστουγεννων υπαρχει απαξιωση εκ μερους της τραπεζας για το πως θα περασει τοσος κοσμος…
    Τραγικη συμπεριφορα

  3. ΣΙΣΣΥ Κ.

    Ειστε ζωα!!! οχι ανθρωποι. Ειναι δυνατον να προσπαθω να απενεργοποιησω την ασφαλεια του λογαριασμου διοτι δεν ενδιαφερομαι αλλο για την τραπεζα σας και εχω μεταβει σε αλλη, να προσπαθω να επικοινωνησω επι 10 μερες, τηλεφωνικως ή με μειλ, να μην μου σηκωνετε το τηλεφωνο, αντιθετως να το κλεινετε!!! και μετα απο δεκα μερες, την ημερα της χρεωσης προφανως, να με χρεωνετε και μετα απο πεντε λεπτα να με ρωτατε αν επιθυμω απενεργοποιηση ασφαλειας; τι σοι τραπεζα Ελλαδος δηλωνετε;

  4. «Λίαν επιεικώς» ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ πάνω από 2 ώρες στο τηλέφωνο με αναμονή στην εξυπηρέτηση πελατών και το 1 αστέρι είναι υπερβολή

  5. ΜΙΧΑΗΛ Κ.

    Τον τελευταίο ενάμισι χρόνο που έχω επαφές, λόγω κάποιων προιόντων που διαθέτει, μου κάνει εντύπωση η βελτίωση της εξυπηρέτησης. Την θυμόμουν αλλιώς και την απέφευγα, σήμερα όμως είναι ευχάριστη έκπληξη η αντιμετώπιση τους ..

  6. Βασιλική Υ.

    Πήγα σήμερα στην κεντρική Εθνική Τράπεζα για ένα θέμα κατεπείγον.Επειδή δεν έβγαζα άκρη από το τηλέφωνο, και ούτε με την φόρμα επικοινωνίας των παραπόνων.Το αποτέλεσμα ειναι Ότι δεν έβγαλα άκρη αλλά έμαθα ότι η κεντρική τράπεζα δεν είναι κεντρική αλλά απλά έχει κρατήσει το όνομα, όχι όμως και τη χάρη.

  7. Φανή Τ.

    Η εξυπηρέτηση στο τηλεφωνικό κέντρο 2104848484 δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο που θα έπρεπε να έχει μια τράπεζα. Αγενείς υπάλληλοι χωρίς ενσυναίσθηση που δίνει την αίσθηση ενός βυσματικού κλίματος.

  8. Javier A.

    Με παρακολούθησε η Δεσποινίς Μ Αικατερίνη με πολύ επαγγελματικό, γρήγορο και πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Άριστη εξυπηρέτηση στο υποκατάστημα της Θέρμης στη Θεσσαλονίκη.

  9. Μαρία Σ.

    Είστε ότι χειρότερο υπάρχει, μου έχετε δεσμεύσει ΠΑΡΑΝΟΜΑ τις αναδρομικές μισθοδοτικές αποδοχές, χωρίς να κάνετε αναγωγή ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΤΕ βάσει νομοθεσίας και πάρα τα πάμπολλα αιτήματατά μου για να μου απαντήσετε εγγράφως για την καταχρηστική και παράνομη δέσμευση που κάνατε, δεν έχει απαντήσει κανείς σας, ως οφείλετε!
    Παραβιάζετε την νομοθεσία διαρκώς!
    Θα προχωρήσω σε μήνυση κατά πάντως υπευθύνου!

  10. Καλλιόπη Τ.

    χάλια εξυπηρέτηση είστε για γα μπάζα….. δεν με εξυπηρέτησε κανείς έχασα χρήματα από λογαριασμό και λένε ότι αυτή δεν ξέρουν κάτι είναι ολα καλά……